Missä Suomessa on ateistikirkon tapaisia kokoontumisia? Puheita, todistuksia, laulua, pientä purtavaa ja juotavaa.
https://faithfullymagazine.com/church-without-god-atheist-churches-nonreligious-americans/
Ateistikirkko uskonnottomien palveluksessa
Anonyymi-ap
6
102
Vastaukset
ABC:lle voi kokoontua syömään, juomaan ja juttelemaan.
- Anonyymi
Pielavedellä niin on kuulemma tapana tehdä. Lestadiolaisuuden vastapainoksi.
- Anonyymi
Kenellä siellä muuten on se virallinen ennätys hallussa?
Ja mitataanko tulos millilitroina vai kappaleina?
- Anonyymi
Onhan meillä Vapaa - ajattelijat
- Anonyymi
Miks hitossa tarvitaan joku kirkko??? Saako ajatella ihan vaan kotona omia ajatuksiaan ???
- Anonyymi
Ahaa, nythän mä hokasin, että ihmisen pitäisi siis kokea ajatuksensa osana laumaa!!
Hei, minä pystyn ajattelemaan yksin ihan vaan tykönäni . On muuten varsin freshiä elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798