Ootteko TE koskaan käyny Sastamalassa? Ja jos ette, niin miksi ette?
Ikävä sinne kyllä ajella, kun tie oli pitkä ja kapea. Ainut kerta, kun on tuntunu, ettei kitkoilla meinaa selvitä.
Kävin tänään Sastamalassa
37
347
Vastaukset
- Anonyymi
Olik sen vanha nimi Toijala? Siellä taisin kerran poiketa?
- Anonyymi
Akaa on entinen Toijala. Sastamala oli ennen Vammala.
- Anonyymi
Ei, mutta olen käynyt Vammalassa, ruåtsiksi Invaliditet.
- Anonyymi
Usein.
Kuten myös Vammalassa.- Anonyymi
Vammalassa en ole koskaan käynyt, mut nimen olen joskus kuullut? Näin muistelen.
- Anonyymi
tuli mieleen kun aamupäivällä katsoin erään rakennuksen viallista vinossa olebaa savupiippua ... rakennuksien juttuja ulkoillssa tulee tuijoteltua joitain aina.
- Anonyymi
Saattaapi olla, että läpi olen kurvaillut lävitse.
- Anonyymi
Komia paikka! Siellä on jopa liikennevalot!
- Anonyymi
Mutta et sitten tullut Punkalaitumelle? Ei olisi ollut enää pitkä matka :(
- Anonyymi
Mutta mutkanen tie! Olis ollu kitkakumeilla tekemistä.
Mies 65 - Anonyymi
Juu katoin siinä oli tienviitta. Mutta luulin ettet kirjota enää tänne.
Mutta nyt näyttäs olevan, Punkalaitumellakin vannesahaa ja muuta koulutarviketta myynnissä. Anonyymi kirjoitti:
Juu katoin siinä oli tienviitta. Mutta luulin ettet kirjota enää tänne.
Mutta nyt näyttäs olevan, Punkalaitumellakin vannesahaa ja muuta koulutarviketta myynnissä.Tää siis multa, jostain syystä kirjas mut tällä välin ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mutkanen tie! Olis ollu kitkakumeilla tekemistä.
Mies 65Vi tut, se ole mikään mutkainen tie!!! Autossa on ratti ja tienhoito on ensiluokkaista!! Tosin matka on vaarallinen, koska siellä on susia ja ryöstelevät urjalalaiset partisaanit ovat aina uhkana! Ystävällismieliset vierailijat ovat aina tervetulleita...paitsi urjalalaiset!
En ole käynyt Sastamalassa. Ei ole ollut asiaa sinne suuntaan.
Oliko kiva reissu? 😊Olihan se kiva, mutta vähän haastava ilma. Mutta siitä selvittiin. Koulutarvikkeita kävin hakemassa. Sinänsä surullista kun se koulu puretaan.
- Anonyymi
jerop sanoi kun kuvannut eräitä paikkoja niin tiedän erään, ajelin vanhalla isän mopedilla poltetulle paikalle, joku kammottavajoku maakellari otin kyllä kuvia siitä niin joku niin palokunta poltti sen talon.. kävin ajelemassa, katsomassa...
Mun naapuristakin poltteli palokunta pari taloo. Ois halunnu enemmänkin, muttei saanu lupaa.
Meidän faijallakin oli mopo. Se myytiin saksalaisena laatuna. Mutta itäsaksalainen oli, eikä sitä saatu enää kuntoon.
- Anonyymi
justiin sen tyyppinwn maakellari-betoninen, voi helpoisti pitää jotain ihmistä vankina ei varmasti päse pois..
- Anonyymi
Siinä keskustassa on kiva kahvila sellaisessa, olikohan funkis-tyylisessä talossa. Tykkään siitä julkisivusta. Menitkö kolmostien vai sieltä jostain Kankaanpään kautta? - cu-
Juu varmasti jostain kankaan pään. Kun niin mutkikasta. Sitten paluumatkan suosiolla tampereen kautta. Kun en pimeellä enää halunnu mennä sinne liukasteleen.
On varmaan kiva paikka kesällä. Herättää mielenkiintoo kyllä toi funkkis rakennus.
- Anonyymi
Olen käynyt. Vietin aikaa lähinnä maaseudulla, metsiköissä. Mitäs siitä paikasta sanoisin? Ihan rento ympäristö kaiken kaikkiaan. Siellä on paljon valkohäntäpeuroja joita kannattaa varoa liikenteessä. Näinkin niitä yhdessä paikassa siellä.
Juu noita sai kyllä väistellä jo mennessä. Ja se koulun vaksikin varotteli sitten paluumatkasta, että peuroja liikenteessä.
- Anonyymi
kävin jooh isän moperilla atselemsssa jotsin ytuollsidts paikkaa.. niin järkyttäbäää jos olisi itsepudonnut sitten ei ulospääysä..
- Anonyymi
En ole käynyt, tuskin menenkään? Mitä siellä on?
- SheenaNo ainakin koulu. Mutta sekin puretaan. En tarkemmin tiedä. Oon kyllä aatellu, että kesäaikaan vois mennä ajeleen kokemäenjoen vartta ja käydä kaikilla paikkakunnilla. Vähän samaan tapaan kun ruotsissa seurasin klaraälveniä. Tulee eteen paljon nähtävää, vaikkei ennakkoon oo mitään suunnitellutkaan.
- Anonyymi
otinjotain kuvia niin jos tuhon monttuun putuoaa, niin ei hengissä selviä noin 560-vuodrss.... kävin reunalla joyain kuvia, alkoi jo pelotysmssnkin entä jos putoaisi tuonne.
- Anonyymi
oikrasti pelottikin paljon kun otin kuvaa mikä joku betoninen kellari-juttu, että jos itse horjahtaisin ja sinne sittye4n loppuelämälksi....
En muista, olenko joskus ajanut läpi. Kitkoilla tarvii kyllä määrätynlaisen asenteen ja paljon ennakointia, jos tienpinta on jäinen. Mielellään vielä jos on neliveto ja luistonesto, niin voi olla huolettomin mielin. 😅
Oli noi kitkat alkuun todella hyvät, että se oikein yllätti se hyvä pito. Mutta tosiaan se vuosien mittaan laskee ja aika paljon. Tosi ikävä senkin suhteen ajaa, kun siinä toinen oli koko ajan perässä ja kaikki pysäkit ym oli lumessa, en sinnekään uskaltanu väistää.
- Anonyymi
en tietywstikään muiata täsmällistä GPS-koordinaatteja missä tuollinwn jäekytävän näköinen kellari on.
Meillä oli Karkussa joskus sata vuotta sitten talo, mutta se on palanut.
Pitäisi joskus käydä katsomassa sen paikkaa.No sepäs ikävää. Muistan kerran kun menin junalla Poriin, niin se pysähty karkussa. Ja oli sellanen ettei ees asemalaitureita ollut. Penkalle piti matkustajien hypätä.
- Anonyymi
En
Treen alueesta tulee mieleen
hoitamaton massiivinen huumeongelma.
Sekopäinen entinen työtuttava. Mitäs varten kävit?
Jahas lapsi on siellä suunnalla sijoituksessa joten on ajettu sinne kun mahdollisemman pitkälle pisti näitä lapsiaNo ikävästi oli sijoittanu, jos niin kauas.
Mä kävin yhellä purettavalla koululla, ostin sieltä tauluviivotinta, harppia, ym taulutarviketta. Noi menee ihan rekvisiitaksi, mutta se itse kaappi menee työpajalle sorvivälineiden säilytykseen. Sen pitää olla tollanen littana, kun taltat on pitkiä ja kapeita.
- Anonyymi
Oon. Mut se oli vuosia ennen sitä, ku siel joku pizzeria palo. Varmaan seki seutu ehtiny jo muuttua.
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1009556Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554662Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291