Upea Toyota Mirai

Anonyymi-ap

17

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko tuota mallia myydään -70% poistohintaan?

• Anonyymi

Mahtava video!

• Anonyymi

Vetyauto on paras 💕

• Anonyymi

Upeaa!

• Anonyymi

Ihana video 💗

• Anonyymi

Suloista!

• Anonyymi

Huikea!

• Anonyymi

Sulla on varmaan paljon ystäviä ja seuraasi suorastaan jonotetaan?

• Anonyymi

Mahtava!

• Anonyymi

No johan nyt!

• Anonyymi

Oldsmobileen sai vuonna 1974 airbag laitteiston ja tuulilasinäytön 1989. Minä vuonna Toyota kuuli tällaisista keksinnöistä ja mitä japsit ovat ylipäätään autoilun tai muunkaan saralta itse keksineet? Naisten raiskaamisen ja kiduttamisen lisäksi?

• Anonyymi

Vetyauto on se paras juttu!

• Anonyymi

Tämä Vaikuttaa todella hyvältä.

• Anonyymi

Nyt ne vetyautot tulee! Hienoa, Mahtavaa ja Ihanaa!

Haluan ehdottomasti ostaa Mirain heti kun se tulee, koska 70 000€ autosta on pikkuraha, etenkin kun se pitää huoltaa 8tkm välein! Haluan ehdottomasti tukea lasipalatsia 5-6x vuodessa määräaikaishuoltojen varjolla ja maksaa tankkauksista 5-6x enemmän kuin naapurin Tesla Tero tai ID.3 Ismo. Ja onhan se aivan naurettavaa että ne sähköautomiehet kotona vaan tökkää johdon kiinni ja lähtee aamulla “täydellä tankilla”! Mieluummin mä ajelen täältä kotoa 20km tankkaamaan kallista vetyä kuin hoidan sen kotipihassa. Tarkemmin ajateltuna voisin yhdistää tankkausreissut huoltoreissuihin niin ne menee samoilla kipeillä, säästyy aikaa!

Suurella innolla odotan myäs Lapin reissuja vetyautollani! Voi sitä riemua kun ajelen Saariselälle talvella ja tankkaan matkalla vain pari kertaa ja sekin kestää muutaman minuutin per kerta. Toivon että kukaan muu ei ole samaan aikaan liikenteessä, sillä kismittäisi istua vetyasemalla jonottamassa omaa vuoroaan kun edessä on neljä autoa. Mutta samalla kun se vetyasema paineistuu 15min joka tankkauksen jälkeen niin mä voin hehkuttaa somessa ja suomi24:ssä kuinka kätevää ja ihanaa tää vetyautoilu on. Kateellisena katson kun sähköautoilijat pysähtyvät vartiksi HPC-asemalle, käyvät kusella, juovat kahvit ja jatkavat matkaa. Onneksi ajatus muutaman minuutin tankkauksesta lämmitää mieltä ja jaksan vielä odottaa 45min ja sitten on mun vuoro! Paitsi jos se vetyaseman “vetypistooli” on jäätynyt pakkasen ja useamman perättäisen tankkaajan takia. Toivottavasti toi edellinen saa sen pistoolin irti, koska tässä lähin vetyasema on 300km päässä ja mun tankki on aivan kuiva.

Mutta jahka mä pääsen joskus sinne Saariselälle niin ainakaan ei tarvii laittaa autoa lataukseen. Toivottavasti se Rovaniemen vetyasema toimii, koska menomatkalla se on viimeinen vetyasema ennen Inaria. Vähän harmittaa, että vety ei riitä siellä Saariselällä mihinkään ylimääräiseen ajeluun tai en pääse takas Rolloon. Mutta ainahan mä voi ajaa taksilla tai vuokrata koiravaljakon. Köyhät kyykkyyn, täältä tulee tuore vetyautoilija!

Vetykoukkua en tosin ota Miraihin, koska sellaista siihen ei saa. Ehkä naapurin Tesla Tero voi tarvittaessa vetää mun polttopuut mökille sen Model 3 Performancella (jossa siis koukku). En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat tehokkaan auton. Miksi auton pitää kiihtyä yhtään yli 9 sekunnin nollasta sataan? Ohittaa voi kyllä ohituskaistalla. Mieluummin mä maksan autosta joka kiihtyy sataseen yhdeksässä sekunnissa sen 70 000€ kuin ottaisin vähän halvemmalla auton joka kiihtyy sataseen 3,1 sekunnissa. Ei mitään tolkkua jos auto kiihtyy noin nopeasti. Minun nykyinen Corolla kiihtyy nollasta sataan karvan alle 14s ja sillä olen hyvin pärjännyt, siispä sen pitää kelvata kaikille muillekin.

Niin ja sitten se paras juttu Miraissa! TILAT!
      Auto on ulkomitoiltaan yhtä suuri kuin Tesla Model S, mutta sen sisä- ja tavaratila on pienempi kuin VW ID.3:ssa. Erityisesti pidän siitä, että takapenkit eivät kaadu (koska niiden takana on akku), sekä siitä tutusta ja turvallisesta kardaanitunnelista joka varmistaa takamatkustajien ahtaat olot. Ei se oikeasti ole kardaanitunneli vaan siellä lattian alla on piilossa vetytankki, samanlainen jonka takia se takakontti on niin pieni. Eipähän ainakaan tarvitse pakata niin paljoa tavaraa Lapin reissulle ja nalkuttavan muijan pistän istumaan sinne taakse keskelle. Se jankuttaa että naapurin Tesla Model 3 on paljon suurempi auto niin sisä- ja tavaratiloiltaan kuin Mirai ja siinä kaatuu penkit, eikä ole sitä hiton suurta vetytankkia lattiassa.

Kun kovilla pakkasilla Mirain vetyjärjestelmä jäätyy umpeen, voin pyytää taas naapurin Tesla Terolta kyydin kirkolle sunnuntaisin ja ma-pe aamuisin SEO:n baariin (koska Essoa ei enään ole). Siellä SEO:n baarissa me sitten kehutaan toisillemme vetyautojamme ja arvaillaan kuka tuli pakkasaamuna taksilla ja kuka naapurin sähköautolla kun omat vetyautot ei tosiaan toimi pakkasilla. Kyllä ne toimii jos on vaan -20c pakkaset, mutta kulutus minun nurkka-ajoissa an kolmin kertainen kesäkeleihin verrattuna, MUTTA tankkaus on nopeaa jos ei tarvitse odottaa sitä vetyaseman paineistusta. Kesällä puolitankillista riittää puolet pidempään ajoon kuin talvella täysi tankillinen. Siitä mä just tykkään vetyautoissa, että kesällä kulutus on pientä, enhän mä talvella aja kuin sinne Saariselälle kerran tai kaksi, mutta vaan pikkupakkasilla. Tarkennetaan sen verran että vaikka talven nurkka- ja pätkäajossa kulutus on aivan tautinen niin pitkällä matkalla se kyllä tasoittuu ja menee “melko pienellä”, jopa 400km täydellä tankilla!

Aivan huippua, että vetyautot vihdoin tulee, eikä tarvitse joka aamu ja ilta uhrata kuutta sekunttia siihen sähköauton latauskaapelin kytkemiseen. Säästyneen ajan käytän vetyasemalla jonottaen ja huollossa ILMAISTA kahvia juoden. Tulee huollon kaverit tutuiksi, ehkäpä saan niistä Facebook kavereita?

Terveisin SEO:n baarin Vetyauto Ville, Kaikkien Alojen Asiantuntija.

• Anonyymi

Se on hieno!

• Anonyymi

Tällainen sen olla pitää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe