Mitä ehkäisyä käytössä?

Anonyymi-ap

Harrastatteko yhden yön hoitoja? Tässä nainen pohtii olisiko ehkäisystä paljon haittoja ja luottiaisiko miehien kumin käyttöön.

24

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos kumin käytöstä on sovittu ja mies ei sitä käytä, kyseessä on rikos.

      Eli sitten dokumentoit tapahtumat ja otat yhteyttä poliisiin. Tämä ei ole luottamuksen asia eikä sitä kannata sellaiseksi pukea.

      Miehillä tilanne on huonompi: jos nainen sanoo käyttävänsä hormonaalista ehkäisyä mutta ei todellisuudessa käytäkään, se ei ole rikos. Saatat joutua elättäjäksi, mutta se ei siltikään ole rikos naisen taholta.

      Eli kumin poistaminen kesken yhdynnän on rikos mutta miehen huijaaminen isäksi ei ole rikos.

      Sellaista.

      🦄

      • Anonyymi00010

        Miehen harkinta on siinä käyttääkö kumia vai ei turha itkeä jos ei käyttäny


    • Anonyymi00002

      En harrasta mutta sanoisin että olen kake undulaatti ja paljaalla ja kun hommat ohi niin moikka ja 9kk päästä nainen etsii kake undulaattia niin etsiä saa rauhassa

    • Anonyymi00003

      Yhdenyön juttuja hyi olkoon 🤮

    • Anonyymi00004

      En harrasta, mutta jos harrastaisin, niin ehkäisynä käyttäisin tuplaehkäisyä eli hormonaalista ehkäisyä sekä kondomia. En ottaisi sitä riskiä, että tulisin raskaaksi miehelle, jonka olen vasta tavannut puhumattakaan sp-taudeilta suojautumisesta.

      Seksuaaliterveys on syytä ottaa tosissaan sekä itsensä että kumppaniensa takia.

      Aletheias

      • Anonyymi00006

        Entä kun mies on korkeastikoulutettu ja rikas ja varakas mies ja ottaa tietsikan ja kirjoittaa ehkäisy tai kondomi eli etätyönä tilasi kondoomin tai ehkäsyn ja siitäkin tuli palkka tilille eli näet kun painoi enter näppäintä eli et voi tulla raskaaksi


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Entä kun mies on korkeastikoulutettu ja rikas ja varakas mies ja ottaa tietsikan ja kirjoittaa ehkäisy tai kondomi eli etätyönä tilasi kondoomin tai ehkäsyn ja siitäkin tuli palkka tilille eli näet kun painoi enter näppäintä eli et voi tulla raskaaksi

        Sivusta totean, että sen seksinkin voi sitten hoitaa etänä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Sivusta totean, että sen seksinkin voi sitten hoitaa etänä.

        No tämä oli hyvä sait sanattomaksi


    • Anonyymi00005

      En harrasta. Kondomit ovat todella syvältä. Minulla on kierukka, eli vakipartneri, jonka kanssa ei tarvitse tauteja miettiä käy.

      • Anonyymi00015

        Sivusta huikkaan, että mitä sitten, jos vakkari onkin käymyt vieraissa ja tuo tuliaisena sukupuolitaudin?

        Nimim. Kokemusta on


    • Anonyymi00009

      Yhden yön hoidoissa ainoa vähänkään järkevä ehäisykeino on kortonki ja ne kannattaa naisella olla omat kuten miehilläkin löytyy miehiä jokka tuikkii reikiä niihin kumeihin ihan kuten naisiakin

    • Anonyymi00011

      Naisillekin on kondomeja.

      xLiner

    • Anonyymi00012

      Pari ekaa vetoa kumin kanssa, sitten paljaalla, ja mällit sisään.

    • Ehkäsy? No on teilläkin ongelmia.

      Mä suosittelen ennalta ehkäsyä. Eli ei ees hakeuduta tilanteisiin mistä vois tulla ongelmia.

    • Anonyymi00013

      Kumi suojaa sen alueen minkä se peittää. Genitaalialueen herpes tarttuu oireettomaltakin kumppanilta. Suosittelen silti aina kumin käyttöä.
      Huuliherpes hsv1 tarttuu toisen genitaaleihin hsv2:na.

      • buddy-love

        Tarkennus tuohon, että ykkönen ja kakkonen ovat eri versioita, mutta niiden esiintymispaikka voi olla tavallisesta poikkeava, eli silti ne edelleen ovat omat versionsa.


      • Anonyymi00016

        Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.

        Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.

        Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.

        Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.


    • Anonyymi00014

      magic-kondomi, taikakondomi.

      hmm joku niin punaisten autojen villitys menossa kun kaikilla punaisia autoja, eihän se vväri tietysti autoa pahernna, huvittavaakin vähän tuollainen juttu.

    • Anonyymi00017

      Joku nainen niin en haluaisi mitenkään häiritä häntä mutta kun tuollainenkin kiinalaisten kieli... hän voisi opettaa jotain vähän.

      gong gong on kuin joku kuin isukki.

      huviksikin jotain, niin ja kun täällä kukaan rimputtele ovikelloja kuin joku Remontti-Ressukka-Reiska.

      Ei uskalla rinkuttaa jos ei ole jotain oikeaa iaakin sitten.

    • Anonyymi00021

      Pitkäaikainen avoliitto.

      -keinovaginamies-

    • Täällä ei taaskaan toimi juuri mitään, joten pistän tämän tähän:

      Kevätsiivous käynnissä. Tuolla verstaan takana oli yksi vanerilevy maata vasten ja kun siirsin sitä, niin sen alle oli piiloutunut yksi kylmissään oleva sisilisko.
      Olin aikeissa ottaa siitä kuvan, mutta se ehti lämmetä sillä välin kun minulla oli muuta tekeillä oli sitten lähtenyt jo omille teilleen.
      Hauskoja otuksia ja ensimmäinen kerta kun sellainen tulee tässä ihan pihassa vastaan
      (on niitä tuolla metsässä ilmeisesti melko tiheässä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe