Närästääkö määrättyjen ihmisten

Anonyymi-ap

kirjoitteleminen sinkut-palstalla ja jätätkö kommentoimatta vai kapinoitko jollakin tavalla?

31

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei närästä. Rennie auttaa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä ruokasooda veteen sekoitettuna on tehokkaampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ruokasooda veteen sekoitettuna on tehokkaampaa.

        No hyvä jos se sulla toimii.


    • Eipä närästele. Välillä tulee mielialasta riippuen ehkä v.ttuiltua tietylle massalle, mutta ei se närästämisestä johdu, vaan sopivaa kohdematskua.

      Oon miettinyt, että trollaako he, vai ovatko muuten vaan joko älyllisesti vajavaisia? Oikeastaan aivan sama. Tällä alustalla kaikki altistuu palautteelle, lähtökohdista riippumatta. Ja on mahdollisuus aina ottaa palautteesta jotain koppia. 🙂

      • Anonyymi

        Huomattu on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomattu on...

        Elä? 😃


      • Anonyymi

        Ai palautetta? Olet aika suloinen joistakin vähäisistä puutteistasi riippumatta 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai palautetta? Olet aika suloinen joistakin vähäisistä puutteistasi riippumatta 😛

        No se puutehan minussa on, että puuttuu viat! 🙂

        Kukaan ei voi olla täydellinen. 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No se puutehan minussa on, että puuttuu viat! 🙂

        Kukaan ei voi olla täydellinen. 🤷‍♂️

        Toi ei kyllä pidä paikkaansa 😆 Ihan muista ansioistasi pisteeni sait 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei kyllä pidä paikkaansa 😆 Ihan muista ansioistasi pisteeni sait 🤣

        Vai niin.... onpas tämä salaperäistä flirttailua. 😁


    • Anonyymi

      S1miti on paras ;). Vain yliampuvat aloitukset muistetaan. Loput on p4skaa :D. Jokaiseen kommenttiin on panostettava vähintään 110 %:sesti.

      • Anonyymi

        Hänellä on purevan sarkastinen tyyli kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Tietysti havaintoja tekee kaikista kirjoittajista, heidän motiiveistaan ja tarkoituksenhakuisuudestaan. Niin kuin tässä aloituksessakin ja ketjussa, tietyt asiat herättää huomion.

      Vaihtelevasti vastailen prokaatioon. Joskus jaksan joskus en. Nyt on ollut vaihteeksi aikaa.

      • Anonyymi

        No aloitukseen viitaten, niin oli mulla motiivi kysyä närästääkö myös mun kirjoittelu, koska olen huomannut, että joitakin se närästää.

        Kukaan ei kuitenkaan suostu paljastamaan, että miksi?

        Poterosta huuteleminen tuntuu olevan suosittu tyyli tällä palstalla. En kuitenkaan jaksa aina välittää siitä, että minusta ei pidetä.

        Asumme sanavapaassa Suomessa ja myös poterosta huutelijalla on sananvapaus.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei niinkään mutta on palstoja joilla käyn ja joilla on ihan mahdottomia ketjujen sotkijoita. Ihan pelkkää ilkeyttä.

    • Anonyymi

      Refluxi on ikävä sairaus. Somacilla voi helpottaa.
      Vilma

    • Anonyymi

      Eipä erityisemmin, juttu joko vetää puoleensa tai ei. Persoona jos tökkii tai tapa käsitellä asioita niin ohituskaista on aina käytettävissä.
      Näyttäisi muutenkin oleva kuoleva taiteenlaji tämä tänne kirjoittelu.
      Sinkut ovat kuolemassa sukupuuttoon ilmeisesti 🙂

    • Anonyymi

      Suomessa on sananvapaus ja uskonvapaus. Kaikilla on oikeus keksiä ja uskoa mitä tahansa. Tämä ei kuitenkaan riitä laitaoikeistolle.

      Laitaoikeiston pikkupoikamainen tarve rikkoa yhteiskuntarauha ärsyttää.

    • Anonyymi

      Jotkut kuvat närästää.

    • Anonyymi

      Jotkut ovat ottaneet asiakseen ärsyttää muita kaikessa ja saada palstalle huonoa ilmapiiriä aikaan.

      • Anonyymi

        Tuokin on huomattu.


    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan. Jätän väliin ja lukematta jos tiedän, että saatan närästää :) Eihän sitä aina voi tietää etukäteen, mistä joku vetää porot nenukkaansa.

    • Ei häiritse. Jokainen vapaasti tyylillään.

      Eikä minun sanomisistani kannata välittää.
      Jokainen on joskus känkkäränkkä tuulella, Valitettavasti se fiilis välittyy tekstiin.
      Se menee ohi.

    • Keskustelupalstoilla näkee kaikenlaista. Anonyyminä tai nimimerkin suojista on helppo sanoa mitä tahansa. Toivoisin kuitenkin, että osattaisiin kirjoittaa kohteliaasti ja toiset huomioon ottaen. Kuitenkin veikkaisin, että suurin osa kirjoittajista on vähintään 18-v, moni jo tuon iän vuosia sitten ohittanut, että aikuisia ollaan ja siksi olisi hyvä osata edes jotain käyttäytymistä ja vaikka ne kieliopin perusteet. Ei tarvitse olla mikään kielioppinero, mutta vähintään luettavaa tekstiä ja joka ei suoranaisesti luokkaa ketään.

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmasti vähittään 81-v.

        Täällä on vain wanhuksia, koko https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet palsta ja sen alapalstat ovat wanhusten omaan käyttöönsä kaappaama höpöttelyalue.


    • Anonyymi

      Yksi tapa väistää pöllökommentteja on yrittää kirjoittaa siten, ettei kenelläkään ole aiheeseen enää mitään lisättävää!

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy suhteuttaa asioita.
      Kuvainnollista närästämistä syntyy eniten poliitikkojen tyhmistä päätöksistä, mitä joudumme arjessa sitten kohtaamaan.
      Vilma

    • Ei närästä. Kyllä tänne mahtuu monenmoiset kirjoittelijat. Korkeintaan saatan ihmetellä esim jonkun tarvetta massapommittaa samoja aiheita päivästä toiseen, mutta kukin tyylillään. Helppohan ne on skipata.

    • Anonyymi

      Ei, väistän tietyt kirjoitukset... ja kuvat/nikit.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Im rebelijell rebelijell!?!

    • Anonyymi

      No-o. Toisten yläpuolle tähtäävät kiipeämisyritykset eivät vakuuta.
      Pieni sielu ja iso estraadi?
      Vilma

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe