Täällähän tuntuu miehet määrittelevän järjestään millainen mies menee naisille kuin kuumille kiville.
Mutta jotenkin aistin, että se on ollut usein aika sterotyyppistä jankutusta.
Minäpäs kokeilen, mitä tää minun oletus miehestä uppoisi palstan naisiin.
Ulkonäkö:
Säännöllisesti parturissa käyvä. Sopusuhtainen vartalo.170-200 cm pitkä. Mutta ulkonäköön lisättäkööt rento hymyileväinen pilke silmäkulmassa.
Status:
Toimeentuleva, hyvin taloutensa hoitava duunari tai liikemies. Pappi tai rappari. Kunhan ei elä pikavipeillä tai saa ryhtivirhettä lompskosta tai kultaketjuista.
Arvot:
Poliittisesti ehkä liberaali, mutta ei disssaa vähemmistöjä, joskaan ei heilu sateenkaarilipun kanssakaan pridessäkään.
Puhuu toisista ihmisistä ennemmin hyvää, tai sitten ei ota kantaa juuri, jos ei pidä. Jos on omia lapsia, nostaa ne esiin tärkeinä. Puhuu muutenkin ja on paljon tekemisissä perheensä, sukulaistrn, ystävien ja kavereiden kanssa.
Käyttäytyminen:
Osaa pöytätavat. Toivottaa hyvää päivää, kiitos tulee helposti. Jeesaa vsnhuksis, lapsia...luontevasti. Silti voi ajatuksissaan töhöilläkin, mutta naureskelee sille itsekin. Käyttää huumoria usein, jopa sillä rajalla onko liikaa. (Se pilke näkyy silmäkulmassa jos meni yli)
Olisi varmaan muutakin mitä vois listata, mutta mennään tällä. 😃
Usean naisen unelmamies.
125
795
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan on nassen oma pikku klaani rakennettuna omasta päästä ja te tyhmät uskoitte. Tässähän tämä on rapistunut ja pienentynyt feikki riitojen myötä. Vanhuus ei tule jakomielitautisellekkaan yhdessä päivässä. Kyllä se on väsymystä kannatella helvetinmoisia kulesseja päivästä toisee
- Anonyymi00003
Vieläkö vspun kaasut potkii? 😄
- Anonyymi00032
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vieläkö vspun kaasut potkii? 😄
Jaa se noita vakioitaan tuo esiin taas ja kaiken lisäksi väärään osoitteeseen :D
terveisin multinikkimies - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jaa se noita vakioitaan tuo esiin taas ja kaiken lisäksi väärään osoitteeseen :D
terveisin multinikkimiesMultinikkaa lämpimikseks toki...
- Anonyymi00002
Kyllä! Minun ihastusmieheni kuvailit tismalleen!
- Anonyymi00005
Koitin miettiä niin, ettei olisi niitä stereotypioita mitä täällä jaksetaan jauhaa ja kuitenkin sellaisia, mihin kuka tahaansa vois ns. "kyetä". 🙂
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koitin miettiä niin, ettei olisi niitä stereotypioita mitä täällä jaksetaan jauhaa ja kuitenkin sellaisia, mihin kuka tahaansa vois ns. "kyetä". 🙂
Meinaatko, että minun ihastukseni ei olisikaan heittämällä maailmankaikkeuden ihanin mies? 😳
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Meinaatko, että minun ihastukseni ei olisikaan heittämällä maailmankaikkeuden ihanin mies? 😳
Jokainen on paras itsensä koko universumissa. 😄
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jokainen on paras itsensä koko universumissa. 😄
Ei pidä paikkkaansa, sillä itse en ole.
(minussa on valtavasti puutteellisuuksia)- Anonyymi00040
buddy-love kirjoitti:
Ei pidä paikkkaansa, sillä itse en ole.
(minussa on valtavasti puutteellisuuksia)Äppäppää!
Olet Aina paras itsesi universumissa. 😄
Tiedän sen. 😁 Anonyymi00040 kirjoitti:
Äppäppää!
Olet Aina paras itsesi universumissa. 😄
Tiedän sen. 😁Rinnakkaisuniversumeissa on valtavasti parempia versioita minusta ja se pitää ottaa laatutason arvioinnissa huomioon.
- Anonyymi00049
buddy-love kirjoitti:
Rinnakkaisuniversumeissa on valtavasti parempia versioita minusta ja se pitää ottaa laatutason arvioinnissa huomioon.
Aha... eipä kokemuksia.
- Anonyymi00114UUSI
buddy-love kirjoitti:
Rinnakkaisuniversumeissa on valtavasti parempia versioita minusta ja se pitää ottaa laatutason arvioinnissa huomioon.
Miksi rinnakkaisuniversumien versiot olisivat parempia? Miksi sinä et voi olla paras versio?
- Anonyymi00004
Miksi sinä mietit niin paljon, mitä ne naiset haluavat? Oletko miettinyt sitä?
Kaikki lähtee aitoudesta. Ole oma itsesi ja kohtaa sinulle sopiva nainen, jos naista kaipaat.
-keinovaginamies-- Anonyymi00006
Miksi ajattelit ensimmäiseksi tuota?
En minä kumppania etsi.
Haluan keskustella keskustelusivustolla. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi ajattelit ensimmäiseksi tuota?
En minä kumppania etsi.
Haluan keskustella keskustelusivustolla.Siitä ei ole kuin päivä tai kaksi, kun kyselit että pitäisikö naisten ottaa sellainen ja sellainen mies, oliko se "puolisomies".
Ymmärrän että palstan ylätaso on ihmissuhteet, mutta ei niistä jaksa määräänsä enempää. Todennäköisesti olen itse kyllästynyt aihepiiriin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siitä ei ole kuin päivä tai kaksi, kun kyselit että pitäisikö naisten ottaa sellainen ja sellainen mies, oliko se "puolisomies".
Ymmärrän että palstan ylätaso on ihmissuhteet, mutta ei niistä jaksa määräänsä enempää. Todennäköisesti olen itse kyllästynyt aihepiiriin.
-keinovaginamies-Tein sen aloituksen sillä, kun on näitä "kilttimiehiä", jotka sanoo, että jännämiehet vie naiset jne...
Se oli vähän kaikille aloitus... eli jos on hyvä mies kaikkiaan, niin riittääkö se naisille? Vai tartteeko nsiset hyvää miestä? Vai olisiko ihminen tärkein...
Tai mitä vaan... Aika pitkä rimpsu tuli... 😄
En mä itsestäni näitä laita... universaalisti.
En mä täytä esimerkiksi tätä mun listaa...ainakaaan täysin. 😄
- Anonyymi00007
Tämä nyt oli tähän asti paras listaus.. en vaan ymmärrä niiden tarkoitusta..
- Sheena- Anonyymi00011
Niinkuin mitä tarkoitusta? 🤔
Nää on yhdenlaisen palstalla kirjoittavan miehen mietteitä. Ja minusta tuohon listaan kykenee aika moni mies. Ei mitään älytöntä.
Mietin vaan, kun miehiltä tulee paljon sellaista, mihin he itse eivät kykene... vahva leuka, pituus, lihakset, paljon rahaa jne...
Minä itsekin kykenisin noihin. - Anonyymi00077
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niinkuin mitä tarkoitusta? 🤔
Nää on yhdenlaisen palstalla kirjoittavan miehen mietteitä. Ja minusta tuohon listaan kykenee aika moni mies. Ei mitään älytöntä.
Mietin vaan, kun miehiltä tulee paljon sellaista, mihin he itse eivät kykene... vahva leuka, pituus, lihakset, paljon rahaa jne...
Minä itsekin kykenisin noihin.Juu, kyllä aloituksen listaus on parhaita. Erityisesti kohta "käyttäytyminen" ja siinä "naureskelee sille itsekin" Itselleen/ajatuksilleen nauraminen on hieno ominaisuus miehessä (ja naisessakin)..
Mutta ihmeellisten (ei tämän aloituksen) listausten tarkoitusta en ymmärrä. Miksi ihmeessä joku kuvittelee tosissaan, että miehen ainoat tärkeät ominaisuudet on paljon rahaa (se nyt ei ole edes ominaisuus), pituus, lihakset (vahva leuka 🤭) ja muuta älytöntä.
- Sheena - Anonyymi00086
Anonyymi00077 kirjoitti:
Juu, kyllä aloituksen listaus on parhaita. Erityisesti kohta "käyttäytyminen" ja siinä "naureskelee sille itsekin" Itselleen/ajatuksilleen nauraminen on hieno ominaisuus miehessä (ja naisessakin)..
Mutta ihmeellisten (ei tämän aloituksen) listausten tarkoitusta en ymmärrä. Miksi ihmeessä joku kuvittelee tosissaan, että miehen ainoat tärkeät ominaisuudet on paljon rahaa (se nyt ei ole edes ominaisuus), pituus, lihakset (vahva leuka 🤭) ja muuta älytöntä.
- SheenaSellaisella saadaan siirrettyä ongelman syy itsestä pois muualle. Syyt voi olla siis liian laiha oma vartalo, vähäiset varat ja lopulta tietysti naiset, jotka automaattisesti haluavst vain noita stereotyyppisiä miehen malleja.
- Anonyymi00093
Anonyymi00077 kirjoitti:
Juu, kyllä aloituksen listaus on parhaita. Erityisesti kohta "käyttäytyminen" ja siinä "naureskelee sille itsekin" Itselleen/ajatuksilleen nauraminen on hieno ominaisuus miehessä (ja naisessakin)..
- Sheena"ominaisuudet on paljon rahaa , pituus, lihakset vahva leuka ja muuta älytöntä."
No tuossahan se nyt aikalailla tuli. Unohtui vain pikkuveikan pituus tuosta listasta niin on täydellinen. Jos nuo on niin mies on täydellinen. Kaikki muu on vain naisten typeriä höpinöitä vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. - Anonyymi00101
Anonyymi00093 kirjoitti:
"ominaisuudet on paljon rahaa , pituus, lihakset vahva leuka ja muuta älytöntä."
No tuossahan se nyt aikalailla tuli. Unohtui vain pikkuveikan pituus tuosta listasta niin on täydellinen. Jos nuo on niin mies on täydellinen. Kaikki muu on vain naisten typeriä höpinöitä vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa.Hei, sä saat toki valita miehesi omilla spekseillä. Tämä oli villi veikkaus, millä spekseillä useampi nainen ehkä miehen valitsisi. Miehet ja osa naisistakin varmaan valitsee toisin. 🙂
- Anonyymi00009
Liberaali? Tarkoitat varmaan ViherVassu. Ei ikinä.
- Anonyymi00012
Selitä vihervassu?
- Anonyymi00015
Ei oikeastaan..
Otapa selvää mikä on liberaali. - Anonyymi00019
Myös oikeistoliberaaleja on olemassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Myös oikeistoliberaaleja on olemassa.
Ne on myös vassureita. Piilovassareita.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ne on myös vassureita. Piilovassareita.
Emme ole, vaan oikeistolaisia ja avoimesti sellaisia. Liberaalius/konservatiivisuus on aivan eri akselilla kuin oikeistolaisuus/vasemmistolaisuus.
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Emme ole, vaan oikeistolaisia ja avoimesti sellaisia. Liberaalius/konservatiivisuus on aivan eri akselilla kuin oikeistolaisuus/vasemmistolaisuus.
Kiits... ei kerenny selittää...
- Anonyymi00016
Minä naisena en ole koskaan kokenut kenenkään olevan unelmamies sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Lasteni isä on ollut ainoa mies jota olen rakastanut, mutta tietyistä syistä johtuen oli pakko erota hänestä! Sen jälkeen en ole koskaan halunnut uutta miestä elämääni, enkä tulee koskaan haluamaankaan! Jossain vaiheessa ajattelin, että voisinko haluta ikäisestäni miehestä pelkän ystävän, mutta sekään ei tunnu minun näköiseltä elämältä! Yksin oleminen on ihan parasta elämää minulle!
- Anonyymi00017
No en minäkään tällä hetkellä halua ketään.
Taisit kirjoittaa mun edelliseen aloitukseen ehkä monta kirjoitusta jostain "projektista"?
Oletko sama kirjoittaja? Ne ei liittyneet aloitukseen, niin en vastannut mitään...🤔
- Anonyymi00018
No tuota joo.
Ulkonäkö: Tuo pituushaarukka on kyllä minulle ihan liian lavea. Sanotaan mielummin, että saa olla lyhyempikin kuin 170, mutta mielummin ei yli 180 senttinen. En tiedä tarviiko "rentoa hymyileväistä pilkettä", mutta kunhan nyt ei ihan mörökölli ole.
Talouspuolesta sen verran, että en ole ihan noin vaativa. Kohtuullinen oman talouden hoito riittää. Ja siis pappia en huoli. Sori nyt vain, jos joku ottaa nokkiinsa, mutta en huoli.
Arvot kuulostavat ihan hyviltä. Ainoa vaan, että ihan kovin höpötteleväistä ja juttelevaa en halua. Minä arvostan myös hiljaisuutta ja yksityisyyttä. Eikä tosiaan tarvitse kaikkea kaikille kertoa 😛.
Käytös muutoin ok, mutta tuo huumorin määrä on liikaa. Jos ollaan lähelläkään sitä rajaa, että onko liikaa, niin sitten ollaan jo hitokseen yli sen, että on liikaa ... minun makuuni.
Kokonaisuus ... ei tuossa isoja vikoja ollut.- Anonyymi00021
No tiedäthän sen, että kun osaa kutkuttaa kuitenkin jostain mistä tykkää, niin varmaan se pappikin menis. 😄
Ja ehkä noin palstasetien kaulatatuoidut alfaurhootkin jotain viiteryhmää tavoittaa. 😄 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No tiedäthän sen, että kun osaa kutkuttaa kuitenkin jostain mistä tykkää, niin varmaan se pappikin menis. 😄
Ja ehkä noin palstasetien kaulatatuoidut alfaurhootkin jotain viiteryhmää tavoittaa. 😄Täytyy todeta, että ei menisi pappi ei. Ei minulla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Täytyy todeta, että ei menisi pappi ei. Ei minulla.
Miksi ei?
Mä tiedän parikin pappia, niin voin mielellään lukea perustelut. 😀 - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi ei?
Mä tiedän parikin pappia, niin voin mielellään lukea perustelut. 😀Niin minäkin tunnen muutaman. Jotta siihen hommaan on alkanut, tarvitaan suht vahvaa uskoa ... ei kiitos. Ei heissä ihmisinä vikaa ole, mutta parisuhdemielessä tmv. juu ei.
