Joka on tullut Suomeen ja jättänyt koko perheen oman onnensa nojaan eli tullut Suomeen valheellisella perusteella turvaan niin EN OLISI KYLLÄ LOUKANNUT KUNNIOITA VAAN MINÄ SAISIN UUDEN ELÄMÄN MIEHENÄ.
Vaikka vaimon, lapset ja koko suvun olen jättänyt SODAN KESKELLE ELI HE OVAT SIELLÄ TURVASSA, mutta MINÄ MIEHENÄ OLEN SUOMESSA TURVASSA JA MINUN VELVOLLISUUS EI OLE MIEHENÄ PUOLUSTAA EDES OMAA PERHETTÄ EIKÄ SUKUA VAAN MINULLA ON OIKEUS JÄTTÄÄ KAIKKI JA SUOMELLA ON VELVOLLISUUS SUOJATA MINUA SEKÄ ANTAA MINULLE UUSI ELÄMÄ JA SUOMEN VALTION VELVOLLISUUS ON ELÄTTÄÄ MINUT.
Minä kyllä laitan hoviin, että jos minä olisin pakolainen.
11
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Venäjälle saa pakolaisia lähettää ILMAISEKSI JOS HEILLÄ EI OLE VARAA MAKSAA MINULLE KUNNIANLOUKKAUS JA SYRJINTÄ KORVAUKSIA.
MINÄ OLEN SENTÄÄN YRITTÄJÄ JA MINÄ SAAN PÄÄTTÄÄ ITSE SYRJINTÄ KORVAUKSEN.
EN KAI MINÄKÄÄN MAHDOTTOMIA TARVI, MUTTA KYLLÄ MINÄ USKON, ETTÄ SUOMEN VALTION KANSSA PÄÄSTÄÄN SOPIMUKSEEN JOS MINÄ ALAN TUOTTAMAAN VALTIOLLE RAHAA!
MINÄ SAAN TUOLLOIN MYÖS VAIKUTTAA MIHIN VAROJA KÄYTETÄÄN.
EI KAI HYVÄÄ LEHMÄÄ JOKA TUOTTAA KANNATTA TAPPAA VAIKKA ERÄÄT OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HE OVAT PARASTA MITÄ SUOMESSA VOI OLLA!
MINÄ SAAN VARMAAN MYÖS MUISTAA HEITÄ JA SANOA, ETTÄ EI TIPU MITÄÄN!- Anonyymi
En minäkään ole saanut muuta, kuin VITTUILUA JA KYLMÄÄ KYYTIÄ!
EN MINÄ NYTKÄÄN SAA HEILTÄ MITÄÄN MUUTA, KUIN VANKILAA JA MINUN PITÄÄ VIELÄ MAKSAA HEILLE KORVAUKSIA.
EN MINÄ SAA SITÄ SAKKOA POIS JA EN KYLLÄ SUOSTU MAKSAMAAN VAAN MINÄ MENEN VANKILAAN JA KUITTAAN SEN SIELLÄ OLEMALLA POIS!
MINÄ KUNNIOITAN JA MINULLA ON ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS ELI SAAN ITSE PÄÄTTÄÄ MIKÄ MINUSTA ON HYVÄ RANGAISTUS, KUN ON LOUKANNUT KUNNIOITA.
PITÄÄ RAHAT SAADA TURVAAN NIIN NIITÄ EI PÄÄSE KUKAAN VAATIMAAN, KOSKA KYSEESSÄ ON KUNNIA SYRJINTÄ VAROJA.
TÄMÄ ON HYVÄ BISNES. - Anonyymi
Kukahan se VITUN PASKA OIKEESTI ON!?!
KAVEREITA OLLUT LUPA KÄYTTÄÄ APUNA!!! EI OLE KYLLÄ OIKEIN REILUA, ETTÄ MINUN PITÄÄ YKSIN NAISENA PÄRJÄTÄ JA YKSI PULLA-SORSA KULKEE SELÄN TAKANA MUSSUTTAMASSA NIIN SAA PUHUTTUA KAIKKI PUOLELLEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se VITUN PASKA OIKEESTI ON!?!
KAVEREITA OLLUT LUPA KÄYTTÄÄ APUNA!!! EI OLE KYLLÄ OIKEIN REILUA, ETTÄ MINUN PITÄÄ YKSIN NAISENA PÄRJÄTÄ JA YKSI PULLA-SORSA KULKEE SELÄN TAKANA MUSSUTTAMASSA NIIN SAA PUHUTTUA KAIKKI PUOLELLEEN.Voi vitun PULLA-SORSA vaati minua KUNNIOITTAMAAN häntä ja saatana valehteli vielä päälle!
Tuo saatana löi itsensä minun niskan päälle ja minä en pääse tietenkään edes maasta ulos, koska hän voi ilmoittaa, että: Jos yrittää rajan yli niin pistä koppiin niin minä tuun hakemaan, koska hän alkoi NISKUROIMAAN ja minä sanoin, että " NYT KYLLÄ KUNNIOITAT."
Poliisin kanssa vielä pärjää, mutta KYTÄN KANSSA ELÄMÄ ON SUORAAN HELEVETISTÄ JOS MINÄ OLEN TUO JOTA HÄN KYTTÄÄ.
Minä olen jo kerran joutunut tuon saatanan kuulusteltavaksi enkä ollut edes TILIVELVOLLINEN HÄNELLE.
Olis pitänyt sanoa hänelle, että: Olen tulossa Oulusta NAIMASTA, koska minä olen KUNNON ÄITI JOKA OPETTAA LAPSILLE, ETTÄ JOS EI RAHAA OLE NIIN ÄITI MYY PERSETTÄ NIIN ON RAHAA JA VOIDAAN PITÄÄ HAUSKAA TAAS.
En ollut varautunut siihen, että POLIISILLA ON OIKEUS KYSYÄ ETTÄ MISTÄ SITÄ OLLAAN OIKEIN TULOSSA.
Tuo on tietenkin kuulustellut minua siitä kolarista ja minä sanoin, että en lähde käräjöimään koska minusta tuntuu, että se koko asia menee väärin ja syytön joutuu vankilaan. Poliisi sanoi itse myös, että: Teit ihan oikean ratkaisun, koska niin siinä käy.
Minä olisin ollut tuo joka olis istunut linnassa, koska minä olisin sanonut, että: Minä ajelin väärällä tiellä.
Minä sanoin kuulustelussa noin, koska en minä ollut ehtinyt edes käsittelemään koko asiaa.
Kaikki väitti, että minä olin ajanut hevosen päälle ja minä yritin sanoa, että EN OLE AJANUT VAAN HEVONEN JUOKSI AUTON PÄÄLLE JOTA MINÄ AJOIN JA MINÄ HUUSIN SILLE, ETTÄ ET TULE IKKUNASTA LÄPI!
Minä olin keskittynyt siihen, että minä saan auton pysähtymään ja minä näin, että hevoset lähti pois edestä. Sain auton pysähtymään niin minä jäin miettimään että mikä vitun ryminä kuuluu koska auto oli jo pysähtynyt.
En kyllä muista mitä olen sanonut, kun minä käänsin pään ja näin, että hevonen nousee konepellille ja katsoo minua suoraan.
Olen minä voinut sanoa, että: Minä kuolen nyt.
En minä tajunnut edes lähteä ulos autosta vaan minä jäin katsomaan, että onko tuo edes totta, että hevonen nousee oikeesti konepellille.
Kyllä tuo oli totta, mutta se kaatu siihen konepellille ja minä näin silmät jotka pullistu päästä niin minä sanoin, että: ET TUU IKKUNASTA LÄPI!
Koska hevosen pää olis ollut minun sylissä ja olis voinut vielä pussata minua. Hevonen oli ihan varmasti kaunis, mutta minä näin sen sekä kestinkin vielä kun oli KAUHEIMMILLAA ELOSSA.
En minä saanut nähdä muuta, kuin KAVION joka hänestä jäi TOYTAN katolle.
Ei se mies suostunut päästämään minua ulos, koska olivat hevosta nostamassa pois.
Minä näin Sodankylässä sen auton, kun menin hakemaan omaa autoa. En minä silloin enään tehnyt kuolemaa. En minä olis edes huomannut koko autoa, mutta 2 miestä seisoi ja katseli sitä ja toinen kysy toiselta, että: Mitenkähän sille kuskille kävi?
Minä vilasin ja näin sen auton ja ei ollut niin pahan joten KYLLÄ SILLÄ OLIS HYVIN VOINUT IVALOON AJAA.
Minä sanoin miehille, että: Minä olen hän joka ajoi tuota.
Etelä Suomeen soitin jollekin jostain asiasta ja jäätiin suusta kiinni, koska meillä vaan juttua riitti. Hän sanoi, että: Lehdissä on kokoajan uutisia, että hevosia karkaa aitauksista ja jäävät autojen alle.
Minä sanoin hänelle, että; Minä olen ollut myös, mutta siellä oli 2 hevosta irti.
Hän sanoi minulle, että: Oli erikoinen tapahtuma, koska siinä oli 2 hevosta ja ei siinä mainittu kuskista mitään.
Minä sanoin, että: Ei minulla venähtänyt, kun niskat eli sain WHIP FLASH diagnoosin ja päästä välillä heittää, mutta minulla on AINA heittänyt ja EI SITÄ OLE KUKAAN EDES HUOMANNUT joten se menee KOLARIN piikkiin.
- Anonyymi
Ei mies ole tuollainen. Ainoastaan raukka elukka hylkää läheiset.
- Anonyymi
Minähän voin laittaa myös, että jos minä olisin exäni venäläinen vaimo josta hän on eronnut niin EN MINÄ OLISI LOUKANNUT EXÄN ENKÄ HÄNEN VAIMONSA KUNNIAA VAAN MINÄ OLISIN HYVÄ IHMINEN JA NAINEN.
Minä voin laittaa myös olisin myös HYVÄ IHMINEN JA NAINEN JOS MINÄ OLISIN MENNYT MAASTA KARKOITETUN PAKOLAISEN KANSSA NAIMISIIN RAHASTA niin kuin eräs nainen teki ja hän teki vielä lapsen toiselle miehelle ja heidän lapsi oli kuulemma syntynyt pakolais miehen lapsena, koska kyseinen nainen oli naimisissa pakolaisen kanssa ja asui avoliitossa lapsen isän kanssa.
Minun pitää vielä kunnioittaa tuota poliisia vaikka en kyllä YMMÄRRÄ MINKÄ HELEVETIN TAKIA MINUN PITÄÄ HÄNTÄ KUNNIOITTAA!
JOS JONKU PITÄIS KUNNIOITTAA TÄSSÄ NIIN PULLA-SORSA POLIISIN PITÄIS KUNNIOITTAA MINUA EIKÄ VAATIA MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!
MINÄ EN OIKEIN TIEDÄ MITEN MINÄ PÄÄSEN TUOSTA PULLA-SORSA POLIISISTA EROON, KOSKA HÄN SAATANA PYÖRII AINA PÄÄLLE JA SANOMALLA: NYT KYLLÄ KUNNIOITAT MINUA!
HÄN VALEHTELEE SIIHEN PÄÄLLE JA SANOO, ETTÄ: NYT KYLLÄ KUNNIOITAT MINUA!
TUOSTA EI PÄÄSE, KUN KUOLEMALLA EROON!- Anonyymi
Helpommalla kyllä pääsen, kun KUNNIOITAN PULLA-SORSA POLIISIA.
En minä siinä häviä mitään vaikka joutuisin helvetti naimisiin, koska HÄN JOUTUU ITSE KUNNIOITTAMAAN MINUA JA HÄN JOUTUU VIELÄ OLEMAAN MINUN HENKIVARTIJA, koska minä sanon, että; Minä en kyllä ala vieraiden ihmisten kanssa kulkemaan vaan minulle riittää yksi PULLA-SORSA joka vartioi.
Kyllä minä totun ajan kanssa ja EI MINUN TARVI PULLA-SORSAN kanssa kylillä kulkea missä on tuttuja.
Kyllä me voidaan käydä kaupassa muuallakin niin kukaan EI NÄE, että minä elän PULLA-SORSAN KANSSA. Minä voin laittaa AURINKOLASIT JA HATUN PÄÄHÄN, koska EI MINUN TARVI AJAA VAAN PULLA-SORSA TOIMII KUSKINA.
