Mies, tykkäätkö minusta ihmisenä

Vai ihan romanttisesti? Kirjoitat ainakin jollekin toiselle täällä, mutta olen ollut huomaavinani, että kirjoittelet joskus mullekin. Enkä usko, että et tunnistaisi, että se olen minä. Mulla on aika uniikki kirjoitustapa ja asioiden sisältö.
53665
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 53

Vanhimmat

Tykkään ihmisenä tottakai. Olenko mukamas antanut toisenlaisen kuvan real life?

Äänestä
  • No en osaa sanoa mitään tuohon. Et taida olla hän... Ap

Äänestä

• Etkö sitten tykkää romanttisesti ollenkaan? Ap

Äänestä

• Mistä hän sinut irl tuntisi sekopaa?

Äänestä

Kerro jotai itsestäs.

Äänestä
  • Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap

Älä viitsi unta nähdä. Ainoa joka uniikin tyylisi tunnistaa olet sinä itse. Nyt valoja sinne vinttikamariin.

sivusta

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap

Okei eli olet Tarja sitten. No mitä Tarja sinulle kuulu näin sunnuntaiyönä?

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Okei eli olet Tarja sitten. No mitä Tarja sinulle kuulu näin sunnuntaiyönä?

Hyvää minulla vaan kuuluu. Palstalla olin koko viikonlopun ja kirjoittelin tuolle miehelle. Ap

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Hyvää minulla vaan kuuluu. Palstalla olin koko viikonlopun ja kirjoittelin tuolle miehelle. Ap

Sulla on niin uniikki tyyli olen aina ihaillut vissiin jo vuodesta 2008?

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Olet kova poika kirjoittelemaan itsellesi

Äänestä

Eihin näihin juttuihin kannata uskoa ellei mukana ole selkeitä tuntomerkkejä. Järki käteen nyt..

Äänestä
  • Jaksat kovasti saarnata tälle itselleen kirjoittelevalle miehelle vaikka tiedät sen olevan mies, aika kaoottista

Äänestä

Harvemmin muille, haluaisin sinulle vain ❤️

Äänestä

Yhtä Naista täällä kaipailen,,, Ja toivoisin elämäni Rakkautta Häneltä

Äänestä
  • Saat niin paljon rakkautta kuin tarvitset - palstalla.

Äänestä

Romanttisesti.. ihan kunnolla.

Äänestä
  • Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?

30-35 v. on mulla ikää, että semmonen lapsi. Et ole kovin kiva ihminen... ap

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

30-35 v. on mulla ikää, että semmonen lapsi. Et ole kovin kiva ihminen... ap

Eli lapsi vasta. Arvasin. Aikuisuus alkaa 30v vasta.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Eli lapsi vasta. Arvasin. Aikuisuus alkaa 30v vasta.

Vaikka ruumiillinen kehitys olisi kuinka nopeaa, niin kyllä henkinen sakkaa pahasti ja monella.
    Älyläitteiden vika, sanoo tutkijat.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?

Voisitko lopettaa itsesi häpäisyn juontamalla tästä miespuolisesta aloittajasta? Kivuliasta katseltavaa kun paimennat monologimiestä itseään

Äänestä

En kirjoittanut tätä aloitusta. Kaipaan häntä joka on minut tunnistanut täällä. Sivusta

Äänestä
  • Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap

En ole. Kirjoitat aivan kuin olisit minä "Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin osan"- Samat sanat!

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap

Mistä lukija tietää kumpi meistä on kumpi? Miten voit sanoa ettei kukaan luullut minun kirjoittavan tätä aloitusta? Ja sinunko sitten luuli kirjoittaneen tämän? Miten hän erottaa meidät toisistaan? Älä ole tyhmä.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Mistä lukija tietää kumpi meistä on kumpi? Miten voit sanoa ettei kukaan luullut minun kirjoittavan tätä aloitusta? Ja sinunko sitten luuli kirjoittaneen tämän? Miten hän erottaa meidät toisistaan? Älä ole tyhmä.

Enkös ollutkaan kuin lapsi vasta? Oletko sinä itsekin kuin lapsi sitten, vai miksi meidät muuten sekotettaisiin keskenämme? Tiedän, että olet tuo sama kommentoija, joka haukkui lapseksi. Ap

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Kaipaatko sinä A-miestä? Jos et kaipaa, niin ihan turhaa tämä kinastelu. 😓 ap

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Enkös ollutkaan kuin lapsi vasta? Oletko sinä itsekin kuin lapsi sitten, vai miksi meidät muuten sekotettaisiin keskenämme? Tiedän, että olet tuo sama kommentoija, joka haukkui lapseksi. Ap

En minä sitä lapsi juttua kirjoittanut. En edes lue pidemmälle sinua.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

En minä sitä lapsi juttua kirjoittanut. En edes lue pidemmälle sinua.

