Jos haluaa vakaan paristuhteen, täytyy välttää tiettyjä miestyyppejä

Anonyymi-ap

55

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No naiset, jotka eivät halua tai osaa sitoutua lienee ryhmä jonka kanssa mitään vakituista kannattaa suunnitella? Seikkailunhaluiset, ihastuu yhtenään ja heti valmiit hyppäämään uuden mukaan.

      Jasu

    • Anonyymi

      Eiköhän noiden vastineet ole naislapsi, jännänainen ja tuönarkomaani ja kuvauksen hyvin samantyyppiset kuin miehilläkin. Tunnen kaikki kolmea tyyppiä naisia ja en tosiaan voi suositella parisuhdetta heidän kanssaan.

      • Anonyymi

        Näissä listauksissa kannattaa kuitenkin muistaa, että kaikki eivät etsi ja kaipaa samanlaista parisuhdetta. Vaikkapa työnarkomaani voi olla hyväkin kumppani sellaiselle, joka esimerkiksi kaipaa paljon omaa aikaa.


      • Anonyymi00048

        Samat ajatukset itselläkin, mutta totesin mielessäni, että moni mies haluaa nimenomaan naislapsen. Tyhmäksi heittäytyvän tytön, jolle olla "isukkina". 🤢


    • Anonyymi

      Miehen on viisainta nykyaikana kulkea omia polkujaan. Naiset ovat sekoittaneet päänsä pelimiesten kanssa, ovat sitoutumiskyvyttömiä, ja narsisteja jotka luulevat ansaitsevansa kuunkin taivaalta. Kaikkialla kehittyneissä maissa USA:sta Kiinaan miehet ovat tajunneet ettei pariutuminen ole sen arvoista. Naiset vaan valehtelee, pettää, ja vie lopuksi lapset ja omaisuuden.

      • Anonyymi

        "Vie omaisuuden" tarkoittaa yleensä suomeksi sitä, että "ei anna rahojaan miehelle". Pitää lompakostaan kiinni.
        Me joille jää erossa enemmän, ollaan alkoholisteille aina sellaisia exiä, jotka vei heiltä rahat. Viina ne rahat vie... mutta kun se pullo ei paljasta itseään ja ex ei kuule, niin syytökset lankeaa aina meikäläisten niskaan.
        Älkää vaan uskoko, että "ex vei rahat" jos pari ei ollut edes naimisissa ja naisella on ollut omaisuus jo ennen tapaamista ;)


      • Anonyymi00034

        Noh hoh kui pohjattoman kylmäävää lätinää. Ei paista aurinko sinun kehosta.


    • Anonyymi

      MINÄ eli hevosnaiset.
      Exät voi allekirjoittaa tämän. Tulee lista nimiä :D

    • Anonyymi

      Huora jakorasia kylänpyörä miehissä ole muuta varottavaa kun ne pillunperässä juoksijat muiden kanssa vaatinee sopeutumista mikä on aina kun kahta elämää yritetään sovittaa yhteen

    • Anonyymi

      Arvostan miehiä, jotka paiskivat paljon töitä. Jos heitä kutsutaan työnarkomaaneiksi, niin sitten ei kuulu listalle tuo miestyyppi.

      Naisista varmaankin samat tyypit eli naislapsi, jännänainen, ja kenties työnarkomaani, jos joku sellaisen listalle haluaa.

      • Anonyymi00035

        Arvostan naisia, jotka paiskivat paljon töitä. Ei siis kuulu listalle.


    • Anonyymi00013

      Ns. Uranaiset on naislapsia ja sitten sellaiset jotka tekee kontettia influensserit ja onlyfans

    • Feministi on ehdoton ei, tasa-arvon kannattaja mieluinen.

    • Anonyymi00014

      Naislapsia huh huh ja vielä pahempia naisnatsit.

    • Anonyymi00016

      En oo vielä ikinä kuullutkaa sellaisesta kuin: naislapsi. Somen myötähän tuo ilmiö on huomattavissa mutta se on tietenkin eri asia koska nainen. Sanasta mieslapsi oon kyllä kuullu jo monta vuotta sitten ja menee kategoriaan yksi nälvimistermi lisää miehiä vastaan.

      • No mieslapsi liitty takavuosiin, jopa vielä vanhempiin kun me. Siis sillon oli sellasii miehii, jotka muutti suoraan kotoo naisen luo asumaan. Ei käytännössä osannu kotihommia yhtään.

        No oli mulla naapurina, miljoonia vuosia sitten, niin voin jo kertoo, niin sellanen pariskunta, jossa mies ei puhunu yhtään mitään, nainen hoiti kaiken puhumisen ja siinä talkoissakin kaatoi miehelle kahvin ja kahvin vielä maidon ja kysyi onko tarpeeksi. Ja siinä tilanteessa oli jotenkin jotenkin naisen takan koko ajan, ettei häneen saanu kontakstia. Uskovaisia olivat, oisko siinä joku selitys?


      • Anonyymi00018
        JeroP kirjoitti:

        No mieslapsi liitty takavuosiin, jopa vielä vanhempiin kun me. Siis sillon oli sellasii miehii, jotka muutti suoraan kotoo naisen luo asumaan. Ei käytännössä osannu kotihommia yhtään.

        No oli mulla naapurina, miljoonia vuosia sitten, niin voin jo kertoo, niin sellanen pariskunta, jossa mies ei puhunu yhtään mitään, nainen hoiti kaiken puhumisen ja siinä talkoissakin kaatoi miehelle kahvin ja kahvin vielä maidon ja kysyi onko tarpeeksi. Ja siinä tilanteessa oli jotenkin jotenkin naisen takan koko ajan, ettei häneen saanu kontakstia. Uskovaisia olivat, oisko siinä joku selitys?

        No varmaan se että olivat uskovaisia.


      • Anonyymi00023
        JeroP kirjoitti:

        No mieslapsi liitty takavuosiin, jopa vielä vanhempiin kun me. Siis sillon oli sellasii miehii, jotka muutti suoraan kotoo naisen luo asumaan. Ei käytännössä osannu kotihommia yhtään.

        No oli mulla naapurina, miljoonia vuosia sitten, niin voin jo kertoo, niin sellanen pariskunta, jossa mies ei puhunu yhtään mitään, nainen hoiti kaiken puhumisen ja siinä talkoissakin kaatoi miehelle kahvin ja kahvin vielä maidon ja kysyi onko tarpeeksi. Ja siinä tilanteessa oli jotenkin jotenkin naisen takan koko ajan, ettei häneen saanu kontakstia. Uskovaisia olivat, oisko siinä joku selitys?

        Sanoin että en ole muuten ikinä kuullu semmoisesta sanonnasta kuin "naislapsi" ja heti hyökätään kimppuun. Miehistä olen kyllä kuullut koko ikäni haukkumasanoja jo kyllästymiseen asti. Kerro nyt että mikä sun ongelma on?


      • Anonyymi00046
        JeroP kirjoitti:

        No mieslapsi liitty takavuosiin, jopa vielä vanhempiin kun me. Siis sillon oli sellasii miehii, jotka muutti suoraan kotoo naisen luo asumaan. Ei käytännössä osannu kotihommia yhtään.

        No oli mulla naapurina, miljoonia vuosia sitten, niin voin jo kertoo, niin sellanen pariskunta, jossa mies ei puhunu yhtään mitään, nainen hoiti kaiken puhumisen ja siinä talkoissakin kaatoi miehelle kahvin ja kahvin vielä maidon ja kysyi onko tarpeeksi. Ja siinä tilanteessa oli jotenkin jotenkin naisen takan koko ajan, ettei häneen saanu kontakstia. Uskovaisia olivat, oisko siinä joku selitys?

        Noh, jos nuorena seurustelee, kun asuu vielä vanhempien luona niin aika "väkisin" siinä muuttaa naisen kanssa suoraan kotoa asumaan. Pitää paikkansa myös toistepäin, eli nainenkin muuttaa suoraa kotoa miehen kanssa asumaan.

        Harvemmin enää viisikymppisenä muutetaan vanhempien luota parisuhteeseen. Pikemmin niin päin, että viisikymppiset lapset muuttavat asumaan vanhojen vanhempiensa luokse. Tai lähistölle.

        "talkoissakin kaatoi miehelle kahvin ja kahvin vielä maidon ja kysyi onko tarpeeksi."

        Omituisia pariskuntia on kaikenlaisia, mutta tuossa oli kyse läheisriippuvuudesta. Tai jos mies jo vanha, saattoi olla alzheimer.


        - Sheena


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sanoin että en ole muuten ikinä kuullu semmoisesta sanonnasta kuin "naislapsi" ja heti hyökätään kimppuun. Miehistä olen kyllä kuullut koko ikäni haukkumasanoja jo kyllästymiseen asti. Kerro nyt että mikä sun ongelma on?

        Protestoin sanoja "mieslapsi" ja myös "naislapsi" vastaan ☝️ Ne ovat tosiaan haukkumasanoja.

        - Sheena


    • Anonyymi00017

      Jos haluat vakaan parisuhteen, niin katso henkilöitä jotka ovat tottuneet toistoon ja rutiineihin.
      Mies joka veivaa 10 000 kerran saman työsuoritteen ja on ollut samassa työpaikassa jo yli 20 vuotta, niin siinä on jo potentiaalia :)

      Elämähän = toisto.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi00019

        Ei oikeen päde enää nykyaikana kun on kaikenmaailman somet niin mihin nainen miestä tarvii. Siinä olet kyllä oikeassa että elämä on toistoa :D


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei oikeen päde enää nykyaikana kun on kaikenmaailman somet niin mihin nainen miestä tarvii. Siinä olet kyllä oikeassa että elämä on toistoa :D

        No mihin ne tarvi ennen somea?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        No mihin ne tarvi ennen somea?

        -keinovaginamies-

        Taisi olla aika vähän erilaista silloin?


    • Sukupuoliin katsomatta työnarkomaani/uraohjus on semmoinen tapaus, että mikäli mielii hiukankin enemmän yhteistä aikaa ja/tai edes toisinaan täyttä fokusta parisuhteelle, niin ne tapaukset kannattaa unohtaa. Kun työ/yritys on ykkönen, niin se todella on sitä, se menee aivan kaiken edelle.

      Mutta jos toisen aktiivinen urakehitys ja tasaisen varma läsnäolottomuus ei haittaa, vaan on jopa plussaa kun saa itsekin olla enimmäkseen itsekseen, vaikkapa omaa uraa kehittäessä, niin sitten se voi olla ihan hyvä diili.

      • Anonyymi00022

        Entä sellainen tyyppi, joka ei koskaan ehdi kesälomalle? 🤔 Meneekö se samaan kategoriaan työnarkomaanien kanssa?

        Aletheias


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Entä sellainen tyyppi, joka ei koskaan ehdi kesälomalle? 🤔 Meneekö se samaan kategoriaan työnarkomaanien kanssa?

        Aletheias

        Kyllä se on aivan samaa hommaa, mutta hulluutta on monenlaista.
        Meidän jokaisen on vain pärjättävä omamme kanssa :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kyllä se on aivan samaa hommaa, mutta hulluutta on monenlaista.
        Meidän jokaisen on vain pärjättävä omamme kanssa :)

        -keinovaginamies-

        No kai sinä sentään pidät kunnon kesäloman? Pitäähän sun ehtiä aloittamaan, jatkamaan ja lopettamaan kaikkia niitä miljoonia projekteja, joita sulla tuntuu olevan koko ajan menossa 😁

        Mulla ainakin on kesäloma ollut kalenterissa jo pitkään ja muutamat kesälomareissutkin varattuna 🌞

        Aletheias


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        No kai sinä sentään pidät kunnon kesäloman? Pitäähän sun ehtiä aloittamaan, jatkamaan ja lopettamaan kaikkia niitä miljoonia projekteja, joita sulla tuntuu olevan koko ajan menossa 😁

        Mulla ainakin on kesäloma ollut kalenterissa jo pitkään ja muutamat kesälomareissutkin varattuna 🌞

        Aletheias

        Totta kai.
        Tilanteeni on lähinnä sen suuntainen että työnantajan töitä on aina liikaa, rahaa on riittävästi ja vapaa-aikaa on aina liian vähän :)
        Niinpä vaihdan myös lomarahoja vapaaksi :))

        Kalenteroinnin jätän muille ja menen enemmän tunteella.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Totta kai.
        Tilanteeni on lähinnä sen suuntainen että työnantajan töitä on aina liikaa, rahaa on riittävästi ja vapaa-aikaa on aina liian vähän :)
        Niinpä vaihdan myös lomarahoja vapaaksi :))

        Kalenteroinnin jätän muille ja menen enemmän tunteella.

        -keinovaginamies-

        Mahtava tilanne, jos voi vaihtaa lomarahoja vapaaksi 👏 Koskaan ei ole liikaa aikaa nauttia kesästä 🤗 Tuo vakio 4 viikkoa menee kovin nopeasti. Onneksi on joitain päiviä talvilomasta ja plussatunteja niin saan otettua vähintään 5 viikkoa kesälomaa 😎

        Jotkut reissut on pakko kalenteroida, kun pitää saada niin monen ihmisen aikataulut sopimaan yhteen, mutta muutoin kesä eletään todellakin tunteella. Rakastan kesää, niin saan valtavasti nautintoa jo siitä, että voi kävellä vain ovesta ulos terassille ja nauttia lämmöstä 🌞

        Aletheias


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mahtava tilanne, jos voi vaihtaa lomarahoja vapaaksi 👏 Koskaan ei ole liikaa aikaa nauttia kesästä 🤗 Tuo vakio 4 viikkoa menee kovin nopeasti. Onneksi on joitain päiviä talvilomasta ja plussatunteja niin saan otettua vähintään 5 viikkoa kesälomaa 😎

        Jotkut reissut on pakko kalenteroida, kun pitää saada niin monen ihmisen aikataulut sopimaan yhteen, mutta muutoin kesä eletään todellakin tunteella. Rakastan kesää, niin saan valtavasti nautintoa jo siitä, että voi kävellä vain ovesta ulos terassille ja nauttia lämmöstä 🌞

        Aletheias

        Yleensä pidän 9-10 viikkoa lomaa vuodessa. 5 on nykyään kesällä minimi :)
        Hyvää alkanutta kesää sulle. Ainakin tämän päiväisen kelin puolesta voi kesää jo toivottaa.

        Vähän jäi vielä viikonlopullekin noita projektihommia, kun iltapuhteina ei kaikkea ennätä :)) Työnantaja riisti tästäkin päivästä monta hyvää tuntia!

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Yleensä pidän 9-10 viikkoa lomaa vuodessa. 5 on nykyään kesällä minimi :)
        Hyvää alkanutta kesää sulle. Ainakin tämän päiväisen kelin puolesta voi kesää jo toivottaa.

        Vähän jäi vielä viikonlopullekin noita projektihommia, kun iltapuhteina ei kaikkea ennätä :)) Työnantaja riisti tästäkin päivästä monta hyvää tuntia!

        -keinovaginamies-

        9-10 viikkoa?? Voi hyvä tavaton.. Nyt iski lomakateus 😅 Olen ollut palstalla kateellinen Disselle ammeesta, nyt sulle lomasta 😁

        Kuulostaa aivan upealta, kyllä sun kelpaa 🤗 Harvalla on tuollaiseen aidosti mahdollisuus, joten sulla on asiat todella hyvin. Ehdit niitä telkän pönttöjä kuvailla pitkin kesää 😁

        Kiitos samoin hyvää alkanutta kesää sinnekin! 🌞 Kyllä nyt on ihan täysin kesäsää, voi kaivaa vaikka jo biksut esiin!

        Kaikenlaisia pihapihteita mullakin on ohjelmassa viikonloppuna, mutta ennen kaikkea aion nauttia olostani 🤗

        Aletheias


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        Entä sellainen tyyppi, joka ei koskaan ehdi kesälomalle? 🤔 Meneekö se samaan kategoriaan työnarkomaanien kanssa?

        Aletheias

        No se ehkä vähän riippuu.

        Suomalaisilla on kansantauti nimeltä tunnollisuus, mikä nimenomaisesti voi helposti sotkea työn ja vapaa-ajan, ilman että kyseinen henkilö olisi varsinaisesti työnarkomaani. Jos kuitenkin samalla normaalit työpäivät venyvät toistuvasti, eikä tehtyä saldokertymää ehdit/halua pitää vapaina, ollaan rajan tuolla puolen. Noin karkeasti ottaen.

        Alkuvuodesta on ehtinyt saldoja kertymään ja vaikka olen jo kolmesti pitänyt viikon ylimääräisen saldovapaan, olisi vielä/taas/aina neljä-viisi viikkoa pidettävänä. Niinpä voi olla, että Rande vetelee kolmen viikon työkuukausia loppuvuoden jo näillä saldoilla ja jos kertymä jatkuu, kuten se jatkuukin, niin joululoma alkaa 6.12. ja loppuu noin suunnilleen viikkoon 8, jolloin taas on pakko pitää talviloma 😂

        Mites ne Allun saldovapaat? 🤔


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mahtava tilanne, jos voi vaihtaa lomarahoja vapaaksi 👏 Koskaan ei ole liikaa aikaa nauttia kesästä 🤗 Tuo vakio 4 viikkoa menee kovin nopeasti. Onneksi on joitain päiviä talvilomasta ja plussatunteja niin saan otettua vähintään 5 viikkoa kesälomaa 😎

        Jotkut reissut on pakko kalenteroida, kun pitää saada niin monen ihmisen aikataulut sopimaan yhteen, mutta muutoin kesä eletään todellakin tunteella. Rakastan kesää, niin saan valtavasti nautintoa jo siitä, että voi kävellä vain ovesta ulos terassille ja nauttia lämmöstä 🌞

        Aletheias

        Orjat …


      • Anonyymi00037
        randombypasser kirjoitti:

        No se ehkä vähän riippuu.

        Suomalaisilla on kansantauti nimeltä tunnollisuus, mikä nimenomaisesti voi helposti sotkea työn ja vapaa-ajan, ilman että kyseinen henkilö olisi varsinaisesti työnarkomaani. Jos kuitenkin samalla normaalit työpäivät venyvät toistuvasti, eikä tehtyä saldokertymää ehdit/halua pitää vapaina, ollaan rajan tuolla puolen. Noin karkeasti ottaen.

        Alkuvuodesta on ehtinyt saldoja kertymään ja vaikka olen jo kolmesti pitänyt viikon ylimääräisen saldovapaan, olisi vielä/taas/aina neljä-viisi viikkoa pidettävänä. Niinpä voi olla, että Rande vetelee kolmen viikon työkuukausia loppuvuoden jo näillä saldoilla ja jos kertymä jatkuu, kuten se jatkuukin, niin joululoma alkaa 6.12. ja loppuu noin suunnilleen viikkoon 8, jolloin taas on pakko pitää talviloma 😂

        Mites ne Allun saldovapaat? 🤔

        Tunnollisuus on hyve, kunhan se ei kuluta ihmistä loppuun.

        Sun saldot kuulostaa vähintäänkin hurjilta! Vaikka eipä siinä, mukavaahan tuollainen parin kolmen kuukauden joululomakin olisi 😁 Mutta et kai sä jätä sun kisua hunningolle kun olet vaan töissä? 😲

        Olen pidellyt saldovapaita aika kivasti pois, nyt ei ole kuin kolme päivää. Ja pitelen tässä hiljalleen myös talvilomaakin pois, että vähän se täälläkin vaatii panostusta saada pidettyä kaikki ajallaan 😁

        Niin ja kiva kuulla sustakin joskus 🤗

        Aletheias


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tunnollisuus on hyve, kunhan se ei kuluta ihmistä loppuun.

        Sun saldot kuulostaa vähintäänkin hurjilta! Vaikka eipä siinä, mukavaahan tuollainen parin kolmen kuukauden joululomakin olisi 😁 Mutta et kai sä jätä sun kisua hunningolle kun olet vaan töissä? 😲

        Olen pidellyt saldovapaita aika kivasti pois, nyt ei ole kuin kolme päivää. Ja pitelen tässä hiljalleen myös talvilomaakin pois, että vähän se täälläkin vaatii panostusta saada pidettyä kaikki ajallaan 😁

        Niin ja kiva kuulla sustakin joskus 🤗

        Aletheias

        No ei ne saldot niin hurjia ole, ennen oli toisin = paaaaaljon enemmän. Mut nyt on poikkeuksellisesti hiljaisempaa työmaalla, vaikka tyypillisesti huhtikuun ja heinäkuun välinen yö tehdään tripla-tupla-vuoroa. Nyt saldot kevenee reipasta tahtia ja hyvä niin, kyllä sitä sutinaa taas ilmestyy, halusi tai ei. Ei kattiukko hunningolla ole, ei suinkaan, se on aika hyvin tottunut 10 tunnin päiviin, yli sen tulee sanomista 😂

        No niin, talvilomatkin vielä pitämättä, jotenkin arvasin 😁

        Samoin, kiva kuulla 🥳


      • Anonyymi00051
        randombypasser kirjoitti:

        No ei ne saldot niin hurjia ole, ennen oli toisin = paaaaaljon enemmän. Mut nyt on poikkeuksellisesti hiljaisempaa työmaalla, vaikka tyypillisesti huhtikuun ja heinäkuun välinen yö tehdään tripla-tupla-vuoroa. Nyt saldot kevenee reipasta tahtia ja hyvä niin, kyllä sitä sutinaa taas ilmestyy, halusi tai ei. Ei kattiukko hunningolla ole, ei suinkaan, se on aika hyvin tottunut 10 tunnin päiviin, yli sen tulee sanomista 😂

        No niin, talvilomatkin vielä pitämättä, jotenkin arvasin 😁

        Samoin, kiva kuulla 🥳

        Vai että sutinaa pukkaa 😄 Se on hyvä, eipähän käy aika pitkäksi 😊 Mutta kattiukko on tärkein 😻 Ihan oikein, jos antaa sun kuulla kunniasi liian pitkistä päivistä!

        On ollut outo kevät monella tavalla. Kauheasti töitä ja kaikenlaista muuta kuormittavaa. Tuntuu, kuin olisin hypännyt tammikuusta suoraan kesäkuuhun. Kesän valmistelut on siis vielä hyvinkin vaiheessa, mutta sieltä se kesä vaan tuli vaikken minä ollut yhtään valmis. Aurinkotuolitkin vielä hommaamatta 😄

        Nyt aion viikonloppuna vain rentoutua ystävien seurassa ja nauttia kesästä kunnolla. Ehkä jopa syön kesän ensimmäisen jäätelön 🌞 Eiköhän kesäfiilis sillä ole taattu!

        Aletheias


      • Anonyymi00051 kirjoitti:

        Vai että sutinaa pukkaa 😄 Se on hyvä, eipähän käy aika pitkäksi 😊 Mutta kattiukko on tärkein 😻 Ihan oikein, jos antaa sun kuulla kunniasi liian pitkistä päivistä!

        On ollut outo kevät monella tavalla. Kauheasti töitä ja kaikenlaista muuta kuormittavaa. Tuntuu, kuin olisin hypännyt tammikuusta suoraan kesäkuuhun. Kesän valmistelut on siis vielä hyvinkin vaiheessa, mutta sieltä se kesä vaan tuli vaikken minä ollut yhtään valmis. Aurinkotuolitkin vielä hommaamatta 😄

        Nyt aion viikonloppuna vain rentoutua ystävien seurassa ja nauttia kesästä kunnolla. Ehkä jopa syön kesän ensimmäisen jäätelön 🌞 Eiköhän kesäfiilis sillä ole taattu!

