Hallintoelin valehtelee, että he eivät valehtele.
Oli se oikein emävale.
Kyllä nauroin itseni kipeäksi.
Seuraavan kerran kun menen kokoukseen otan asian esille ja nauran.
Monoohan siitä tulee, mutta tulkoon sitten.
Kaikkien valheiden "äitee".
27
375
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on selvä nollakohta.
- Anonyymi
Kyllä ottaa koville mainosvaltuutetulle tämä aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hallintoelin höynäyttää rivitodistajia, eikä tämä edes ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT:t joutuvat tuplaten höynäytetyksi: hallintoelin valehtelee heille ja yrittää ottaa vielä rehellisyyspisteet kotiin.
Kieron poliitikon, juristin tms. kohdalla sentään osataan varautua siihen, että hän saattaa valehdella. Järjestöuskollinen todistaja ei edes hyväksy sitä mahdollisuutta, että hallintoelin saattaisi syöttää hänelle valheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelette!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet itsellesi....hehehehheeh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT:t joutuvat tuplaten höynäytetyksi: hallintoelin valehtelee heille ja yrittää ottaa vielä rehellisyyspisteet kotiin.
Kieron poliitikon, juristin tms. kohdalla sentään osataan varautua siihen, että hän saattaa valehdella. Järjestöuskollinen todistaja ei edes hyväksy sitä mahdollisuutta, että hallintoelin saattaisi syöttää hänelle valheita.Puhut puuta heinää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet itsellesi....hehehehheeh
Ai, tarkoitatko, että höynäytät ihmisiä tarkoituksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, tarkoitatko, että höynäytät ihmisiä tarkoituksella?
Raamatun mukaan olet valehtelija, häpeä lahkolainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan olet valehtelija häpeä vartiotornilahkolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko tarkemmin mitä lahkoa edustan? Ja mihin raamatun kohtaan perustat näkemyksesi, että olen valehtelija?
- Anonyymi
Merkillinen juttu se valehtelun sinetti että todistajat saadaan luopumaan tiedon tarkistamisesta.
Ei värvätessä sanota, että kun liityt niin sen jälkeen sinulla ei ole oikeutta vilkaista muuta Raamattuaiheista kirjallisuutta kuin lahkon painatuksia.
Mutta siinähän on se värväyksen rakkauspommitus, ja se kielto tulee vaivihkaa, ensin haukkumalla kristillinen uskonto ja varoittamalla luopioista.
Sitten istut ja tottelet.
Vaikka lahkon oma kirjallisuus on jo vanhalta osaltaan määrätty hävitettäväksikin.
Voi niitä parkoja, jotka siirtyivät tuonpuoleiseen nyt hävitettävään kirjallisuuteen uskoen.- Anonyymi
Mitähän Turunen tästäkin sanoo?
- Anonyymi
Kiitos hyvät huomio
- Anonyymi
Mistäs se hallintoelin nyt niinku valehtelee? Jäi aloittaja avauksessaan mainitsematta!
- Anonyymi
Aikoinaan valehteli että: se sukupolvi ei katoa,joka näki ensimmäisen mailmansodan ja oli vuonna 1914 ymmärrys iässäkin, ennenkuin gedoni tulee. Eli noin 10v.
Olivat syntyneet siis 1904. Se gedoni piti tulla viimeistään 1975.
Kaiva se valhe vanhoista vartiotorneista.
Vai onko niin, että se lehti kuuluu niihin hävitettäviin julkaisuihin.
- Anonyymi
Yksi hallintoelimen kestovaleista on valehdella sen omasta oppihistoriasta, jopa dogmin kulmakivestäkin.
Edelleenkin se valehtelee siitä miten ennen vuotta 1914 sen julistettiin olevan lopuanjan loppu, ei suinkaan lopunajan alku. Pissii öögaan omia jäseniäänkin tullen mennen.
Mutta mitäpä pienistä, sillä valehtelihan hallintoelimen jäsen ARC:n kuulemisessa jopa omasta orjan roolistaan / asemastaan ainoana jumalisten puhtaiden raamatullisten totuuksien puhetorvena.
Järjestön sisällä tuon roolin kyseenalaistaminen ja / tai kiistäminen johtaa jumalan epäsuosioon, sekä luopiona erottamiseen ja perheiden iäksi hajalle rpeimiseen.
Myöskin omaksi eduksi valheellinen ja vääristelevä eri asiantuntijoiden lainaaminenkin on sen 'puhtaan totuuden' peruskauraa:
- https://www.jwfacts.com/watchtower/misquotes-deception-lies-intro.php
Rivijäsenet eivät edes tiedä ja tiedosta millaisen umpikieron tapavalhetevan hallintoelimen alamaisuuteen ovat sokeasti luottavaisia ja alisteisia, jopa kirjaimellisen henkensäkin uhalla, kuten sisäisestikin ristiriitainen veridogmi ja aikoinaan Malawinkin tapahtumat osoittavat.- Anonyymi
Raamatun pariin urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun pariin urpo
Hiljaa Uuno!
- Anonyymi
Lopun ajan alku oli Napoleonin Egyptin sotaretki, vartiotorniseuralla, joka sanoo itsensä jehovakanavaksi.
Ja jos tiputtaa valokopion v. 1913 siitä vartiotornikohdasta, että maailmanloppu on v. 1914, todistajan postiluukkuun, niin todistaja ei tykkää.
Mutta miksi
Vartiotorninhan hän sanoo jehovan pöydäksi- Anonyymi
Kivaa valokopio mies saapui jälleen 1914 luvulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa valokopio mies saapui jälleen 1914 luvulta
Mutta puhuu totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta puhuu totta.
Niin, valokopiomieheksi nimittely ei ole vasta-argumentti. Vaan harhautus, jolla pyritään kiinnittämään huomio esittäjään itse asian sijasta, viemään sivuraiteelle.
- Anonyymi
Anonyymi 2024-09-16 01:18:11
"Kivaa valokopio mies saapui jälleen 1914 luvulta"
-En tiedä mitä tarkoitat.
Mutta eikö 1913 mökötetty jos ei uskonut maailmanloppuun 1914 ?
Nyt taas mökötetään jos on tietävinään mitä vuodelle 1914, ei ennustettu, vaan pidettiin varmana.
Et ole koskaan tullut ajatelleeksi, että sinua pitävät pilkkanaan ?- Anonyymi
Koskaan ei tiedä, mitä seuraava Vartiotorni vaatii uskomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei tiedä, mitä seuraava Vartiotorni vaatii uskomaan.
Tiedä vaikka sanoisivat:" nyt kaikki kultamussukat hypätkää pää edellä kaivoon, niinkuin olis jo."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka sanoisivat:" nyt kaikki kultamussukat hypätkää pää edellä kaivoon, niinkuin olis jo."
Yllättävää on, että vartiotornikaupittelu ovimyyntinä ei enää ole pakollista.
Ennen JT sanoi että joka ei ovityötä tee, ei kyllä ole mikään jt:kaan.
Trendi on ollut että enemmän fyrkkaa lahkolle.
Lahjalootia on useampia.
Konventtikekkereissä ei enää tarjoilua. Säästyvä lahkolle...
Miksi liberalisoitumista, partakin sallitaan ?
Arvioidaanko sen vähentävän eroamisia ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579