En minäkään sinua. Olet jotenkin oudon ärhäkkä. Ap

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

En minäkään sinua. Olet jotenkin oudon ärhäkkä. Ap

Juttusi on niin tyhmiä ja täällä käy muitakin naisia. Tunnisteesi on aina tuollaisia, että voisi olla kuka vaan meistä kirjoittamassa ja sitten kirjoitat perään, että mies erottaa sinut täältä kyllä. Olet oikeasti pahin troIIi täällä ja saat kaikki naiset näyttämään idootiltä. Etkö voisi laittaa tunnisteita ettet nolaa muita?

Äänestä

• Ai kaipaat .miin mäki sua😍
    Sivusta myös

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Kaipaatko sinä A-miestä? Jos et kaipaa, niin ihan turhaa tämä kinastelu. 😓 ap

Noni, sivusta kommentoin että A miestä ajattelen minäkin, toivottavasti ei sentään samaa, mutta mistäpä sitä tietää.. 😬

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Juttusi on niin tyhmiä ja täällä käy muitakin naisia. Tunnisteesi on aina tuollaisia, että voisi olla kuka vaan meistä kirjoittamassa ja sitten kirjoitat perään, että mies erottaa sinut täältä kyllä. Olet oikeasti pahin troIIi täällä ja saat kaikki naiset näyttämään idootiltä. Etkö voisi laittaa tunnisteita ettet nolaa muita?

Ei tämä teennäinen kissatappelu ihan vakuuta itseksesi kirjoittava mies

Äänestä

Olen kyllä tunnistanut usein, mutta tämä viestittely ei vain riitä enää. Tämä ei täytä sitä aukkoa sielussa ja kehossa, joka huutaa täyttymystään. Tämä ei edes lohduta enää, sanat kaukaa sanottuna huitelevat minne lie avaruuteen ja vaikka koskettaisikin hieman, se on vain ohimenevän tuulen henkäys. Minulla on enää yksi tie, elämän polku ja jos emme siellä kohtaa, ei meistä tule me vaan painotonta rakkautta avaruudessa, ei kellekään tarkoitettu, siellä vaan kiertäen rataa päämäärättömästi, jossa aika ja elämä katoaa.

Äänestä

En pidä sinusta.

Äänestä

Voihan sitä sanoa tykkäävänsä kaikilla tavoin, mutta teho laimenee mitä enemmän vastaanottajia on.

Äänestä

Niim on nuku hyvin vaikka tekee kiprää ri auts.

Äänestä
  • Hyvää yötä.

Äänestä

Romanttisesti olen sanonut jo tykkääväni hänestä. m-n

Äänestä

Jankuti jankuti jankuti jankuti.. riippuu täysin kuka olet?

Äänestä

Vaikka kysyttäis juuri minulta, niin en osaisi vastata, kun en pidä kirjaa kirjoittajista. Kirjoittelen kyllä eräästä maailman ihanimmasta naisesta, joka pitää jo viimein saada pois mielestä, sekä aina joskus senhetkisestä ihastuksesta. Pieniä ihastuksia tulee, menee ja palaa takaisin, mutta keneenkään heistä ei ole tullut tutustuttua paremmin. - tää

Äänestä

Jep ottaisit ygteyttä niin jutellaan olis myös sulle kerrottavaa aika ikävääkin sellaista

Äänestä

Tykkään susta haluisin olla sun veira

Äänestä
  • eikun siis veera

Äänestä

En edes tiedä kuka olet. Ei mitään käryä. Ei harmainta aavistustakaan.

Äänestä

Ap on välillä mies, välillä nainen. Asuu ja tekee työnsä palstalla!

Äänestä
  • Joo terävä havainto palstagubesta, vai oletko sinä edes terävä?

Äänestä

En kirjoittele.

Äänestä

No tykkään tietysti mutta olwt ärsyttävä en jaksa sinua

Äänestä

Tykkään susta molemmilla tavoilla.

Äänestä

Ihanasta M naisesta pidän kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Tahtoisin todella päästä hänen kanssaan kaksin jonnekkin jossa voitaisiin rauhassa halitella ja suukotella.

Äänestä
  • ❤️….

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vai ihan romanttisesti? Kirjoitat ainakin jollekin toiselle täällä, mutta olen ollut huomaavinani, että kirjoittelet joskus mullekin. Enkä usko, että et tunnistaisi, että se olen minä. Mulla on aika uniikki kirjoitustapa ja asioiden sisältö.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu