Kerran kissa pyöri ja kiehnäsi sellaisen lankamaton päällä. Sitten tuli puskemaan jalkaani. Kuului oikein "NAPS" ja näkyi kipinä.
Siinä kissassa oli varmaan iso varaus. Satoja, ellei tuhansia voltteja.
>Simiti<
Oletteko saaneet sähköiskua kissasta/koirasta?
5
121
Vastaukset
Oon, gise kissa eli se joka eli 19 vuotiaaksi. Kun kissat tykkää ensin haistella sun kättä, enne silitystä. Niin se tuli kerran haisteleen. Ja räpsäytti oikeen kipunan sen nenään. Varmaan teki kipeetäkin, kun kisulin nenuli on märkä ja johtaa vielä erityisen hyvin sähköö.
- Anonyymi00001
Sain kerran kunnon iskun naiselta. Hän oli ensihoitaja ja käynnisti pumppuni uudestaan.
- Anonyymi00002
Sähkömiehen kosketus on aina isku.
- Anonyymi00003
Minulla ei ole lemmikkejä. 😞 Mutta kärsin vakavasta kissakuumeesta. 🥺🐱
Miehestä tulee joskus sähköiskuja, varsinkin autossa. Ja jos sähköisku tulee huuliin, kun pusuttaa, se sattuu molempiin aivan kamalasti. 😩
🦄 - Anonyymi00004
Aloittajana totean, että staattinen sähkö ja villapaita rules. 😇
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514