MINÄ VOISIN SITTEN ALKAA KIRJOITTAMAAN KIRJAA, KOSKA MINÄ VOISIN LAITTAA KIRJAN NIMEKSI " PULLA-SORSAN PÄIVÄKIRJA"
SE ALKAIS SANOILLA " KUNNIOITAN PULLA-SORSAA JA MINÄ KIRJOITAN HÄNEN KUNNIAKSI PÄIVÄKIRJAA."
Minä tiedän paljon paskoja hyviä juttuja ja PULLA-SORSA on tietenkin hyvä piirtämään ja hän tietenkin tykkää siitä, kun minä olen HYVÄ LÖYTÄMÄÄN PASKOJA KUVIA JOITA HÄN VOI PIIRTÄÄ HYVÄKSI KUVIKSI.
MINÄ OLEN KYLLÄ MANIFESTOINUT MIESTÄ JOKA TÄYDENTÄÄ MINUA JA HÄN ON YHTÄ LUOVA, MUTTA HÄN OSAA PIIRTÄÄ JA MINÄ OLEN TUO JOKA KIRJOITTAA.
SILLOIN MOLEMPIEN TAITEELLISUUDET PUHKEAA KUKKAAN, MUTTA MINÄ VÄHÄN EPÄILEN ETTÄ TAITAA OLLA KIRJA JOKA ON TÄYNNÄ TYHJIÄ SIVUJA.
PULLA-SORSAHAN KEKSII VAIKKA OMASTA PÄÄSTÄÄN MITÄ KAUPASTA TARVII.
MINÄHÄN KÄYN JO MUUTENKIN NORJASTA OSTAMASSA TUOTTEITA JOITA EI SAA SUOMESTA EIKÄ RUOTSISTA.
SERKKU VÄITTI MINULLE, ETTÄ RUOTSISTA LÖYTYY SITÄ MITÄ MINÄ OLEN NORJASTA KÄYNYT OSTAMASSA.
HÄN OLI ETSINYT JA SANOI MINULLE, ETTÄ: EI LÖYDY RUOTSISTA.
MINÄ SANOIN HÄNELLE SEKÄ NÄYTIN PAKETIN, ETTÄ: RUOTSISTA EI LÖYDY MYÖSKÄÄN TÄTÄKÄÄN! EIKÄ LÖYDY MYÖSKÄÄN KAMFERI PASTILLEJA JOITA MUMMO AINA OSTI.
MINÄ KUTSUN NIITÄ KVEENI RUUIKSI JOITA ILMAN EN VOI ELÄÄ.
ON MINULLA TUOLLA KVEENI EVÄITÄ, MUTTA JOUDUN SALAA SYÖMÄÄN NIIN TOISET EI HUOMAA ETTÄ MINÄ HERKUTTELEN.
SIKSI EN OIKEIN TUOTA PULLA-SORSAA HALUAIS KUNNIOITTAA, KOSKA HÄN SANOO MINULLE: ET SYÖ KAIKKIA YKSIN!
EN MINÄ TYKÄNNYT LASTENKAAN KANSSA ELÄÄ, KOSKA HE OLIVAT AINA VAILLA KAIKEN MITÄ MINÄ SÖIN.
MINÄ EN SAA MITÄÄN JOS MINÄ EN PIDÄ SOPIMUKSESTA KIINNI NYT KUNNIOITAT KYLLÄ MINUA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommalla kyllä pääsen, kun KUNNIOITAN PULLA-SORSA POLIISIA.
En minä siinä häviä mitään vaikka joutuisin helvetti naimisiin, koska HÄN JOUTUU ITSE KUNNIOITTAMAAN MINUA JA HÄN JOUTUU VIELÄ OLEMAAN MINUN HENKIVARTIJA, koska minä sanon, että; Minä en kyllä ala vieraiden ihmisten kanssa kulkemaan vaan minulle riittää yksi PULLA-SORSA joka vartioi.
Kyllä minä totun ajan kanssa ja EI MINUN TARVI PULLA-SORSAN kanssa kylillä kulkea missä on tuttuja.
