Tanssiravintolaan

Anonyymi-ap

Sinkkumiesten kannattaisi lähteä tanssiravontolaan. Kun osaa foksin perusaskeleet eikä ole humalassa niin kyllä sitä naisseuraa varmasti löytyy.

Vinkkinä nuoremmille miehille.

40

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tanssiravintolat kuuluvat viime vuosituhannelle. Tanssiminen on nykynuorelle ihan vieras asia.

      • Anonyymi00021

        Käsittääkseni tosi moni nuori tanssii vanhoina lukiossa esim. Että tota noin oiskohan?

        On muuten tosi kivaa ja vaihtelua normi liikuntaan esim. Lenkkeilyn ja salin vastapainoksi.

        Ja nykyään voi tanssia kivoissa vähän urheilullisemmissa vaatteissa, ei tarvi höpsöjä tanssikuteita. Rennot, siistit vaatteet ja hyvät sisäjalkineet. Ja hyvä, toisia arvostava mieli mukaan🥰


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Käsittääkseni tosi moni nuori tanssii vanhoina lukiossa esim. Että tota noin oiskohan?

        On muuten tosi kivaa ja vaihtelua normi liikuntaan esim. Lenkkeilyn ja salin vastapainoksi.

        Ja nykyään voi tanssia kivoissa vähän urheilullisemmissa vaatteissa, ei tarvi höpsöjä tanssikuteita. Rennot, siistit vaatteet ja hyvät sisäjalkineet. Ja hyvä, toisia arvostava mieli mukaan🥰

        Toi kuulostaa hyvältä. Mullakin on paljon urheulullisia vaatteita. Pikkujätkätki tuli kysyy, että ootko roadman. Mä kyllä sanoin etten todellaka oo. Mutta oonhan mä tieteski tutkinu ilmiöö, tätä brittien juttua.


    • Missä täällä pk-seudulla on tanssiravintola, jossa muka tanssitaan foksia?

      Ihan kaverin puolesta kyselen. 😁

      • Anonyymi00006

        Pk-seudulla Vantaan Pavi (lava, ei ravintola) ja järjestöt järkkää tansseja. Ja tietysti laivoilla on myös mahdollista tanssia orkesterin tahtiin.


        - Sheena


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Pk-seudulla Vantaan Pavi (lava, ei ravintola) ja järjestöt järkkää tansseja. Ja tietysti laivoilla on myös mahdollista tanssia orkesterin tahtiin.


        - Sheena

        Lavoilla on tanssimusiikkia, laidasta laitaan. Vähintään kerran kesässä käydään lavatansseissa. Kävisin useamminkin, mutta kumppani ei ole yhtä innostunut.

        En tiedä yhtään tanssiravintolaa pk-seudulla, joka soittaisi tanssimusiikkia. Ennen niitä oli enemmänkin. Nykyään tuskin yhtään.


      • Anonyymi00020

        Tosimies tanssii ainoastaan häävalssin ja senkin väärinpäin. Aikoinaan menin maistraatissa naimisiin ja mukana oli anoppi ja isäni pakollisina todistajina. Kukaan ei tanssinut, mutta pitihän sitä todistajien takia tarjota ravintolassa kaikki mahdollinen.
        Mokomat ovat raittiita visukinttuja niin jälkiruokakin oli kuulemma ökyilyä.

        Vaimon kanssa sitten lähdettiin ajelemaan Aero Saabilla penthouseemme ja mietimme, että paljonkohan noilta jää perintöä? Nykytiedon mukaan satoja tuhansia. Ellei jopa yli miljoona.

        >Simiti<


    • Anonyymi00002

      Ihan sama menetkö tanssiravintolaan tai kirkkoon, sama top 5% saa sielläkin kaikki naiset.

      • Anonyymi00022

        No nyt! 😆 Menenpäs kirkkoon iskemään naisia ätmien nenän edestä. Oikeesti?

        >Simiti<


      • Anonyymi00023

        Lavoilla on vähän erilaiset säännöt kuin kirkossa. On miesten haku, ja naisten haku. Ja sitten on vielä sekahaku😘 Sinne vaan riviin ja vinks, kohtelias ja hyväntuulinen pääsee varmasti tanssimaan ja tanssittamaan. Se mitä käy tanssien jälkeen on sitten ihan eri juttu. Joskus saattaa jonkun kanssa askeleet passata hyvin yksiin, joskus taas ei kenenkään kanssa. Eipä siinä, tulipa käytyä.


