Koitan nyt olla ihan rehellinen parisuhdetarpeeni kanssa:
Rahaa: en tarvi
Seksiä: tarviin
Seuraa: en tarvii
Matkustusseuraa: tarviin
Olen lapseton onnellinen ja onnekas sinkkunainen ja nyt tulee se ongelma:
En kykene seksiin ilman sitoutumista ja rakastumista!!!!! Eli tarkoittaako tämä sitä että elän sinkkuna loppuelämäni? Toivottavasti edes joku ymmärtää minua.
Auttakaa ihmiset!
16
382
Vastaukset
Tarvitset matkarakastajan.
Nykyään on hyvin monenlaisia parisuhdemuotoja. Itelleni sopisi hypoteettisesti parhaiten järjestely, että nähtäisiin naisen kanssa kerran viikossa. Mutta oltaisiin uskollisia toisillemme ja ns. seurusteltaisiin.
Joten jatka vaan etsimistä. Kannattaa vain olla avoin potentiaaliselle kumppanille siitä mitä haluaa ja katsoa josko halut kohtaisivat.- Anonyymi
Se et ole yksin tuon ongelman kanssa. Kokemukseni mukaan tuo on varsin yleinen pulma, vaikkakaan kaikilla se ei kulminoidu matkaseuran tarpeeseen, vaan enrmmän sellaiseen yhteiseen "laatutekemiseen".
- Anonyymi
Nämä kumoavat toisensa:
Seksiä: tarviin
Seuraa: en tarvii
Miten voi ihastua rakastumisesta puhumattakaan tai löysästikään kiintyä jos ei ole toisen seurassa. On mahdotonta löytää seksisuhde jos ei yhtään muuten vietä aikaa toisen osapuolen kanssa.
Muuten olen samaa mieltä että en minäkään pysty yhden illan suhteisiin. On ihan peestä hypätä lakanoihin ilman minkäänlaista kiintymys- tai ihastustunnetta, eikä se salamana esille pullahda vaikka partneri olisi kuinka ihana.
Jos tarvitset vain matkustusseuraa, mikset ottaisi toista naista. On paljon yksinäisin naisia jotka mielellään tulevat huonekaveriksi. Sen voi ilmoittaa jo matkatoimistoon.- Anonyymi
Kaalimato.com pelastaa
- Anonyymi
Seksi saa rakastumaan, ihan tutkitustikin. Vaikka hakisit metsästä mulle miehen ja olisin hänen kaa intiimisti niin rakastuisin jopa heti ekalla kerralla. Ja koska satun tykkäämään seksistä niin mielummin otan miehen hotelliin kuin naisen. Ei naisen kanssa ole kemiaa ja jännitettä.
Tarkennuksena eli seksiä:tarviin, JUTTUSEURAA, en. Tykkään ennemmin toiminnasta kuin juttuseurasta. Olen introvertti enkä yhtään kiinnostunut höpöttelystä.
- Anonyymi
Ei kelpaa kiltti mies naisille.
- Anonyymi
Ei kelpaa yksikään mies, ei vaikka olis kiltti! Ei ole mitään tarvetta saada uutta ystävää ja vielä vähemmän parisuhdetta kenenkään kanssa! Sen ovat varmistaneet viimeiset noin kymmenen ja puoli vuotta! Niin ahdistava oli kokemus projektista, ettei mikään muu ole tuntunut koskaan yhtä ahdistavalta ja stressaavalta! Loppuelämä yksin niin kuin äitini ja mummini yksin aikoinaan jäätyään! Rasittavaa opetella toisen ihmisen tapoja ja tottumuksia, olipa kyse minkä ikäisestä ihmisestä tahansa. Työ pitää mielen virkeänä, kunhan sitä saa tehdä rauhassa, ilman mitään sellaista mikä ei työpaikalle kuulu!
Joo, pääni puhki mietin. kaikilta saroilta mitä nyt matematiikaa ja kasvatustiedettä oon opiskellu. Niin aikamoinen epäyhtälö sulla, niin kuin yks kirjottaja tuolla ylempänä jo totesikin.
Ei taida onnistua ihan niin rusinoita pullasta, mistä en tietenkää syytä, koska niinhän me kaikki. Mutta usein siinä vaan törmää seinään. mutta pidetään mietintämyssy päässä, jos jotain täällä keksitään. Täällä on kuitenkin useimmat aivot ratkomassa.- Anonyymi
Hyvä että olet onnellinen. Moni tässä maailmassa ei enää nykyöän ole onnellinen
- Anonyymi
En ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä. Teen sitä mistä tulen onnelliseksi. Siihen ei kuulu muut ihmiset.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä. Teen sitä mistä tulen onnelliseksi. Siihen ei kuulu muut ihmiset.
Entäs ihmistieteet?
Mä ainakin pidin kasvatustieteestä, mikä liittyy ihmistieteisiin. Vähän olin jo kyllästynyt, kun koko aiempi elämä oli pelkkää matematiikkaa.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Entäs ihmistieteet?
Mä ainakin pidin kasvatustieteestä, mikä liittyy ihmistieteisiin. Vähän olin jo kyllästynyt, kun koko aiempi elämä oli pelkkää matematiikkaa.Olen lukenut kasvatustieitä yliopistolla. Se on täysin eri asia kuin rupatella kumppanin kanssa. ;)
- Anonyymi
Ongelmahan on siinä, että naiset rakastuvat vain siihen komeimpaan 5%:iin joihin kaikki muutkin naiset rakastuvat. Sitten voi sanoa olevansa Demi-seksuaali, kun ei kykene seksiin kuin sen komeimman 5%:in kanssa. Näiden kanssa on toki harrastettu irtosuhteitakin. Tämän vuoksi ne naiset jotka lopulta tyytyvät tavikseen, ilmoittavat lapsen saatuaan olevansa a-seksuaaleja, ja sitten ollaankin seksittömässä parisuhteessa.
- Anonyymi
Minullekin kävi niin. Pitkässä juoksussa ja usein lasten saamisen jälkeen se seksin tarve naisilla selvästi laskee. Sitten jaksavat ihmetellä, kun mies alkaa katsella aidan toiselle puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin kävi niin. Pitkässä juoksussa ja usein lasten saamisen jälkeen se seksin tarve naisilla selvästi laskee. Sitten jaksavat ihmetellä, kun mies alkaa katsella aidan toiselle puolelle.
Voin näin ex-vaimona sanoa ettei samaa miestä jaksa panna 2 vuotta pidempään. Koskee kaikkia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191