Mitä HS kertoi inceleistä?

Anonyymi-ap

Näyttäisi olevan maksumuurin takana. Kyseinen juttu on nyt näköjään isosti esillä.

30

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei kiinnosta tippaakaan incelit eivätkä muutkaan miehet!

      • Entäs pukumiehet?


      • Anonyymi00010
        JeroP kirjoitti:

        Entäs pukumiehet?

        Putkimiehet?


    • Anonyymi00002

      Siellähän niitä isänmaan sankareita edusti vappuna, oikein nuoren naisen saivat kimpassa muilutettua. Niin urheaa

      • Anonyymi00004

        En tiiä mikä lie youtube-shorts eteeni pompahti missä oli muilutetun näköinen tyttönen. Kommentoijat olivat sitä mieltä että kyseessä oli meikkaus. Mistä minä tiedän? Joka tapauksessa, olen jo piiiiiiiiitkään nähnyt totuuden siinä asiassa että on yksinkertaisesti älyvapaata osallistua yhtään mihinkään mielenosoitukseen paitsi jos kapina kohdistuu päättäjiin/1lluminatiin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        En tiiä mikä lie youtube-shorts eteeni pompahti missä oli muilutetun näköinen tyttönen. Kommentoijat olivat sitä mieltä että kyseessä oli meikkaus. Mistä minä tiedän? Joka tapauksessa, olen jo piiiiiiiiitkään nähnyt totuuden siinä asiassa että on yksinkertaisesti älyvapaata osallistua yhtään mihinkään mielenosoitukseen paitsi jos kapina kohdistuu päättäjiin/1lluminatiin.

        No ellei peräti vasemmiston salaliitto. Kyllä se ihan narulle jäi. Heitä gubbe sinäkin jo voltti


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No ellei peräti vasemmiston salaliitto. Kyllä se ihan narulle jäi. Heitä gubbe sinäkin jo voltti

        Heitä itse 🖕. Ja haista 💩. Ei mulla muuta. Täytetekstiä tähän väliin jotta kommenttini menee perille. Viesti perille, viholliset v3rille. Olet salaliittoöyhöttäjä koska aloit puhumaan aiheesta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Heitä itse 🖕. Ja haista 💩. Ei mulla muuta. Täytetekstiä tähän väliin jotta kommenttini menee perille. Viesti perille, viholliset v3rille. Olet salaliittoöyhöttäjä koska aloit puhumaan aiheesta.

        Jaa, herättääkö se sinussa vägivaldaisia ajatuksia?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jaa, herättääkö se sinussa vägivaldaisia ajatuksia?

        Mitä tietyt Tere sammallaahdet, ns julkkispoliisit, pelastuslaitoksen sometyrrkumiehet ja yleispersut puoltaa. Nyt ei jätkät hyvältä näytä


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitä tietyt Tere sammallaahdet, ns julkkispoliisit, pelastuslaitoksen sometyrrkumiehet ja yleispersut puoltaa. Nyt ei jätkät hyvältä näytä

        Kuulin muuten kun joku ikäänku sparrasi näitä pellejä videolla vieressä nyt ette provosoidu. Sillä lailla piskit


    • Anonyymi00003

      Eikö haastatteleet palstasetää juttua varten? No onpa merkillistä ja ikävää... niin no onhan se ymmärrettävää miks ei. Juttua varten haastateltiin alle 40v. miehiä.

    • Anonyymi00006

      Incelin kunniatonta arvonimeä kantaa useimmiten persujen kannattaja joka on onnistunut karkottamaan huonolla hygienialla ja idiootin puheillaan ympäriltään mahdolliset parisuhteeseen kykenevät henkilöt.
      Osittain siksi nuoret naiset pitävät kotonaan mieluiten eläimiä kuin persukannattajaa.
      Eläimelläkään ei ole niin väliä, kaikki menevät persusta siisteydessä ja älykkyydessä yli.

      • Anonyymi00007

        Hel..tin hyvä kirjoitus!


      • Anonyymi00009

        Eläimellä viittaat mihin? Näin netistä videon missä oli paikallisbrittinainen ja eräs lääppijämies. Molemmat olivat sinut asian kanssa. Minulla on viesti heidän kaltaisilleen. You DISGUST me 🤮!


      • Anonyymi00023

        Lisääntykää niiden eläintenne kanssa sitten.


    • JeroP

      No mulla ois hesarin tilaus, mutten nyt ehdi kattoo.

      Laulakaamme odottaessamme: inseleitä onko heitä

      • Anonyymi00012

        No kiva kaveri olet.


      • Anonyymi00015

        Inceleitä äidin oomme kaikki. Siinää ja miinää... Asumme äiskän kellarissa, trollaamme palstoilla ja äänestämme fasisteja.
        Mutku sanna, mutku vasemmisto, mutku, mutku... Uli uli. Vuh vuh.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        No kiva kaveri olet.

        No aina ei voi olla niin kiva. Ei yksinkertasesti ehdi kaikkialle, eikä voi olla kahessa paikassa yhtaikaa.


    • Anonyymi00016
      • Anonyymi00017

        Hah! Tuossa nyt kävi just niin kuin jokainen täysijärkinen ihminen voisi odottaa käyvän jos hyökkäät natsien kulkuetta vastaan yksin. Mutta jos olet etuoikeutettu naispuoliseksi tunnustautuva henkilö, niin tietenkään mitkään normaalin maailman lainalaisuudet eivät koske sinua, vaan todellisuuskäsityksesi on otettu suoraan fem-fantasia elokuvista.
        Kuvaaja pelasti, kun natsit huomasivat että heitä kuvataan niin häipyivät paikalta, muuten olisi käynyt paljon pahemmin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Hah! Tuossa nyt kävi just niin kuin jokainen täysijärkinen ihminen voisi odottaa käyvän jos hyökkäät natsien kulkuetta vastaan yksin. Mutta jos olet etuoikeutettu naispuoliseksi tunnustautuva henkilö, niin tietenkään mitkään normaalin maailman lainalaisuudet eivät koske sinua, vaan todellisuuskäsityksesi on otettu suoraan fem-fantasia elokuvista.
        Kuvaaja pelasti, kun natsit huomasivat että heitä kuvataan niin häipyivät paikalta, muuten olisi käynyt paljon pahemmin.

        Minä kun olen tällainen ääriluterilainen mies, niin ryhdyn toimeen ja eliminoin noi naisten päällle käyvät. Hah, jokainen täysjärkinen tekee juuri näin 💪

        xLiner


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Minä kun olen tällainen ääriluterilainen mies, niin ryhdyn toimeen ja eliminoin noi naisten päällle käyvät. Hah, jokainen täysjärkinen tekee juuri näin 💪

        xLiner

        No siitä vaan, sinne vaan sitten seuraavan kerran. Eiköhän nuo natsit hakkaa kaikkia ihan tasapuolisesti sukupuoleen tai suuntaukseen katsomatta. Tai ehkä sittenkin joitain toisia hieman enemmän....


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No siitä vaan, sinne vaan sitten seuraavan kerran. Eiköhän nuo natsit hakkaa kaikkia ihan tasapuolisesti sukupuoleen tai suuntaukseen katsomatta. Tai ehkä sittenkin joitain toisia hieman enemmän....

        Ai kameroiden eteen kuten noi reppanat? Ehei 😁

        xLiner


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ai kameroiden eteen kuten noi reppanat? Ehei 😁

        xLiner

        No vedä huppu päähän niinkun muutkin, ihan hyvin sovit siihen porukkaan mukaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No vedä huppu päähän niinkun muutkin, ihan hyvin sovit siihen porukkaan mukaan.

        Naamioituminen on raukkamaista.

        xLiner


    • Anonyymi00020

      Just kattelin tuossa videot Yleltä tästä pahoinpitelystä. Eipä naurata kansalaisena saati naisena kyseinen toiminta. Tässä kotikaupungissa teen kaikkeni ja vielä lisää, että tämmöset saadaan vastuuseen ja toiminta laittomaksi. Aloitetaan ihan siitä, että ei päästetä näitä porukoita ei näiden lukupiirejä ja esim. bändejä tiloihin joita vähänkin kaupungin varoilla rahoitetaan. Työnantajalle valtuuksia somessa seurata missä yhteyksissä työntekijät esiintyy. Ei varmaan isotkaan yritykset halua nimeään kytkettävän näin vinoutuneeseen maailmankuvaan.

    • Anonyymi00022

      A studion ihminen muotoili asian jokseenkin niin, ettei voi olla etukäteen tiedossa muuttuuko mielenilmaus väkivaltaiseksi vai ei. Ei tietenkään voi. Mutta pointti on ehkä kuitenkin siinä, että jos näin käy, kuten tällä kertaa kävi, että siihen ei puututtu. Toisekseen oudoksun sitäkin suuresti että mistä syystä nämä ilmausta turvaavasta osa oli naamioituneina. Eihän ne varmaan mitään karhuryhmää olleet, elleivät sitten sieltä vatilautaselta

      • Anonyymi00024

        Kuuluuko tällaisen yhteiskunnallisen keskustelun merkkailu ja listoilu jonkun implisiittisiin etupiirioikeuksiin? Ei sekään mummielest


    • Anonyymi00027

      onko incelit siis kuin näitä luuseri-pelkuriö-miehiä jotkaq eivät uskalla oikeassas elämässä tutustua, naisiin,?

      vain humalapäissään ylkerhoissa asuvat siis incelit, hämärän piiliossan kuin torakat?

      humalapäissään, incelit, kuin torakat ryömivät koloistaan yön pimetessä yökerhoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe