HEINOLASSA ASUVIA AITOJA NEITOJA EI TÄÄLTÄ TAASKAAN LÖYDY

Kyllä mä keksin parempaakin tekemistä ku olla näillä palstoilla.

Tässä ois ollu tarjolla vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.

Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minä en petä enkä valehtele.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

33

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et saatanan pervo vastannut että miksi laitoit snäpissä kuvan munasta tyttärelleni joka on kuusitoista, annappas se osoitteesi!!

• Anonyymi
        UUSI

Siltakatu 22 b26 Heinola on raunon osoite

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon kiitoksia sinulle tiedosta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

NYT SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES

• Anonyymi
        UUSI
        48Vukkosetäukkosetä kirjoitti:

Taidanpa lähteä käymään iltalenkillä siellä Siltakadulla, et ole vastannut miksi laitoit munastasi kuvan kuusitoista vuotiaalle!!

Täytynee käydä näyttämässä asemalla sitä sinun laittamaa kuvaa kerta et vastaa minulle.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt vastaat minulle että miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle, minä tulen iltalenkille sinne vitun pervo!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko tähän osoitteeseen mennä saunomaan ja saako seksiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko tähän osoitteeseen mennä saunomaan ja saako seksiä?

Voi

• Anonyymi
        UUSI

Se selviää kun osapuolet kohtaavat!
        Ja trollisetä joutuu näyttämään pikkupippelinsä että se oli se sama milä kuvassa lapsukaiselle lähetettiin!
        Ja sen päälle yksissätuumin juodaan tulevan vävyn ja appiukon maljat Iloisessa hampuusissa!

Ok!?

• Anonyymi
        UUSI

Anaali Ahmed
        Siltakatu Heinola.

• Anonyymi
      UUSI

YKSINKERTAISEN VAJAKKI RAUNON KOLME ÄLYTÖNTÄ PIIPITYSTÄ YLLÄPITO POISTI. UUTTA JAKSAA RAUNO TEHTAILLA. KOHTA POISTUU TÄMÄKIN.

• Anonyymi
      UUSI

Näköjään nuo ilmoitukset siivotaan pois nopeasti. Onhan mulla harrastuksia; salilla käynti, lenkkeily, uiminen ja lautapelit. Essi 19

• UUSI

Essi 19 v

Kerro millaiset kriteerit sulla on setien suhteen.

Ihan kaikki

• Anonyymi
        UUSI

Essi 19 v

Ihan kaikki

Nyt pervopaska vastaat miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle!! Otan tytön mukaan ja lähden maanantaina näyttämään asemalle sitä sinun laittamaa kuvaasi!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pervopaska vastaat miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle!! Otan tytön mukaan ja lähden maanantaina näyttämään asemalle sitä sinun laittamaa kuvaasi!!

Hyvä, alkaa muillakin mennä hermot tämän ”sedän” pervoiluihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, alkaa muillakin mennä hermot tämän ”sedän” pervoiluihin.

Millainen pervopaska laittaa kuvan munastaan kuusitoista vuotiaalle?

• Anonyymi
        UUSI

Essi 19 v

Ihan kaikki

Kertoisin, mutta olet toisen kirjoittajan mukaan lähettänyt kuvan pilistäsi alaikäiselle tytölle. Mua ei pervo kiinnosta - tämä oli tässä! Essi 19

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisin, mutta olet toisen kirjoittajan mukaan lähettänyt kuvan pilistäsi alaikäiselle tytölle. Mua ei pervo kiinnosta - tämä oli tässä! Essi 19

Hyvä tietää että homojen MIELENVIKAISTEN palsta tää on

Homoja täällä on

• Anonyymi
        UUSI

Homoja täällä on

Vittu nyt vastaat minulle että miksi laitoit munakuvan kuusitoista vuotiaalla, jos et vastaa niin lähden tyttären kanssa asemalle maanantaina.

