Tässä ajatuksia siitä, miksi sinkkuna eläminen on mukavaa ja miten nauttia siitä täysillä:Täysi itsemääräämisoikeus: Saat päättää itse kaikesta: sisustuksesta, ruoasta, aikatauluista ja vapaa-ajasta ilman kompromisseja. 0.5.2Aikaa ja energiaa omille intohimoille: Sinkkuna on usein enemmän resursseja panostaa harrastuksiin, ystäviin ja itsensä kehittämiseen. 0.5.1Arjen rauha: Koti on oma rauhoittumispaikka ilman parisuhteeseen liittyviä konflikteja tai jännitteitä, 0.5.8 joita voi syntyä esimerkiksi silloin, kun rakkaus hiipuu tai yhteistä säveltä ei löydy, 0.5.3.Ei paineita: Voit välttää seurusteluyhteiskunnan luomat paineet ja nauttia omasta seurasta ilman kiirettä "laittaa peliin vaivaa", jota suhde vaatisi, 0.5.10, 0.5.17. Tämä on pysyvä tila itsellä. En ole suhdeihminen,ahdistuin vaan jonkun kanssa ollessa. Hyvää kesää kaikille:)
Minut luotu sinkuksi
10
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö suhteessa olemisessa olisi mitään plussapuolia?
- Anonyymi00002
Läheisyys ja seksi
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Läheisyys ja seksi
Mutta ahdistut sitten kuitenkin läheisyydestä ja seksistä?
- Anonyymi00003
Olet ilmeisesti ollut aika kontrolloivien ihmisten seurassa.
Varsinkin nuo ensimmäiset seikat kuulostavat absurdeilta. Miksi kukaan estäisi sellaisia asioita suhteen toiselta osapuolelta?
🦄- Anonyymi00005
Tietenkin estäisi, jos ei suhteen toinen osapuoli halua enää seksiä! Minä en hyväksy häirikköä enää elämääni, koska en pidä hänen luonteestaan ollenkaan! Sen tiedän ettei hän varmasti haluaisi koskaan seksiä kanssani! Kymmenen vuoden piina takana! Hyi hel..tti!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietenkin estäisi, jos ei suhteen toinen osapuoli halua enää seksiä! Minä en hyväksy häirikköä enää elämääni, koska en pidä hänen luonteestaan ollenkaan! Sen tiedän ettei hän varmasti haluaisi koskaan seksiä kanssani! Kymmenen vuoden piina takana! Hyi hel..tti!
Mitä? 😄 Nyt en ymmärrä enää ollenkaan.
🦄 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuo selittääkin paljon.
- Anonyymi00008
Ihan hyvin voisi olla amerikkalaisessa parisuhteessa, talossa jossa miehille tehdään "miesluola".
Paikka jonne voi mennä rentoutumaan kavereiden kanssa, tai yksin.
Kyllä parisuhteessa molemmat kaipaavat ajottain omaa rauhaa.
Parisuhteet ovatkin järjestelykysymyksiä, jokaiselle jotakin.
AVYleensäkin taloissa pitäs olla hyvät työtilat. Ja jos oisin suhteessa. Niin ihan hyvin vois harrastella kumpikin, ei se mua häirittis ja vuorotella koneiden käytössä. En silleen yksittisyyttä tarvi. Enempikin joutilaisuus, joku sohvalla istuminen alkais ärsyttään.
- Anonyymi00009
Toi otsikko...
Miksiköhän minut on luotu? 😁
Nuorempana varsin olin parisuhdeihminen ja sosiaalinen eksovertti. Nyt erakkomainen mikälie vertti. 😃
Eiköhän sitä jokainen muutu elämän myötä? Ei ketään luoda, vaan eläminen luo jotain. 🙂 Ihminen oppii itsestään jotain. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483