Kävin tänään Sastamalassa

Ootteko TE koskaan käyny Sastamalassa? Ja jos ette, niin miksi ette?

Ikävä sinne kyllä ajella, kun tie oli pitkä ja kapea. Ainut kerta, kun on tuntunu, ettei kitkoilla meinaa selvitä.

37

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olik sen vanha nimi Toijala? Siellä taisin kerran poiketa?

• Anonyymi

Akaa on entinen Toijala. Sastamala oli ennen Vammala.

• Anonyymi

Ei, mutta olen käynyt Vammalassa, ruåtsiksi Invaliditet.

• Anonyymi

Usein.
      Kuten myös Vammalassa.

• Anonyymi

Vammalassa en ole koskaan käynyt, mut nimen olen joskus kuullut? Näin muistelen.

• Anonyymi

tuli mieleen kun aamupäivällä katsoin erään rakennuksen viallista vinossa olebaa savupiippua ... rakennuksien juttuja ulkoillssa tulee tuijoteltua joitain aina.

• Anonyymi

Saattaapi olla, että läpi olen kurvaillut lävitse.

• Anonyymi

Komia paikka! Siellä on jopa liikennevalot!

• Anonyymi

Mutta et sitten tullut Punkalaitumelle? Ei olisi ollut enää pitkä matka :(

• Anonyymi

Mutta mutkanen tie! Olis ollu kitkakumeilla tekemistä.

Mies 65

• Anonyymi

Juu katoin siinä oli tienviitta. Mutta luulin ettet kirjota enää tänne.

Mutta nyt näyttäs olevan, Punkalaitumellakin vannesahaa ja muuta koulutarviketta myynnissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu katoin siinä oli tienviitta. Mutta luulin ettet kirjota enää tänne.

Mutta nyt näyttäs olevan, Punkalaitumellakin vannesahaa ja muuta koulutarviketta myynnissä.

Tää siis multa, jostain syystä kirjas mut tällä välin ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mutkanen tie! Olis ollu kitkakumeilla tekemistä.

Mies 65

Vi tut, se ole mikään mutkainen tie!!! Autossa on ratti ja tienhoito on ensiluokkaista!! Tosin matka on vaarallinen, koska siellä on susia ja ryöstelevät urjalalaiset partisaanit ovat aina uhkana! Ystävällismieliset vierailijat ovat aina tervetulleita...paitsi urjalalaiset!

• En ole käynyt Sastamalassa. Ei ole ollut asiaa sinne suuntaan.
      Oliko kiva reissu? 😊

• Olihan se kiva, mutta vähän haastava ilma. Mutta siitä selvittiin. Koulutarvikkeita kävin hakemassa. Sinänsä surullista kun se koulu puretaan.

• Anonyymi

jerop sanoi kun kuvannut eräitä paikkoja niin tiedän erään, ajelin vanhalla isän mopedilla poltetulle paikalle, joku kammottavajoku maakellari otin kyllä kuvia siitä niin joku niin palokunta poltti sen talon.. kävin ajelemassa, katsomassa...

• Mun naapuristakin poltteli palokunta pari taloo. Ois halunnu enemmänkin, muttei saanu lupaa.

Meidän faijallakin oli mopo. Se myytiin saksalaisena laatuna. Mutta itäsaksalainen oli, eikä sitä saatu enää kuntoon.

• Anonyymi

justiin sen tyyppinwn maakellari-betoninen, voi helpoisti pitää jotain ihmistä vankina ei varmasti päse pois..

• Anonyymi

Siinä keskustassa on kiva kahvila sellaisessa, olikohan funkis-tyylisessä talossa. Tykkään siitä julkisivusta. Menitkö kolmostien vai sieltä jostain Kankaanpään kautta? - cu-

• Juu varmasti jostain kankaan pään. Kun niin mutkikasta. Sitten paluumatkan suosiolla tampereen kautta. Kun en pimeellä enää halunnu mennä sinne liukasteleen.

On varmaan kiva paikka kesällä. Herättää mielenkiintoo kyllä toi funkkis rakennus.

• Anonyymi

Olen käynyt. Vietin aikaa lähinnä maaseudulla, metsiköissä. Mitäs siitä paikasta sanoisin? Ihan rento ympäristö kaiken kaikkiaan. Siellä on paljon valkohäntäpeuroja joita kannattaa varoa liikenteessä. Näinkin niitä yhdessä paikassa siellä.

• Juu noita sai kyllä väistellä jo mennessä. Ja se koulun vaksikin varotteli sitten paluumatkasta, että peuroja liikenteessä.

• Anonyymi

kävin jooh isän moperilla atselemsssa jotsin ytuollsidts paikkaa.. niin järkyttäbäää jos olisi itsepudonnut sitten ei ulospääysä..

• Anonyymi

En ole käynyt, tuskin menenkään? Mitä siellä on?

- Sheena

• No ainakin koulu. Mutta sekin puretaan. En tarkemmin tiedä. Oon kyllä aatellu, että kesäaikaan vois mennä ajeleen kokemäenjoen vartta ja käydä kaikilla paikkakunnilla. Vähän samaan tapaan kun ruotsissa seurasin klaraälveniä. Tulee eteen paljon nähtävää, vaikkei ennakkoon oo mitään suunnitellutkaan.

• Anonyymi

otinjotain kuvia niin jos tuhon monttuun putuoaa, niin ei hengissä selviä noin 560-vuodrss.... kävin reunalla joyain kuvia, alkoi jo pelotysmssnkin entä jos putoaisi tuonne.

• Anonyymi

oikrasti pelottikin paljon kun otin kuvaa mikä joku betoninen kellari-juttu, että jos itse horjahtaisin ja sinne sittye4n loppuelämälksi....

• No se oli sitten tosi syvä kellari.

• En muista, olenko joskus ajanut läpi. Kitkoilla tarvii kyllä määrätynlaisen asenteen ja paljon ennakointia, jos tienpinta on jäinen. Mielellään vielä jos on neliveto ja luistonesto, niin voi olla huolettomin mielin. 😅

• Oli noi kitkat alkuun todella hyvät, että se oikein yllätti se hyvä pito. Mutta tosiaan se vuosien mittaan laskee ja aika paljon. Tosi ikävä senkin suhteen ajaa, kun siinä toinen oli koko ajan perässä ja kaikki pysäkit ym oli lumessa, en sinnekään uskaltanu väistää.

• Anonyymi

en tietywstikään muiata täsmällistä GPS-koordinaatteja missä tuollinwn jäekytävän näköinen kellari on.

• Meillä oli Karkussa joskus sata vuotta sitten talo, mutta se on palanut.
      Pitäisi joskus käydä katsomassa sen paikkaa.

• No sepäs ikävää. Muistan kerran kun menin junalla Poriin, niin se pysähty karkussa. Ja oli sellanen ettei ees asemalaitureita ollut. Penkalle piti matkustajien hypätä.

• Anonyymi

En

Treen alueesta tulee mieleen
      hoitamaton massiivinen huumeongelma.

Sekopäinen entinen työtuttava.

• Mitäs varten kävit?
      Jahas lapsi on siellä suunnalla sijoituksessa joten on ajettu sinne kun mahdollisemman pitkälle pisti näitä lapsia

• No ikävästi oli sijoittanu, jos niin kauas.

Mä kävin yhellä purettavalla koululla, ostin sieltä tauluviivotinta, harppia, ym taulutarviketta. Noi menee ihan rekvisiitaksi, mutta se itse kaappi menee työpajalle sorvivälineiden säilytykseen. Sen pitää olla tollanen littana, kun taltat on pitkiä ja kapeita.

• Anonyymi

Oon. Mut se oli vuosia ennen sitä, ku siel joku pizzeria palo. Varmaan seki seutu ehtiny jo muuttua.
      -sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      100
      9556
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4957
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      55
      4662
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2411
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1642
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1448
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      56
      1377
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      49
      1341
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1291
    Aihe