    • Anonyymi00003

      Se on sitten eri juttu kiinnostavatko kaikkia naiset, jotka käyvät tanssiravintoloissa.

      • Anonyymi00024

        Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.

        Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.

        Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi!

        Juu, ei sillä toki ole yhtään mitään tekemistä seksin tai seksuaalisuuden kanssa. Sen takia miehetkin voivat tanssia keskenään aivan hyvin eikä kukaan katso kieroon.

        Se on vaan linnuilla sun muilla elukoilla ihan eri kuviot, tanssilla osoitetaan voimaa ja seksuaalista kyvykkyyttä, ja sen jälkeen paritellaan. Eihän ihmiset toki noin toimi alkuunkaan! Ei toki!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.

        Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi!

        Avainsana viestissäsi oli "jotkut"ja avain sanat minun viestissäni olivat "kiinnostavatko kaikkia". Huomaatko, ettei kumpikaan meistä puhu kaikista?

        "Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi"

        Itselläsikö on tuo käsitys, vai mistä moisen sekoilun edes keksit?


    • Tanssiravintola kuulostaa melusalta ja sekavalta paikalta.

      • Anonyymi00005

        Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.

        - Sheena


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.

        - Sheena

        Minusta tanssilavat ovat karmeita paikkoja. En todellakaan suostu enää ikinä menemään sellaiselle. Vaan kai niistäkin jotkut tykkää.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.

        - Sheena

        Komppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.


      • Anonyymi00025 kirjoitti:

        Komppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.

        Niin, osassa on varmaan se ontto romiseva lattia, osa taas tukevampaa tekooo...


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Komppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.

        Koko tanssilavatouhu on niin perseestä, ettei tuollaiseen kannata tuhla aikaa.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Koko tanssilavatouhu on niin perseestä, ettei tuollaiseen kannata tuhla aikaa.

        No mä pere-perehdyin aiheeseen. Eli avajaistanssit on pidetty 23 toukokuuta ja väki kuulenma läheltä ja kaukaa ryntäs paikalle. Olivat tarjolleet asiakkaille vishyä ja makkaraa. Ja sitä mä en oo tienny, että siellä saa syödäkin. Kun luulis että siinä lentää vissyt ja sinapit nakin päältä tanssipartnerin päälle.

        Lattiasta vielä, niin se oli lahonnut ja nää oli laitannu sen uusiks ja salaojat kuntoon. Yleisön mielestä, niin osa tykkäs uudesta lattiasta, mutta osa ei. Kuulenma kumipohjilla ei toiminu. Lattia siis vahattiin öljyvahalla ja se on hiukan joustava. Ja se mikä yllätti, niin tanssiessa kun toi lattia kuluu, niin se samalla niin ku paranee. Tavoitteena oli simppeli ja siisti paikka ja kaikki muovikukka krääsä raijattiin kaatopaikalle. Kaksi kertaa viikossa kesän aikana tuola tansitaan. Aiotteko mennä?


      • Anonyymi00034
        JeroP kirjoitti:

        No mä pere-perehdyin aiheeseen. Eli avajaistanssit on pidetty 23 toukokuuta ja väki kuulenma läheltä ja kaukaa ryntäs paikalle. Olivat tarjolleet asiakkaille vishyä ja makkaraa. Ja sitä mä en oo tienny, että siellä saa syödäkin. Kun luulis että siinä lentää vissyt ja sinapit nakin päältä tanssipartnerin päälle.

        Lattiasta vielä, niin se oli lahonnut ja nää oli laitannu sen uusiks ja salaojat kuntoon. Yleisön mielestä, niin osa tykkäs uudesta lattiasta, mutta osa ei. Kuulenma kumipohjilla ei toiminu. Lattia siis vahattiin öljyvahalla ja se on hiukan joustava. Ja se mikä yllätti, niin tanssiessa kun toi lattia kuluu, niin se samalla niin ku paranee. Tavoitteena oli simppeli ja siisti paikka ja kaikki muovikukka krääsä raijattiin kaatopaikalle. Kaksi kertaa viikossa kesän aikana tuola tansitaan. Aiotteko mennä?

        en todellakaan suostu tuollaiseen paikkaan enää ikinä.


    • Anonyymi00004

      Noinhan se on aina ollut. Vaan miksi niin nuoremmille miehille. Kyllä vanhemmatkin miehet tansseissa käy.

      - Sheena

    • Anonyymi00007

      VMP

    • Anonyymi00008

      Minä asioin vain soittoruokaloissa nakit silmillä.

    • Anonyymi00009

      Kampissa oli ilo käydä Sedun nousukaudella näitä tällasia läpi

      https://www.bing.com/videos/search?q=jonas+blue+nyc&&view=detail&mid=B21DE7401F71929F76DDB21DE7401F71929F76DD&&FORM=VRDGAR

      Ujoille hyvää työmaata vielä kun järki päässä hoituu yhteydetkin kuntoon. Ihan kunnon high-life meininkii. Sieltä ne räkälät väistyy. Suomessa tää luola-juttu vielä, vähän jääkautta meinaa pidellä toivotaan sedulat uuteen nousuun ja kaikki kytkyfirmat nurin ei rahat hiippaile harmaisiin talouksiin.

      • Anonyymi00010

        Oikein ymmärrä von Helsing - juttua. Noh jokaiselle suotakoon vapaavalintaiset painajaisensa...


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Oikein ymmärrä von Helsing - juttua. Noh jokaiselle suotakoon vapaavalintaiset painajaisensa...

        Jack the Ripper måste göra?


      • Anonyymi00014

        Siellä olisi ihan terveitäkin klaani-kulttuureita maailmalla.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Siellä olisi ihan terveitäkin klaani-kulttuureita maailmalla.

        Ohittelette vähän lätkää kakella niin heti sivistää.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ohittelette vähän lätkää kakella niin heti sivistää.

        Millään lailla kuulu edes Kalevalaan. Seinät vois kaikki maalata uusiksi. Hävii pensselisedät.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Millään lailla kuulu edes Kalevalaan. Seinät vois kaikki maalata uusiksi. Hävii pensselisedät.

        Pilaa kaikki tanssikulttuurit dropeillaan. Uskomatonta paskaa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Pilaa kaikki tanssikulttuurit dropeillaan. Uskomatonta paskaa.

        Lähti Suunnoltakin kellot äkkiä Kiinaan kun rupesitte reivaa lavatansseissa. Hyvä hyvä...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Lähti Suunnoltakin kellot äkkiä Kiinaan kun rupesitte reivaa lavatansseissa. Hyvä hyvä...

        Postilaitokseltakin hävis postimerkitkin... Hmmmm!?


      • Anonyymi00026

    • Anonyymi00027

      Joo, ei sinne tansseihin kannata ryyppäämään lähteä. En itse ainakaan halua tanssia kenenkään viinalle haisevan äijän kanssa. Nisukaffet ja välivesi riittää. Jatkoille voi lähtä parille jos oikein alkaa juttu luistaan ja stepit sopii yhteen.

    • Anonyymi00029

      Omistan tämän verottajalle. Käännelkää mielessänne ylös-alaisin

      https://www.bing.com/videos/search?q=joy+division&mobile=1&view=detail&mid=74331411ECF552D0979F74331411ECF552D0979F&&FORM=VRDGAR

    • Anonyymi00032

      Älä lähde tanssimaan seuranhakumielessä, petyt varmasti, siellä pyörii tanssiseurojen porukat keskenään. Eikä riitä foksin perusaskeleet nykyään.
      Lavakulttuurin rippeetkin sammuu kokonaan, kunhan jo nyt iäkkäät jää pois.
      Tanssiravintoloillekaan ei ole enää asiakkaita, siksi ne ovat kadonneet vähitellen.

    • Anonyymi00033

      kyllä tuon huomasi ,että yksikin lauantai noin 30-40v miehiä siinä huoltamolla, että tanssiin menossa.. jos tiedä vaa palaisivatko leuka rinnassa?
      sinne meno jo on kuin : käteen vetäjä ilmoittautuu!

    • Anonyymi00035

      Juhannuksena vien yhden tuoreen sinkkumiehen Paville kuuntelemaan Taavitsaista. Jos vaikka tulisi pidempikin taival yhdessä. Vai oliko se niin että hän vie minut. Tasa-arvo on tärkeää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe