Harrastatteko yhden yön hoitoja? Tässä nainen pohtii olisiko ehkäisystä paljon haittoja ja luottiaisiko miehien kumin käyttöön.
Mitä ehkäisyä käytössä?
24
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kumin käytöstä on sovittu ja mies ei sitä käytä, kyseessä on rikos.
Eli sitten dokumentoit tapahtumat ja otat yhteyttä poliisiin. Tämä ei ole luottamuksen asia eikä sitä kannata sellaiseksi pukea.
Miehillä tilanne on huonompi: jos nainen sanoo käyttävänsä hormonaalista ehkäisyä mutta ei todellisuudessa käytäkään, se ei ole rikos. Saatat joutua elättäjäksi, mutta se ei siltikään ole rikos naisen taholta.
Eli kumin poistaminen kesken yhdynnän on rikos mutta miehen huijaaminen isäksi ei ole rikos.
Sellaista.
🦄- Anonyymi00010
Miehen harkinta on siinä käyttääkö kumia vai ei turha itkeä jos ei käyttäny
- Anonyymi00002
En harrasta mutta sanoisin että olen kake undulaatti ja paljaalla ja kun hommat ohi niin moikka ja 9kk päästä nainen etsii kake undulaattia niin etsiä saa rauhassa
- Anonyymi00003
Yhdenyön juttuja hyi olkoon 🤮
- Anonyymi00004
En harrasta, mutta jos harrastaisin, niin ehkäisynä käyttäisin tuplaehkäisyä eli hormonaalista ehkäisyä sekä kondomia. En ottaisi sitä riskiä, että tulisin raskaaksi miehelle, jonka olen vasta tavannut puhumattakaan sp-taudeilta suojautumisesta.
Seksuaaliterveys on syytä ottaa tosissaan sekä itsensä että kumppaniensa takia.
Aletheias- Anonyymi00006
Entä kun mies on korkeastikoulutettu ja rikas ja varakas mies ja ottaa tietsikan ja kirjoittaa ehkäisy tai kondomi eli etätyönä tilasi kondoomin tai ehkäsyn ja siitäkin tuli palkka tilille eli näet kun painoi enter näppäintä eli et voi tulla raskaaksi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä kun mies on korkeastikoulutettu ja rikas ja varakas mies ja ottaa tietsikan ja kirjoittaa ehkäisy tai kondomi eli etätyönä tilasi kondoomin tai ehkäsyn ja siitäkin tuli palkka tilille eli näet kun painoi enter näppäintä eli et voi tulla raskaaksi
Sivusta totean, että sen seksinkin voi sitten hoitaa etänä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sivusta totean, että sen seksinkin voi sitten hoitaa etänä.
No tämä oli hyvä sait sanattomaksi
- Anonyymi00005
En harrasta. Kondomit ovat todella syvältä. Minulla on kierukka, eli vakipartneri, jonka kanssa ei tarvitse tauteja miettiä käy.
- Anonyymi00015
Sivusta huikkaan, että mitä sitten, jos vakkari onkin käymyt vieraissa ja tuo tuliaisena sukupuolitaudin?
Nimim. Kokemusta on
- Anonyymi00009
Yhden yön hoidoissa ainoa vähänkään järkevä ehäisykeino on kortonki ja ne kannattaa naisella olla omat kuten miehilläkin löytyy miehiä jokka tuikkii reikiä niihin kumeihin ihan kuten naisiakin
- Anonyymi00011
Naisillekin on kondomeja.
xLiner - Anonyymi00012
Pari ekaa vetoa kumin kanssa, sitten paljaalla, ja mällit sisään.
Ehkäsy? No on teilläkin ongelmia.
Mä suosittelen ennalta ehkäsyä. Eli ei ees hakeuduta tilanteisiin mistä vois tulla ongelmia.- Anonyymi00013
Kumi suojaa sen alueen minkä se peittää. Genitaalialueen herpes tarttuu oireettomaltakin kumppanilta. Suosittelen silti aina kumin käyttöä.
Huuliherpes hsv1 tarttuu toisen genitaaleihin hsv2:na.Tarkennus tuohon, että ykkönen ja kakkonen ovat eri versioita, mutta niiden esiintymispaikka voi olla tavallisesta poikkeava, eli silti ne edelleen ovat omat versionsa.
- Anonyymi00016
Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.
Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.
Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos herpes ei ole oireinen ja käytössä on estolääkitys, niin aika piemi todennäköisyys, että se tarttuu. Toki kumia kannattaa käyttää silti.
Mistähän löytää Uudeltamaalta miehen, joka kantaa jo virusta hsv2. Ikää n. 55-70. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäkasasta.
- Anonyymi00014
magic-kondomi, taikakondomi.
hmm joku niin punaisten autojen villitys menossa kun kaikilla punaisia autoja, eihän se vväri tietysti autoa pahernna, huvittavaakin vähän tuollainen juttu. - Anonyymi00017
Joku nainen niin en haluaisi mitenkään häiritä häntä mutta kun tuollainenkin kiinalaisten kieli... hän voisi opettaa jotain vähän.
gong gong on kuin joku kuin isukki.
huviksikin jotain, niin ja kun täällä kukaan rimputtele ovikelloja kuin joku Remontti-Ressukka-Reiska.
Ei uskalla rinkuttaa jos ei ole jotain oikeaa iaakin sitten. - Anonyymi00021
Pitkäaikainen avoliitto.
-keinovaginamies- Täällä ei taaskaan toimi juuri mitään, joten pistän tämän tähän:
Kevätsiivous käynnissä. Tuolla verstaan takana oli yksi vanerilevy maata vasten ja kun siirsin sitä, niin sen alle oli piiloutunut yksi kylmissään oleva sisilisko.
Olin aikeissa ottaa siitä kuvan, mutta se ehti lämmetä sillä välin kun minulla oli muuta tekeillä oli sitten lähtenyt jo omille teilleen.
Hauskoja otuksia ja ensimmäinen kerta kun sellainen tulee tässä ihan pihassa vastaan
(on niitä tuolla metsässä ilmeisesti melko tiheässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483