Mitkä ovat kolme määräävintä luonteenpiirrettäsi?
Millainen ihminen olet?
83
901
Vastaukset
Rauhallinen, herkkä, luova.
- Anonyymi
jani mihin unohtui itsetuhoinen
Anonyymi kirjoitti:
jani mihin unohtui itsetuhoinen
Tässä ei kysytty kaikkea mahdollista, vaan kolmea asiaa.
- Anonyymi
Mikä on määräävä luonteenpiirre ja miten voi olla kolme eikä yksi joka määrää
- Anonyymi
Mitä ne kolme - kuusi yleisintä luonteenpiirrettå ovat?
- Anonyymi
Sellaiset, mistä lähimmät tunnistaa:
huumorintajuinen, lempeä ja tulinen.
Bonukset: syvällinen, suurpiirteinen ja elämänmyönteinen. - Anonyymi
Rauhallinen, tietyissä asioissa hyvin omaehtoinen, pohdiskelija.
- Anonyymi
aina iloinen, antavainen, rempseä
- Anonyymi
Ajattelee eri tavalla 🤭
En minä niitä tiedä, mutta läheisiltäni voisi irrota meheviä kommentteja tähän. Tosin ovat sen verran fiksuja, että pääosin eivät palstaile ja pääosin eivät vaivaudu tekemään persoonallisuusarvioita läheisistään. Olen siis itseäni paremmassa seurassa 😂
- Anonyymi
Rauhallinen, huumorintajuinen, lojaali...
- Anonyymi
1. Itsepäisyys. Tämä piirre pitää minut pinnalla.
2. Empaattisuus. Joutuu tuon edellämainitun sotkemaksi usein. Joudun punnitsemaan mikä on oikeasti empaattista..
3. Lojaalius. Lisää sotkua päähän tällä. Kun olfn itsepäinen, empaattinen, niin mietin kelle olen lojaali.
Suoruus on ollut lääke näihin. 😃 Rauhallinen, harkitsevainen, huumorintajuinen.
- Anonyymi
Välittävä, sisujas ja rakastava
Vilma Itsekeskeinen, tyhmä ja tunnollinen.
- Anonyymi
Enpä usko. Minusta sinä olet ihan toisenlaisen kuvan itsestäsi ainakin palstakirjoitusten perusteella antanut.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko. Minusta sinä olet ihan toisenlaisen kuvan itsestäsi ainakin palstakirjoitusten perusteella antanut.
Nuo ovatkin minun voimakkaimmat negatiiviset ominaisuuteni. Se ei poista sitä, etteikö minulla olisi positiivisiakin määrääviä ominaisuuksia.
Itsenäinen, kiltti ja vapaamielinen myös kuvaa minua.
Kuten myös rikottu, rajattu ja hajotettu.
Ääh.. mä olen vaan mä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajattu tyhmyys ja sen tiedostaminen on viisauden merkki -Lao Tse Lukka- 😁
- Anonyymi
Kaksi ensin mainittua pitävät paikkansa. Kolmatta ei voi osoittaa palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi ensin mainittua pitävät paikkansa. Kolmatta ei voi osoittaa palstalla.
Vapaamielinen ei sovi sinuun kirjoitustesi perusteella, mutta itsepäinen ja omahyväinen sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaamielinen ei sovi sinuun kirjoitustesi perusteella, mutta itsepäinen ja omahyväinen sopisi.
True dat! Pitää paikkansa
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nuo ovatkin minun voimakkaimmat negatiiviset ominaisuuteni. Se ei poista sitä, etteikö minulla olisi positiivisiakin määrääviä ominaisuuksia.
Ääh.. mä olen vaan mä.Kenenkään ei pitäisi nimittää itseään tyhmäksi. Sitä mieltä minä olen, vaikka siitä jotain jopa hengellisiä ulottuvuuksia löytäisi.
Eli viisas, älykäs jne. semmoisia adjektiiveja vain käyttöön :) mutta niin kuin haluat.
