Elämän paras aika on vasta kaukana edessä päin!
"Yleinen henkinen toimintakyky oli huipussaan 55–60 vuoden välillä."
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011566410.html
Nyt keskityn täysillä tähän teini-ikääni. 🖖😎 Mutta odotan innolla parasta ikääni!
🦄
Elämän paras aika: 55-60 v
43
470
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen parhaat nuoruusvuodet alkavat kuudenkympin jälkeen, kuten palstatotuus tietää.
- Anonyymi
Parasta aikaa!
- Anonyymi
Vielä hetken ja sitten alamäki alkaa......
- Anonyymi
Älä suhtaudu asioihin liian skeptisesti, se voi olla jopa syy alamäen kokemiselle ennen aikoja.
- Anonyymi
Miehen paras aika koettaa kun on leskeytynyt ja eläköitynyt terveenä :) Iästä viis.
- Anonyymi
Aha, ei tässä sittenkään vissiin pelkkä rahjus olla, oiskohan mulla jossain määrin vääristynyt minäkuva 😄.
Ilmoittauduin jo toisaalla palkalliseksi rakkaushuijariksi että tästä tiedosta seuraa kyllä se että taksat nousee...laatukamaa sittenkin 😛- Anonyymi
Rahjusikä alkaa tuon artikkelin mukaan vasta 75-vuotiaana. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahjusikä alkaa tuon artikkelin mukaan vasta 75-vuotiaana. 😄
🦄Perustuu omaan arvioon, ei artikkeliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuu omaan arvioon, ei artikkeliin
Se oli huumoria.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että ihminen viisastuu sitä enemmän mitä vanhemmaksi elää.
Artikkelissa sanottiin, että emotionaalinen vakaus on huipussaan vasta 75 ikävuoden jälkeen.
Toisaalta henkisestä toimintakyvystä sanottiin seuraavaa:
"Yleinen henkinen toimintakyky oli huipussaan 55–60 vuoden välillä. Sitten se alkoi laskea. Lasku voimistui 75 vuoden iän jälkeen."
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli huumoria.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että ihminen viisastuu sitä enemmän mitä vanhemmaksi elää.
Artikkelissa sanottiin, että emotionaalinen vakaus on huipussaan vasta 75 ikävuoden jälkeen.
Toisaalta henkisestä toimintakyvystä sanottiin seuraavaa:
"Yleinen henkinen toimintakyky oli huipussaan 55–60 vuoden välillä. Sitten se alkoi laskea. Lasku voimistui 75 vuoden iän jälkeen."
🦄No juu, usein kun minulta on kysytty ikääni, olen lisännyt 20 vuotta nykyiseen ja sitten kun on ihmetelty etten näytä niin vanhalta, olen vastannut "niin niin mutta kun musta tuntuu siltä" 😛.
Olisiko sitten valaistuminen käynyt vanhenemisen edellä, noh aika näyttää...🤔
- Anonyymi
Ai miten hieno treffi-ilmoitus olisikaan
Parasta aikaansa viettävä nainen etsii parasta aikaansa viettävää miestä. Mukavaa arjen ja juhlan viettoa ja hempeää, läheistä yhdessäoloa. Vain meidän ehdoilla.
❤️
Minne tuollainen kannattaisi laittaa?🙂Vai kannattaako unohtaa koko juttu 🤔- Anonyymi
Muuten hyvä ilmoitus, mutta särähtää korviin meille, jotka emme vietä arkea. ☺️
Minulla ei ole arkipäiviä. Minulla on vain ihmeitä täynnä olevia päiviä.
🦄 - Anonyymi
Senkun toteutat, melko romanttisesti ilmaistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se oli romanttinen teksti!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisi vain minne kannattaisi laittaa.
Huumorintajua on oltava, se on ehdoton. Tilanne sellainen ja ihan puskista tuleva vitsailu on parasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintajua on oltava, se on ehdoton. Tilanne sellainen ja ihan puskista tuleva vitsailu on parasta.Lähikauppasi ilmoitustaululle. ☺️
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähikauppasi ilmoitustaululle. ☺️
🦄Haista vaan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vaan itse.
Ei tarvitse haistatella. Se oli tosissaan kirjoitettu, ja mielestäni oikein hyvä idea.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintajua on oltava, se on ehdoton. Tilanne sellainen ja ihan puskista tuleva vitsailu on parasta.No kaksi ilmaista löytyy, suomi24 treffit ja happypancake, varusteiksi matkantekoon suosittelen hyviä hermoja ja kärsivällistä mieltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaksi ilmaista löytyy, suomi24 treffit ja happypancake, varusteiksi matkantekoon suosittelen hyviä hermoja ja kärsivällistä mieltä :)
Kokemusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta?
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
...älä kysy millaista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...älä kysy millaista :)
Millaista :)
Kerro jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista :)
Kerro jotain.No en haluaisi latistaa heti kättelyssä ja sitten jos kerron vaikutelmiani tarkemmin niin joku omia teesejään edustava vakiojankuttaja tulee niitä tähän paasaamaan pilaten lopunkin kiinnostuksen siihen vastakkaiseen sukupuoleen 😄.
Avoimin mielin matkaan, naisena ei kannata järkyttyä liikaa siitä alkupaasauksesta mikä luultavasti silmille läjähtää eikä kannata myöskään vauhtisokeutua. Järki päässä rauhallisesti.
- Anonyymi
58-vuotiaana sanon, että paras ikä oli 22-28v ikäisenä.
Sen jälkeen kaikki on ollut enemmän tai vähemmän aikaisemmin koetun toisintoa.- Anonyymi
Ruuhkavuodet, huh. Oletko n vai m?
- Anonyymi
Minulla olivat kyllä nuo ikävuodet 20-30 niin yksinäisiä, etten yhtään kaipaa sitä ajanjaksoa!
Vasta sen jälkeen ymmärsin, millaisesta seurassa viihdyn ja miten löydän sellaisia ihmisiä.
Mitä vanhemmaksi elän, sitä hullumpia asioita uskallan kokeilla... 😁🤭
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olivat kyllä nuo ikävuodet 20-30 niin yksinäisiä, etten yhtään kaipaa sitä ajanjaksoa!
Vasta sen jälkeen ymmärsin, millaisesta seurassa viihdyn ja miten löydän sellaisia ihmisiä.
Mitä vanhemmaksi elän, sitä hullumpia asioita uskallan kokeilla... 😁🤭
🦄Eli mitä vanhemmaksi tulet niin olet huomannut miehet onkin kivoja ja mukavia ja uskallat sanoa heille pussaillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä vanhemmaksi tulet niin olet huomannut miehet onkin kivoja ja mukavia ja uskallat sanoa heille pussaillaan
Olen aina pitänyt useimpia ihmisiä kivoina ja mukavina. En ole pelännyt miehiä koskaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina pitänyt useimpia ihmisiä kivoina ja mukavina. En ole pelännyt miehiä koskaan.
🦄Olen saanut kuvan sinusta että pelkäät vahvoja miehiä ja sellaisen kanssa tiedät suhteessa mies vie ja sinä vikiset mutta tiedät hyvä pomo se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut kuvan sinusta että pelkäät vahvoja miehiä ja sellaisen kanssa tiedät suhteessa mies vie ja sinä vikiset mutta tiedät hyvä pomo se on
En pelkää vahvoja miehiä mutta en siedä dominoivia ihmisiä. Miehellä täytyy olla hyvät neuvottelutaidot ja halua neuvotella. Sukupuoli ei saa liittyä valtaan parisuhteessa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää vahvoja miehiä mutta en siedä dominoivia ihmisiä. Miehellä täytyy olla hyvät neuvottelutaidot ja halua neuvotella. Sukupuoli ei saa liittyä valtaan parisuhteessa.
🦄Ei se dominoiva olekkaan ja ottaa sinut huomioon ja kuuntelee mielipiteitäsi mut tiedät mies tekee lopullisen päätöksen eli ei oo mikään jees jees mies vaan on mies mutta nyt tupakil ja nukkumaan hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se dominoiva olekkaan ja ottaa sinut huomioon ja kuuntelee mielipiteitäsi mut tiedät mies tekee lopullisen päätöksen eli ei oo mikään jees jees mies vaan on mies mutta nyt tupakil ja nukkumaan hyvää yötä
"mies tekee lopullisen päätöksen"
Miehen genitaalit eivät anna geneeristä kompetenssia tehdä lopullinen päätös asiassa kuin asiassa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuhkavuodet, huh. Oletko n vai m?
Mies olen.
- Anonyymi
Sitten on kaksi mahdollisuutta kun vaihtovuodet ja voi oppia. Tuntemaan siis.
Näin sitä eläkeiän siirtämistä tai siis poistamista kaupataan kansalle. Olen 37-vuotias ja parhaat vuodet ovat kaukana takana. Olen alkanut hidastumaan. Kummasti yöunet maistuu ja meno on huomattavasti verkkaisempaa.
- Anonyymi
Mietin mihin sitä tuossa "parhaassa iässä" enää naisia kaipaisi?
Kyllä miehen parhaat vuodet naisten kanssa ajoituvat todennäköisesti ennen tuota mainittua ikää 60.
Riemua, intohimoa, yllätyksiä, iloja ja suruja, tunteiden elämänmakuista kirjoa.
Kiikkuu, kiikkuu, kiikkuu...mites sinulla menee, kiikkuukko se kiikku sinullakin vaikka virkkaat? Höh, nukut sä?!
AV- Anonyymi
Ehkä sulla, ei mulla.
- Anonyymi
Niin yksilöllinen juttu taas, kuin olla ja voi, ei ole mitään tiettyä "parasta ikää", jollekin se on nuoruus, jollekin keski-ikä, jollain ei sellaista edes ole.
- Anonyymi
Totta, ei ehkä kannata luottaa ajatukseen missä se paras päivä olisi vasta huomenna.
Elämä on lyhyt, sitä ei kannata tuhlailla epäolennaisille ajatuksille, vaan elää ihanaa elämää täysillä jokainen päivä. Elämän rikkaus tulee kokemuksista.
AV
Elämäni parhaimmat vuodet istuin hiekkalaatikossa (ikävuodet 2-7).
Sitten alkoi oppivelvollisuus ja ohjattu toiminta.- Anonyymi
Joo. Täyttä paskaa sen jälkeen kun esikouluun joutui.
- Anonyymi
Anteeksi, en jaksa vastata kaikille. 🥵 On vielä puuhaa tälle päivälle.
Jos joku oikein kovasti haluaa vastauksen, ilmoittakaa toiveestanne.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234734Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1584116Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133416Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673076- 872794
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512652Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282423- 372373
- 201645
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211640