Palsta on ollut rikki ja pois käytöstä lähes vuorokauden.
Jos ette ole vielä saaneet kriisiapua tilanteeseen, tänne voi kirjoittaa tuntemuksistaan.
Kriisipalvelu palstalaisille.
44
499
Vastaukset
Olen murheen murtama.. palsta ollut poissa käytöstä, eikä toimi vieläkään täysin. Miten minä selviän..?
- Anonyymi
Älä välitä, ei kirjoittelu ole muutenkaan työläisakan vahvuusalueita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut tein testin
Kaikki oikein
Äo 140
En usko
Mut tuli hyvä mieli Anonyymi kirjoitti:
Jaa, noinko on?
Hyvä sun sanoa, kun olet pelle.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ole esim tämän naisena esiintyvän guben vahvuusalue, mutta eipä akadeemiset viisastelijat pärjää välttämättä sen paremmin. Otetaan esimerkiksi sukupuolentutkimuksen monimutkaista kielikikkailua sikinsokin sekavasti suoltavat🥴
Onneksi sain erääseen 🐰herraan jälleen yhteyden, meinasi tulla pattitilanne kun tämä ei toiminut!🥺
- Anonyymi
Oon ollu hermostunut
Tämäkin yhteys hävisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollu hermostunut
Tämäkin yhteys hävisiMiten sulla on menny siellä
Jos sulla oli se takatukka
Oot liian laiha
- Anonyymi
en ole käynyt sairaalassa yli v uogrn ollenkaan ha. ei tarvettta.
mutt tosi hassukin juttu jos ostaa kengät joissa nauhat... musta pyöreä.. sport-jotain pika nauhajuttuja näppäriä.. - Anonyymi
Menin nukkumaan koska palsta ei toiminut eilen illalla. Oli kyllä järkyttävää kun ei palsta toiminut. Luulin jo että putin oli katkaissut kaapelit.
- Anonyymi
Ei palsta rikki ole ollut. Poissa käytöstä kyllä sattuneista syistä.
- Anonyymi
Miksi? Kerro syy
- Anonyymi
jotkut hoitrajanaiset pyöräilwevät kai töihin kahdestaan ja nauravagt ja juttelecfat keskenään pypöräillessä...
sisä 27.7 ulko 28.3. lämmöt Tarvitsen ehdotomasti vertaistukea. Vieroitusoireet ovat sietämättömät.
Kuka rikkoi palstan? Syylliset vastuuseen!- Anonyymi
Kurppa-SOS antaa akuuttitukea kriisiytyneille palstanaisille 🆘
Anonyymi kirjoitti:
Kurppa-SOS antaa akuuttitukea kriisiytyneille palstanaisille 🆘
Ei tuosta ole mitään hyötyä. Täällä palstalla ei ole yhtään kurppaa, vaanpalsta on täynnä fiksuja, järkeviä ja rohkeita rotunaisia. 😁👍
Palsta ei edelleenkään toimi kunnolla. Jatkuvaa temppuilua!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 🙄😒tosi.typy kirjoitti:
Palsta ei edelleenkään toimi kunnolla. Jatkuvaa temppuilua!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 🙄😒Juu.. olet oikeassa, ei skulaa vieläkään.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Toimii hetken ja taas prakaa. Ei kiva.
Täällä palstaillaan vähän kuin arpomalla. Toimii, ei toimi. Jännitys tiivistyy. Meneekö viestit läpi, vai ei?
tosi.typy kirjoitti:
Täällä palstaillaan vähän kuin arpomalla. Toimii, ei toimi. Jännitys tiivistyy. Meneekö viestit läpi, vai ei?
Ja voi heittää lanttia milloin palsta kirjaa sut ulos..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja voi heittää lanttia milloin palsta kirjaa sut ulos..
Sekin vielä! Ei koskaan tylsää hetkeä . Täällä eletään jännän äärellä. 😂
- Anonyymi
kohta voi tullq ukkonen... joskus tallentuu juttyuja sääjutuilleni kuvia...
- Anonyymi
täällä nousww kyllä joskus rosi koekwaksi lämpörtiulqatr 27-5 sos' iölp 45-§1 ;D
- Anonyymi
hyvä kun laitoin tosiaan rietrokonen mittaamaan lämpöjä.
- Anonyymi
Luulin että omaan koneeseeni oli tullut jokin vika kun luki: palvelinvirhe. Olenpa iloinen kun tulin kotiin ja huomaisin suomi24sen taas voimissaan. Ehdin jo ajatella että minne vien läppärin korjattavaksi.
Sama täällä. Buuttasin modeemin ja koneen ja ihmettelin, mikäs nyt?
No, kaikki muut sivustot toimivat kuitenkin normaalisti joten selvisin hengittämällä hetken paperipussiin 😂😂
Kyllä tämä nyt edes vähän sapetti.. siis ainakin kun katsoo tilinauhaa.. 😬 Tilailin uusia leluja ja makeisia netin välityksellä, kun ei ollut näköjään parempaa tekemistä.🙈😂 Bonus lapsi tuli kylään, se olikin sitten eilisen kohokohta🥰
Vai leluja tilailit....... 😂😂...
Nooh, mikäs sen mukavampaa - varsinkin kun ne sitten saapuvat postissa ja pääsee avaamaan paketteja.....- Anonyymi
Mitäs kivoi leluja tilasit ja ootko jo testannut niitä et toimivat ja oliko hyvät ostokset
- Anonyymi
Ja montako kuvitteelista skidiä tällä perheenäitilarppaushahmolla mies olikaan?😆
MiesLinnunradalta kirjoitti:
Vai leluja tilailit....... 😂😂...
Nooh, mikäs sen mukavampaa - varsinkin kun ne sitten saapuvat postissa ja pääsee avaamaan paketteja.....Joo🙈
No niin, saan olla vähän niinku lapsi jouluna.. 🥳
Heippodei vaan kanssaihmiset jos mua ei näy täällä niin tiedätte mitä oon tekemässä🤣🤣Haaveilija39 kirjoitti:
Joo🙈
No niin, saan olla vähän niinku lapsi jouluna.. 🥳
Heippodei vaan kanssaihmiset jos mua ei näy täällä niin tiedätte mitä oon tekemässä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä se ahdisti. Sitten kekkasin että kirjoitanpa juttuni muistiin ja kopsaan sitten myöhemmin tänne. Se helpotti kummasti.
- Anonyymi
Jostain syystä nykyään ei monikaan alusta/palvelu välttämättä kerro isommistakaan päivityksistä etukäteen. Ellei sitten palvelu tule olemaan täysin alhaalla. Pois lukien pankit ja muut ns. vahvan sääntelyn alla olevat toimijat. En nyt lähde spekuloimaan syitä, mutta jokainen voi niitä arvailla. Heinäkuun loppu on perinteisesti tälläistä aikaa, kun isompia päivityksiä tehdään.
- Anonyymi
Mikä siellä oikein mättää?
- Sheena Naamakirja kaatui myös aiemmin päivällä
- Anonyymi
Ajattelin eilen, että minut on siivottu ulos.
Mikään teksti ei tallentunut.
Epäilin jo päivitysongelmaa, vaan päivittelyksihän se meni.
Mr. Googlekaan ei antanut vastausta, vaikka kyselin.
Vilma Luulin jo että minut on bannattu :D
Ihan fi tarvinnut kriisipalveluun turvautua...lähellä oli. 😄
- Anonyymi
Tuusniemen akuuttikriisipalvelu auttaa. Voit jutulla savon murretta puhuvan chat botin kanssa 24/7.
Anonyymi kirjoitti:
Tuusniemen akuuttikriisipalvelu auttaa. Voit jutulla savon murretta puhuvan chat botin kanssa 24/7.
Pitääpä soitella, jos alkaa silmä nykiä...
- Anonyymi
Minkä takia oli alhaalla? Poliisitutkinta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914