Ja jos sitä uskoa ei ole ja uskoa ei ole, niin sitten on kyseessä turhan tekopyhä yksilö. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin minäkin tunnen muutaman. Jotta siihen hommaan on alkanut, tarvitaan suht vahvaa uskoa ... ei kiitos. Ei heissä ihmisinä vikaa ole, mutta parisuhdemielessä tmv. juu ei.
Ja jos sitä uskoa ei ole ja uskoa ei ole, niin sitten on kyseessä turhan tekopyhä yksilö.Papit on ihan törkeitä, p_nee naisia aina tilaisuuden tullen ja vetää viinaa ja huumeita. Ei semmoisen kanssa kannata olla tekemisissä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Papit on ihan törkeitä, p_nee naisia aina tilaisuuden tullen ja vetää viinaa ja huumeita. Ei semmoisen kanssa kannata olla tekemisissä.
Vai sellaisin pappeihin olet törmännyt. Jännä, että tämä papin kelpaavuus oli niin tärkeä asia. Miksi ihmeessä papin pitäisi kaikille kelvata? Ei papeilla tietääkseni mitään suurta pariutumisongelmaa ole. 😂
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin minäkin tunnen muutaman. Jotta siihen hommaan on alkanut, tarvitaan suht vahvaa uskoa ... ei kiitos. Ei heissä ihmisinä vikaa ole, mutta parisuhdemielessä tmv. juu ei.
Ja jos sitä uskoa ei ole ja uskoa ei ole, niin sitten on kyseessä turhan tekopyhä yksilö.Papin ongelma...😁
- Anonyymi00045
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vai sellaisin pappeihin olet törmännyt. Jännä, että tämä papin kelpaavuus oli niin tärkeä asia. Miksi ihmeessä papin pitäisi kaikille kelvata? Ei papeilla tietääkseni mitään suurta pariutumisongelmaa ole. 😂
No ei papeilla todellakaan ole pariutumisongelmia, enemmän ne ongelmat tulee niitten parittelun kohteille.
- Anonyymi00055
Anonyymi00045 kirjoitti:
No ei papeilla todellakaan ole pariutumisongelmia, enemmän ne ongelmat tulee niitten parittelun kohteille.
Jos sinulle on tuollaisia kokemuksia, niin mikäpä minä olen niitä kiistämään.
- Anonyymi00025
JA NIIN VARMAAN JOO.
- Anonyymi00027
Nä on nää kohteliaat tavat julkisella paikalla ei kannata vaivata päätään ei o tullu vastaan edes naista joka osais itsestään jotain muutakin tarjota kuin sitä mikä on jalkojenvälissä voi olla että olen liian vaativa onko varaa en tiedä eikä kiinnosta tiedän tasan tarkkaan että yhtäkään vinkuvaa vaatijaa en elämääni halua sellasen haluan osaan hankkia lapsen lapsikin ymmärtää rakastaa jo pelkästään kun tätä huomioi aikuiset tosin on usein niin idiootteja etteivät silti edes lapsestaan välitä si kun joku kertoo mulle mikä käyttö tarkoitus naisella vois olla keskustella ne ei osaa valittaa siitäkin että mies ei osaa tai halua keskustella kodinkonetta en tarvitse osaan kotityöt tehdä itsekin pillu sillointällöin ehkä tekis gutaa mu ei se päänsärky minkä senkin kylkiäisinä saa kun ei jotain tehny oikein kun ei toinen tienny edes mitä ei seksiltä halua mitäs si vielä juu ja on mulle sanonnu jo reilu kakskyt vuotta si kaveritkin että sun pitää rimaa laskea auttoiko heidän sanomisensa asiaan ei miksi ei pääsääntöisesti mahdotontehtävä kohdata naista joka ei valehtelisi
- Anonyymi00044
Jäsenteles toi niin jaksan hönössäkin lukee... katteellan sit...
Mulla oli roska luurin näytöllä, niin luki, että kiitos, tulee nopeasti. (Jäin miettimään miksi sellaisesta pitäisi kiittää 😂).
Muuten oikein hyvä määritelmä. 🤗- Anonyymi00035
Postetäänkö yks tulemaan? Laitakko osoitteesi? 😄
- Anonyymi00076
Haa. Nyt hokasin vasta...😁
Mutta tuohan ois hiukka negatiivinen juttu...😄
- Anonyymi00030
Unelmamies:
- tykkää minusta eikä haaveile toisten naisten perään
- tulee omillaan toimeen, on työelämässä
- pidempi kuin minä
- suurinpiirtein samanikäinen
- ystävällinen, huomioonottava- Anonyymi00036
Saahan täällä toivoo omiakin... saa mainostilaa...😁
- Anonyymi00046
No kyllä tulee ihan vaan unelmaksi jäämäänkin tuo.
- Anonyymi00113
''ei haaveile toisten naisten perään''
Kova vaatimus ja se kuullostaa omistushalulta. Meitä kelpo miehiä on vähemmän kuin kelpo naisia.
- Anonyymi00031
Joka naisen unelmamies https://youtu.be/6RGFP_g1FIw?is=3tQb2u7xh44PHu6E
- Anonyymi00038
Mä nään Ana sun koko nimen..
Joten vastaa...
- Anonyymi00037
Puhutaan ulkonäöstä:
1) Ihanimman näköinen on oma Rakas. Mukana aistimuksessa on kuulo, tunto ja tuoksu. 😍
2) Toiseksi ihaninta maailmassa on toimittaja A.leksi Pylv.än.ä1nen!
3) Kolmanneksi ihanimpia ovat Pohjois-Amerikan alkuperäiskansojen miehet! 🥵
🦄- Anonyymi00039
Aha...
Kolmoskohta, niin samaa mieltä.
En nyt sentäs vielä homoks oo kääntyny.
Mutta jo suomen kansakoulun isä chygnaeus kehui heitä. Tekivät hienoja niin käyttö kuin taideesineitä. Käsityötaito oli korkealla tasolla, siis sitä mitä suomen kansankäsityö ei ollut.
En tiedä sitten koskiko pelkästään miehiä, varmaan kaikkia?- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aha...
Olen samaa mieltä kolmoskohdasta. Ainoa ero, että laitan sen kohtaan kaksi ja lisään siihen sanan ulkoisesti. En nimittäin tunne niin montaa tuohon joukkoon kuuluvaa, että voisin rehellisesti ottaa kantaa muuhun kuin ulkoiseen olemukseen. Noin yleisellä tasolla totean, että heissä vaikuttaa kuitenkin olevan yksi suuri vika ja se on tuo alkoholi. Sen suhteen monille heistä on mitä ilmeisimmin ihan geneettinen heikkous ja se tuo hanakaluuksia elämään.
- Anonyymi00061
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kolmoskohdasta. Ainoa ero, että laitan sen kohtaan kaksi ja lisään siihen sanan ulkoisesti. En nimittäin tunne niin montaa tuohon joukkoon kuuluvaa, että voisin rehellisesti ottaa kantaa muuhun kuin ulkoiseen olemukseen. Noin yleisellä tasolla totean, että heissä vaikuttaa kuitenkin olevan yksi suuri vika ja se on tuo alkoholi. Sen suhteen monille heistä on mitä ilmeisimmin ihan geneettinen heikkous ja se tuo hanakaluuksia elämään.
Noh, minäkin puhuin kommentissani ulkonäöstä...
En myöskään tunne Pohjois-Amerikan natiiveja henkilökohtaisesti.
Mutta jos tuntisin, olisin jo kauan sitten kosinut heitä kaikkia! 😍 (Erikseen, en yhtä aikaa.)