Kyllä me voidaan käydä kaupassa muuallakin niin kukaan EI NÄE, että minä elän PULLA-SORSAN KANSSA. Minä voin laittaa AURINKOLASIT JA HATUN PÄÄHÄN, koska EI MINUN TARVI AJAA VAAN PULLA-SORSA TOIMII KUSKINA.
MINÄ VOISIN SITTEN ALKAA KIRJOITTAMAAN KIRJAA, KOSKA MINÄ VOISIN LAITTAA KIRJAN NIMEKSI " PULLA-SORSAN PÄIVÄKIRJA"
SE ALKAIS SANOILLA " KUNNIOITAN PULLA-SORSAA JA MINÄ KIRJOITAN HÄNEN KUNNIAKSI PÄIVÄKIRJAA."
Minä tiedän paljon paskoja hyviä juttuja ja PULLA-SORSA on tietenkin hyvä piirtämään ja hän tietenkin tykkää siitä, kun minä olen HYVÄ LÖYTÄMÄÄN PASKOJA KUVIA JOITA HÄN VOI PIIRTÄÄ HYVÄKSI KUVIKSI.
MINÄ OLEN KYLLÄ MANIFESTOINUT MIESTÄ JOKA TÄYDENTÄÄ MINUA JA HÄN ON YHTÄ LUOVA, MUTTA HÄN OSAA PIIRTÄÄ JA MINÄ OLEN TUO JOKA KIRJOITTAA.
SILLOIN MOLEMPIEN TAITEELLISUUDET PUHKEAA KUKKAAN, MUTTA MINÄ VÄHÄN EPÄILEN ETTÄ TAITAA OLLA KIRJA JOKA ON TÄYNNÄ TYHJIÄ SIVUJA.
PULLA-SORSAHAN KEKSII VAIKKA OMASTA PÄÄSTÄÄN MITÄ KAUPASTA TARVII.
MINÄHÄN KÄYN JO MUUTENKIN NORJASTA OSTAMASSA TUOTTEITA JOITA EI SAA SUOMESTA EIKÄ RUOTSISTA.
SERKKU VÄITTI MINULLE, ETTÄ RUOTSISTA LÖYTYY SITÄ MITÄ MINÄ OLEN NORJASTA KÄYNYT OSTAMASSA.
HÄN OLI ETSINYT JA SANOI MINULLE, ETTÄ: EI LÖYDY RUOTSISTA.
MINÄ SANOIN HÄNELLE SEKÄ NÄYTIN PAKETIN, ETTÄ: RUOTSISTA EI LÖYDY MYÖSKÄÄN TÄTÄKÄÄN! EIKÄ LÖYDY MYÖSKÄÄN KAMFERI PASTILLEJA JOITA MUMMO AINA OSTI.
MINÄ KUTSUN NIITÄ KVEENI RUUIKSI JOITA ILMAN EN VOI ELÄÄ.
ON MINULLA TUOLLA KVEENI EVÄITÄ, MUTTA JOUDUN SALAA SYÖMÄÄN NIIN TOISET EI HUOMAA ETTÄ MINÄ HERKUTTELEN.
SIKSI EN OIKEIN TUOTA PULLA-SORSAA HALUAIS KUNNIOITTAA, KOSKA HÄN SANOO MINULLE: ET SYÖ KAIKKIA YKSIN!
EN MINÄ TYKÄNNYT LASTENKAAN KANSSA ELÄÄ, KOSKA HE OLIVAT AINA VAILLA KAIKEN MITÄ MINÄ SÖIN.
MINÄ EN SAA MITÄÄN JOS MINÄ EN PIDÄ SOPIMUKSESTA KIINNI NYT KUNNIOITAT KYLLÄ MINUA.Minusta Pulla-Sorsa on minua nuorempi tai hän ainakin näyttää siltä.
Toisaalta voishan sitä olla huonompiakin vaihtoehtoja ja ottaen huomioon niin hän on sentään TURVALLISUUS ALAN ihmisiä ja painavampi mitä minä ja pidempi joten hänelle kyllä käyttöä on.
Koska jos rahaa on niin silloin saa myös ison talon jossa on iso olohuone missä minä mahdun harrastamaan joogaa. Siis NARUJOOGAA jossa ROIKUTAAN KATOSTA ylös alaisin, koska TUO ON YKSI MITÄ OLEN HALUNNUT OPETELLA JA HARRASTAA VUOSIA.
