Introverttille on paljon helpompaa olla yksinään, kuin yrittää suhdetta naisen kanssa.
Ei paljon keksi puhumista naisen kanssa, eikä nainen halua miestä, joka ei juurikaan mitään puhu tai jos puhuu, niin puhuu samoja asioita.
Naisen kanssa kun pitäisi olla koko ajan puhelias.
Joillakin on käsitys, että aasiasta löytää suomi mies helposti naisen.
Katselin videota, jossa suomalainen mies yritti lähestyä naisia thaimaassa.
Ei ollut edes mikään ruma mies.
Kun mies lähestyi naisia, kysyi onko nainen sinkku, niin 99% naisista sanoi, että hänellä on poikaystävä, vaikkei välttämättä edes ollut, mutta se on naiselle hyvä keino saada hätistettyä mies pois, kun näin ilmaisee, ettei ole sinkku.
Kun mies kysyi naisen nimeä, niin pieni osa sanoi nimensä, mutta suurin osa suhtautui, mitä nimeni sinulle kuuluu.
Tai kun mies kysyi naisen puhelin numeroa, niin 99% vastasi ei.
Että ei sieltä aasiasta mitään naista helposti löydy, kuten jotkut kuvittelee.
Introvertillä helpompaa olla yksin
25
154
Vastaukset
Introvertti mies on epätyypillinen ominaisuus maailman historiassa. Ekstroverttiyyteen liittyy stereotyyppinen maskuliinisuuden vahvuudet ja ominaisuudet. Introverttiyyteen taas feminiinisyyden vastaavat.
Kenties tästä pitäisi osata nauttia, että olet tyhjää ilmaa deittailu mielessä. Ettei ole husbando-materiaalia. Lakata elämästä elämätöntä elämää sen vuoksi, että pelko ekstrovertti normin rikkomisesta vaurioittaisi jo rikkinäisiä siteitä yhteiskuntaamme. Eli uskaltaa olla oma itsensä.- Anonyymi00001UUSI
Introvertin täytyy etsiä introvertti. Suomeksi: Tuppisuu tarttee toisen tuppisuun.
Jotenkin ihmettelen monesti sitä, että jotkut ajattelee, että kyllä pitäisi riittää toiselle, vaikka ei olisi kuin nimi. Mitään ei tarvitsisi tuoda suhteeseen ja sen nimen pitäisi riittää...
Sitten kun se ei riitä toisille, ei myy ns. Niin sitten uhriudutaan. En tajua...- Anonyymi00005UUSI
Toinen on sellainen empaattisuus, tunneälykkyys.
Jos itse on sellainen, sellaista kumppania myös tarvitsee. Vastavuoroisuus on suhteiden liima. Jos suhde on yksipuolinen joltain kantilta, se ei palvele silloin toista puolta.
Nyyttikestit lässähtää heti, jos joku ei tuo mitään ja popsii vain muiden tuomat eväät. Näin se menee... - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toinen on sellainen empaattisuus, tunneälykkyys.
Jos itse on sellainen, sellaista kumppania myös tarvitsee. Vastavuoroisuus on suhteiden liima. Jos suhde on yksipuolinen joltain kantilta, se ei palvele silloin toista puolta.
Nyyttikestit lässähtää heti, jos joku ei tuo mitään ja popsii vain muiden tuomat eväät. Näin se menee...Tästä olen täysin samaa mieltä! En voi enää sietää yhtäkään sellaista miestä, joka ei osaa olla vastavuoroinen ja ajattelee niin, että naisen pitää tehdä kaikki niin henkisesti kuin fyysisesti!
- Anonyymi00015UUSI
Ekstrovertti sitten tarvitsee introvertin, jolle voi esiintyä häiriöttä rajattomasti ja kälättää tauotta ja keskeytyksettä (*Korvatulpat, *di@pam, *rotanmyrkky)...
xLiner - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ekstrovertti sitten tarvitsee introvertin, jolle voi esiintyä häiriöttä rajattomasti ja kälättää tauotta ja keskeytyksettä (*Korvatulpat, *di@pam, *rotanmyrkky)...
xLinerVälillä todellakin tulee tunne, että tarvitsevat, kun nuo kälättäjät yrittävät aina tunkea seuraani. Osaan tiki hetken suvjuvasti kuunnelle, mutta en IKINÄ huolisi sellaista pysyvämmin elämääni. 😁
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tästä olen täysin samaa mieltä! En voi enää sietää yhtäkään sellaista miestä, joka ei osaa olla vastavuoroinen ja ajattelee niin, että naisen pitää tehdä kaikki niin henkisesti kuin fyysisesti!
