Minulla on nyt 'himoja'

Anonyymi-ap

Mulla on tällä hetkellä vastustamaton himo mennä alasti ulos ja painaa kostea ja lämmin kieleni vasten metallista valopylvästä ja kietoutua sen ympäri koko vartalon voimin vain kokeakseni, miltä se tuntuu...kuulostaako hyvältä ajatukselta?

12

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuva, tai sitä ei ole tapahtunut!

• Anonyymi00002

Etköhän nyt vähän liioittele. En minä mikään lumikuningatar ole, mutta nuo jäätyneet kahvat pystyssä ihmetyttävät.

• Anonyymi00003

Sitä kutsutaan marxilaisuudeksi. Kesäkurpitsan käyttö on vielä vapaaehtoista kunnes valta on siirretty.

• Anonyymi00004

Ilman muuta tuo on suositeltavaa, häipyy kaikki ikävät asiat mielestä , eikun pylvään juureen vaan.

• Anonyymi00005

elä hyvä ihminen mee, iso ja pienempi poika paleltuu

• Anonyymi00006

Olishan tuo tietenkin näky.
      Äkkiseltään välähti mielessä lähellä olevat pihavalot.
      Jos mäkin?
      Vilma
      Villi ilmestys.

• Onko kyse pakkoajatuksesta? Niitä harva toteuttaa oikeasti. Toivottavasti saat tästä ajatuksesta jonknilaista helpotusta.

• Anonyymi00007

Mulla on ylivilkas mielikuvitus (en tiedä, onko siihen olemassa virallista tautiluokitusta) mutta saan koko ajan crazyjä ajatuksia, mieleyhtymiä, tarinoita, juttuja jne. ja sen lisäksi höpisen itseni kanssa ja naureskelen omiani. Välillä en saa edes nukuttua sen tähden. Muiden ihmisten kanssa tosielämässä olenkin sitten enemmänkin ujo ja arka...että sellainen varjopuoli siinä on!

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mulla on ylivilkas mielikuvitus (en tiedä, onko siihen olemassa virallista tautiluokitusta) mutta saan koko ajan crazyjä ajatuksia, mieleyhtymiä, tarinoita, juttuja jne. ja sen lisäksi höpisen itseni kanssa ja naureskelen omiani. Välillä en saa edes nukuttua sen tähden. Muiden ihmisten kanssa tosielämässä olenkin sitten enemmänkin ujo ja arka...että sellainen varjopuoli siinä on!

No kyllä tähän maailmaan persoonia mahtuu :)

• Onneks täällä valopylväät on puuta. Ei tuu tommosia ajatuksia. Ootteko muuten huomannu, että kun siirrytte taajamasta reunemmalle, niin valopylväät muuttuu tietyssä pisteessä puisiksi.

• Kyllä se on huomattu kuin liukuisi ajassa taaksepäin.

• Jätä himot syrjään tai ota lämmintä vettä ja sulata kielesi pois siitä tolpasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      118
      4481
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3264
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3144
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2591
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2292
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1553
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1086
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      314
      1030
    9. 49
      832
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      53
      647
    Aihe