        Aletheias

        No siis sutinaa, työsutinaa, mitä sitä keski-ikäinen muutakaan enää, elämähän on jo takanapäin ja jäljellä on enää takaisinmaksu yhteiskunnalle 🤷‍♂️ Ja vihdoin näyttäisi taloyhtiöön olevan tulossa linjasaneeraus, niin ei tässä ole pian varaa mihinkään hurvitteluun saatikka naisiin, etenkään ns. ilamisiin sellaisiin, koska ne ne vasta kalliiksi tulevatkin 😂
        Kattiukko on oppinut oman ja minun paikat, kätinää tulee tarvittaessa ja muuten ollaan kuin siat pellossa. Eli lähinnä siat pellossa, vanhoja poikia viiksekkäitä 🙄

        Ai sullakin outo... Tosin toisella tavalla kuin meillä, kun meillä on ollut poikkeuksellisen hiljaista. Tai no olihan alkuvuodesta hälinää, mutta sitten meno on ollut kuin krematoriossa, kiirettä mihinkään. Yleensä on meilläkin menty suoraan heinäkuulle eikä ole edes tajunnut, että kevät vain hävisi jonnekin.

        Paras aurinkotuoli on ns. mäyräkoiran nahka, niitä saa läpi kesän hyvin varustelluista lähikaupoista 😂

        Iloa viikonloppuun, toivottavasti saat kesäfiiliksen käynnistettyä, mitä en oikeastaan epäilekään 🤗

        Rande


    • Anonyymi00028

      Veikkaan että ongelma on systeemissä jossa ollaan nyt, ei ole aikaa rakentaa parisuhteita kun kaikki keskittyy uraan ja suorittamiseen varsinkin kun hinnat vaan nousee kaikki on kallista. Miehet laitetaan loppueen lopuksi lihamyllyyn kun sota tulee. Naisilla se on helpompaa nykyään mm. somessa tienata jos ei muuta löydy kyllä joku maksaa.

      • Anonyymi00032

        Naiset voi mennä lihamyllyyn vapaaehtoisena. Miehet ei


    • Anonyymi00033

      Naisena olen huomannut, että kaikkia miehiä on syytä vältellä, eikä parisuhde ole näiden henkisiltä kyvyiltään kääpiöiden kanssa millään tavalla mielekäs tai tavoiteltava tila. Hetero olen silti ja unelmoin mahdottomasta yhä.

      • Ongelma on juuri tämä joillakin. Toiveet ovat sellaiset, että ne eivät voi yhtäaikaa toteutua.


    • Anonyymi00038

      Onhan noita:
      - voimaantunut feministi
      - rotupetturi jolla kakan värinen lapsi (tai useampi vastaava)
      - nirppanokkainen akateemisesti koulutettu
      - täynnä tatuointeja ja lävistyksiä (erittäin varmasti jännämiesten käyttämä)

      • Anonyymi00039

        3:00
        Et tule löytämään onneasi, jos pelkkiin ulkoisiin merkkeihin ripustaudut.
        Vilma


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        3:00
        Et tule löytämään onneasi, jos pelkkiin ulkoisiin merkkeihin ripustaudut.
        Vilma

        Nenärengasteoria kyllä kertoo minkä tyyppisiin naisiin ei pidä koskeakaan vaan välttää kuin ruttoa.


      • Anonyymi00049

        Me akateemisesti koulutetu naiset pääasiallisesti haluamme akateemisesti koulutetun miehen, joten meistä ei tuollaisen miehen tarvitse olla edes huolissaan. :) Sama pätee voimaantuneisiin feministeihin - he haluavat valveutuneen ja fiksun miehen.


    • Anonyymi00040

      Näiden juttujen ongelmana on se, että oletetaan kaikkien etsivän ja kaipaavan samanlaista parisuhdetta. Periaatteessa kaikki aloituksessa mainitut tyypit ovat ihan parisuhdekelpoisia, myös pidempään, jos vain omat toiveet sattuvat osumaan tuollaiseen yksilöön. Muutosta on turhaa odottaa. Eli jos haluaa jotakin muuta, niin ei tietenkään kannata valita mitään noista, mutta jos tuollainen osuu valmiiksi kohdilleen, niin siitä vaan.