No naisista oikeasti vastavuoroista on likipitäen mahdotonta löytää. Moni feikkaa sitä ja jaksaa pitää kulissia noin vuoden.
Nykyään noin +40---> vuotiaat naiset on kasvatettu olemaan huomioivia, tykkäs ne siitä tai ei.
Siitä vastavuotoisuudesta pitää osata pitää, saada itsekin, että se on luontevaa...muuten se on raskasta feikkaamista ja loppuu aikanaan. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
xLinerMietin vaan, miksi introvertti tuohon suostuisi?
Eikö hän tee itse itselleen sen ongelman? - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Välillä todellakin tulee tunne, että tarvitsevat, kun nuo kälättäjät yrittävät aina tunkea seuraani. Osaan tiki hetken suvjuvasti kuunnelle, mutta en IKINÄ huolisi sellaista pysyvämmin elämääni. 😁
Niin... tokkopa ne suhteessa hiljenisivät...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mietin vaan, miksi introvertti tuohon suostuisi?
Eikö hän tee itse itselleen sen ongelman?Ei varmasti kauaa suostukaan. Töissä moottorituville ei oikein voi mitään. Kyllä sen aikaa yleensä kestää, jolleivät ole ihan mlkkuja. Vapaalla on helpompi valita seuransa.
xLiner
- Anonyymi00002UUSI
Naisissakin on yhtälailla introvertteja, jotka eivät pälättävää miesseuraa.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi introverttimiehelle ei kelpaa introverttinainen?
- Anonyymi00004UUSI
Tämä...☝️
Tapasin kerran erään todella ujon, hiljaisen naisen. Oli todella vaivaannuttavaa treffata hänet. Meni monologiksi koko homma.
Mutta olen nähnyt kahviloissa ja yleisissä paikoissa pariskuntia, jotka eivät puhu toisilleen yhtään mitään. Ja päällepäin kumpikin näyttää tyytyväiselle, eli kyse ei ole mykkäkoulusta. Olen varma, että kumpikin nauttii siitä, ettei kumpikaan sano mitään.
Olin taannoin vaimoni kanssa erittäin vähäpuheisen pariskunnan luona. Varsin kamaloittava tilanne.
- Anonyymi00006UUSI
Eksäni oli todella vähäpuheinen ja se aiheutti paljon ongelmia parisuhteessa! Kun hän ei halunnut lähteä terapiaankaan, laitoin eropaperit menemään!
- Anonyymi00007UUSI
Meillä menee eksäsi kanssa hyvin :)
- Anonyymi00008UUSI
Eksäni ei puhunut mitään että löysi uuden kumppanin ja lähti menemään 🤷♂️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eksäni ei puhunut mitään että löysi uuden kumppanin ja lähti menemään 🤷♂️
Emme ole vaihtaneet sen jälkeen sanaakaan :D
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meillä menee eksäsi kanssa hyvin :)
Tuskin olet lasteni isä, josta minä kerroin!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuskin olet lasteni isä, josta minä kerroin!
En niin, olen lasteni äiti :) Tahdoin vain sanoa ettei yhden tapaus koskaan vastaa toista.
- Anonyymi00010UUSI
Uteliaisuudesta miksi miehen pitäisi osata puhua naisen kanssa kun ei nainenkaan osaa puhua miehen kanssa
- Anonyymi00014UUSI
Ei tietenkään tarvitse. Vaan mikset etsi naista, joka osaa?
- Anonyymi00022UUSI
Nainen puhuu sellaiselle miehellä josta hän pitää! Minä en ainakaan halua olla tekemissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa ja siksi en sanonut hänelle sanaakaan! Ihmettelin vain sitä, kun hän ei jättänyt minua rauhaan!
- Anonyymi00011UUSI
Mistä sitä pitäisi puhua kun elämässä ei tapahdu mitään. Muistan kun työpaikan ruokalassa hiljaisilla oli oma pöytä, menin aina siihen. Siellä ei puhuttu mitään. Viereisessä pöydässä vastaavasti oli koko ajan puhetta. Kerran eräs uusi työntekijä erehtyi tulemaan meidän pöytään, koki tilanteen tosi vaivaantuneeksi. Ymmärsi mennä seuraavalla kerralla puhuvien pöytään.
- Anonyymi00017UUSI
Itse olen introvertti ja nainen mutta en mikään tuppisuu. Sopivassa seurassa jutustelen kyllä. Ehkäpä miehelläni on niin mielenkiintoisia aiheita mistä juttelua riittää. En toki koko ajan jaksa höpistä, välillä haluan olla ihan hiljaa ja kuunnella musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa283324Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202272Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus111303Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631147Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 47984
- 55811
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33763- 67741