Onko teillä kesäheila?

Anonyymi-ap

Semmonen jota tapaillaan kerran pari viikossa ja pannaan?

24

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole vielä, mut kohta on! Näiden kanssa ei kannata hätäillä.

    • Anonyymi00002

      Mitä mä sillä teen?

      • Anonyymi00003

        Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?

        Sitä varten hankitaan koira.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sitä varten hankitaan koira.

        Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sitä varten hankitaan koira.

        Just nyt tulee Yle Teemalta dokumentti aiheesta.


      • Anonyymi00022
        JeroP kirjoitti:

        Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.

        Entä jos huomaakin olevansa allerginen koiralle, siitä voi olla vaikea päästä eroon silloin? Itse olen allerginen, joka todettiin vasta noin 26- vuotiaana. 22- v. En vielä ollut.


    • Anonyymi00005

      Työstä kotiin ajellessa soi Tahosekoittimen Hetken tie on kevyt. Tulipa mieleeni juurikin, että kesäheila olisi ihan hyvä ajatus. Minulla on jo kohdekin katsottuna ja suunnitelma juhannukseksi. Jos se ei onnistu, niin sitten joku muu, kun kesää on senkin jälkeen vielä reilusti jälellä.

      • Anonyymi00006

        Kesäheila tuo mukavaa lisäväriä, keventää mieltä ja tekee helteistä (tai vesisateistakin) astetta hauskempia. Eikä sitä tarvitse ottaa liian vakavasti.


    • Anonyymi00007

      kerran pari koko kesänä ja sitten jätetään

    • Anonyymi00009

      Yksi virolainen ravintolatyöntekijä olisi kiikarissa. Sinkku ja taitaa olla raskaana. No, ainakin voinee huoletta painaa paljaalla, kunhan testit on tehty...

    • Anonyymi00010

      On talviheila ja jatketaan kesälläkin.

      • Anonyymi00023

        Öljyt kannattaa vaihtaa välissä? Talviöljy voi olla liian juoksevaa kesäisin? Ja kone leikkaa kiinni?


    • Anonyymi00011

      Kunnianperso tavoite on mulla, elää ilman nyrkkikylliä koko kesä. Meinasin saavuittaa puhtaan tolkun aseksuaalisuuden tilan. Aloitin runkkupaaston jo 17.12 viimevuonna ja seksipaastoa olen pitänyt lähes 43 vuotta eli syntymästä asti, halipaastoa n 27 vuotta. olen jo aika pitkällekuivettunut tylsimys, en ollenkaan mikään lystimys

    • Anonyymi00012

      Kesäheila on seitanan ansa, aseksuaalisuus taasen on pyhittymistä. Pitää nauliskella joka päivä perkkeleitänsä ristiin lyijyisellä pajavasaralla kymmenen tuuman teräsnauloin hikisilmin ja kilvoitella täten syntisiä kadoittavia riivaajatapreitansa vastaan

    • Anonyymi00013

      Jostain löydän oman syy ja seuraus -miehen!

    • Anonyymi00014

      en ynmärrä tollasta holtittomuutta, Mieluummin naimisiin immen kanssa ja loppuikä yhdessä tahi sitten ollaan yksin ja askesuaalistetaan poyyke ettei tarvi palaa himon tulessa vuosikymmenet

    • Anonyymi00015

      Papin aammenen jälkee avio vuoteeseen, ei aiemmin.

    • Anonyymi00016

      Eikö tuo ole jo vanhanaikaista? Viagra on keksitty aikoja sitten. Pelit toimii jo pimeilläkin vuodenajoilla 🌞

      xLiner

    • Anonyymi00017

      Kaihean vaivalloista tuollainen. Ei kiitos.

      • Anonyymi00018

        Pidempiaikaisen heilan voisin tosin kyllä ottaa. Paljon vähemmän riesaa ja vaivaa.


    • Anonyymi00019

      Se on vähän sama, kuin kesäheluna eli kesälehmä.

    • Anonyymi00024

      Kesäheilastelu loppuu syksyyn mennessä, muuten voi panna vaikka monta kertaa päivässä.

    • Anonyymi00025

      Ei oo eikä tuu. Etsin kunnon parisuhdetta enkä mitään hupiukkoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe