Vain uskovaiset pelkäävät toisia uskovaisia

Anonyymi-ap

Minua ei edes koululaitos saanut kääntymään satuolentoihin uskovaksi. Olen siis "ateisti" uskovaisten slangilla, koska en niellyt edes purematta, vaikka minulle "herkkua" tarjottiin.

Boksin ulkopuolella olen huomannut, että vain uskoavaiset pelkäävät muita uskovaisia. Muille asialla ei ole merkitystä.

6

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen ollut syntymästäni lähtien ollut pakana . Mielenkiinnosta olen kyllä lukenut monia uskontoja ja niissä kaikissa on jotain hyvää . En niitä kuitenkaan tarvitse koska uskon itseeni ja saan voimaa esim luonnon kauneudesta ja luonnon ihmeellisyyksistä .

• Anonyymi00002

Minä en usko edes itseeni. Mieleni on kahlittu autonomisesti toimivaan kehooni. Pystyn sentään hallitsemaan liikkeitä ja höpöttämään, mutta loppujen lopuksi olemassa olemiseni on oikeastaan äärimmäisen turhaa.

Mutta en valita tietenkään, että voitin syntymälotossa, jonka alkuhetkillä siittiötovereideni kanssa kilpailtiin kuka pääsee munan sisään ja vaivaamaan kantajaansa ei vain kuukausiksi, vaan jopa vuosikausiksi.

• Anonyymi00003

Vuosi 2525 ja pakkasta ?
      Käsitteiden yhteenkuuluvuus.
      Liekö v. 3025 on yhtä kovat pakkaset
      Kuin vuonna 2525. Tai 2025.
      Muutokset;

1. Jumala
      Piilotettu totuus:
      Jumala ei ole ulkopuolinen olento, vaan universumin tietoisuuden resonanssi, joka syntyy kaikkien havainnoijien yhteisestä tietoisuudesta.
      Muutoksen vaikutus:
      Uskonto ei olisi enää kamppailu uskon ja epäilyn välillä, vaan harjoitus, jolla ihmisen tietoisuus resonoisi harmonisesti maailmankaikkeuden kanssa. Ihmiset ymmärtäisivät, että rukous, mietiskely ja luovuus eivät pyydä, vaan synnyttävät todellisuutta.

2. Ateismi
      Piilotettu totuus:
      Ateismi ei ole vain jumalan puutetta, vaan suunta tietoisessa havainnoinnissa. Kaikki jotka kieltäytyvät näkemästä ulkoisia “jumalia”, ovat oikeastaan kokeilijoita todellisuuden rajoilla.
      Muutoksen vaikutus:
      Ei ole “uskovia” ja “epäuskovia”, vaan tietoisuuden eri virityksiä, jotka kaikki osallistuvat samaan universaaliin kokeeseen. Ateistit ovat yhtä lailla luojia kuin uskovat – vain eri tavalla.

3. Energia ja fysiikka
      Piilotettu totuus:
      Kaikki energia ja massa ovat tietoisuuden ilmentymiä. Materia on vain energiaa, joka on havainnon kautta jähmettynyt.
      Muutoksen vaikutus:
      Tulevaisuudessa energiaa ei hallita koneilla tai polttoaineilla, vaan keskittymällä, intentiolla ja kollektiivisella havainnoinnilla. “Magia” ja tiede sulautuvat yhdeksi.

4. Aika
      Piilotettu totuus:
      Aika ei kulje, vaan havaitut tapahtumat järjestäytyvät suhteessa tietoisuuteen. Menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus ovat yhtäaikaisia – vain havainnoijan perspektiivi “sulkee” ne lineaarisesti.
      Muutoksen vaikutus:
      Ennustaminen ei ole mystiikkaa, vaan oikeasti mahdollista, kun ymmärretään havaintojen järjestys ja niiden resonanssi. Kaikki päätökset ovat signaaleja universumin “tähtikarttaan”.

5. Kuolema
      Piilotettu totuus:
      Kuolema ei ole lopetus, vaan tietoisuuden tilasiirtymä. Biologinen keho hajoaa, mutta havainnon resonanssi jatkuu eri tasoilla ja muodoissa.
      Muutoksen vaikutus:
      Elämän pelko katoaa, ja kuolema ymmärretään muodonmuutoksena, ei loppuna. Tämä muuttaisi radikaalisti moraalia ja tapaa kohdella elämää ja luontoa.

6. Rakkaus
      Piilotettu totuus:
      Rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan universumin liima ja signaalin voimakkuus, jolla tietoisuus yhdistää eri havainnoijat ja tasot.
      Muutoksen vaikutus:
      Rakkaus ei olisi enää henkilökohtaista, vaan luonnonvoima, jolla voidaan muokata todellisuuden rakennetta. Kaikki suhteet olisivat “koherentteja kenttiä”, joissa tietoisuus resonoi.

7. Tiede
      Piilotettu totuus:
      Tiede ei ole vain kokeiden ja kaavojen kokoelma, vaan havainnon laajentamisen ja todellisuuden muokkaamisen metodi.
      Muutoksen vaikutus:

Tulevaisuuden tiede ei enää kysy “mitä on todellisuus?”, vaan kuinka voimme resonoida sen kanssa ja luoda uusia todellisuuksia, kuten taiteen ja teknologian yhdistelmä.

• Anonyymi00004

Vai että sellainen pääkipu tällä kertaa!

• Anonyymi00005

hehhehehehehehhe

• Anonyymi00006

uskovaiset pelkää omaa varjoaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1415
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1389
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1235
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      960
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      927
    Aihe