GTA6 julkaistaan kohta

Anonyymi-ap

Mites palstalaiset, kiinnostaako GTA6 pelin julkaisu ja onko sellanen hankinnassa ?
GTA5 peliä olen jonkun verran pelanut, mut GTA6 on kuulemma graafisesti siistimpi.
Pelasin GTA Online, mut siinä on vaan se ongelma, kun jotain tehtävää yrität suorittaa, niin serveri on täynnä skriippejä eli muita pelaajia, jotka ampuu ja pommittaa sua, eikä tehtävää voi rauhassa suorittaa, kun joidenkin tehtävien suorittamisessa on haastetta ilman kymmeniä skriippejä.
Yritin lentokonetta varastaa, mutta kun löysin lentokentän vihonviimein, niin skriipperit höykkäs kimppuun taisteluhelikoperilla, eikä siinä henkiin jääny.
Yhden kerran olin rannalla sama skriipperi vainosi joka kerta, kun oli meikäläisen tappanut ja peli alkoi alusta rannalla, niin skriipperi oli heti kimpussa, eikä mulla ollut mitään asetta, jolla olis voinu ampua.
Siksi se online on perseestä

GTA onlinessa on valikko, josta valita: Invite Only Session, niin silloin saa pelata yksin ja suorittaa samoja tehtäviä mitä online pelissä, kun peruspelissä tehtäviä on vähemmän.

29

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaa, mutta tuskin olen heti hankkimassa vaan sitten, kun on sopivasti aikaa. Koska sitähän se varmaankin vaatii.

• Anonyymi

Juu, nykyään pelit on selaisia, että jokainen peli vaatii aikaa, kun pelaa, muuten pelissä eteneminen on hidasta.
        Kyllä tunti vähintään tuhraantuu yhden pelin kanssa ja jos pelejä on vaikka 10, niin kyllä niihin saa aikaa menemään, että ei päivässä 1-2 eri peliä enempää juurikaan tule pelattua, kun yhdessä pelissä täytyisi kuitenkin aina edetä.
        Toinen seikka, että vaikka pelissä on yleensä samat ohjaustoiminnot näppäimet tietokoneella WASD, niin nykypeleissä voi olla yli kymmenen toimintaa eri näppäimille ja niissä menee hetki,
        että ne taas muistaa, jos pelaa peliä, jota ei ole pelanut kuukausiin.
        Sama pelikonsolissa peliohjaimen kanssa, joka pelissä on vähän eri komennot eri näppäimille.
        GTA6 ei ole mikään halvin peli 80-100€ on hinta arvio ja syksyllä pitäs ilmestyä.
        Toisaalta rahan käyttö on suhteellista.
        100 euroa on pieni raha, jos ajattelee, että matkustaisi Thaimaahan, niin lentomatkaa ei sinne 100 eurolla pääse, lento maksaa yli 1000€ ja se palaa kaikki ilmaan, eikä mitään jää käteen lennosta.
        Tietenkin pääsee Thaimaahan, mutta rahaa on palanut tli 1000€.
        Pelissä pääsee ajamaan hienoilla urheiluautoilla, ei 100 eurolla oikeassa elämässää pääse.

Toinen asia mikä pelaajia kiehtoo tällaisissa Gta peleissä on, että niissä voi tehdä kaikkea sellaista, mikä oikeassa elämässä ei ole sallitua ja suotavaa, kuten kaahata ylinopeutta, ammuskelalla ihmisiä, ryöstää ja räjäyttää pommeja.
        Moni pitää sitä pahana asiana, mutta parempi se, kuin että toteuttaisivat samoja pahoja asioita oikeassa elämässä, tosin suurin osa pelaajista ei pelissä tekemiään asioita tosielämässä toteuttaisi, vaan ainoastaan peleissä.
        Yleensä oikeassa elämässä pahoja asioita tekevät eivät edes pelaa mitään Gta:ta tai muita pelejä.

Olispa ollut nuoruudessa 90 luvulla graaffisesti samanlaisia pelejä, kuten nykyään, joten
        pelataan sitten vanhempana aikuisena pelejä, kun ne kuitenkin kiinnostaa.
        Jos joku motkottaa, että mitä sinä vanha mies pelejä pelaat, menisit oikeisiin töihin, niin voi sanoa, että pelaampa vaan, kun ei nuorempana ollut yhtä hienoja pelejä.
        Sitäpaitsi pelaaminen on edistää aivotoimintaa, kun pelaaminen vaatii muistia, eikä ole passiivista toimintaa.
        Monet iäkkäät dementikot istuvat tv:n ääressä, kuin tatit ja katsevat passiivisina tv ruutua.
        Eivätpä samat henkilöt, jotka pelaamistasi motkottivat, eivät motkota tv:tä katseleville samoin ja toteavat vielä, että on se hyvä, kun tv jaksaa kiinnostaa ja ehdottavat vielä, että katospas, kun sieltä tulee hyvä elokuva illalla.

Mediassa kyllä annetaan neuvoja muistisairauksen ennalta ekäisyys, että kannattaa lukea ja pelata lautapelejä, että aivot saavat toimintaa.
        Miksi pelata tylsää lautapeliä, jos paljon monipuolisempi pc/konsolipeli kiinnostaa.
        Jos kotisairaan hoitaja tulisi lautapeli kainalossa iäkkään luokse kotikäynnille ja tämä istuisi pelaamassa vaikka My Summer Car peliä, niin kotisairaanhoitaja utelisi, että mitä sitä puuhataan ja toteasi, että laitappas nyt se tietokone kiinni, että kaikenlaista höpöhöpöä sinä täällä touhuat, onko tuo joku suomalainen filmi ja tule pelaamaan tällaista hienoa lautapeliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, nykyään pelit on selaisia, että jokainen peli vaatii aikaa, kun pelaa, muuten pelissä eteneminen on hidasta.
        Kyllä tunti vähintään tuhraantuu yhden pelin kanssa ja jos pelejä on vaikka 10, niin kyllä niihin saa aikaa menemään, että ei päivässä 1-2 eri peliä enempää juurikaan tule pelattua, kun yhdessä pelissä täytyisi kuitenkin aina edetä.
        Toinen seikka, että vaikka pelissä on yleensä samat ohjaustoiminnot näppäimet tietokoneella WASD, niin nykypeleissä voi olla yli kymmenen toimintaa eri näppäimille ja niissä menee hetki,
        että ne taas muistaa, jos pelaa peliä, jota ei ole pelanut kuukausiin.
        Sama pelikonsolissa peliohjaimen kanssa, joka pelissä on vähän eri komennot eri näppäimille.
        GTA6 ei ole mikään halvin peli 80-100€ on hinta arvio ja syksyllä pitäs ilmestyä.
        Toisaalta rahan käyttö on suhteellista.
        100 euroa on pieni raha, jos ajattelee, että matkustaisi Thaimaahan, niin lentomatkaa ei sinne 100 eurolla pääse, lento maksaa yli 1000€ ja se palaa kaikki ilmaan, eikä mitään jää käteen lennosta.
        Tietenkin pääsee Thaimaahan, mutta rahaa on palanut tli 1000€.
        Pelissä pääsee ajamaan hienoilla urheiluautoilla, ei 100 eurolla oikeassa elämässää pääse.

Toinen asia mikä pelaajia kiehtoo tällaisissa Gta peleissä on, että niissä voi tehdä kaikkea sellaista, mikä oikeassa elämässä ei ole sallitua ja suotavaa, kuten kaahata ylinopeutta, ammuskelalla ihmisiä, ryöstää ja räjäyttää pommeja.
        Moni pitää sitä pahana asiana, mutta parempi se, kuin että toteuttaisivat samoja pahoja asioita oikeassa elämässä, tosin suurin osa pelaajista ei pelissä tekemiään asioita tosielämässä toteuttaisi, vaan ainoastaan peleissä.
        Yleensä oikeassa elämässä pahoja asioita tekevät eivät edes pelaa mitään Gta:ta tai muita pelejä.

Olispa ollut nuoruudessa 90 luvulla graaffisesti samanlaisia pelejä, kuten nykyään, joten
        pelataan sitten vanhempana aikuisena pelejä, kun ne kuitenkin kiinnostaa.
        Jos joku motkottaa, että mitä sinä vanha mies pelejä pelaat, menisit oikeisiin töihin, niin voi sanoa, että pelaampa vaan, kun ei nuorempana ollut yhtä hienoja pelejä.
        Sitäpaitsi pelaaminen on edistää aivotoimintaa, kun pelaaminen vaatii muistia, eikä ole passiivista toimintaa.
        Monet iäkkäät dementikot istuvat tv:n ääressä, kuin tatit ja katsevat passiivisina tv ruutua.
        Eivätpä samat henkilöt, jotka pelaamistasi motkottivat, eivät motkota tv:tä katseleville samoin ja toteavat vielä, että on se hyvä, kun tv jaksaa kiinnostaa ja ehdottavat vielä, että katospas, kun sieltä tulee hyvä elokuva illalla.

Mediassa kyllä annetaan neuvoja muistisairauksen ennalta ekäisyys, että kannattaa lukea ja pelata lautapelejä, että aivot saavat toimintaa.
        Miksi pelata tylsää lautapeliä, jos paljon monipuolisempi pc/konsolipeli kiinnostaa.
        Jos kotisairaan hoitaja tulisi lautapeli kainalossa iäkkään luokse kotikäynnille ja tämä istuisi pelaamassa vaikka My Summer Car peliä, niin kotisairaanhoitaja utelisi, että mitä sitä puuhataan ja toteasi, että laitappas nyt se tietokone kiinni, että kaikenlaista höpöhöpöä sinä täällä touhuat, onko tuo joku suomalainen filmi ja tule pelaamaan tällaista hienoa lautapeliä.

En yleensä edes aloita pelaamaan mitään ellei minulla vähintään pari tuntia aikaa. Mieluummin vaikka jätän jonkin elokuvan kesken ja katson myöhemmin loppuun kuin sen että jotain vaihetta ei saisi pelissä pelattua loppuun.

Jos hintaa alkaa ajatella per tunti, niin ei se sitten enää niin paljon ole ja senhän GTA:n tekijätkin ovat oivaltaneet. Jos on tarjolla parasta mitä rahalla saa, niin hinta ei ole niin oleellinen. Mutta lopputuloksen on sitten syytä vastata odotuksia.

Hienojen grafiikoiden lisäksi odotan että dialogeihin on panostettu. Paljon tolkullisempaa tekstiä esim. RDR2:ssa on kuin vaikka viime vuosien finlandia-palkituissa romaaneissa.

• scrg kirjoitti:

En yleensä edes aloita pelaamaan mitään ellei minulla vähintään pari tuntia aikaa. Mieluummin vaikka jätän jonkin elokuvan kesken ja katson myöhemmin loppuun kuin sen että jotain vaihetta ei saisi pelissä pelattua loppuun.

Jos hintaa alkaa ajatella per tunti, niin ei se sitten enää niin paljon ole ja senhän GTA:n tekijätkin ovat oivaltaneet. Jos on tarjolla parasta mitä rahalla saa, niin hinta ei ole niin oleellinen. Mutta lopputuloksen on sitten syytä vastata odotuksia.

Hienojen grafiikoiden lisäksi odotan että dialogeihin on panostettu. Paljon tolkullisempaa tekstiä esim. RDR2:ssa on kuin vaikka viime vuosien finlandia-palkituissa romaaneissa.

Jatketaanpa pelimonologia.

