Sunnuntaina se ainakin oli tosi liukas ja meinasin ajaa ojaan.
Taulunojantie kai menee Jämijärveltä Kankaanpäähän
17
504
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kaahailet
- Anonyymi
Kyllä hiljaa ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hiljaa ajoin.
Se oli mutkassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli mutkassa.
kannattais kattoo onko nastat lopussa ja hommata uuet sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattais kattoo onko nastat lopussa ja hommata uuet sinne.
Juuri vaihdettiin, ehkä sitten ajoin vähän liian lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri vaihdettiin, ehkä sitten ajoin vähän liian lujaa.
taikka sitte kaupunki sais vähä enemmä hiekottaa, mutta ainii rahat menee muualle turhuuksii. tiet saa olla vaikka kuinka huonossa kunnossa ennenku ees ajatellaa mitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taikka sitte kaupunki sais vähä enemmä hiekottaa, mutta ainii rahat menee muualle turhuuksii. tiet saa olla vaikka kuinka huonossa kunnossa ennenku ees ajatellaa mitää.
Onneks mun ei tartte ajaa siellä, mutta niille se on paha, jotka asuvat sen tien varressa.
Anonyymi kirjoitti:
taikka sitte kaupunki sais vähä enemmä hiekottaa, mutta ainii rahat menee muualle turhuuksii. tiet saa olla vaikka kuinka huonossa kunnossa ennenku ees ajatellaa mitää.
Taulunojantie (13225) on Varsinais-Suomen ELY-keskuksen hoidossa oleva maantie.
Ei sen kunto ole kaupungin päätettävissä.- Anonyymi
ich-bin kirjoitti:
Taulunojantie (13225) on Varsinais-Suomen ELY-keskuksen hoidossa oleva maantie.
Ei sen kunto ole kaupungin päätettävissä.On Jämijärvelläkin sen niminen tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Jämijärvelläkin sen niminen tie.
Kyllä sen tien Jämijärvelläkin oleva osuus on ELY-keskuksen hoidossa.
- Anonyymi
ich-bin kirjoitti:
Taulunojantie (13225) on Varsinais-Suomen ELY-keskuksen hoidossa oleva maantie.
Ei sen kunto ole kaupungin päätettävissä.Jaa että varsinais suomesta tullaan satakuntaan tietä hoitaan🤣🤣 eikö lähempää löydy esim porista. Saatikka tulla tuolta asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että varsinais suomesta tullaan satakuntaan tietä hoitaan🤣🤣 eikö lähempää löydy esim porista. Saatikka tulla tuolta asti
einesieltävarsinaissuomestatuotatietätulehoitamaan.. kulläne urakoitsijat lähempäälöytyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
einesieltävarsinaissuomestatuotatietätulehoitamaan.. kulläne urakoitsijat lähempäälöytyvät.
Miksei satakunnassa oo sitte erikseen omaa ely-keskusta? Vai onko seki rahasta kiinni, taitaa olla.
- Anonyymi
Mahdettiinkohan aurata tänään?
- Anonyymi
Se on jo hiekoitettu.
- Anonyymi
Uskomatonta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453