Et uskalla vastata minulle koska tiedät mitä olet pervopaska tehnyt!!

• Anonyymi
        UUSI

Homoja täällä on

En pysty neitona edelleenkään olemaan homo. Onko sinusta järkevää/asiallista lähettää kuvia munastasi alaikäiselle? Onko vastuullisen aikuisen toimintaa????????????????
        Essi 19

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty neitona edelleenkään olemaan homo. Onko sinusta järkevää/asiallista lähettää kuvia munastasi alaikäiselle? Onko vastuullisen aikuisen toimintaa????????????????
        Essi 19

JÄÄKKÄ TE HOMOT JA MUUT MIELENVIKASET TÄNNE

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu nyt vastaat minulle että miksi laitoit munakuvan kuusitoista vuotiaalla, jos et vastaa niin lähden tyttären kanssa asemalle maanantaina.

Et uskalla vastata minulle koska tiedät mitä olet pervopaska tehnyt!!

Miksi et "setä" vastaa kun kysytään? Vaikeneminen kertoo siitä, että olet todella syyllistynyt rikokseen!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Essi 19

Jääkää te homot ja muut MIELENVIKASET TÄNNE

• Anonyymi
        UUSI

Olisi kiva tutustua suhun

• Anonyymi
        UUSI

Nyt vastaat kysymykseeni rotta että miksi laitoit munastasi kuvan kuusitoista vuotiaalle!!

Keskustellaanko kasvotusten asiasta vai käynkö tytön kanssa asemalla näyttämässä lähettämääsi kuvaa ja kirjoituksiasi?

• Anonyymi
        UUSI

Jääkää te homot ja muut MIELENVIKASET TÄNNE

Ei vaan nyt kerrot tuolle kysyjälle miksi lähetit kuvan mikromunastasi??!!

• Anonyymi
        UUSI

Tulet tänne joka kerta kun olet onnistunut sen hippulihäkin huonon lukon tiirikoimaan auki

• Anonyymi
      UUSI

Setä, kerro kaikki kriteerit poikien suhteen, tarviiko olla pieni perse ja iso kalu? Entä onko auto oltava, paljon rahaa ja käkenä osaava?

• Anonyymi
      UUSI

Haluutko tutustua 38 vuotiaseen herrasmiehen joka on myös komea. Ota yhteyttä jos kiinnostaa 🔥🔥🔥

• Anonyymi
      UUSI

13 kuluneen vuoden perusteella setä ei todellakaan keksi mitään parempaa (tai edes huonompaa) tekemistä kuin piipittää paskaa päivät pitkät täällä.

Lisäksi nyt on alkanut lähteä sedällä homma lopullisesti lapasesta kun munakuvia lähettelee alaikäisille jne.

Kun pöljän sedän pitäisi jo tajuta oma tilansa ja etsiä itselleen apua niin ei setä muuta kuin tivaa vaan tytöiltä kriteereitä setien suhteen ja muilta palstalaisilta nimiä ja osoitteita vaikkei niistä mitään hyödy. Samaa tyhjänpöhinää kaikki sedän touhut muutenkin. Paljon piipitystä eikä mitään tekoja. Pakkohoitoon setä kuuluisi ja varmaan jo hyvää vauhtia on itseään sinne järkkäämässäkin näillä viimeisimmillä tempauksillaan. Siellä ei setä sitten nettiä käytetä, taitaa tulla aika pitkäksi sedällä siellä niin kannattaisko vähän miettiä mitä touhuat?!

T. Aukka Tinus Padasjoelta

• Anonyymi
      UUSI

Ihan totta. Miten on mahdollista, ettei löydy.

• Anonyymi
      UUSI

SETÄÄ KIINNOSTAA VAIN ETTÄ SAA NIELLÄ LEFAN SPEHMAA

• Anonyymi
      UUSI

No teekin sitten jotain parempaa ja pysy poissa täältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      28
      5395
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4024
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3207
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2830
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1332
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1203
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1111
    Aihe