Kyllä mä keksin parempaakin tekemistä ku olla näillä palstoilla.
Tässä ois ollu tarjolla vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minä en petä enkä valehtele.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVIA AITOJA NEITOJA EI TÄÄLTÄ TAASKAAN LÖYDY
33
241
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et saatanan pervo vastannut että miksi laitoit snäpissä kuvan munasta tyttärelleni joka on kuusitoista, annappas se osoitteesi!!
- AnonyymiUUSI
Siltakatu 22 b26 Heinola on raunon osoite
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon kiitoksia sinulle tiedosta.
Anonyymi kirjoitti:
NYT SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
48Vukkosetäukkosetä kirjoitti:
Taidanpa lähteä käymään iltalenkillä siellä Siltakadulla, et ole vastannut miksi laitoit munastasi kuvan kuusitoista vuotiaalle!!
Täytynee käydä näyttämässä asemalla sitä sinun laittamaa kuvaa kerta et vastaa minulle. - AnonyymiUUSI
Nyt vastaat minulle että miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle, minä tulen iltalenkille sinne vitun pervo!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tähän osoitteeseen mennä saunomaan ja saako seksiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tähän osoitteeseen mennä saunomaan ja saako seksiä?
Voi
- AnonyymiUUSI
Se selviää kun osapuolet kohtaavat!
Ja trollisetä joutuu näyttämään pikkupippelinsä että se oli se sama milä kuvassa lapsukaiselle lähetettiin!
Ja sen päälle yksissätuumin juodaan tulevan vävyn ja appiukon maljat Iloisessa hampuusissa!
Ok!? - AnonyymiUUSI
Anaali Ahmed
Siltakatu Heinola.
- AnonyymiUUSI
YKSINKERTAISEN VAJAKKI RAUNON KOLME ÄLYTÖNTÄ PIIPITYSTÄ YLLÄPITO POISTI. UUTTA JAKSAA RAUNO TEHTAILLA. KOHTA POISTUU TÄMÄKIN.
- AnonyymiUUSI
Näköjään nuo ilmoitukset siivotaan pois nopeasti. Onhan mulla harrastuksia; salilla käynti, lenkkeily, uiminen ja lautapelit. Essi 19
- AnonyymiUUSI
Essi 19 v
Kerro millaiset kriteerit sulla on setien suhteen.
Ihan kaikkiNyt pervopaska vastaat miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle!! Otan tytön mukaan ja lähden maanantaina näyttämään asemalle sitä sinun laittamaa kuvaasi!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pervopaska vastaat miksi laitoit kuvan munastasi kuusitoista vuotiaalle!! Otan tytön mukaan ja lähden maanantaina näyttämään asemalle sitä sinun laittamaa kuvaasi!!
Hyvä, alkaa muillakin mennä hermot tämän ”sedän” pervoiluihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, alkaa muillakin mennä hermot tämän ”sedän” pervoiluihin.
Millainen pervopaska laittaa kuvan munastaan kuusitoista vuotiaalle?
- AnonyymiUUSI
Essi 19 v
Kerro millaiset kriteerit sulla on setien suhteen.
Ihan kaikkiKertoisin, mutta olet toisen kirjoittajan mukaan lähettänyt kuvan pilistäsi alaikäiselle tytölle. Mua ei pervo kiinnosta - tämä oli tässä! Essi 19
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisin, mutta olet toisen kirjoittajan mukaan lähettänyt kuvan pilistäsi alaikäiselle tytölle. Mua ei pervo kiinnosta - tämä oli tässä! Essi 19
Hyvä tietää että homojen MIELENVIKAISTEN palsta tää on
Homoja täällä on- AnonyymiUUSI
Homoja täällä onVittu nyt vastaat minulle että miksi laitoit munakuvan kuusitoista vuotiaalla, jos et vastaa niin lähden tyttären kanssa asemalle maanantaina.
