Perskarvat valkaista ennen ensimmäisiä treffejä?
Tarvitseeko
18
219
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tai ruoho leikata jos pyytää käymään kylässä 🤔
Suihku tai kylpy riittää. Peset shampoolla ja laitat poninhännälle.
- Anonyymi
Poltat ne ensin ja sitten valkaiset. Hyvä tulee. Kokemusta on.
- Anonyymi
pallikarvat ainakin kannattaa polttaa tai ainakin voidella mobilatilla ennen ttreffejä'
- Anonyymi
Ice Power -voide toimii treffeillä. Koko alakerta kannattaa käsitellä.
- Anonyymi
Luin tuon ensin väärin: että pitäisikö "vilkaista" perskarvat ennen ensimmäisiä treffejä. 🤭
Sitten mietin että kumman pitäisi vilkaista pers-pehkoani ennen treffejä: minun vai sen toisen? 😂
Ei, perskarvoille ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää ne puhtaina. 🍑🚿
Joka ei karvaperseistä naista kestä ei kestä mitään muutakaan elämässään. 😑
🦄- Anonyymi
No nyt 👏🏻🤣
- Anonyymi
Palstalaiset niin ainakin tekevät.
- Anonyymi
Värjää ne violetiksi.
- Anonyymi
taka tuupparien lempi harrastus
- Anonyymi
Laita niihin papiljotit
- Anonyymi
🫢😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫢😂
Nainen voi innostua hommaan, jos pyytää.
Hanki niihin rastaletit ja värjää vaaleanpunaisiksi.
- Anonyymi
Tuskimpa noita tulisi katsastettua, vai onko salainen toiveesi että olisin mies? 🤔
Jos haluat vakuuttaa olevasi aito blondi, kannattaa ne valkaista. Mielellään vielä kun letität ne sillein nätisti, niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Yleensä oon vasta toisilla katonu ne. 😳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731174
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t223532- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502