🦄 Anonyymi00053 kirjoitti:
Oisko se alkoholi, kun sielä on niin kylmät olosuhteet?
- Anonyymi00070
Anonyymi00061 kirjoitti:
Noh, minäkin puhuin kommentissani ulkonäöstä...
En myöskään tunne Pohjois-Amerikan natiiveja henkilökohtaisesti.
Mutta jos tuntisin, olisin jo kauan sitten kosinut heitä kaikkia! 😍 (Erikseen, en yhtä aikaa.)
🦄"Mutta jos tuntisin, olisin jo kauan sitten kosinut heitä kaikkia! 😍 (Erikseen, en yhtä aikaa.)"
Olen melkein samaa mieltä. En tosin ikinä kosisi ketään (enkä suostuisi kosintaan), mutta muuten kyllä. - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
"Mutta jos tuntisin, olisin jo kauan sitten kosinut heitä kaikkia! 😍 (Erikseen, en yhtä aikaa.)"
Olen melkein samaa mieltä. En tosin ikinä kosisi ketään (enkä suostuisi kosintaan), mutta muuten kyllä.Minä en ole vielä kosinut ketään, mutta saatan jonain päivänä kosia. 😉
En pitäisi siitä, että minua kosittaisiin. Se kuuluu minulle.
🦄 - Anonyymi00073
JeroP kirjoitti:
Oisko se alkoholi, kun sielä on niin kylmät olosuhteet?
Olen antanut kertoa itselleni, että osalla heistä (samoin kuin osalla Kaakkoisaasialaisista) on jokin alkoholiaineenvaihduntaan vaikuttava geeni, joka altistaa alkoholismille. Se ei tietenkään yksistään tee kenestäkään alkoholistia, eikä tuota geeniä ole kaikilla. Jonkinlainen kohonnut alkoholismiriski on kuitenkin olemassa ja sitä on aikanaan käytetty imperialistisesti hyväksikin, samalla tavalla kuin ooppiumia aikoinaan Kiinassa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00072 kirjoitti:
Minä en ole vielä kosinut ketään, mutta saatan jonain päivänä kosia. 😉
En pitäisi siitä, että minua kosittaisiin. Se kuuluu minulle.
🦄Minä en ole naimisiinmenevää sorttia, joten siksi minulle ei käy kumpikaan vaihtoehto.
- Anonyymi00079
Anonyymi00075 kirjoitti:
Minä en ole naimisiinmenevää sorttia, joten siksi minulle ei käy kumpikaan vaihtoehto.
Minulle avioliiton merkitys on puhtaasti perimysoikeudellinen. Varsinkin nyt kun ymmärrän, ettei mikään ulkoinen sitoutumisen muoto voi koskaan korvata aitoa halua elää toisen kanssa.
Eikä se pelkkä avioliitto ikinä riitä kuitenkaan: pitää silti tehdä kaikenlaista avioehtoa ja testamenttia, jos haluaa että omaisuus ei periydy aivan kummallisille tahoille (kun rintaperillisiä ei ole eikä tule).
Pelkällä testamentilla ei tule elatusvelvollisuutta elävää puolisoa kohtaan mutta avioliitossa tulee.
Tämä ajattelu ei valtavirtaväestön mielestä olisi varmaankaan myöskään kuvaus "naimisiinmenevästä" sortista vaan lähinnä perintöä ja sen verotusta optimoivasta sortista. Myös avopuolison puolesta. Ja avopuoliso tietää tämän.
Olen kysynytkin häneltä, eikö ole romanttista tämä tällainen avioliittopuhe... 🤭
🦄 - Anonyymi00094
Anonyymi00053 kirjoitti:
"Noin yleisellä tasolla totean, että heissä vaikuttaa kuitenkin olevan yksi suuri vika ja se on tuo alkoholi."
No voi vttu, jos olisit käsivarren mitan päässä niin vtäisin sinua nyt juuri trpaan.
Ei vttu. Kyllä läski lätisisi. En ala edes yrittämään selittää että miksi, olet niin vtun tyhmä idi oo tt i ette ikinä tajuaisi kuitenkaan. - Anonyymi00098
Anonyymi00094 kirjoitti:
"Noin yleisellä tasolla totean, että heissä vaikuttaa kuitenkin olevan yksi suuri vika ja se on tuo alkoholi."
No voi vttu, jos olisit käsivarren mitan päässä niin vtäisin sinua nyt juuri trpaan.
Ei vttu. Kyllä läski lätisisi. En ala edes yrittämään selittää että miksi, olet niin vtun tyhmä idi oo tt i ette ikinä tajuaisi kuitenkaan.No sinun suurin vikasi näkyy sitten olevan väkivaltaisuus.
- Anonyymi00100
Anonyymi00079 kirjoitti:
Minulle avioliiton merkitys on puhtaasti perimysoikeudellinen. Varsinkin nyt kun ymmärrän, ettei mikään ulkoinen sitoutumisen muoto voi koskaan korvata aitoa halua elää toisen kanssa.
Eikä se pelkkä avioliitto ikinä riitä kuitenkaan: pitää silti tehdä kaikenlaista avioehtoa ja testamenttia, jos haluaa että omaisuus ei periydy aivan kummallisille tahoille (kun rintaperillisiä ei ole eikä tule).
Pelkällä testamentilla ei tule elatusvelvollisuutta elävää puolisoa kohtaan mutta avioliitossa tulee.
Tämä ajattelu ei valtavirtaväestön mielestä olisi varmaankaan myöskään kuvaus "naimisiinmenevästä" sortista vaan lähinnä perintöä ja sen verotusta optimoivasta sortista. Myös avopuolison puolesta. Ja avopuoliso tietää tämän.
Olen kysynytkin häneltä, eikö ole romanttista tämä tällainen avioliittopuhe... 🤭
🦄Itse olen hoitanut tuon perimyspuolen jo kuntoon. Sitä ei siis tarvitse pohtia. Veroedut taas ovat nykyään niin vähäisiä, etten itse näe avioliitossa vain niiden takia mitään järkeä. Varsinkaan kun sen avioliiton mukana tulisi noita negatiivisia puolia, kuten nyt tuo elatusvelvollisuus. Ei sillä, molemmat pitävät kyllä toisistaan huolen ilmankin, mutta valtiotason pakottamia velvollisuuksia emme huoli.
Itse totesin aikanaan ihan kasuaalisti, että en tule sitten menemään naimisiin, vaikka kosisitki. Mieheni hieman nikotteli siinä kohtaa, pitkälti siitä kontekstista johtuen (ja onhan hän katolisen kasvatuksen saanut). Totesi sitten kuitenkin, että no eipä se haittaa, kuin korkeintaan hänen äitiään. Tuosta on nyt jo kymmenen vuotta aikaa, että kai se anoppikin tämän asian kanssa kykenee elämään. - Anonyymi00107
Anonyymi00100 kirjoitti:
Itse olen hoitanut tuon perimyspuolen jo kuntoon. Sitä ei siis tarvitse pohtia. Veroedut taas ovat nykyään niin vähäisiä, etten itse näe avioliitossa vain niiden takia mitään järkeä. Varsinkaan kun sen avioliiton mukana tulisi noita negatiivisia puolia, kuten nyt tuo elatusvelvollisuus. Ei sillä, molemmat pitävät kyllä toisistaan huolen ilmankin, mutta valtiotason pakottamia velvollisuuksia emme huoli.
Itse totesin aikanaan ihan kasuaalisti, että en tule sitten menemään naimisiin, vaikka kosisitki. Mieheni hieman nikotteli siinä kohtaa, pitkälti siitä kontekstista johtuen (ja onhan hän katolisen kasvatuksen saanut). Totesi sitten kuitenkin, että no eipä se haittaa, kuin korkeintaan hänen äitiään. Tuosta on nyt jo kymmenen vuotta aikaa, että kai se anoppikin tämän asian kanssa kykenee elämään.Ykkös- ja kakkosveroluokassa on perintöveron kohdalla aika merkittävä prosenttiero.
Se on sitten makuasia, mikä ero on kenenkin mielestä suuri.
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/perinto/perintoverolaskuri/
🦄
- Anonyymi00042
Olihan tuossa monta ihan hyvää ominaisuutta unelmamiehelle. Esim hyvät käytöstavat ovat aika perusjuttu normaalille, fiksulle miehelle.
Miehen luonne on silti lopulta se, mikä sytyttää. Siinä täytyy olla jotain sellaista, mikä kolahtaa yhteen oman luonteeni kanssa niin, että siitä syntyy kipinöitä. Jotain sellaista, mikä saa aikaan tunteen, että haluan vetää miehen tiukasti itseäni vasten ja rakastella aamuun asti..
Aletheias- Anonyymi00047
Mä kuule siirtelen näitä tuoleja vaan tässä, niin voidaan laittaa tähän kunnon jono. 😄
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mä kuule siirtelen näitä tuoleja vaan tässä, niin voidaan laittaa tähän kunnon jono. 😄
Jaa istualtaan, kai sitä nyt seisten sentään...miehistä kun on kyse
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
-sivusta
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Näppärä huomio sieltä takarivistä! ☝️
Laitetaampas nämä tälleen peräkkäin.. - Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mistä tuo tuollainen jono yhtäkkiä muodostuu? 😅 Onko tässä jotain unelmamieshaastattelua tarkoitus tehdä?🤔
Aletheias - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mistä tuo tuollainen jono yhtäkkiä muodostuu? 😅 Onko tässä jotain unelmamieshaastattelua tarkoitus tehdä?🤔
AletheiasNo kyllä pitäis jono tehdä. 😁
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
No kyllä pitäis jono tehdä. 😁
No tuskin tulee pitkä jono, niin on äkkiä haastattelut tehty 😂
Aletheias - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
No tuskin tulee pitkä jono, niin on äkkiä haastattelut tehty 😂
AletheiasNo kyllä uskoisin, että ihan sieltä talousalueelta saisi sinun juttujesi perusteella kaivettua aloituksenkaltaisia miehiä jonoksi asti ihan. 😁
Tsekkaisit pienellä ristikuulustelulla siitä parhaan vaan sitten.
Voi perua sen Temutilauksen. 😁 - Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
No kyllä uskoisin, että ihan sieltä talousalueelta saisi sinun juttujesi perusteella kaivettua aloituksenkaltaisia miehiä jonoksi asti ihan. 😁
Tsekkaisit pienellä ristikuulustelulla siitä parhaan vaan sitten.
Voi perua sen Temutilauksen. 😁Olisihan sellainen lähimies ihan näppärä 🤔 Vähän kuin lähiruoka, lähellä vastuullisesti tuotettua 😄
Temu-tilauksen perun, ei selkeästi täytä mun laatukriteeteitä 😁
Aletheias - Anonyymi00074
Anonyymi00065 kirjoitti:
Olisihan sellainen lähimies ihan näppärä 🤔 Vähän kuin lähiruoka, lähellä vastuullisesti tuotettua 😄
Temu-tilauksen perun, ei selkeästi täytä mun laatukriteeteitä 😁
AletheiasNo lähimies tietty. Miestuotannossakin kannattaa valita lähialueelta mies, niin ei tule tapaillessa sitten isoa hiilijalanjälkeä. 😇
Kylttyyri on samanmoista, sekä ei tule kielellisiä selkkauksia. 😁
Joo, sano vaan kiinalaisille, että pitäkää tunkkinne. Otan lähiluomumiehen! ☝️😁 - Anonyymi00078
Anonyymi00074 kirjoitti:
No lähimies tietty. Miestuotannossakin kannattaa valita lähialueelta mies, niin ei tule tapaillessa sitten isoa hiilijalanjälkeä. 😇
Kylttyyri on samanmoista, sekä ei tule kielellisiä selkkauksia. 😁
Joo, sano vaan kiinalaisille, että pitäkää tunkkinne. Otan lähiluomumiehen! ☝️😁Loistava suunnitelma, kaikin puolin vastuullinen ja käytännöllinen ratkaisu 😅
Luomumies kuulostaa oikein hyvältä, ei mitään turhia myrkkyjä käytetty 😁
Aletheias - Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Loistava suunnitelma, kaikin puolin vastuullinen ja käytännöllinen ratkaisu 😅
Luomumies kuulostaa oikein hyvältä, ei mitään turhia myrkkyjä käytetty 😁
AletheiasJoo. Noita lähiluomumiehiä voi sit käyttää muuten paremmin hoitelemassa salpojen korjauksissa, hämähäkkien poistatuksessa ja hei...listojen asennuksessa. 😁
- Anonyymi00084
Anonyymi00080 kirjoitti:
Joo. Noita lähiluomumiehiä voi sit käyttää muuten paremmin hoitelemassa salpojen korjauksissa, hämähäkkien poistatuksessa ja hei...listojen asennuksessa. 😁
Äkkiä tänne yksi tuollainen!!! Saisi listat paikoilleen ja muunkinlaista käyttöä olisi 😇
Temussa ei ollut lainkaan mitään vastaavaa tarjolla 😁
Aletheias - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Äkkiä tänne yksi tuollainen!!! Saisi listat paikoilleen ja muunkinlaista käyttöä olisi 😇
Temussa ei ollut lainkaan mitään vastaavaa tarjolla 😁
AletheiasEikun Tinderiin tai vst äkkiä profiili. Bioon teksti:
Haetaan lähiluomumies! (remonttitaitoinen)
Sit tästä kopsaat speksit ja vóla! Jono pystyyn ja ristikuulustelu, niin etköhän jo ensiviikolla voi antaa hänelle sen työkalusalkun ja taka-alalla katsoa, tarvitseeko hän pulttiviputinta jossain. 😁 - Anonyymi00088
Anonyymi00085 kirjoitti:
Eikun Tinderiin tai vst äkkiä profiili. Bioon teksti:
Haetaan lähiluomumies! (remonttitaitoinen)
Sit tästä kopsaat speksit ja vóla! Jono pystyyn ja ristikuulustelu, niin etköhän jo ensiviikolla voi antaa hänelle sen työkalusalkun ja taka-alalla katsoa, tarvitseeko hän pulttiviputinta jossain. 😁😂 Tuossahan se olis suunnitelma jo valmiina. Puutu enää kuin toteutus ja miehet 😅
Olen tosin siinä vaiheessa kiertoa, etten luota tekemiini päätöksiin, joten ainakin haastattelukierrosta on lykättävä selkeäjärkisimpiin päiviin 😁
Aletheias - Anonyymi00099
Anonyymi00088 kirjoitti:
😂 Tuossahan se olis suunnitelma jo valmiina. Puutu enää kuin toteutus ja miehet 😅
Olen tosin siinä vaiheessa kiertoa, etten luota tekemiini päätöksiin, joten ainakin haastattelukierrosta on lykättävä selkeäjärkisimpiin päiviin 😁
AletheiasNo siis sehän on vaan hyvä, jos pikkuisen enemmän aikaa vois pistää eforttia hakuilmoitukseen. Ja haastatteluajankohdan voi tosiaan miettiä sellaiseen kohtaan kiertoa, ettet käy haastateltavien kimppuun. Se tuota noin...ehkä ei säikytä haastateltavia. 😁
- Anonyymi00112
Anonyymi00099 kirjoitti:
No siis sehän on vaan hyvä, jos pikkuisen enemmän aikaa vois pistää eforttia hakuilmoitukseen. Ja haastatteluajankohdan voi tosiaan miettiä sellaiseen kohtaan kiertoa, ettet käy haastateltavien kimppuun. Se tuota noin...ehkä ei säikytä haastateltavia. 😁
Mutta toisaalta.. Olisihan se hyvä nähdä veri alkuun kestääkö mies mua vauhdikkaimpina aikoina 😅
Jos mies säikähtää, niin eihän siitä sitten mitään voisi tulla 🤔
Aletheias
- Anonyymi00043
Naisilla kova tarve uskotella, että heidän unelma mies ei ole sellainen kuin miehet sanovat sen olevan.
Miehet kertovat ja sitä tukee myös tilastotieto.- Anonyymi00048
Hahaaa...😁
- Anonyymi00052
Saisinko sen tilaston, kiitos.
- Anonyymi00057
Tuolla ikäväpalstalla on paljon miehiä kaipaavia naisia, eikä niistä kaivatuista miehistä kukaan ole aloituksessa mainitun kaltainen, vaan hyvännäköisiä, söpöjä, komeita ja pitkiä.
- Anonyymi00058
Olen 99,99 %:sen varma, että minun käsitykseni hyvännäköisestä, komesta tai söpöstä ei vastaa sinun mielikuvaasi hyvännäköisestä, komeasta tai söpöstä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olen 99,99 %:sen varma, että minun käsitykseni hyvännäköisestä, komesta tai söpöstä ei vastaa sinun mielikuvaasi hyvännäköisestä, komeasta tai söpöstä.
Tuo on niin totta. Miehillä on aivan erilainen mielikuva noista kuin miten heteronaiset tuon näkevät. Tämä on tullut todettua lukemattomat kerrat, kun ollaan oltu kaupungilla terasseilla jne. katselemassa ohikulkijoita "sillä silmällä"? Miehet ovat monesti suorastaan hämentävän agressiivisiakin siinä, miten he alkavat intää miten joku mies ei ole hyvännäköinen/komea/söpö, vaikka hän naisten mielestä olisi. Se on hyvin outo miten monilla miehillä menee suoraan ihon alle, jos naiset kehuvat heidän mielestään väärännäköistä miestä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tuo on niin totta. Miehillä on aivan erilainen mielikuva noista kuin miten heteronaiset tuon näkevät. Tämä on tullut todettua lukemattomat kerrat, kun ollaan oltu kaupungilla terasseilla jne. katselemassa ohikulkijoita "sillä silmällä"? Miehet ovat monesti suorastaan hämentävän agressiivisiakin siinä, miten he alkavat intää miten joku mies ei ole hyvännäköinen/komea/söpö, vaikka hän naisten mielestä olisi. Se on hyvin outo miten monilla miehillä menee suoraan ihon alle, jos naiset kehuvat heidän mielestään väärännäköistä miestä.
Se heidän identiteetti on usein kasattu jonkun stereotyyppisen miesmallin mukaan ja siksi se käy luonnon päälle, jos niin ei muka naisen mielestä olisikaan hyvä.
- Anonyymi00066
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olisiko tässä aiheessa sanonta "siitä puhe mistä puute" agression syy?
En ole itse koskaan osallistunut tuollaiseen keskusteluun enkä koe tarvettakaan, koska olen hyvännäköinen, siis naisten mielestä. - Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Se heidän identiteetti on usein kasattu jonkun stereotyyppisen miesmallin mukaan ja siksi se käy luonnon päälle, jos niin ei muka naisen mielestä olisikaan hyvä.
Joku tuollainen syy se voi olla.
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Olisiko tässä aiheessa sanonta "siitä puhe mistä puute" agression syy?
En ole itse koskaan osallistunut tuollaiseen keskusteluun enkä koe tarvettakaan, koska olen hyvännäköinen, siis naisten mielestä.Ei ole mitään syytä olettaa siinä olevan mitään tuollaista edes osatekijänä. Kyse on enemmän jonkinlaisesta identiteettikysymyksestä.
Ymmärrän. Sinulla ei ole sellaista ystäväpiiriä, jossa mennään viettämään keskustellen mm. siitä "kumman kaa" ja "panisitko", koskien ihan molempia sukupuolia. Koskaan en ole nähnyt naisen vetävän samalla tavalla hernettä nenäänsä miesten ilmaistessa naismakunsa, mutta miesten lukemattomat kerrat. - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Joku tuollainen syy se voi olla.
Se se on. Ja vaikka itse ei kuuluisi siihen stereotyyppiseen mieskuvaan, niin silti se on se, mitä miehen "pitäisi" olla. Sitä voi sitten sanoa, että siksi en naisseuraa saa, koska naiset haluavat sellaisen ja sellaisen miehen.
- Anonyymi00083
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kommenttisi ei liity mitenkään aloitukseen, eikä edellä esitettyyn havaintoon millaisia miehiä naiset kaipaa, se kertoo vain ulkonäön olevan ratkaisevaa.
On täysin toinen asia minkä näköisestä kukin pitää, tosin ei niissä suuria vaihteluita ole, vaikka niin väität. - Anonyymi00089
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kommenttisi ei liity mitenkään aloitukseen, eikä edellä esitettyyn havaintoon millaisia miehiä naiset kaipaa, se kertoo vain ulkonäön olevan ratkaisevaa.
On täysin toinen asia minkä näköisestä kukin pitää, tosin ei niissä suuria vaihteluita ole, vaikka niin väität.Tietysti liittyy suoraan tuohon kommenttiin "Tuolla ikäväpalstalla on paljon miehiä kaipaavia naisia, eikä niistä kaivatuista miehistä kukaan ole aloituksessa mainitun kaltainen, vaan hyvännäköisiä, söpöjä, komeita ja pitkiä."
Hyvännäköisyys/komeus/söpöys on täysin katsojan silmässä, eikä tuolla kommentoijalla ole mitään tietoa siitä minkä näköisiä henkilöitä tuolla kaipaillaan. Olisi paljon oudompaa, jos joku kaipailisi henkilöä, jota ei edes pidä lainkaan viehättävänä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuo kommentoija pitäisi niitä kaivattuja lainkaan hyvännäköisinä/komeina/söpöinä, jos hän heidät näkisi. On jopa todennäköistä, ettei pitäisi, sillä miehillä on aivan valtavan kapea näkemys siitä minkä näköinen mies on hyvännäköinen/komea/söpö. - Anonyymi00090
Anonyymi00083 kirjoitti:
On täysin toinen asia minkä näköisestä kukin pitää, tosin ei niissä suuria vaihteluita ole, vaikka niin väität."On täysin toinen asia minkä näköisestä kukin pitää, tosin ei niissä suuria vaihteluita ole, vaikka niin väität."
Niissä on aivan valtavia vaihteluita, kun rehellisiä ollaan. - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
"On täysin toinen asia minkä näköisestä kukin pitää, tosin ei niissä suuria vaihteluita ole, vaikka niin väität."
Niissä on aivan valtavia vaihteluita, kun rehellisiä ollaan.Korjaan ... siis NAISTEN välillä noissa on aivan valtava ero. Miehillä taas on tosiaan erittäin kapea-alainen näkemys tuosta asiasta.
- Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tietysti liittyy suoraan tuohon kommenttiin "Tuolla ikäväpalstalla on paljon miehiä kaipaavia naisia, eikä niistä kaivatuista miehistä kukaan ole aloituksessa mainitun kaltainen, vaan hyvännäköisiä, söpöjä, komeita ja pitkiä."
Hyvännäköisyys/komeus/söpöys on täysin katsojan silmässä, eikä tuolla kommentoijalla ole mitään tietoa siitä minkä näköisiä henkilöitä tuolla kaipaillaan. Olisi paljon oudompaa, jos joku kaipailisi henkilöä, jota ei edes pidä lainkaan viehättävänä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuo kommentoija pitäisi niitä kaivattuja lainkaan hyvännäköisinä/komeina/söpöinä, jos hän heidät näkisi. On jopa todennäköistä, ettei pitäisi, sillä miehillä on aivan valtavan kapea näkemys siitä minkä näköinen mies on hyvännäköinen/komea/söpö.Vaikutat tyhmältä, et ymmärrä pointtia, aloituksessa luetellaan luonteenpiirteitä, vaikka naiset kaipaa miehiä ulkonäön perusteella.
- Anonyymi00097
Anonyymi00092 kirjoitti:
Vaikutat tyhmältä, et ymmärrä pointtia, aloituksessa luetellaan luonteenpiirteitä, vaikka naiset kaipaa miehiä ulkonäön perusteella.
Ai sinäkö et sitten osaa lukea? Aloituksessa puhutaan myös ulkonäöstä.
- Anonyymi00104
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ai sinäkö et sitten osaa lukea? Aloituksessa puhutaan myös ulkonäöstä.
Olet harhainen ja liian tyhmä ymmärtämään oleellista.
Aloituksessa ei puhuta komeasta ja hyvännäköisestä, tai söpöstä, millaisia tuolla ikäväpalstalla kaipaillaan.
Kuinka sopuisasti ne useat naiset unelmamiehensä jakavat?
- Anonyymi00071
Hehheh...
- Anonyymi00082
Varmaankin suunnilleen yhtä usein kuin miehet jakavat unelmanaisensa.
Anonyymi00082 kirjoitti:
Varmaankin suunnilleen yhtä usein kuin miehet jakavat unelmanaisensa.
Jotain vaatimuksia juuri kahdenväliseen kommunikointiin ym. kanssakäymiseen odottaisin unelmahenkilöön liittyvän. Mutta jos vaatimus on vain, että nainen ei syö kaukalosta ja näyttää ihmiseltä, niin ehkäpä se jakaminen luonnistuisi. Kun ihan sama.
- Anonyymi00081
Olkoon vaikka kuinka unelma, mutta se ei ole tae, että tunteita tulee. Itse en lähde suhteeseen huviksi.
- Anonyymi00087
Ulkonäkö:
"Säännöllisesti parturissa käyvä. Sopusuhtainen vartalo.170-200 cm pitkä. Mutta ulkonäköön lisättäkööt rento hymyileväinen pilke silmäkulmassa."
- Kerroinkin jo aikaisemmin ketjussa ulkonäkömieltymyksistäni. 😅
- Tukan mallilla tai määrällä ei ole väliä, kunhan tukka on siisti ja puhdas. Se ei edellytä parturissa käymistä. Yksi juttu on no-no: rastat.
- Vartalon muodolla ei ole juurikaan merkitystä.
- Pituudella ei ole MITÄÄN merkitystä. No, ehkä yli 140 cm olisi hyvä olla, ja täysi-ikäisenä siis.
- Tuollainen rento pilke on pelimiehen merkki. 🤮 Kierrän kaukaa. Ystävällinen ja älykäs katse on parempi.
Status:
"Toimeentuleva, hyvin taloutensa hoitava duunari tai liikemies. Pappi tai rappari. Kunhan ei elä pikavipeillä tai saa ryhtivirhettä lompskosta tai kultaketjuista."
- Pappi ei käy. Mikään uskontoon liittyvä ei käy.
- Rahan täytyy olla välinearvo, ei itseisarvo.
- Ellei ole yhtään penninvenyttäjän piirteitä, ei siedä minua. 😄
Arvot:
"Poliittisesti ehkä liberaali, mutta ei disssaa vähemmistöjä, joskaan ei heilu sateenkaarilipun kanssakaan pridessäkään.
Puhuu toisista ihmisistä ennemmin hyvää, tai sitten ei ota kantaa juuri, jos ei pidä. Jos on omia lapsia, nostaa ne esiin tärkeinä. Puhuu muutenkin ja on paljon tekemisissä perheensä, sukulaistrn, ystävien ja kavereiden kanssa."
- Ei omia lapsia eikä lapsitoiveita.
- Ei tarvitse olla kovin sosiaalinen. En minäkään ole.
Käyttäytyminen:
"Osaa pöytätavat. Toivottaa hyvää päivää, kiitos tulee helposti. Jeesaa vsnhuksis, lapsia...luontevasti. Silti voi ajatuksissaan töhöilläkin, mutta naureskelee sille itsekin. Käyttää huumoria usein, jopa sillä rajalla onko liikaa. (Se pilke näkyy silmäkulmassa jos meni yli)"
- Ystävällinen täytyy olla.
- En kestäisi tuollaista noin rentoa ihmistä, eikä sellainen kestäisi minua.
- Yleensä vain aika pikkutarkat miehet sietävät minua.
🦄- Anonyymi00095
No mitäs mieltä se sinun miehesi on näistä laatimistasi listoista, oletko kysynyt?
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
No mitäs mieltä se sinun miehesi on näistä laatimistasi listoista, oletko kysynyt?
Molempien lista on käyty läpi tutustumisvaiheessa. Tietenkin.
🦄
Miesten yhtä hyvin kuin naistenkin määrittelyt menevät pieleen. Kysymys on biologinen. Voittajanainen evoluution automatiikassa on se, joka pariutuu alfamiehen kanssa.
Näin molemmat jättävat populaatioon eniten omia geenejänsa. Kumpienkaan tietoiset määritelmät eivät vaikuta yhtään mitään, vain todellinen käytös. -exKynis.mi- Anonyymi00102
Ikävä kyllä kukaan ei tiedä etukäteen mikä edes,on alfa tai voittaja evolutiivisesti. Mikä tahansa ominaisuus tai ominaisuuksien yhdistelmä voi osoittautua voitokkaaksi.
- Anonyymi00103
Minun tietoista käytöstäni oli etsiä mies, joka ei halua lapsia.
Sellaista automatiikkaa täällä.
🦄 - Anonyymi00105
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ikävä kyllä kukaan ei tiedä etukäteen mikä edes,on alfa tai voittaja evolutiivisesti. Mikä tahansa ominaisuus tai ominaisuuksien yhdistelmä voi osoittautua voitokkaaksi.
Luulisin, että populaation koon mukaan alkaa tulla hajontaa enemmän, minkälaiset yksilöt kiinnostaa biologisestikin.
Jos geeneissä on lajia kohtaan jokin maksimaalinen kattavuus, niin alfojen erilaiset ominaisuudethan kannattaa levitä mahdollisimman erilaisiksi.
Toisaalta jos ominaisuuksia nyt jo on monenlaisia, ei kukaan pysty erottamaan varsinaisesti alfaa ja betaa toisistaan. Anonyymi00103 kirjoitti:
Minun tietoista käytöstäni oli etsiä mies, joka ei halua lapsia.
Sellaista automatiikkaa täällä.
🦄Varhaisihminen ei liene ollut tietoinen yhdynnän ja lapsensaannin yhteydestä, kuten eivät muutkaan eläimet. Vasta kulttuuri-ihmisellä on ollut tällainen tieto, eikä tämä tieto siis ole geneettinen.
Evoluutio on hoitanut asian niin, että motivaatio, jonka ihminen tuntee, on NAUTINNONHALU, jonka SIVUVAIKUTUKSENA on lapsen saanti.
Kun motiivi on natinnonhalu, on luonnollista, on ihmisiä, jotka eivät ollenkaan ole halukkaita saamaan lapsia. Sekä halu saada lapsia että haluttomuus saada lapsia, ovat KULTTUURIPERÄISIÄ, eivät geneettisiä.
Nykyajan tehokkaat ehkäisymenetelmät tekevät mahdolliseksi olla saamatta lapsia. Luonnonoloissa lapsia tuli. -exKynis.mi- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Luulisin, että populaation koon mukaan alkaa tulla hajontaa enemmän, minkälaiset yksilöt kiinnostaa biologisestikin.
Jos geeneissä on lajia kohtaan jokin maksimaalinen kattavuus, niin alfojen erilaiset ominaisuudethan kannattaa levitä mahdollisimman erilaisiksi.
Toisaalta jos ominaisuuksia nyt jo on monenlaisia, ei kukaan pysty erottamaan varsinaisesti alfaa ja betaa toisistaan.Ei pelkästään populaation koon mukaan,vaikka kyllä se vaikuttaa. Se, että naaraat valitsisivat aina jotain valioyksilöitä ja se määrittäisi naaraan omaa valioutta, on myytti. Monilla lajeilla naaras valitsee sen, joka sattuu oikeaan aikaan kohdalle. Näin varsinkin monilla yksikseen elävillä lajeilla. Sopiva hetki on lyhyt. Sitä ei voi tuhlata nirsoiluun. Valinta on pitkälti sattuman sanelemaa. Monilla sosiaalisrmmillakin lajeilla dna tutkimus on osoittanut, että seksuaalinen valinta osuu selvästi aiemmin kuviteltua laajemmalle. Evolutiivisesti myös naaraan on kannattavinta etsiä jälkeläisille erilaisia geenejä. Vain yhden yksilön ja samantyyppisten suosiminen on huono jälkeläisten selviytymistä ajatellen. Omia geenejään ei voi muuttaa, mutta mitä laajempi kirjo jälkeläisissä löytyy, niin sitä todennäköisemmin osa selviää. Evoluutio mekanismina suorastaan hylkii eksklusiivisuutta.
- Anonyymi00108
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ei pelkästään populaation koon mukaan,vaikka kyllä se vaikuttaa. Se, että naaraat valitsisivat aina jotain valioyksilöitä ja se määrittäisi naaraan omaa valioutta, on myytti. Monilla lajeilla naaras valitsee sen, joka sattuu oikeaan aikaan kohdalle. Näin varsinkin monilla yksikseen elävillä lajeilla. Sopiva hetki on lyhyt. Sitä ei voi tuhlata nirsoiluun. Valinta on pitkälti sattuman sanelemaa. Monilla sosiaalisrmmillakin lajeilla dna tutkimus on osoittanut, että seksuaalinen valinta osuu selvästi aiemmin kuviteltua laajemmalle. Evolutiivisesti myös naaraan on kannattavinta etsiä jälkeläisille erilaisia geenejä. Vain yhden yksilön ja samantyyppisten suosiminen on huono jälkeläisten selviytymistä ajatellen. Omia geenejään ei voi muuttaa, mutta mitä laajempi kirjo jälkeläisissä löytyy, niin sitä todennäköisemmin osa selviää. Evoluutio mekanismina suorastaan hylkii eksklusiivisuutta.
Niin. Että joku evoluutio toimisi ideana, on sen toimivuuden edellytyksenä ns. "sattumat". Se ei toimi ideana, jos suuntaa määriteltäisiin vain yhteen suuntaan.
Ihmiselläkin on sellainen "lauma-idea" jo ihan vuosikymmenien aikana kadonnut. Enää ei ole niin tärkeää kuulua johonkin sukuun.
Riippuvuussuhteet yleensäkin tuntuvat katoavan. Toisaalta kun miettii, niin nehän on aiheuttaneet populaatiossa isoimman tuhon. Anonyymi00102 kirjoitti:
00102: "Ikävä kyllä kukaan ei tiedä etukäteen mikä edes,on alfa tai voittaja evolutiivisesti."
Tietoinen puoli johtaakin pahoin harhaan, mutta alitajunta, joka on moninkerroin suurempi, onkin se, joka meitä enemmän ohjaa. Jos ei olisi tällaista ohjaajaa, koko biologinen valinta olisi vain sekavaa ja satunnaista, eikä valintaa ollenkaan.
Alitajunta on evoluution tuotos, ja pitää siitä huolen, että valitsemme usein oikein, ja näin evoluutio jatkuu. -exKynis.mi- Anonyymi00109
å.ä.ö kirjoitti:
00102: "Ikävä kyllä kukaan ei tiedä etukäteen mikä edes,on alfa tai voittaja evolutiivisesti."
Tietoinen puoli johtaakin pahoin harhaan, mutta alitajunta, joka on moninkerroin suurempi, onkin se, joka meitä enemmän ohjaa. Jos ei olisi tällaista ohjaajaa, koko biologinen valinta olisi vain sekavaa ja satunnaista, eikä valintaa ollenkaan.
Alitajunta on evoluution tuotos, ja pitää siitä huolen, että valitsemme usein oikein, ja näin evoluutio jatkuu. -exKynis.miNiin... valittua kumppania voi nimetä termillä alfa tai mies, tai millä tahaansa, millä tykkää.
Moninsisuus on biologisestikin isossa kuvassa lajin kannalta parasta. 🙂 Anonyymi00109 kirjoitti:
Niin... valittua kumppania voi nimetä termillä alfa tai mies, tai millä tahaansa, millä tykkää.
Moninsisuus on biologisestikin isossa kuvassa lajin kannalta parasta. 🙂Moninaisuutta on, mutta se ei synny sattuman poukkoilussa. Niin kauan, kuin ei tule uusia mutaatioita tai ympäristöolot eivät muutu, geenialleelien suhteet pysyvät vakioisina seuraavissakin polvissa.
Jos sattuu syntymään edullisia uusia mutaatioita, ne leviävät nopeasti populaatioon, jos taas ympäristöolot muuttuvat, viive geenistössa on suuri.
Biologiasta ei voi pimia vain rusinoita. Pitää tuntea perusteellisesti koko teoria, tai metsään menee. -exKynis.mi
- Anonyymi00110
Ei ole kyllä mun mies tuollainen. Paljon jäyhempi ja omiin asioihinsa keskittynyt. Ei paljon muita auttele. 😅
- Anonyymi00111
Eipä kyllä meikäläinenkään auttele, kun omaa perhettä. Ollaa niin epäyhteisöllisiä ihmisiä. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323043Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1361793Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191646
- 1381335
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su941109Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!47995Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917