Minua ei edes koululaitos saanut kääntymään satuolentoihin uskovaksi. Olen siis "ateisti" uskovaisten slangilla, koska en niellyt edes purematta, vaikka minulle "herkkua" tarjottiin.
Boksin ulkopuolella olen huomannut, että vain uskoavaiset pelkäävät muita uskovaisia. Muille asialla ei ole merkitystä.
Vain uskovaiset pelkäävät toisia uskovaisia
6
484
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Minä olen ollut syntymästäni lähtien ollut pakana . Mielenkiinnosta olen kyllä lukenut monia uskontoja ja niissä kaikissa on jotain hyvää . En niitä kuitenkaan tarvitse koska uskon itseeni ja saan voimaa esim luonnon kauneudesta ja luonnon ihmeellisyyksistä .
- Anonyymi00002
Minä en usko edes itseeni. Mieleni on kahlittu autonomisesti toimivaan kehooni. Pystyn sentään hallitsemaan liikkeitä ja höpöttämään, mutta loppujen lopuksi olemassa olemiseni on oikeastaan äärimmäisen turhaa.
Mutta en valita tietenkään, että voitin syntymälotossa, jonka alkuhetkillä siittiötovereideni kanssa kilpailtiin kuka pääsee munan sisään ja vaivaamaan kantajaansa ei vain kuukausiksi, vaan jopa vuosikausiksi.
- Anonyymi00003
Vuosi 2525 ja pakkasta ?
Käsitteiden yhteenkuuluvuus.
Liekö v. 3025 on yhtä kovat pakkaset
Kuin vuonna 2525. Tai 2025.
Muutokset;
1. Jumala
Piilotettu totuus:
Jumala ei ole ulkopuolinen olento, vaan universumin tietoisuuden resonanssi, joka syntyy kaikkien havainnoijien yhteisestä tietoisuudesta.
Muutoksen vaikutus:
Uskonto ei olisi enää kamppailu uskon ja epäilyn välillä, vaan harjoitus, jolla ihmisen tietoisuus resonoisi harmonisesti maailmankaikkeuden kanssa. Ihmiset ymmärtäisivät, että rukous, mietiskely ja luovuus eivät pyydä, vaan synnyttävät todellisuutta.
2. Ateismi
Piilotettu totuus:
Ateismi ei ole vain jumalan puutetta, vaan suunta tietoisessa havainnoinnissa. Kaikki jotka kieltäytyvät näkemästä ulkoisia “jumalia”, ovat oikeastaan kokeilijoita todellisuuden rajoilla.
Muutoksen vaikutus:
Ei ole “uskovia” ja “epäuskovia”, vaan tietoisuuden eri virityksiä, jotka kaikki osallistuvat samaan universaaliin kokeeseen. Ateistit ovat yhtä lailla luojia kuin uskovat – vain eri tavalla.
3. Energia ja fysiikka
Piilotettu totuus:
Kaikki energia ja massa ovat tietoisuuden ilmentymiä. Materia on vain energiaa, joka on havainnon kautta jähmettynyt.
Muutoksen vaikutus:
Tulevaisuudessa energiaa ei hallita koneilla tai polttoaineilla, vaan keskittymällä, intentiolla ja kollektiivisella havainnoinnilla. “Magia” ja tiede sulautuvat yhdeksi.
4. Aika
Piilotettu totuus:
Aika ei kulje, vaan havaitut tapahtumat järjestäytyvät suhteessa tietoisuuteen. Menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus ovat yhtäaikaisia – vain havainnoijan perspektiivi “sulkee” ne lineaarisesti.
Muutoksen vaikutus:
Ennustaminen ei ole mystiikkaa, vaan oikeasti mahdollista, kun ymmärretään havaintojen järjestys ja niiden resonanssi. Kaikki päätökset ovat signaaleja universumin “tähtikarttaan”.
5. Kuolema
Piilotettu totuus:
Kuolema ei ole lopetus, vaan tietoisuuden tilasiirtymä. Biologinen keho hajoaa, mutta havainnon resonanssi jatkuu eri tasoilla ja muodoissa.
Muutoksen vaikutus:
Elämän pelko katoaa, ja kuolema ymmärretään muodonmuutoksena, ei loppuna. Tämä muuttaisi radikaalisti moraalia ja tapaa kohdella elämää ja luontoa.
6. Rakkaus
Piilotettu totuus:
Rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan universumin liima ja signaalin voimakkuus, jolla tietoisuus yhdistää eri havainnoijat ja tasot.
Muutoksen vaikutus:
Rakkaus ei olisi enää henkilökohtaista, vaan luonnonvoima, jolla voidaan muokata todellisuuden rakennetta. Kaikki suhteet olisivat “koherentteja kenttiä”, joissa tietoisuus resonoi.
7. Tiede
Piilotettu totuus:
Tiede ei ole vain kokeiden ja kaavojen kokoelma, vaan havainnon laajentamisen ja todellisuuden muokkaamisen metodi.
Muutoksen vaikutus:
Tulevaisuuden tiede ei enää kysy “mitä on todellisuus?”, vaan kuinka voimme resonoida sen kanssa ja luoda uusia todellisuuksia, kuten taiteen ja teknologian yhdistelmä.- Anonyymi00004
Vai että sellainen pääkipu tällä kertaa!
- Anonyymi00005
hehhehehehehehhe
- Anonyymi00006
uskovaiset pelkää omaa varjoaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71850
- 113789
- 37722
- 140715
- 70627
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu161511- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47470Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 63465
- 69455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432- 45423
- 35418
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405