voiko muuta toivoa?Juhannuksena,
Juhannus ja Jari Sillanpään musaa
8
470
Vastaukset
- VOIVOI
VOI
- rita
Upeaa musaa ihan milloin vaan.
- Kikka
Ei... jos olet masokisti.
- Jari&Marita
Aivan oikein sanoit:Voiko autuaampaa ollakaan, kuin hämyinen kesäilta grillintuoksu kahviaromeineen., koivun oksien vieno suhina linnunlauluineen ja "meidän"Jari Sillanpää tunnelmoimassa taustalla,vaikkapa sanoilla Jos saan sulle itseni antaa tai Kirjoitettu tähtiin,,
kyllä siinä "norsun nahkakin"pehmenee aivan väkisin,vai olenko aivan väärässä### - haamu
Eipä vois kamalampaa juhannuksena olla...
- ........................
Eipä vois kamalampaa olla kuin kuunnelle T Kansaa
mutta onneksi ei ole mikään pakko jeeeeeeeeee! ........................ kirjoitti:
Eipä vois kamalampaa olla kuin kuunnelle T Kansaa
mutta onneksi ei ole mikään pakko jeeeeeeeeee!Jotenkin mä taas osasin odottaa sun älynväläystä taas tähänkin.
- mieki
voisko olla ihanmpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604