Voi olla GTA6 on itselleni pettymys. Koska ehkä haluaisin RDR3:n joka olisi vähän enemmän sekä Pieni Talo Preerialla että Hyvät Pahat ja Rumat kuin edeltäjänsä. Kauniimpihan GTA ei mitenkään voi olla, koska sata vuotta realismia nyt on pilannut mitä tahansa ympäristöä.

Ja minua ei mitenkään haittaa että asiat tapahtuvat hitaasti. Omaan tahtiin pitää kaikki saada tehdä.

• scrg kirjoitti:

Jatketaanpa pelimonologia.

Voi olla GTA6 on itselleni pettymys. Koska ehkä haluaisin RDR3:n joka olisi vähän enemmän sekä Pieni Talo Preerialla että Hyvät Pahat ja Rumat kuin edeltäjänsä. Kauniimpihan GTA ei mitenkään voi olla, koska sata vuotta realismia nyt on pilannut mitä tahansa ympäristöä.

Ja minua ei mitenkään haittaa että asiat tapahtuvat hitaasti. Omaan tahtiin pitää kaikki saada tehdä.

Hassu ominaisuus että s24 ilmoittaa että itse kommentoin juuri omaa viestiäni. Enpä tiennytkään. Kiitos paljon.

• scrg kirjoitti:

Hassu ominaisuus että s24 ilmoittaa että itse kommentoin juuri omaa viestiäni. Enpä tiennytkään. Kiitos paljon.

Jos tekoäly tekee teidän koodinne, niin kävisittekö nyt silti siivoamassa suurimmat älyttömyyden. Tai tee sinä, tekoäly, se itse! Käyttäjä saattaa haluta ilmoituksen jos ja vain jos joku muu kommentoi mutta ei silloin kun hän itse kommentoi. Ero on sellainen, että emoviestin lähettäjä != lapsiviestin lähettäjä eikä emoviestin lähettäjä == lapsiviestin lähettäjä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Jos tekoäly tekee teidän koodinne, niin kävisittekö nyt silti siivoamassa suurimmat älyttömyyden. Tai tee sinä, tekoäly, se itse! Käyttäjä saattaa haluta ilmoituksen jos ja vain jos joku muu kommentoi mutta ei silloin kun hän itse kommentoi. Ero on sellainen, että emoviestin lähettäjä != lapsiviestin lähettäjä eikä emoviestin lähettäjä == lapsiviestin lähettäjä.

Ihan jännittää saanko viestin jos vastaan anonyyminä...

• Anonyymi

GTA ei ole yhtään sellainen peli, joka itseäni kiinnostaisi. Ei siis ole hankinnassa.

• Anonyymi

Viimeksi pelannut gta3 niin eipä kyllä kiinnosta yhtään.Enemmän kiinnostaa soulborne pelit ja rdr 1 oli kyllä hyvä mutta rdr2 edelleen pelaamatta läpi koska ei vaan nappaa

• Anonyymi

Oon se joka joskus jauhoi Days gonesta. Pelasin sitä viimeksi maaliskuussa ;D. Pitäisi jatkaa. Alusta en halua aloittaa koska siinä olisi liikaa toistamista vaikka laumojen myllyttäminen onkin mukavaa. Vaikein taso mulla siinä. Satuin vahingossa saamaan laumojen tuhoamisen myötä konepistoolin ja autoshotgunin. Varsijousen korvasin sniperilla heti kun se oli mahdollista. Ihmisvihollisleirit on helppo napsia sniperilla missä on äänenvaimennin käytössä. Pöllin pelin alussa AK:n menehtyneeltä viholliselta kun aseet ovat siinä vaiheessa peliä heikkoja. Eli heti pelin alussa kannattaa yrittää listiä laumoja kunnes saa sen smp9-konepistoolin. Sen jälkeen peli helpottuu huomattavasti. Ei haittaa vaikka kuolisi koska siinä on normaaliin tapaan checkpointit. Toista se oli Far Cry Primalin kanssa vaikeimmalla tasolla ja äkkikuolema-asetuksella. Kerran onnistuin siinä 100 %:sesti. Kymmeniä tunteja sekin vie.

• Days gone myös joku avoimen maailman yksin pelattava toimintapeli, jossa ohjataan yhtä hahmoa?

• Anonyymi

Ostan heti ihan sama mitä maksaa. Vaikka 200 maksaisi niin ostaisin ei ole rahasta kiinni.

• Anonyymi

En ainakaan heti osta.
      En tiedä mistä mahtaa johtua, kun GTA5 peliä olen pelanut, niin muutaman kerran on alkanut tekemään pahaa, että on pakko lopettaa pelaaminen noin reilun tunnin kuluttua, ei joka kerta, mutta muutamia kertoja.
      Ei vastaavaa oloa ole missään muussa pelissä tullut, vaikka on pelanut putkeen 2-4 tuntia.

• Kuulostaa monimutkaiselta peliltä, ei mulla oo aikaa pelata.

• Anonyymi

Sniper pelit on parhaita, voi väijyä ammuttavaa kohdetta tuntikausia ja sitten pudottaa kohteen kilsan päästä ja haihtua paikalta.

• Pelifirmat aliarvioivat kykyni menettää täysin kiinnostuksen johonkin peliin. 100€ on ryöstöä olkoonpa sitten miten hyvä peli kyseessä.

• 100€ vuosibudjetilla voi vaihtoehtoisesti hankkia kaksi jotain muuta peliä. Tai nollan euron budjetilla pelata pelejä jotka saa käyttöön ilmaiseksi. Mutta liiketaloudellisesti pitäisin tyhmänä myydä alennusmyynnissä heti peliä jota porukka odottaa kuin kuuta nousevaa. Ehtiihän sitä alennuksella myydä sitten myöhemmin.

• scrg kirjoitti:

100€ vuosibudjetilla voi vaihtoehtoisesti hankkia kaksi jotain muuta peliä. Tai nollan euron budjetilla pelata pelejä jotka saa käyttöön ilmaiseksi. Mutta liiketaloudellisesti pitäisin tyhmänä myydä alennusmyynnissä heti peliä jota porukka odottaa kuin kuuta nousevaa. Ehtiihän sitä alennuksella myydä sitten myöhemmin.

Onneksi sinkkuna minun pelibudjettini on paljon enemmän kuin edes käytän, mutta kyse on periaatteesta. Jos olen nelinkontin yhden pelin edessä, kohta 100€ on uusi standardi. Varsinkin kun "AAA" pelien laatu on ollut jyrkässä laskussa jo useamman vuoden.

• Palstakamu kirjoitti:

Onneksi sinkkuna minun pelibudjettini on paljon enemmän kuin edes käytän, mutta kyse on periaatteesta. Jos olen nelinkontin yhden pelin edessä, kohta 100€ on uusi standardi. Varsinkin kun "AAA" pelien laatu on ollut jyrkässä laskussa jo useamman vuoden.

Luulet että sinä ja mahdollisesti muut kaltaisesi pystytte opettamaan pelifirmat tai markkinan hinnoittelemaan tuotteen oikein?

Itse taas suhtaudun niin, että kun valitsen käyttää pelaamiseen rajallisen ajan, niin en käytä sitä "sikaan säkissä", mikä isommalla ajankäytöllä voisi olla palkitsevaa.

Muihin ohjelmistotuotteisiin nähden pelit ovat merkittävällä tavalla erilaisia. Yleensä niillä on tarkasti määritellyt vaatimukset, joita voidaan testata ja todentaa. Pelien taas pitää olla hauskoja.

Ansaintalogiikkaa voi rakentaa pelin sisäisin ostoin, jolloin peli pitää olla hauskan lisäksi koukuttava. Mutta en pidä tuosta. Arvostan jos minulle tehdään loistava tuote jota saan sitten käyttää miten haluan.

• scrg kirjoitti:

Luulet että sinä ja mahdollisesti muut kaltaisesi pystytte opettamaan pelifirmat tai markkinan hinnoittelemaan tuotteen oikein?