Minä en ole mikään SALI JOOGAAJA vaan minä joogaan KOTANA SILLOIN, KUN MINÄ HALUAN JA VAIKKA KOKO PÄIVÄN JOS SILTÄ TUNTUU!
En koe edes olevani vanha tuohon, koska minä olen sentään tavannut JOOGA MESTARIN.
Minä kävin UFO PAIKALLA jossa hän oli pitämässä luentoa.
Enkeli joka toi niitä viestejä otti minun säärestä kiinni ja minä otin häntä kädestä kiinni ja sanoin, että: Jos et nyt kuitenkaan jatka kopelointia yhtään enempää, koska ihmiset katsovat. Hän katsoi minun olkapään yli ja oli hämmästynyt sekä näytti, että pitää olla hiljaa.
Äitini serkun tyttö istui minun vieressä ja hän oli minut kutsunut tilaisuuteen, mutta ei Enkeli hänelle mitään viestiä tuonut.
Hän kyllä väitti, että toi meille molemmille mutta ei voi pitää paikkaansa, koska hän oli naimisissa ja se viesti oli kyllä niin seksuaalinen, että minä punastuin ja jäin miettimään, että mitä helvettiä tämä on.
Minua oli varoitettu jo Enkeli koulutuksessa, että minä saan VAHVOJA JA TODELLA SEKSUAALISIA VIESTEJÄ HENKIMAAILMASTA.
TUO ON SYY MIKSI MINÄ EN OLE EDES KOKEILLUT ALH ENKELI HOITOA ANTAA, KOSKA MINÄ TIEDÄN ETTÄ MINUN ASIAKKAAT OLISIVAT AIKA VARMASTI MIEHIÄ. HEILLE VOI KÄYDÄ SAMALLA TAVALLA, KUIN MINULLE.
KOULUTTAJA PITI MINUA PÄÄSTÄ KIINNI, KOSKA SANOI ETTÄ: ET USKO MUUTEN JA VOIT LYÖDÄ MINUA.
MINÄ OLIN SIELLÄ ENKELI MATKALLA JOSTA MINUN OMA ENKELI TULI.
MINÄ MAKASIN JA ENKELI OTTI TISSEISTÄ KIINNI KUNNOLLA, MUTTA MINÄ RÄJÄHDIN NAURUUN.
MINÄ NÄIN TUON JÄLKEEN VISION JOSSA MINÄ ANNOIN JOLLEKIN SAMAA HOITOA VAIKKA MINÄ OLIN SANONUT, ETTÄ: EN ANNA.
HÄN INTTI NIIN KAUAN, ETTÄ MINÄ SANOIN HÄNELLE: VITTU MINÄ EN IKINÄ TEHNYT ENKÄ KYLLÄ TIEDÄ OSAANKO EDES.
HÄN SANOI, ETTÄ; KYLLÄ OSAAT.
MINÄ SANOIN, ETTÄ: SE EN OLE SITTEN MINÄ JOKA OTTAA MUNISTA KIINNI VAAN MINÄ LAITAN KÄDET HARTIOILLE NIIN TUNNET ETTÄ MINÄ OLEN KOKOAJAN MUKANA.
HÄNELLE KÄVI SAMALLA TAVALLA, KUIN MINULLE JA HÄN ALKOI MYÖS NAURAMAAN. MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MINUN ENKELIMATKAT ON SEKSIREISSUJA TAIVAASEEN JA EN ALA TEKEMÄÄN TYÖKSENI NÄITÄ, KOSKA MINÄ SAAN TURPAAN.
VOI KÄYDÄ NIINKIN, ETTÄ JOKU MIES ENKELI TULEE PANEMAAN NAISTA JOKA ON TULLUT ENKELI HOITOON.
Kyllä sieltä aina herää, mutta minä olen tilanteessa jossa pitäis herättää mutta et voi koska hän herää jos tuntee olonsa epämiellyttäväksi/loppuu ja oma enkeli poistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Pulla-Sorsa on minua nuorempi tai hän ainakin näyttää siltä.
