Tynkky ja spermis jyrähtivät asiasta mutta riittääkö se? Seuraavaksi pilaavat suvivirren?
Kansallinen hätätila! Suvakit lauloivat Finlandia hymniä!!
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Me perussumalaset järkätään ny mahaan hätätila ja lähetetän vararapartot liikeele
- Anonyymi
Halla-aho häpäisi Finlandia hymnin presidenttivaalikampanjassaan. Voin todistaa.
- Anonyymi
eikös se ole jonkun afrikan maan kansallislaulu , näin muistelisin ?
- Anonyymi
meillä on saatana viron kansallislaulu 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä on saatana viron kansallislaulu 😠
Päinvastoin:)
https://www.hs.fi/feature/art-2000005916880.html
- Anonyymi
119 tapahtumien aikana taidettiin myös soittaa Finkandia siinä kohtaa kun silloinen Usan pressa piti puhetta tapahtumapaikalla. Jäi mieleen kun oli niin kummallista telkkaria katsoessa kuunnella se tuossa yhteydessä. Mitä Maamme lauluun tulee Viro otti sen käyttöön vuosikymmeniä Suomen jälkeen. Miksi? Upeita voimasävellyksiä omilla tavoillaan.
- Anonyymi
Persut pilasivat hyvinvointivaltion lähtemällä herrojen kanssa marjaan tunnetuin seurauksin, turha silloin inistä enää Finlandiankaan puolesta !
- Anonyymi
Irvokasta on persujen esittämänä finlandiahymni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265253Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123835Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482776Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 591175
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081059