Jos on oikein äänestää Kokoomusta, niin miksi ei Keskustaa? Sitä minä en ymmärrä.
Saako ateisti äänestää Keskustaa?
18
225
Vastaukset
Itse lapsena Suomen vanhollislestadiolaisimmassa kunnassa muistelin, että Keskustapuoluetta äänestämättömyys oli kuolemantuomio ja itsensä eristäminen kaikista kunnallisesta elämästä.
- Anonyymi
Mitä mieltä nyt olet? Saako äänestää Keskustaa?
Anonyymi kirjoitti:
Toki saa äänestää, mutta mitä merkitystä sillä enää on?
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Toki saa äänestää, mutta mitä merkitystä sillä enää on?
On se parempi kuin Persut ja tekee uutta nousua. Jos heitä itseään uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja lisää
En ymmärrä mistä puhut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se parempi kuin Persut ja tekee uutta nousua. Jos heitä itseään uskoo.
KD nussii vaik lampaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KD nussii vaik lampaita
Avaaja lisää: ymmärrät mistä puhut
- Anonyymi
Ateisti ei saa äänestää KD ja Persuja.
- Anonyymi
Molemmat on uskispuolueita. Niitä ei kunnon ateisti äänestä.
(On siellä tietysti muitakin kuin uskiksia, mutta ne vain käyttää hyväkseen hölmöjä.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat on uskispuolueita. Niitä ei kunnon ateisti äänestä.
(On siellä tietysti muitakin kuin uskiksia, mutta ne vain käyttää hyväkseen hölmöjä.)Halla-aho on ateisti, mutta häntä ei saa äänestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho on ateisti, mutta häntä ei saa äänestää?
Hän on persu eli ei saa äänestää.
Hän on kai niitä, jotka käyttävät hyväkseen hölmöjä uskiksia... :)
- Anonyymi
Kokoomus on ainoa puolue, jota nainen ei saa johtaa. Se sanotaan iskulauseessa: koti, uskonto ja isänmaa. Uskonto kieltää naisilta kansan johtamisen.
Kokoomus on natsipuolue. Ateisti ei saa äänestää sitä. - Anonyymi
Ei äänestys paikalla kysytä ootko uskova.
Eikä kukaan tiedä ketä äänestät.
Outo kysymys- Anonyymi
Tarvitaan palsta-steistin lupa ateistiseen tekoon.
- Anonyymi
Tällaisia ne uskikset kuitenkin kyselevät...
- Anonyymi
En suosittele, mutta äänestää saa vapaasti ketä tahtoo ja sitä puoluetta, jota tahtoo.
- Anonyymi
keskusta pettää aina , kuuluu jeesustelija puolueeseen
- Anonyymi
Eihän Keskustaa voi äänestää kuin sukurutsaiset maalaiset ja lestadiolaiset saarnamiesten määräyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998