2024-10-01 17:18:46 - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ääh.. mä olen vaan mä.Huomionhakuinen, alentuva, mielistelevä.
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä olet oikeassa, mutta todenäköisesti väärässä. Mutta sehän nyt on sinun näkemyksesi. Ja sinulla on oikeus näkemykseesi ..
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei pitäisi nimittää itseään tyhmäksi. Sitä mieltä minä olen, vaikka siitä jotain jopa hengellisiä ulottuvuuksia löytäisi.
Eli viisas, älykäs jne. semmoisia adjektiiveja vain käyttöön :) mutta niin kuin haluat.
2024-10-01 17:18:46En oikein kykene hypettämään itseäni. Minä nyt vaan satun oikeasti olemaan pikkuisen tyhmä. Sen myöntäminen ja tiedostaminen ei ole keneltäkään pois.
Itsensä esittäminen epärealistisessa valossa ei istu minuun. Olen mikä olen vaikka voissa paistaisi.
Egoni ei kärsi siitä tosiasiasta että olen tyhmä.
Minulla on terve itsetunto ja tyhmyyteni toteaminen ei ole itseni haukkumista.
Se on realiteettien toteamista.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En oikein kykene hypettämään itseäni. Minä nyt vaan satun oikeasti olemaan pikkuisen tyhmä. Sen myöntäminen ja tiedostaminen ei ole keneltäkään pois.
Itsensä esittäminen epärealistisessa valossa ei istu minuun. Olen mikä olen vaikka voissa paistaisi.
Se on realiteettien toteamista.Olet turhan vaatimaton ja annat väärää tietoa. Eikö tuo olr täysin ristiriidassa yleisnerovisan kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Olet turhan vaatimaton ja annat väärää tietoa. Eikö tuo olr täysin ristiriidassa yleisnerovisan kanssa?
Minulla on valtavasti puutteita yleistietoudessa, kärsin hahmotushäiriöstä, en aina ole ihan viisas, mutta olen kyllä älykäs. En mitenkään huippuälykäs, vain hieman keskimääräistä älykkäämpi. Ja samalla hieman tyhmä.
En ole nokkela, hoksottimeni ovat hitaat ja olen lievästi yksinkertainen.
Eli hieman tyhmä. Ei se ole vale. Tai harhaan johtamista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajattu tyhmyys ja sen tiedostaminen on viisauden merkki -Lao Tse Lukka- 😁
Lao-Tse-elukka ei tiennyt, että jokainen tietää jotakin.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
VilmaEntä hän, joka tietää vain sen ettei tiedä?
;)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En oikein kykene hypettämään itseäni. Minä nyt vaan satun oikeasti olemaan pikkuisen tyhmä. Sen myöntäminen ja tiedostaminen ei ole keneltäkään pois.
Se on realiteettien toteamista.No ole sitten ;)
Itse ajattelen, että ajatukset luovat todellisuutta. Ehkä vähän new agen ajatus tuo, mutta uskon vahvasti, että miten ihminen itsensä asemoi, siten hän asemoituu…
Minä en ole tyhmä, tiedän sen, en halua olla tyhmä, joten en mietiskele olevani tyhmä.
2024-10-04 18:24:04 - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Entä hän, joka tietää vain sen ettei tiedä?
;)Tuokin on totta, että on hyvä myöntää, ettei tiedä kaikkea. Se on kuitenkin mielestäni eri asia kuin myöntää, että on tyhmä.
Sivusta Anonyymi kirjoitti:
No ole sitten ;)
Itse ajattelen, että ajatukset luovat todellisuutta. Ehkä vähän new agen ajatus tuo, mutta uskon vahvasti, että miten ihminen itsensä asemoi, siten hän asemoituu…
Minä en ole tyhmä, tiedän sen, en halua olla tyhmä, joten en mietiskele olevani tyhmä.
2024-10-04 18:24:04No.. minä miellän itseni mielellään pikkuisen tyhmäksi. Se sopii agendaani.
Sun ei tarvii olla yhtään tyhmä, mutta kannat vastuun viisaana olemisesta.
Minun elämääni kuuluu huolettomuus ja stressittömyys. Olen vain olematta yhtään mitään.
Asemoin itseni tarkoituksellisesti tyhmäksi. Helppoa elämää. Töissäkin olen varmistanut että minua pidetään jonkin verran yksinkertaisena.
En hyödy itse yhtään mitään siitä, että minua pidettäisiin osaavana tai viisaana. Pikkuisen tyhmänä kukaan ei koskaan arvaa, kun teen siirtojani.
Minulla on pitkämielinen luonne. Saatan rakentaa itselleni tärkeitä asioita pieni palikka kerrallaan jopa vuosia. Olen opportunisti.
Ja siihen kuvioon sopii oikein hyvin sellainen pikkuisen tyhmä minä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. minä miellän itseni mielellään pikkuisen tyhmäksi. Se sopii agendaani.
Sun ei tarvii olla yhtään tyhmä, mutta kannat vastuun viisaana olemisesta.
Minun elämääni kuuluu huolettomuus ja stressittömyys. Olen vain olematta yhtään mitään.
Asemoin itseni tarkoituksellisesti tyhmäksi. Helppoa elämää. Töissäkin olen varmistanut että minua pidetään jonkin verran yksinkertaisena.
En hyödy itse yhtään mitään siitä, että minua pidettäisiin osaavana tai viisaana. Pikkuisen tyhmänä kukaan ei koskaan arvaa, kun teen siirtojani.
Minulla on pitkämielinen luonne. Saatan rakentaa itselleni tärkeitä asioita pieni palikka kerrallaan jopa vuosia. Olen opportunisti.
Ja siihen kuvioon sopii oikein hyvin sellainen pikkuisen tyhmä minä.Näin. Olen huomannut tuon asian kirjoittelustasi. Älä pahastu, mutta huomasin heti, että käytät piilevästi hyödyksi pieniä ”naisellisia kikkoja” ja juuri tuota ikään kuin ”tyhmyyttä”. I knew it.
Itse olen hyvin erilainen. Arvostan kyllä omien etujen ajamista silloin, kun se on yhteiseksi hyväksi tähtäävää.
2024-10-05 09:01:46 Anonyymi kirjoitti:
Näin. Olen huomannut tuon asian kirjoittelustasi. Älä pahastu, mutta huomasin heti, että käytät piilevästi hyödyksi pieniä ”naisellisia kikkoja” ja juuri tuota ikään kuin ”tyhmyyttä”. I knew it.
Itse olen hyvin erilainen. Arvostan kyllä omien etujen ajamista silloin, kun se on yhteiseksi hyväksi tähtäävää.
2024-10-05 09:01:46Juu.. tavallaan olet osittain oikeassa minusta. Mutta vain osittain.
Ajan omaa asiaani itse, en jätä sitä muiden vastuulle. Mutta en hyödynnä ihmisiä. Tavoitteeni elämässä on saada aitoa tasa-arvoista kohtelua ja yhdenvertaisuutta.
En todellakaan hyödynnä mitään naisellisia kikkoja.. en oikeasti kikkaile. Tosin isken jos näen tilaisuuden iskeä.
Hyväksikäytän tyhmyyttäni. Varjostan omimman itseni siihen typeryyden verhoon ja ihmiset vaan toteavat et hei, se on semmoinen ihan siksi, kun ei ole penaalin terävin kynä.
Olen just ihan oma itseni ja sitä on kummasteltu elämäni aikana aina. Ihmisille pitää tarjota syy johon he voivat turvautua käsitelläkseen erilaisuutta.
Ihmisillä on mielestäni ihan turha tarve kysyä asioista miksi jokin on jonkinmoinen. Olen päätynyt tarjoamaan heille syyksi miksi olen tälläinen .. tyhmyyttä. Se sopii minulle.
Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää.
Se on vaihtokauppaa. Ja homma toimii hienosti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä miehen yksi lukuisista hahmoista, jotka edustaa sullekin obsessiiviselle jotain yhtä tiettyä yksilöä? Huh huh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilmaTiesipä 😁. Vaikka olisi älykäs niin silti voi olla tyhmä samaan aikaan
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. tavallaan olet osittain oikeassa minusta. Mutta vain osittain.
Ajan omaa asiaani itse, en jätä sitä muiden vastuulle. Mutta en hyödynnä ihmisiä. Tavoitteeni elämässä on saada aitoa tasa-arvoista kohtelua ja yhdenvertaisuutta.
En todellakaan hyödynnä mitään naisellisia kikkoja.. en oikeasti kikkaile. Tosin isken jos näen tilaisuuden iskeä.
Hyväksikäytän tyhmyyttäni. Varjostan omimman itseni siihen typeryyden verhoon ja ihmiset vaan toteavat et hei, se on semmoinen ihan siksi, kun ei ole penaalin terävin kynä.
Olen just ihan oma itseni ja sitä on kummasteltu elämäni aikana aina. Ihmisille pitää tarjota syy johon he voivat turvautua käsitelläkseen erilaisuutta.
Ihmisillä on mielestäni ihan turha tarve kysyä asioista miksi jokin on jonkinmoinen. Olen päätynyt tarjoamaan heille syyksi miksi olen tälläinen .. tyhmyyttä. Se sopii minulle.
Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää.
Se on vaihtokauppaa. Ja homma toimii hienosti."Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää."
Hyvin sanottu, tosin kohdallani tietämättömyys toimii paremmin kuin silkka typeryys .
Rajattua tyhmyyttä 🙂 Anonyymi kirjoitti:
"Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää."
Hyvin sanottu, tosin kohdallani tietämättömyys toimii paremmin kuin silkka typeryys .
Rajattua tyhmyyttä 🙂Juu, se on valinnaista tyhmyyttä.
Jokaisessa meistä on typeryyttä ja tyhmyyttä jonnin verran. Mitäpä sitä kieltämään.
Itse olen valjastanut oman tyhmyyteni palvelemaan minun tarkoitusperiäni.
- Anonyymi
Ahkera, auttava, höynäytettävä.
- Anonyymi
No puhu ihmeessä suusi puhtaaksi ensi lähetyksessäkin ns
- Anonyymi
Tässä on se, että jos vastaisin kolme, niin ne kumoutuisi mahdollisesti jo hetken päästä...
En halua määritellä...
Ja ihmisistä kysyttäessä taas. Saa eri vastaukset riippuen täysin vastaaja yksilöistä itsestään.
Ne jotka ei niin määrittele itsekään. Niiden seurassa saa olla mitä on. Tai saahan sitä aina olla. Mutta se on helpompaa. Vapaampaa. - Anonyymi
joku niin omena-nainen ja sifgen Pall Mall sininen nainen ja ... on liikaakin naisia niin
En tälläseen kysymykseen osaa vastata. Ehkä noista kirjotusketjuista vois päätellä.
Empaattinen, aikaansaava, voimakastahtoinen
- Anonyymi
Itsetietoinen, itseriittoinen ja silti nöyrä.
- Anonyymi
Mikä on silti nöyrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on silti nöyrä?
Nöyräksi tekee se, että tietää mistä se kaikki tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on silti nöyrä?
Varmaan jotain pikamuotia tms, ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jotain pikamuotia tms, ei jatkoon
Just näin
- Anonyymi
Nokkela, Harkitseva, Rakastettava
- Anonyymi
Viisas tyhmä pässi.
- Anonyymi
Tuntuu samalta toisinaan 🙂
- Anonyymi
Äkkipikainen rauhallinen ujo äkkipikaisuus ei katoa minnekään sitä vaan iän myötä oppii hallitsemaan paremmin
- Anonyymi
aeca itse
- Anonyymi
haluaisin sin ajatella että olisin mukava.. nooh niuin no tyttökacwewita on on aika paljonkin on ja ollut..
MNutta osaan olla myöakin julma - Anonyymi
yappamisia ei muutenkaan enää tarvitae thdä kun UIsrael tappaa kaikki kristityt sodaan.