Toisaalta voishan sitä olla huonompiakin vaihtoehtoja ja ottaen huomioon niin hän on sentään TURVALLISUUS ALAN ihmisiä ja painavampi mitä minä ja pidempi joten hänelle kyllä käyttöä on.
Koska jos rahaa on niin silloin saa myös ison talon jossa on iso olohuone missä minä mahdun harrastamaan joogaa. Siis NARUJOOGAA jossa ROIKUTAAN KATOSTA ylös alaisin, koska TUO ON YKSI MITÄ OLEN HALUNNUT OPETELLA JA HARRASTAA VUOSIA.
Minä en ole mikään SALI JOOGAAJA vaan minä joogaan KOTANA SILLOIN, KUN MINÄ HALUAN JA VAIKKA KOKO PÄIVÄN JOS SILTÄ TUNTUU!
En koe edes olevani vanha tuohon, koska minä olen sentään tavannut JOOGA MESTARIN.
Minä kävin UFO PAIKALLA jossa hän oli pitämässä luentoa.
Enkeli joka toi niitä viestejä otti minun säärestä kiinni ja minä otin häntä kädestä kiinni ja sanoin, että: Jos et nyt kuitenkaan jatka kopelointia yhtään enempää, koska ihmiset katsovat. Hän katsoi minun olkapään yli ja oli hämmästynyt sekä näytti, että pitää olla hiljaa.
Äitini serkun tyttö istui minun vieressä ja hän oli minut kutsunut tilaisuuteen, mutta ei Enkeli hänelle mitään viestiä tuonut.
Hän kyllä väitti, että toi meille molemmille mutta ei voi pitää paikkaansa, koska hän oli naimisissa ja se viesti oli kyllä niin seksuaalinen, että minä punastuin ja jäin miettimään, että mitä helvettiä tämä on.
Minua oli varoitettu jo Enkeli koulutuksessa, että minä saan VAHVOJA JA TODELLA SEKSUAALISIA VIESTEJÄ HENKIMAAILMASTA.
TUO ON SYY MIKSI MINÄ EN OLE EDES KOKEILLUT ALH ENKELI HOITOA ANTAA, KOSKA MINÄ TIEDÄN ETTÄ MINUN ASIAKKAAT OLISIVAT AIKA VARMASTI MIEHIÄ. HEILLE VOI KÄYDÄ SAMALLA TAVALLA, KUIN MINULLE.
KOULUTTAJA PITI MINUA PÄÄSTÄ KIINNI, KOSKA SANOI ETTÄ: ET USKO MUUTEN JA VOIT LYÖDÄ MINUA.
MINÄ OLIN SIELLÄ ENKELI MATKALLA JOSTA MINUN OMA ENKELI TULI.
MINÄ MAKASIN JA ENKELI OTTI TISSEISTÄ KIINNI KUNNOLLA, MUTTA MINÄ RÄJÄHDIN NAURUUN.
MINÄ NÄIN TUON JÄLKEEN VISION JOSSA MINÄ ANNOIN JOLLEKIN SAMAA HOITOA VAIKKA MINÄ OLIN SANONUT, ETTÄ: EN ANNA.
HÄN INTTI NIIN KAUAN, ETTÄ MINÄ SANOIN HÄNELLE: VITTU MINÄ EN IKINÄ TEHNYT ENKÄ KYLLÄ TIEDÄ OSAANKO EDES.
HÄN SANOI, ETTÄ; KYLLÄ OSAAT.
MINÄ SANOIN, ETTÄ: SE EN OLE SITTEN MINÄ JOKA OTTAA MUNISTA KIINNI VAAN MINÄ LAITAN KÄDET HARTIOILLE NIIN TUNNET ETTÄ MINÄ OLEN KOKOAJAN MUKANA.
HÄNELLE KÄVI SAMALLA TAVALLA, KUIN MINULLE JA HÄN ALKOI MYÖS NAURAMAAN. MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MINUN ENKELIMATKAT ON SEKSIREISSUJA TAIVAASEEN JA EN ALA TEKEMÄÄN TYÖKSENI NÄITÄ, KOSKA MINÄ SAAN TURPAAN.
VOI KÄYDÄ NIINKIN, ETTÄ JOKU MIES ENKELI TULEE PANEMAAN NAISTA JOKA ON TULLUT ENKELI HOITOON.
Kyllä sieltä aina herää, mutta minä olen tilanteessa jossa pitäis herättää mutta et voi koska hän herää jos tuntee olonsa epämiellyttäväksi/loppuu ja oma enkeli poistuu.Olisihan se tietenkin hyvä taito osata ja mies olisi kyllä hyvä niin vois kokeilla hän kanssa ja opettaa hänelle ja hänen kanssa vois kokeilla yhdessä antaa vaikka jollekin vittumaiselle ihmiselle niin nähtäs mitä tapahtuu.
Eihän meidän tarvis kertoa mitä me kotona tehdään ja kenelle me tehdään KOE HOITOJA.
Mehän vaan otetaan rennosti ja tehdään hyviä asioita.
Sehän riittää, että me tiedetään millaiset ENKELI ENERGIAT meillä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se tietenkin hyvä taito osata ja mies olisi kyllä hyvä niin vois kokeilla hän kanssa ja opettaa hänelle ja hänen kanssa vois kokeilla yhdessä antaa vaikka jollekin vittumaiselle ihmiselle niin nähtäs mitä tapahtuu.
Eihän meidän tarvis kertoa mitä me kotona tehdään ja kenelle me tehdään KOE HOITOJA.
Mehän vaan otetaan rennosti ja tehdään hyviä asioita.
Sehän riittää, että me tiedetään millaiset ENKELI ENERGIAT meillä on.PULLA-SORSAHAN halusi, että KUNNIOITAN häntä.
Ehkä minä voisin KUNNIOITTAA JA KOKEILLA ANTAA ENKELI HOITOA PULLA-SORSALLE JA KOKEILLA VIELÄKÖ TAITO ON TALLELLA.
EI HAITTAA JOS ON TÖISSÄ, MUTTA EI KYLLÄ SAA AUTOA SILLOIN KUN HOITOA SAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PULLA-SORSAHAN halusi, että KUNNIOITAN häntä.
Ehkä minä voisin KUNNIOITTAA JA KOKEILLA ANTAA ENKELI HOITOA PULLA-SORSALLE JA KOKEILLA VIELÄKÖ TAITO ON TALLELLA.
EI HAITTAA JOS ON TÖISSÄ, MUTTA EI KYLLÄ SAA AUTOA SILLOIN KUN HOITOA SAA.Ensi teen kyllä tuon lausunnon ja laitan, että: Ehdin sopimaan PULLA-SORSAN kanssa ennen käräjiä, että minä kunnioitan häntä koska Pääministeri Petteri Orpo myös on painottanut, että SOPIKAA PAIKALLISESTI ja me oltiin sovittu jo ennen kuin Pääministeri Petteri Orpo oli edes PÄÄMINISTERI ELI MEITÄ KYLLÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA, KOSKA ME SENTÄÄN TEHTIIN SOPIMUS KASVOTUSTEN JA SOVITTIIN, että hän saa viedä minut vielä vankilaan.
TOISEN KANSSA EI VOINUT EDES SOPIA JA HÄN JONKA KANSSA SOVIN, ETTÄ EI TULE KÄRÄJIÄ ON KÄRÄJILLÄ VAATIMASSA KORVAUKSIA SEKÄ KUNNIAA. HÄN VIELÄ ITSE NIMITTELI MINUA ELÄIMEKSI.
Minä en saa edes selvää että mikä minun nimeni mahtaa olla siinä siirtokirjossa.
Minä kyllä laitan, että onhan se kyllä kunnioitettavaa kävellä meidän KUNNIOITUS SOPIMUKSEN YLI JA VIELÄ VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN LESBO TAI KIINNOSTUNUT MIEHESTÄ JOKA SOPIS ISÄKSI.
Minä sanoin äidille, että siskolle tuli ero koska hän oli risteilyllä tavannut uuden miehen ja jäi kiinni siitä. Minä kyselin siitä miehestä niin mies oli meidän äidin ikäinen. Äitini oli vähän vihainen ja sano, että hän antaa selekään sille vävylle jos tänne tulee. En ole kyllä kysellyt, että onkohan he palanneet yhteen koska siskoa ei ole pahemmin näkynyt täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060