Et uskalla vastata minulle koska tiedät mitä olet pervopaska tehnyt!! - AnonyymiUUSI
Homoja täällä onEn pysty neitona edelleenkään olemaan homo. Onko sinusta järkevää/asiallista lähettää kuvia munastasi alaikäiselle? Onko vastuullisen aikuisen toimintaa????????????????
Essi 19 Anonyymi kirjoitti:
En pysty neitona edelleenkään olemaan homo. Onko sinusta järkevää/asiallista lähettää kuvia munastasi alaikäiselle? Onko vastuullisen aikuisen toimintaa????????????????
Essi 19JÄÄKKÄ TE HOMOT JA MUUT MIELENVIKASET TÄNNE
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittu nyt vastaat minulle että miksi laitoit munakuvan kuusitoista vuotiaalla, jos et vastaa niin lähden tyttären kanssa asemalle maanantaina.
Et uskalla vastata minulle koska tiedät mitä olet pervopaska tehnyt!!Miksi et "setä" vastaa kun kysytään? Vaikeneminen kertoo siitä, että olet todella syyllistynyt rikokseen!
Anonyymi kirjoitti:
En pysty neitona edelleenkään olemaan homo. Onko sinusta järkevää/asiallista lähettää kuvia munastasi alaikäiselle? Onko vastuullisen aikuisen toimintaa????????????????
Essi 19Jääkää te homot ja muut MIELENVIKASET TÄNNE
- AnonyymiUUSI
Olisi kiva tutustua suhun
- AnonyymiUUSI
JÄÄKKÄ TE HOMOT JA MUUT MIELENVIKASET TÄNNE
Nyt vastaat kysymykseeni rotta että miksi laitoit munastasi kuvan kuusitoista vuotiaalle!!
Keskustellaanko kasvotusten asiasta vai käynkö tytön kanssa asemalla näyttämässä lähettämääsi kuvaa ja kirjoituksiasi? - AnonyymiUUSI
Jääkää te homot ja muut MIELENVIKASET TÄNNE
Ei vaan nyt kerrot tuolle kysyjälle miksi lähetit kuvan mikromunastasi??!!
- AnonyymiUUSI
JÄÄKKÄ TE HOMOT JA MUUT MIELENVIKASET TÄNNE
Tulet tänne joka kerta kun olet onnistunut sen hippulihäkin huonon lukon tiirikoimaan auki
- AnonyymiUUSI
Setä, kerro kaikki kriteerit poikien suhteen, tarviiko olla pieni perse ja iso kalu? Entä onko auto oltava, paljon rahaa ja käkenä osaava?
- AnonyymiUUSI
Haluutko tutustua 38 vuotiaseen herrasmiehen joka on myös komea. Ota yhteyttä jos kiinnostaa 🔥🔥🔥
- AnonyymiUUSI
13 kuluneen vuoden perusteella setä ei todellakaan keksi mitään parempaa (tai edes huonompaa) tekemistä kuin piipittää paskaa päivät pitkät täällä.
Lisäksi nyt on alkanut lähteä sedällä homma lopullisesti lapasesta kun munakuvia lähettelee alaikäisille jne.
Kun pöljän sedän pitäisi jo tajuta oma tilansa ja etsiä itselleen apua niin ei setä muuta kuin tivaa vaan tytöiltä kriteereitä setien suhteen ja muilta palstalaisilta nimiä ja osoitteita vaikkei niistä mitään hyödy. Samaa tyhjänpöhinää kaikki sedän touhut muutenkin. Paljon piipitystä eikä mitään tekoja. Pakkohoitoon setä kuuluisi ja varmaan jo hyvää vauhtia on itseään sinne järkkäämässäkin näillä viimeisimmillä tempauksillaan. Siellä ei setä sitten nettiä käytetä, taitaa tulla aika pitkäksi sedällä siellä niin kannattaisko vähän miettiä mitä touhuat?!
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Ihan totta. Miten on mahdollista, ettei löydy.
- AnonyymiUUSI
SETÄÄ KIINNOSTAA VAIN ETTÄ SAA NIELLÄ LEFAN SPEHMAA
- AnonyymiUUSI
No teekin sitten jotain parempaa ja pysy poissa täältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111