Mietitkö, mitä mahtaa kiltin alla olla?
Jos näet kilttiin pukeutuneen miehen
12
217
Vastaukset
En mieti, on vastaukseni kysymykseesi.
Ei kai siinä kauhean montaa vaihtoehtoa oo mitä sieltä alta löytyy 😊- Anonyymi00001
En mieti. Tuntemattomien miesten vaatetus ei kiinnosta millään tasolla.
Luonnollisesti. Haluan tietää onko kommandona liikenteessä.
- Anonyymi00002
Uuh. Kiltti on kuuma vaate. Kaikkea sitä tulee mieleen..
xLiner - Anonyymi00003
En en ole homo ja tuskin siellä mitään sen kummempaa olis kun mitä miehillä yleensäkään
- Anonyymi00004
Mietin korkeintaan että onko se kiltti vai ei.
- Anonyymi00005
Mikä on, miksi nykyisin puhutaan paljon kilteistä miehistä? Onko pahuus liian valloillaan, et kiltteydellä on suurempi merkitys? Kuhan tuli mieleen.
- Anonyymi00006
Minusta olis kivaa, jos mies lähtisi tanssimaan river-dancea pitkin Töölön lahtea esim. vappuna.
Vilma - Anonyymi00007
Toivon, että on kunnon alushousut kiltin alla. On ollut meinaan niin tuulista viime aikoina, että jäätyy helman aluset ja vilkkuu koko kansalle muuten.
- Anonyymi00008
Kiltin alla on vähän tuhma mies ja antaa kukkarostaan jotain kovaa ja kiiltävää.
En pohdi, koska itsekin olen mies. Mutta tulee mieleen sotilaallisesta pipes and drums -kulkueesta, että taisteluja on voitettu pelkästään sillä, että että keulalla on ollut uljas skottiorkesteri.
x x x x x
Tuosta tuli mieleeni, kun olimme Rakuunapataljoonan alokkaina ylikersantin koulutettavina. Ohitsemme marssi sotilaalinen joukko. Ylikersantti: "Nuo ovat Rakuuna-aliupseerikoulun oppilaita. Uljaita ulaaneja!" -exKynis.miMä taas uskon, että skotit on enempi meidän pohjoismaisten kaltasia. Mulle ainakin britit on liian teennäisiä. No en mä tiedä kun yhen skotin, eikä se käytä kilttiä. Eikä ne aivot muuten oo siellä kiltin alla, että meni taas vähän sivuraiteelle, niin ku aina mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437