Miksi ette halua elää rauhassa ja onnessa?
Haluatte itsellenne ja omaisillesi hyvää terveyttä ja pitkää ikää.
Miksi ette toimi sen mukaan?
Haluaisitko nähdä pahuuden ja kärsimyksen loppuvan?
Sitä haluaa kunnon kristityt, lahkolaisuus ja ateismi vaan sitä pahentaa!
Jokainen vilpitön kristitty ihminen haluaa tällaista.
Kuitenkin väkivalta, rikollisuus, nälkä ja sairaudet lisääntyvät nykyään maapallon kaikissa osissa.
Miksi maailma on niin täynnä ahdistusta?
Mitä se kaikki merkitsee?
Onko mitään järkevää syytä uskoa olosuhteitten todella korjautuvan meidän elinaikanamme?
ON, tällaiseen toivoon on todella syytä, ja se on SELVÄSTI esitetty kirjassa, joka on julkaistu useammalla kielellä kuin mikään muu kirja maailmassa.
Tämä kirja on Raamattu.
Se kertoo Jumalan päättäneen perustaa täysin uuden maailman ajan ihmiskunnan hyväksi.
Jos sinun vallassasi olisi lopettaa nämä olosuhteet, jotka aiheuttavat niin paljon murhetta, etkö tekisi sitä?
Tietysti!
Tulisiko meidän sitten ajatella, ettei ihmiskunnan Luoja lopettaisi niitä?
Raamattu kertoo meille, että Jumala on rakkaus ja lopettaa kaiken pahuuden, lahkolaisuuden ja ateistisuudeen, TEILLÄEI OLE MITÄÄN TULEVAISUUTTA, HAUTAAN MENETTE JA SINNE JÄÄTTE!
Miksi lahkolaiset ja ateistit niskuroi???
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa ja raamatunmukaisesti!
Höpö juttuja nuo ovat. Sen sijaan Peräilmassa on tie, Totuus ja kaunis ääni.
- Anonyymi
Peräilma on näkymätön, mutta silti väkevä.
- Anonyymi
TEILLÄEI OLE MITÄÄN TULEVAISUUTTA, HAUTAAN MENETTE JA SINNE JÄÄTTE!
Anonyymi kirjoitti:
TEILLÄEI OLE MITÄÄN TULEVAISUUTTA, HAUTAAN MENETTE JA SINNE JÄÄTTE!
Teillä? Kyllä se on näin ihan kaikilla. Ei joihinkin satuolentoihin uskominen tuota hautahommaa mihinkään muuta. Peräilma sen sijaan pelastaa. Ja vaikkei pelastaisikaan, on sitä ainakin hauskempaa päästellä, toisin kuin palvoa joitain mielikuvitusolentoja. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Teillä? Kyllä se on näin ihan kaikilla. Ei joihinkin satuolentoihin uskominen tuota hautahommaa mihinkään muuta. Peräilma sen sijaan pelastaa. Ja vaikkei pelastaisikaan, on sitä ainakin hauskempaa päästellä, toisin kuin palvoa joitain mielikuvitusolentoja. Kokeile vaikka.
Minä teitittelen ateisteja ja lahkolaisia.
JT olemme veljiä ja sisaria, silloin sinutellaan! Anonyymi kirjoitti:
Minä teitittelen ateisteja ja lahkolaisia.
JT olemme veljiä ja sisaria, silloin sinutellaan!Se onkin oikein teititellä ylempiarvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569