Vuosien ajan yhteistyö

Luulen että käyn niin vähän unohdatte ja katoan kokonaan täältä jos sitten jonkun hengen pyörähdyksen käy katso henki pihiseen. Rakennan miehen kanssa oman suojelijan pythonilla ettei enää anna kallista aikaani muille jaa, jotka ei arvostanut aikaani ja turvaani. ajatuksen pisaroista kasvaa valtameri ja suojamuuri on ympärille rakennan valtakunnan.

30

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pä-pä unohdeta.

• Noh se on ihan pois netistä turvallisuus syistä eli ihan oma suojakupla rakentuu

• Noh koska olen mennyt ajatuksissani niin ylös luulen, että jos jotkut suojelijat turvaan haetaan olen yksi niistä.

• Anonyymi00002

Jos ei sitten käy niin että juorut lähtevät liikkeelle!

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos sinulle kun suojelet.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Arvostan sinua kovin

• Anonyymi00003

herra herttua asuu jossain...pradise city puutarhamaista aluetta

• Jooh en ihmettelisi, että siellä on hyvät oltavat.

• Anonyymi00004

en haluaisi elää haluaisinkuolla kyllä..

• Toivottavasti pidät elämän halusi yllä se että olet olemassa on tärkeätä

• Anonyymi00006

Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!

Minusta ei tarvitse pitää. Oma liekkisi on sinulle mukavin

• Anonyymi00005

valtakunta: niin täällä ei asuopiskelijoita, liian kallista seutua heille, mutta en kehottaisi tekemään lisää lapsia tähän elävään helvettiin...

• Ymmärrän kovin miksi koet helvetiksi.

• Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.

• valtakunta kirjoitti:

Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.

Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.

• JeroP kirjoitti:

Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.

Aloituksen pohjautuu että suojelija muista sukupolven ylikin ei unohdu viisaudet.

• JeroP kirjoitti:

Minä en tiedä mikä ihmisiä niin kuin vaivaa tajuasin nähtyään oikeasti ihmisiä miten epälogisiakin on ja korkealla uralla.

• JeroP kirjoitti:

Sellainen on hyvin surullista sekin sossun kirjaukset on ihan samaa epälogiikkaa kuin että jos kirjoitan ettei niin kuin lapsien isukki olisi heidän kanssaan. Mistä ihmeestä ne repinyt epälogiikkansa sekin lapsien isukki on ihan häivytetty ja hallinta-oikeutta myöten painaa vain äiti sitä äiti tät.
        Esim kun minulla on ajanhallinta ongelmia yksi kuvitelma on ettei olisi vuorokausi rytmiä . Sanon joopa joo. Miten ne unohtaa senkin vaikka paiskisin töitä 24/7 sen aijaan isukki on niiden kanssaan. Häivitetty on kokonaan.

• JeroP kirjoitti:

Ne on ihan idiootteja kaikki meitä on kaksi vanhempaa ja ei mitään älyä siellä päässä kellään.

• JeroP kirjoitti:

Harmi kun en tuota tarpeeksi hyvää tekstiä. 🫥

• Anonyymi00007

Valtakunta niin ihankivaa kun ja pystyn ehhkä auttamaan masenytuineritya tyttöjä.... oma projektini

• Kuulostaa kivalle.

• On mullakin ollut vuosien ajan yhteistyötä ison D:n kanssa palstalla, mutta hän tämän jätti taakseen. Itsekin pidin vuoden-pari taukoa kun kaikki aika ja energia meni maaseudun juttujen parissa ja oli mulla jonkinlainen suhdekin tuon hassun naapurintädin kanssa.
      Turha mitään on julistaa suuntaan tai toiseen. Tilanteen ja fiiliksen mukaan kun kirjoittelee kuulumisia kun huvittaa, niin onhan tämä omalla tavallaan omanlaisensa kiva "salaseura" tai "loosi". Tai ainakin näin toivon, että what happens in palsta, stays in palsta.

• Noh täällä on kovin sellaisia jotka vaan pyrkiii talloa jo maassa makaavaa potkia sellaiset on ikäviä. On harmillista kun hyvä toveri lopettaa.

• UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Noh täällä on kovin sellaisia jotka vaan pyrkiii talloa jo maassa makaavaa potkia sellaiset on ikäviä. On harmillista kun hyvä toveri lopettaa.

Jep. En mä äkkiseltään keksi miten olen ketään palstalaista koskaan loukannut, paitsi alkuaikoina ehkä Darkkista kun virnuilin hänen hiuskriisistä. Tai jos joskus silloisen poikuus-minän juttuja joku piti naisvihamielisenä niin tough luck.
        Mutta jos ajatellaan vaikkapa syksyä 2019, niin ihan ensinnäkin joku (varhalla töissä?) vuosi palstalle sen että äitini oli saattohoitopotilas ja kommentit oli todella rumia.

Darkkis oli kyllä monessa asiassa täysin oikeassa, jos katsoo politiikan nykymenoa. Itse äänestin Kokoomusta 2011 ja Persuja 2015 vaaleissa, mutta viimeisen muutaman vuoden aikana olen oppinut näkemään niiden sumutukset. Ei musta tullut yhtään sen menestyneempi yrittäjä eivätkä naiset priorisoineet mua tummien edelle sen perusteella ketä äänestin. Jos joka tapauksessa sain eläkepaperit 30-vuotislahjaksi, niin viime vuosina äänestyskäyttäytymistäni on ohjannut tietynlainen arvopohjainen realismi.

• UUSI
        hondakuski125 kirjoitti:

Jep. En mä äkkiseltään keksi miten olen ketään palstalaista koskaan loukannut, paitsi alkuaikoina ehkä Darkkista kun virnuilin hänen hiuskriisistä. Tai jos joskus silloisen poikuus-minän juttuja joku piti naisvihamielisenä niin tough luck.
        Mutta jos ajatellaan vaikkapa syksyä 2019, niin ihan ensinnäkin joku (varhalla töissä?) vuosi palstalle sen että äitini oli saattohoitopotilas ja kommentit oli todella rumia.

Darkkis oli kyllä monessa asiassa täysin oikeassa, jos katsoo politiikan nykymenoa. Itse äänestin Kokoomusta 2011 ja Persuja 2015 vaaleissa, mutta viimeisen muutaman vuoden aikana olen oppinut näkemään niiden sumutukset. Ei musta tullut yhtään sen menestyneempi yrittäjä eivätkä naiset priorisoineet mua tummien edelle sen perusteella ketä äänestin. Jos joka tapauksessa sain eläkepaperit 30-vuotislahjaksi, niin viime vuosina äänestyskäyttäytymistäni on ohjannut tietynlainen arvopohjainen realismi.

Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan toisen henkistä vahingoittamista.

• Anonyymi00008
      UUSI

Hyvästi, hyvästi sitten!

• UUSI

Kerkeeä tässä vielä kun ei ole vielä rahaa siihen .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      41
      3153
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2509
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2184
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1954
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1595
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      129
      1547
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      170
      1495
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1475
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1435
    Aihe