    • Anonyymi00041

      Eiköhän noi päde naisiinkin.

      Mutta naisiin liittyy muutakin, mikä taas ei ole naisten vika/syy.
      Se on epäusko miehiä kohtaan. Ja kun lukee vaikka tätä palstaa ja lukee mitä naisille kirjoitetaan somessa, miten käyttäydytään parisuhteissa... en ihmettele yhtään.

      40+ ikäisistä naisista ei juuri vapailla löydy ihmisiä, joilla ei olisi elinikäistä traumaa. Ja ne traumat ei ole mitään keppoisia, vaan on seksuaalista ahdistelua vähintään, väkivaltaa jne.

      • No näitä asioita pitää sitten puhua auki, jos kerran näin on.

        Ongelmiin ei voi puuttua, jos ei niistä puhuta.

        Mä oon tasan yhden kerran nähny työpaikalla häirintään, johon johtaja puuttui voimakkaasti. Toisessa tapauksessa, mulla oli työntekijä, että varmuuks vuodeks sijotin toisaalle kuin naispuoliset tekijät.


      • Anonyymi00044
        JeroP kirjoitti:

        No näitä asioita pitää sitten puhua auki, jos kerran näin on.

        Ongelmiin ei voi puuttua, jos ei niistä puhuta.

        Mä oon tasan yhden kerran nähny työpaikalla häirintään, johon johtaja puuttui voimakkaasti. Toisessa tapauksessa, mulla oli työntekijä, että varmuuks vuodeks sijotin toisaalle kuin naispuoliset tekijät.

        Onhan siitä puhuttu. Ja nostettu esille kaikella tavoilla.
        #metoo kampanjaa jne.

        Mutta tokkopa asioille tapahtuu mitään, kun suurinosa miehistä ei tajua, että he eivät suhtaudu naisiin ihmisinä.

        Ehkä joskus asiat muuttuu, mutta tällähetkellä asiat on jo näin.


      • Anonyymi00044 kirjoitti:

        Onhan siitä puhuttu. Ja nostettu esille kaikella tavoilla.
        #metoo kampanjaa jne.

        Mutta tokkopa asioille tapahtuu mitään, kun suurinosa miehistä ei tajua, että he eivät suhtaudu naisiin ihmisinä.

        Ehkä joskus asiat muuttuu, mutta tällähetkellä asiat on jo näin.

        00044: "... suurinosa miehistä ei tajua, että he eivät suhtaudu naisiin ihmisinä."

        Sisaren, joka ajattelee miesten enemmistöstä näin, ei ole edes syytä katsoa miehiin päinkään. Jos katsoisi, epäonnistuisi miltei varmasti.


    • Anonyymi00042

      Tjaa, vältän yleensä ihmisiä joiden suu käy ennenkuin ajatus tavoittaa sisällön, sama pätee myös kirjalliseen tuotantoon :D
      Se siitä ja tämä tästä

    • Anonyymi00045

      Mitä eroa on työnarkomaanilla ja paljon töitä paiskovalla miehellä?

      Meinasin kysyä mitä tarkoitetaan mieslapsella, mutta sitten muistin palstakirjoittajan/-jia, joita aina pitäisi olla hyysäämässä, tekemässä ruokaa ja passaamassa muutenkin. Miksi pitää sotkea lapsi ilmaus tähän? Lapsi on ihana. Eiköhän käytettävä vain "passattavaa" esimerkiksi.

      - Sheena

      • Häväisee tehokkaammin, kun herjaa vielä aikuista lapseksi. Täysin sopimatonta, täysin hylättävää.


      • Anonyymi00052
        exKynis.mi kirjoitti:

        Häväisee tehokkaammin, kun herjaa vielä aikuista lapseksi. Täysin sopimatonta, täysin hylättävää.

        Tuo on siis hyvä tapa päästä stalkkerista eroon! Kun oikein kunnolla moittii häntä!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe