Semmonen jota tapaillaan kerran pari viikossa ja pannaan?
Onko teillä kesäheila?
24
595
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole vielä, mut kohta on! Näiden kanssa ei kannata hätäillä.
- Anonyymi00002
Mitä mä sillä teen?
- Anonyymi00003
Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?
Sitä varten hankitaan koira.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitä varten hankitaan koira.
Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitä varten hankitaan koira.
Just nyt tulee Yle Teemalta dokumentti aiheesta.
- Anonyymi00022
JeroP kirjoitti:
Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.
Entä jos huomaakin olevansa allerginen koiralle, siitä voi olla vaikea päästä eroon silloin? Itse olen allerginen, joka todettiin vasta noin 26- vuotiaana. 22- v. En vielä ollut.
- Anonyymi00005
Työstä kotiin ajellessa soi Tahosekoittimen Hetken tie on kevyt. Tulipa mieleeni juurikin, että kesäheila olisi ihan hyvä ajatus. Minulla on jo kohdekin katsottuna ja suunnitelma juhannukseksi. Jos se ei onnistu, niin sitten joku muu, kun kesää on senkin jälkeen vielä reilusti jälellä.
- Anonyymi00006
Kesäheila tuo mukavaa lisäväriä, keventää mieltä ja tekee helteistä (tai vesisateistakin) astetta hauskempia. Eikä sitä tarvitse ottaa liian vakavasti.
- Anonyymi00007
kerran pari koko kesänä ja sitten jätetään
- Anonyymi00009
Yksi virolainen ravintolatyöntekijä olisi kiikarissa. Sinkku ja taitaa olla raskaana. No, ainakin voinee huoletta painaa paljaalla, kunhan testit on tehty...
- Anonyymi00010
On talviheila ja jatketaan kesälläkin.
- Anonyymi00023
Öljyt kannattaa vaihtaa välissä? Talviöljy voi olla liian juoksevaa kesäisin? Ja kone leikkaa kiinni?
- Anonyymi00011
Kunnianperso tavoite on mulla, elää ilman nyrkkikylliä koko kesä. Meinasin saavuittaa puhtaan tolkun aseksuaalisuuden tilan. Aloitin runkkupaaston jo 17.12 viimevuonna ja seksipaastoa olen pitänyt lähes 43 vuotta eli syntymästä asti, halipaastoa n 27 vuotta. olen jo aika pitkällekuivettunut tylsimys, en ollenkaan mikään lystimys
- Anonyymi00012
Kesäheila on seitanan ansa, aseksuaalisuus taasen on pyhittymistä. Pitää nauliskella joka päivä perkkeleitänsä ristiin lyijyisellä pajavasaralla kymmenen tuuman teräsnauloin hikisilmin ja kilvoitella täten syntisiä kadoittavia riivaajatapreitansa vastaan
- Anonyymi00013
Jostain löydän oman syy ja seuraus -miehen!
- Anonyymi00014
en ynmärrä tollasta holtittomuutta, Mieluummin naimisiin immen kanssa ja loppuikä yhdessä tahi sitten ollaan yksin ja askesuaalistetaan poyyke ettei tarvi palaa himon tulessa vuosikymmenet
- Anonyymi00015
Papin aammenen jälkee avio vuoteeseen, ei aiemmin.
- Anonyymi00016
Eikö tuo ole jo vanhanaikaista? Viagra on keksitty aikoja sitten. Pelit toimii jo pimeilläkin vuodenajoilla 🌞
xLiner - Anonyymi00017
Kaihean vaivalloista tuollainen. Ei kiitos.
- Anonyymi00018
Pidempiaikaisen heilan voisin tosin kyllä ottaa. Paljon vähemmän riesaa ja vaivaa.
- Anonyymi00019
Se on vähän sama, kuin kesäheluna eli kesälehmä.
- Anonyymi00024
Kesäheilastelu loppuu syksyyn mennessä, muuten voi panna vaikka monta kertaa päivässä.
- Anonyymi00025
Ei oo eikä tuu. Etsin kunnon parisuhdetta enkä mitään hupiukkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504