Hän meni eri linja-autoon.
Tapasin äsken unelmieni naisen.
19
293
Vastaukset
Ens kerralla ota käyttöön plan b ja vaihda bussia. 😁
- Anonyymi
Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?
Anonyymi kirjoitti:
Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?
Olisko hoksannut asian liian myöhään? Jospa ap kertois meille. :)
- Anonyymi
niimpä niinjoku kkk-ihminen jos poliisi koputtaa ovea taikka vaikka herrjeesus niin avaa tulen puoliautomaattisella .45 suoraan oven läpi...
- Anonyymi
Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.
Anonyymi kirjoitti:
Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.
Minusta oli hauska kun mies pilaili että vetävän aikuisen pojan kanssa kkk asu päälle ja halloweenina ja mennä keppostelemaan naapuriin ei ole rasisti mutta ikäväkseen näitä pukuja ei löytynyt selkeästi niin pelottavaa asua ei saa pukea päälle.
- Anonyymi
tällöin poliisi oliai tukeutuja joku rikollinen jota vastaan suojautua ampumamalla järeällä kåäsiaseellekin tunkeutujaa eli rikollisti kohti ovn käpikin sitten
- Anonyymi
kaksi poliisia kuoli kun meniväy koputelemaan ilmqan mitään tuonarin antamaa jotain kogtiensintäön lupaakaan.
- Anonyymi
Aina ei voi voittaa...
Mulle tuli tästä mieleen se vanha sanonta: meitä on moneen junaan. Mitähän sekin tarkottanu? Mutta kai sen voi tähän soveltaa.
- Anonyymi
Eri taajamissa voi asua erilaista väkeä? Yhteiskunta luokkia jne.
- Anonyymi
Voi voi, harmien harmi, ku ei kuutamokeikka osunukka samaan osoitteeseen. Ehkä sitte vankivaunussa samaan vaunuun.
- Anonyymi
Tapasin hurmaavan naisen, auuu a, a. Hän sanoi mikäpä siinä, mutta juoksi nauraen pois...
- Anonyymi
Siinä naisessa oli kaikki
- Anonyymi
Voi sua reppanaa. Jäit lehdelle soitteleen. Sussa ei ollut ilmeisesti kaikki.
- Anonyymi
Kenes?
- Anonyymi
...ja enemmän...
- Anonyymi
Tuossa mietin todennäköisyyttä.
Mies ja nainen ovat samassa aika- ja tila ikkunassa.
Jos molemmat liikkuvat ikkunassa satunnaisesti, mahdolisuus, että he törmäävät toisiinsa on pienempi kuin jos vain toinen liikkuisi.
Tällä logiikalla miehen kannattaa pysähtyä ja odottaa, että oikea nainen tulee kohdalle.
Jos joku huomaa logiikassa virheen, valistakoon hän minua. - Anonyymi
Kerran menin eri lentskariin nätin naisen kanssa. Se vähän harmitti, kun välimatka kasvoi hirmuna.
Määränpäässä tosin tapasin kivan naisen. Menimme yhdessä jopa samalla bussiautolla.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1365176Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa713566"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083437Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma562731Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.352349- 1171691
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3591192- 491166
- 49902
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59745