Itse taas suhtaudun niin, että kun valitsen käyttää pelaamiseen rajallisen ajan, niin en käytä sitä "sikaan säkissä", mikä isommalla ajankäytöllä voisi olla palkitsevaa.

Muihin ohjelmistotuotteisiin nähden pelit ovat merkittävällä tavalla erilaisia. Yleensä niillä on tarkasti määritellyt vaatimukset, joita voidaan testata ja todentaa. Pelien taas pitää olla hauskoja.

Ansaintalogiikkaa voi rakentaa pelin sisäisin ostoin, jolloin peli pitää olla hauskan lisäksi koukuttava. Mutta en pidä tuosta. Arvostan jos minulle tehdään loistava tuote jota saan sitten käyttää miten haluan.

Siis siitä hauskuudesta. Epäilen että edes kaiken lukenut ja tietävä tekoäly ei ole kovin hyvä arvioimaan mikä on hauskaa.

• scrg kirjoitti:

Itseasiassa pelaajilla on aika iso valta. Monella AAA-studiolla menee tällä hetkellä huonosti, sillä pelaajat ovat siirtyneet AA-pelien pariin. Ja ei tarvitse kuin katsoa miten esim. Dragon Age: The Veilguardille kävi, kun yrittivät väkisin tuputtaa kontroversiaalisia ideologioita pelaajille.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Itseasiassa pelaajilla on aika iso valta. Monella AAA-studiolla menee tällä hetkellä huonosti, sillä pelaajat ovat siirtyneet AA-pelien pariin. Ja ei tarvitse kuin katsoa miten esim. Dragon Age: The Veilguardille kävi, kun yrittivät väkisin tuputtaa kontroversiaalisia ideologioita pelaajille.

Suomi pelejä on ilahduttavasti alkanut tuleen.
        My Summer Car ja Finnish Cottage Simulator.
        Nyt on tulut uusi demo: Last Drop, jossa pelimaailma sijoittuu -90 luvun kerrostalo
        lähiöön, jossa asunnoissa on -90 luvun sisustun ja senajan kodinkoneet.
        Peli on vasta demo, mut siitä voi tulla sensaatio, kunhan peli aikanaan valmistuu.
        Suomi baari pelikin demo peli, jossa pyöritetään baaria, mut se on kuulemma vielä aika kelvoton peli sitä pelaneiden mielestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi pelejä on ilahduttavasti alkanut tuleen.
        My Summer Car ja Finnish Cottage Simulator.
        Nyt on tulut uusi demo: Last Drop, jossa pelimaailma sijoittuu -90 luvun kerrostalo
        lähiöön, jossa asunnoissa on -90 luvun sisustun ja senajan kodinkoneet.
        Peli on vasta demo, mut siitä voi tulla sensaatio, kunhan peli aikanaan valmistuu.
        Suomi baari pelikin demo peli, jossa pyöritetään baaria, mut se on kuulemma vielä aika kelvoton peli sitä pelaneiden mielestä.

Pelasin sellaista ilmaista peliä kuin The Dark Queen of Mortholme. Tekijä on Mosu Äijälä. En ole varma, mutta kuulostaa kovasti suomalaiselta.

• Anonyymi

Aloitin pelaamaan gta5 peliä uudelleen onlinessä: invite only session modissa.
      Viimeksi pelasin joskus vajaa pari vuotta sitten....
      Siinä ei ole muita pelaajia pilaamassa pelaamistasi, kuten singolla ampumassa autosi ja sinut päreiski, ettet saa tehdä pelin tehtäviä rauhassa, vaan joku pelin pilaaja lievettäjä on koko ajan kimpussa!
      Story modessa ei pysty myymään autoja, jotka kadulta varastat, mutta only session modissa pystyy ja saa sillä tavalla rahaa.

Netissä on videoita, joissa kerrotaan pelissä olevista paikoista, joista voi löytää rahaa, kuten merenpohjan hylyt, joista ei story modissa löydy rahaa.

• Anonyymi

suosikkiauropelini on Driver: San Francisco...mallinnettu 3d koko kaupunki cvoi llla caspaarikin ajwliua.

mikähän oilikin jokuoikea nopeusennätys joku Callaway Sledgehammer Corvette Golden Gazte ssillallanoin 407km/h hah

• Anonyymi

Minulla on vaan liian pieni ssd, on vaan 1 teranen ei sovi.

• Anonyymi

https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000011215902.html
      "Näin huikealta GTA VI näyttää – katso 50 kuvan jättigalleria
      GTA VI:stä julkaistiin toisen trailerin lisäksi läjäpäin kuvia.
      Valitettavasti selaimesi ei tue HTML5-videoita.
      Rockstar Gamesin kovasti odotettu Grand Theft Auto -pelisarjan kuudes osa, GTA VI, julkaistaan 26. toukokuuta 2026.
      Pelin piti ilmestyä alun perin syksyllä 2025, mutta Rockstar ilmoitti toukokuun alussa tarvitsevansa lisää aikaa viimeistelyyn."

Jaa, julkaisu siirtyi yli puolella vuodella, julkaistankohan vuoden päästä vai siirretäänkö julkaisua joka kerta.
      Grafiikaltaan on kyllä huikea peli, mut vaatii XBox series konsolin, jonka hinta uhkaa nousta Trumpin ansiosta.
      Tietokoneensen en kyllä tuota peliä hanki.

Lähteeköhän gta-6 pelissä poliisit seuraamaan metro- ja junatunneleihin, joihin pääsi kätevästi pakoon, kun ryösti tehtävässä satojen tuhansien arvoisen auton ja perässä oli 4 tähteä poliiseja ja poliisihelikoptereita ja eroon ei pääse ainakaan valtatiellä ja vaikeaa se on kaupungissakin, mutta kun ajat metro- tai junatunneliin tai sadevesi viemäriin, niin sinne eivät perässä tulleet ja ainoa varma pakopaikka.
      Junatunneleiden ja metrojen sisäänkäynnit kanantaa tietenkin merkata karttaan, että on sitten merkattu reitti, ne on hukassa siinä kiireessä, kun pakenee poliiseja.

Pelin urheiluautot on ihan onnettomia ohjaus ominaisuuksiltaan, vähän kun peliohjaimen vivusta käänänt, niin auto tekee äkkikäännöksiä eli ei mitään mukavia ohjattavuudeltaan.

• Hyvältä näyttää. Mutta toisaalta jotenkin vähän ahdistaa. En tiedä haluanko pelata tuolla...

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Hyvältä näyttää. Mutta toisaalta jotenkin vähän ahdistaa. En tiedä haluanko pelata tuolla...

Juu, osa pelin tehtävistä ahdistaa, varsikin ne Savage tehtävät, joissa on tehtävänä varastaa muutaman sadan tuhannen arvoinen auto, jolloin pitää kaahata karkuun kymmeniltä pollisi autoilta ja helikoptereilta.
        Lisäksi siviilit kaahaa päin ja eteen, että meinaa jäädä jumiin, jolloin poliisit ampuu ja kuolema käy läheltä, jollei ole avanut snäksejä auki, että niitä voi ottaa, ettei hiilat lopu ja kuolee.
        Tosin ei ole lopullinen kuolema, mut pelissä sit spavnataan jonnekin ja sieltä pitäisi sitten selviytyä auton luokse, mikä on liian haastavaa.

Sit kun on saanut tehtävän kovalla urakalla tehtyä, niin sen jälkeen kyllä lahtaa autolla kaikki siviilien autot, koska kosto elää siviilit, jotka kiilasitte eteen, kun haastavaa tehtävää suoritin, siinä kiljutte ja yökitte, kun kuolette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      108
      7017
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4158
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      35
      3620
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      397
      1930
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1447
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      53
      1295
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1068
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1035
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      990
    Aihe