Mielenterveys ongelmat on vitamiini pohjaisia.

Anonyymi-ap

Olen itse ollut nyt 25-vuotta skitsofrenia potilas.
Vasta nyt muutaman vuoden ajan on tullut Amerikasta ja Englannista uuden ajan mallinen terapia hoito kaikille skitsofreniaa ja psykoosia ja pelkkää masennusta ja ahdistusta sairastaville. Se on ravinto peräinen dieetti.
Teetimme myös minulle geeni eli dna tutkimukset tällä netissä niitä myyvällä My Heritage -yrityksellä (löytyy netistä sivut), ja saimme todeta että kuulun siihen 1/3 osaan suomalaisista joiden geenistössä on mutaatio jonka takia B-vitamiini ei imeydy kehoon ollenkaan, vaan tämä geeni hylkii kaikki B-vitamiinit.
Olen nyt sitten mennyt 5 kuukautta tällä uudella ravintopohjaisella terapialla ja syön sen lisäksi Folaattia, joka on ravinne joka laittaa B-vitamiinit imeytymään kehoon kuten normaalit ravinteet normaalisti imeytyy. Olen jättänyt kaiken väärän ruoan pois, vähentänyt rasvoja ja siirtynyt gluteenittomiin ruokiin ja salaatteihin ja paljon B-vitamiini pohjaisiin kuten banaaneihin ym.
Nyt oloni on suhteellisen terve. Tunnen ja koen nyt koko elämäni olleen jo ennen sairastumistani tämä geenien tekijä ja sen aiheuttama ja ylläpitämä ravinteiden väärä toimivuus, jonka takia olen myös sairastunut. Koen että kaikki kiusaaminenkin mitä olen elämäni aikana kokenut ja kaikki negatiivinen käytös jota olen joskus harjoittanut, on kaikki johtunut juuri tästä asiasta.
Tunnen nykyisin olevani ihan eri ihminen ja elämäni on positiivista ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni kokenut onnellisuuden.
Aion jatkaa ruoka kuuria tällä oikealla linjalla ja kenties tulevaisuudessa asioiden vielä mennessä parempaan suuntaan voin palata työelämään jossa kerkesin jo 12-vuotta olla. Pitää vain seurata tilannetta ja sen pysymistä hyvänä ja kehittymistä paremmaksi jotta koen olevani kelvollinen töihin, jotta psykoosi ei heti iske takaisin vaan saan pidettyä sen poissa.
Tässä geeni asiassa se on ja se ei todellakaan ole muuta kuin tämä vitamiinien ja ravinteiden oikeanlainen imeytyminen ja sen oikea ruokavalio.
En tietenkään halua yleistää, mutta silti jotenkin koen ja tunnen "hulluja" ja olen aika varma että yleistäminen on ainoa oikea tie tässä asiassa.
Onneksi nyt jotku järkevät ihmiset ovat tajunneet asian ja tuoneet tämän "uuden aallon psykiatrian" tutkimuksillaan kaikkien ulottuville. Onhan tämä Freudin vastaista ja siitähän tässä nyt onkin valtava tappelu psykiatrisella puolella, kun vanhan koulukunnan nazit ovat Freudia niin lujasti.
Ehkä tämän terapia muodon myötä kaikki muuttuu, kunhan tätä muotoa vain yleistetään. Ehkä sen myötä osastoillakin potilaat alkavat parantua ja osastot muuttuvat siten enemmän potilaskeskeisiksi heidän oikeuksissaan. Nykyinen vanha Freudin nazi koulukunta ei anna potilaille oikeuksia ja meidät lääkitään hautaan, ja hautaan vieläpä lääkäreiden omalla tahdolla.

Ottakaa ohjia omiin käsiinne!

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyvä juttu että skitsofrenia parantui.

• Anonyymi

Ei kuule tartte mitään geenitestejä tilata vaan menee vaan mittauttaa B vitamini pitouden verestä. Teet asiat ihan liian vaikean kautta

• Anonyymi

Kyllä se tässä lääketieteessä on niin, että kaikki täytyy tutkia, jopa moneen kertaankin, että siitä saataisiin sitä tarvittavaa näyttöä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tässä lääketieteessä on niin, että kaikki täytyy tutkia, jopa moneen kertaankin, että siitä saataisiin sitä tarvittavaa näyttöä!

Sinä olet nyt terve ja keskity nyt terveeseen elämääsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe