😍😍😍😍
Mitä sanoisit rakkaallesi juuri nyt?
Anonyymi-ap
1292024
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
Vastaukset 129
Vanhimmat
"Pitäiskö lämmittää sauna"
Tule takaisin. Luodaan meidän tarina joka kestää elämämme loppuun asti ❤️.
Mn tumma
Ei ollut.
ikävä sua
Keitetäänkö kahvit?
Tämä olis ihana kuulla sen miehen suusta.
Vähän kuin, kaikki hyvin rakas, ei ole mitään hätää. Ollaan yhdessä tässä hetkessä ja kaikki on hyvin.
Kuuntelin (jos radio oli päällä) venäjän hyökkäyksen aikoihin Yle Suomen kanavaa, niinkuin muutoinkin. Siellä oli juontajana joku ihana ihminen joka puhui pehmeällä äänellä, musiikki oli sopivan rauhallista. Jollen ihan väärin muista niin ohjelman nimi oli "kaikki järjestyy".
Nykyään kun olen eri syistä stressaantunut ja mielessä on tuhat asiaa mitä pitäisi tehdä tai järjestää, niin olen alkanut toistamaan mielessäni tätä "kaikki järjestyy" sanontaa ja todellakin huomannut sen auttavan ja rauhoittavan mieltäni. Tästä ISO kiitos YLE.lle koska en ikinä olisi ilman tätä ohjelmaa olisi keksinyt näin hyvää mielen rauhoittamistapaa. <3
Se todellakin toimii! :))
Pikkainen kahvi
Naiselta oli tämä tietylle miehelle.
Niin oli. Multa.
Että mä toivon, että hän voi hyvin. Mä en halua pakottaa tätä, siitä ei ole mitään hyötyä.
Rakastan miestä niin että sattuu..
Samaa sanoi tauskin vaimot. Ensin löi kirkonkellot ja sen jälkeen tauski. 🤣
miksi sinä naurat, sivusta
Onko tämä sun ainut elämä? Palsta? Vtun plle!
Olen kuullut sellaisen jutun, että Tauski jäi kiinni pettämisestä, kun oli vieraan naisen huulipunaa rystysissä. 🤜🫦
``Sua lemmin,kuin järjetön mä oisin..``😊
Ota olut. Tai kaks
En juo juuri koskaan.
Sä kaunehin oot, kai tiedät jo sen. Jos minne kuljen sua vain muistelen. m>n
Kiitos.
T. Terhi
Moi
Rakastan sinua. Te amo.
Yo tambien😘 Besitos!
rakastan sua:c
En usko! 😒
et ole hän :( kukaan teistä täällä ei ole. 💔
Mietin, että ajatteletko että tilanne ok?
En. Ei.
Olet repinyt sydämen rinnastani.
Onko ruoka jo vamista
En vastaa sulle IKINÄ ENÄÄ
VIHAAMÄN SUA NIIN SAATANASTI
Mietin, oletko enää täällä? Ja hyvää joulua toivotan jo etukäteen. Vaikuttaa siltä ettemme ilmeisesti tule näkemään pitkään aikaan 😟 Onko avain yhä taskussasi?
💥💢💥💢💥💢💥💢💥💢💥💢💥🚪🛌💭
Kuiskata... Kerron vain hänelle mitä. 💓💓💓💓💓💓
Monelleko sydämelle?
❤️❤️❤️. ❤️❤️❤️
💓💓💓💓 -> 💓💓💓💓💓💓
Tämä täsmää ❤️
Olen J, entä sinä?
Toivottavasti löydät kaipauksesi kohteen, itse kaipaan toista.
Oisko toi huume känni pieru.
Hyvää yötä.
Te quiero..
Sanoisin, että nyt lunastan yhden halauksen, koska päivä on ollut täynnä todella huonoja uutisia.
Fiddu
Tule viereeni ❤️❤️❤️❤️
Ensi vuonna tulemme rakastelemaan lukemattomat kerrat
❤️👌
voih, uskoiskos tuota 🥺👩❤️💋👩
Talk to your hand
Kauniita unia 🤗 rakastan sinua söpö ❤️💋
Juuri nyt sanoisin... mennääkö nukkumaa. Tekee kyllä pirusti mieli seksiä, mutta mua väsyttää.
Huhheijaa ❤️oot söpömpi mitä muistinkaan
No jotta olet rakas 🌲♥️🌲♥️
Vihdoinkin kahden ❤️🤗
Mä en aio ajatella sua katkeruudella vaan lämmöllä. Tämä on ollut kaunis rakkaustarina. ❤️
Mun kokemus oli kyllä aivan päin vastainen.
Sivusta
Öö tota. Öö jotain sinnepäin.
😂😂😘
Mulla on ollut ikävä sua.
Tiedän, että mun pitäisi rikkoa tää meidän väinen side. Mikään ei ole ollut niin vaikeaa vielä. Tää tuntuu testiltä, teenkö kuten on oikein vai väärin. Karma.
Miksi se pitäisi rikkoa?
Miksi haluat rikkoa?
Jos on side, niin eikö olisi parempi vahvistaa?
Rakastuin väärään ihmiseen.
Millä tavalla hän on väärä?
Ei kahden ihmisen välinen palava rakkaus ole koskaan väärin vaan sen kuuluu olla ja levittää hyvää oloa koko maailmaan. Se on niin harvinaista, että jos siinä on jotakin pieniä erikoisuuksia mukana, niin ei ainakaan kannata miettiä muiden reaktioita asiaan, koska tämä on oma elämämme, kunhan ei vaan mitään pahaa kenellekään tee.
Miksi hän on väärä? Ja jos rakastaa sinua? Eihän kauniimpaa ja parmpaa ole?
Haluaisin antaa sulle hyvänyön pusun ja nukahtaa kainaloosi ☺️ No, joku toinen kerta sitten ❤️
olen yksinäinen ja melko lannistunutkin, en hallitse tätä asiaa mitenkään
Mitä et hallitse?
tilannetta
Mikä tilanteessa on hallitsematonta?
Olen kaivannut sitä, kun kätesi olivat ympärilläni.
Kumpa halaisit minua pian
Keron sen nyt rehellisesti. Haluan sinut luokseni ja kertoa kaikki mitä olen nämä vuodet sisälläni kantanut. Sitä jumalatonta ikävää ja kaipausta syliisi... rakastella kanssasi kauan ja rakkaudella
Kunnossa
Juoksisitko karkuun jos vahingossa sattuisimme näköetäisyydelle?
En ole niin ennenkään tehnyt.
Olet/olette todella suuri pettymys!
Mua saa loukata niin paljon kun sielu sietää, mutta mä en saa loukata ketään? Joo o reilu peli. Mä poistun kuvioista bye!
kuulostaa siltä, että ongelma on sun puolella tuossa.
tuskin on sulle. En ole loukannut ketään.
Tietäisitpä vain!
Huomenta mussukka 😍 Mukavaa perjantaita 🫶🏻
Jos sinulle sopisi, viimeistään uuden vuoden aattona minun on saatava sinut käsivarsieni ympärille. En kestä tätä.
Entä jo joulupäivänä?
Älä viivyttele viestin laittamisen kanssa.
Ei mahdotonta..
No nii i!
Pysy omiesi parissa
Aiotko juosta mua karkuun mies? Vai saako halata? Jos nähtäisiin.
En juokse karkuun, taiat itte juosta! Saa halata ja antaa hellän pusun. Mutta siihen se jää, jos et kihloihin aio mennä. m>n
Soita,jos et siihen kykene niin soita vaikka suutasi..
Kyllä minua saa halata vaikka joka kerta kun nähdään! Ajattelin jopa että sitten kun näemme niin kävelen ihan lähelle viereen ja vähintään kaappaan sivusta kainaloon ja sanon kuinka mukava on nähdä. Harmi kun tässä maailmassa ei ole soveliasta näyttää kaipuuta koskettamalla jos etten tapaile tai ole yhdessä. Minä kun olen sellainen että voisin hyvin kuvitella jopa pussaavani tervehdykseksi!
🤗🫂🥰😘
https://youtu.be/0AbvnTgGH8s?si=bxkqcoL2iDn0UQDX
Meidän täytyy puhua hetki näistä pariskuntanumeroista..
https://m.youtube.com/watch?v=vjO8YzcLgaA&pp=ygUOSmltIGNhcnJleSBleWU=
Wish you were here
https://youtu.be/6FwmM93jgUo?si=3lX_ah1Ri2PT9DKF
Wish you were her
https://youtu.be/bCmecMXlzJE?si=Nb7GvuaBhqH8PzNz
🤣🤣🖕
Multa
Ei Multa.
Oletko livessä yöllä?
Tämä oli tärkeä päivä minulle.
Minkä takia?
Tai meille pikemminkin.
Kerro lisää?
Ai saamasi vastakaiun takia?
Koin vain että tänään olisi ollut tärkeä kohdata. Ihan hyvä syykin siihen, mitä en viitsi enempää avata. Silti olen vain täällä ikävöimässä, melko surullista.
mut pakko myöntää komee
Joko oot hänen luona?
söpö k
Ia. ?
Ei.
yst. t. Nöpö-A
Suloisia unia. Olen tässä.
Tiedän, niin olet. Kyyneleenä tyynylläni ❤️
Nuku hyvin🫶🏻
Mä haluaisin jutella sun kanssa meistä. Ihan vaikka niin, ettet edes tietäisi, että puhun susta. Oon tosi väsynyt. Jos oon oikeassa ja nää tunteet on molemminpuoleiset, säkin olet. Muutama päivä, niin saadaan tauko. Mä en oikeasti tiedä, mitä mä teen. Tiedän, että oon tyhmä, mutta ajattelin, että nämä tunteet katoaisi. Joko toiselta tai molemmilta, mutta ainakin omani ovat vielä olemassa. Tämä nyt niin rehellisesti kuin tänne ylipäätään voi kirjoittaa.
On minullakin vielä tallessa, vaikka en niitä enää sinulle ole näyttänytkään. Ehkä jotain pientä koittanut katseilla ja ajoittaisella huomioinnila osoittaa, mutta sitä parempaan en enää pysty. On erikoista, kuinka näkemisesi on aina päivän paras ja vaikein hetki samanaikaisesti.
Kirjoitin tämän kuin hänelle.
Milloin näit hänet viimeksi?
Tänään.
-tuo viestisi yläpuolelle kirjoittanut
Korjaan: Eilen lauantaina, koska kello.
Jutellaan vaan.❤️
Perjantaina nähtiin.
Hyvää yötä, rakas (っ˘з(˘⌣˘ )
Hyvää yötä kulta ❤️😴💋
Hyvää yötä kulta rakkain💖
Rakastan sinua ja ollaan umpikujassa. Ei jutella enkä näe sinua. Ehkä tilanne on sinulle OK, se tuntuu pahimmalta.
Jep jep, toivottavasti saat kultaasi yhteyden.