- Anonyymi
Jäärä, itsepäinen, omahyväinen. Itsekäs, valehteleva, manipuloida. Pelokas, pelottava, antisosiaalinen.
- Anonyymi
Ja se olen minä. Olen kaikkia noita. En haluais olla noita. Mut totuutta on pakko katsoa silmiin ja myönnyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se olen minä. Olen kaikkia noita. En haluais olla noita. Mut totuutta on pakko katsoa silmiin ja myönnyttävä.
Yritän opetella olemaan parempi ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän opetella olemaan parempi ihminen.
Sä teet musta paremman. Koulutat musta paremman. Peilaat mun viat esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä teet musta paremman. Koulutat musta paremman. Peilaat mun viat esille.
Teet musta, heikon, haavoittuvaisen, epävarman ja riittämättömän sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet musta, heikon, haavoittuvaisen, epävarman ja riittämättömän sulle.
Peilaat kaikki mun viat ja virheet. Varsinkin ulkonäölliset virheet. Saat mut alistumaan pieneksi lapseksi.
- Anonyymi
No mitä halvattua se sulle, sulle tai sulle esim kuuluu? en pidä tungettelevista ihmisistä
- Anonyymi
Käskevä, komentava, vaativa.
- Anonyymi
Tuossa on vain yksi luonteenpiirre, vaativuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on vain yksi luonteenpiirre, vaativuus.
No lisäksi sitten määräilevä.
- Anonyymi
niin eli vapauden menettäminen ei voi aina gtehdä täysin mitä huvittaa jos joku nainen vahtimassa tekemisiäsi
- Anonyymi
itsemääräämisoikeuden menettäminen... voi ei kyllä ihARUYI JOHONKIN SPOERRISEEN NAISEEN KUN YULEE KUIN bATTLECRUISERKIN.. tahallisesti teki pehmeä törmäys kyllä
inwbart,' - Anonyymi
battöecriosersosröo yAOSTEÖIROSTEOÖOIK' sptavmne
eo siis kokoluokkaa vvaan tökkäsi minua. - Anonyymi
en tiedäm itä on meneillään enkä ole vaema haluankokaan tietää ollenkaan
- Anonyymi
kertokaa ensin niin sittenpäätän halusinkmo tietäää
Kävin kysymässä ja vastaan niin mitä he vastasivat minulle:
- Suoraviivainen
- Tulinen
- Äärimmäisen rehellinen
- Huumoritajuinen
Eli .. ei yhtään hyvää, 😯 paitsi viimeinen .. 🙄
Kysyttiin kyllä kolme, vastaan neljä ..
꧁ ♡ ꧂
.- Anonyymi
nollataan kaikki carallizuuz tgakacarikkoon valriollwe pEA RTLJUJÖ ALKAa 64vuotiaana
' - Anonyymi
omppu-tyttö joka tökkäsi pehmoisesti.. aloin miettimään että tunnenkohohan hänwt jotenkin... en kai jassusti pehmeästi tökkäsi minua.
- Anonyymi
000
- Anonyymi
Erakkomainen, introvertti ja vetäytyjä. 🙂
Entinen Eivor - Anonyymi
Joustava asenne
Diplomaattinen
Vastuunottaja
- Sheena - Anonyymi
Toiveikkuus,positiivisuus&avarakatseisuus N
Ennen pelkäsin paljastaa henkisen puoleni, mutta täällä on niin rohkeita kirjoittajia, että olen päättänyt olla oma itseni nyt ja tulevaisuudessa.
Että en vastaisi vain otsikkoon, niin temperamenttinen, mukaansatempaava ja omilleni lojaali.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Että en vastaisi vain otsikkoon, niin temperamenttinen, mukaansatempaava ja omilleni lojaali.
...ja loistava oikolukija 😂
Anonyymi kirjoitti:
...ja loistava oikolukija 😂
Kieltämättä vedän mutkat suoraksi, eli olen ihan paska oikolukija välillä. 😁
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056