Miettikääpä kuolinvuodettanne

Anonyymi-ap

Äijät!! Miltä tuntuu elämän viime metreillä miettiä mihin elämänne käytitte. Kaiken aikanne muiden kiusaan ja vainoon, mahtaa v*tuttaa!! Mutta tehän kyllä ootte kuolemattomia omasta mielestänne. Luulette ilmeisesti että muut ihmiset vain kuolevat ja te elätte ikuisesti. Siinä ootte hyvin väärässä.

9

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jotta saataisiin hieman lisää draamaa, niin mitä miettinee heidän luojansa heidän elämästään. Kuitenkin elämä on useampien elämien ketju ja "jonkun" pitää päättää millaisessa kehossa jatketaan seuraavassa elämässä ja kun tiedetään että tämä elämästä päättävä taho on ääretön määrä oikeudenmukaisempi kuin ihminen, mitenhän mahtava näiden äijien tulevaisuus onkaan.

      • Anonyymi00007

        Hyvä kysymys! Tuskin on häävi, mikäli seuraava elämä on odotettavissa


    • Anonyymi00002

      Mitä annoit

      • Anonyymi00006

        Erikoinen kysymys sinulla tähänkin palstaäijän paatokseen mm suhteessa sisältöön ja muutenkin. T naiselta- ota lääkkeet


    • Ei miltään. Iha tytyväinen oon. Mulla ei oo koskaan mitään suhdetta ollu, eli en oo voinu kellekään haitaks olla. Miljoonia kuvia oon ottanu ja pari näyttelyä pitäny. Vielä voi jotakuta kuvattavaa löytyä ja jos elinaikaa riittää, niin kolmas näyttely on tulossa ja kirja kirjotettu. Tekstiä jo 300 sivua. Mutta ihan tommosta raamattua en aio julkasta.

    • Anonyymi00003

      viimeuksenä henkäysenä hän lasusuu: Voi Jeesus mitern petit minut kun Sinunuskoin..

    • Anonyymi00004

      Tiedätkö palstaälykkö, mistä tietää ettei ole kuolematon? Sydän itkee sydänsurun takia. Niin, siitä kivusta sen tietää.
      Ps. katkeruus ei ole kaunista.

    • Anonyymi00005

      Työ vaatiikyllä paljon fyysistä voimaa ja ajatuksen pitäö luistaa. Kaikki aika menew johonkin työhön. Ei ehdi muuta.

    • Anonyymi00008

      Noin yleensä monen pahantekijän kohdalla luoja miettii, annetaanko enää mahdollisuutta edes kierrätykseen. Ihmisille on annettu aivan väärä kuva omista velvollisuuksistaan täällä elämässä. Väitän et aikojen alussa, joku kymmenettä munkkiaan syövä munkki on ehdottanut luostarissa muille veljilleen: Entäs jos jumala antaisi kaikki pahat teot ja synnit anteeksi. Kaikki innostuivat asiasta, ajatus sopisi kaikille ihmisille, ei tarvitsisi ottaa enää vastuuta itsestään henkisesti. Kun ajatellaan vaikka koko luonnon järjestelmää, joka toimii niin täydellisen varmasti, vaikka kaiken kaikkiaan se on niin käsittämättömän iso kokonaisuus, jossa ihmisenä on annettu näkyville miljoonas-prosentin osia. Tuollaisen älyttömän kokonaisuuden toimiminen ja pysyminen elossa vaatii sellaista älyä, ettei ihmisellä riitä edes äly kuvittelemaan älyä. Ihminen saa jo kaatumaan pienen tekoälyn tai ohjelman, jolla saadaan jonkun robotin suu auki. Jos tuossa luonnon systeemissä annettaisiin anteeksi kaikkien siinä toimivien teot, eihän se toimisi ollenkaan, vaan olisi jatkuvaa kaaosta. Avainsana on joustavuus ja elpyminen. Luonnon järjestelmä kestää ihmisten väärinkäytöksiä elämää kohtaan, mutta juuri siksi on elämät jaettu useiden elämien ketjuiksi, jotta luonto voi korjata ihmisen toimintaa useiden elämien aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe