Sinkkumiesten kannattaisi lähteä tanssiravontolaan. Kun osaa foksin perusaskeleet eikä ole humalassa niin kyllä sitä naisseuraa varmasti löytyy.
Vinkkinä nuoremmille miehille.
Tanssiravintolaan
40
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tanssiravintolat kuuluvat viime vuosituhannelle. Tanssiminen on nykynuorelle ihan vieras asia.
- Anonyymi00021
Käsittääkseni tosi moni nuori tanssii vanhoina lukiossa esim. Että tota noin oiskohan?
On muuten tosi kivaa ja vaihtelua normi liikuntaan esim. Lenkkeilyn ja salin vastapainoksi.
Ja nykyään voi tanssia kivoissa vähän urheilullisemmissa vaatteissa, ei tarvi höpsöjä tanssikuteita. Rennot, siistit vaatteet ja hyvät sisäjalkineet. Ja hyvä, toisia arvostava mieli mukaan🥰 Anonyymi00021 kirjoitti:
Käsittääkseni tosi moni nuori tanssii vanhoina lukiossa esim. Että tota noin oiskohan?
On muuten tosi kivaa ja vaihtelua normi liikuntaan esim. Lenkkeilyn ja salin vastapainoksi.
Ja nykyään voi tanssia kivoissa vähän urheilullisemmissa vaatteissa, ei tarvi höpsöjä tanssikuteita. Rennot, siistit vaatteet ja hyvät sisäjalkineet. Ja hyvä, toisia arvostava mieli mukaan🥰Toi kuulostaa hyvältä. Mullakin on paljon urheulullisia vaatteita. Pikkujätkätki tuli kysyy, että ootko roadman. Mä kyllä sanoin etten todellaka oo. Mutta oonhan mä tieteski tutkinu ilmiöö, tätä brittien juttua.
Missä täällä pk-seudulla on tanssiravintola, jossa muka tanssitaan foksia?
Ihan kaverin puolesta kyselen. 😁- Anonyymi00006
Pk-seudulla Vantaan Pavi (lava, ei ravintola) ja järjestöt järkkää tansseja. Ja tietysti laivoilla on myös mahdollista tanssia orkesterin tahtiin.
- Sheena Anonyymi00006 kirjoitti:
Pk-seudulla Vantaan Pavi (lava, ei ravintola) ja järjestöt järkkää tansseja. Ja tietysti laivoilla on myös mahdollista tanssia orkesterin tahtiin.
- SheenaLavoilla on tanssimusiikkia, laidasta laitaan. Vähintään kerran kesässä käydään lavatansseissa. Kävisin useamminkin, mutta kumppani ei ole yhtä innostunut.
En tiedä yhtään tanssiravintolaa pk-seudulla, joka soittaisi tanssimusiikkia. Ennen niitä oli enemmänkin. Nykyään tuskin yhtään.- Anonyymi00020
Tosimies tanssii ainoastaan häävalssin ja senkin väärinpäin. Aikoinaan menin maistraatissa naimisiin ja mukana oli anoppi ja isäni pakollisina todistajina. Kukaan ei tanssinut, mutta pitihän sitä todistajien takia tarjota ravintolassa kaikki mahdollinen.
Mokomat ovat raittiita visukinttuja niin jälkiruokakin oli kuulemma ökyilyä.
Vaimon kanssa sitten lähdettiin ajelemaan Aero Saabilla penthouseemme ja mietimme, että paljonkohan noilta jää perintöä? Nykytiedon mukaan satoja tuhansia. Ellei jopa yli miljoona.
>Simiti<
- Anonyymi00002
Ihan sama menetkö tanssiravintolaan tai kirkkoon, sama top 5% saa sielläkin kaikki naiset.
- Anonyymi00022
No nyt! 😆 Menenpäs kirkkoon iskemään naisia ätmien nenän edestä. Oikeesti?
>Simiti< - Anonyymi00023
Lavoilla on vähän erilaiset säännöt kuin kirkossa. On miesten haku, ja naisten haku. Ja sitten on vielä sekahaku😘 Sinne vaan riviin ja vinks, kohtelias ja hyväntuulinen pääsee varmasti tanssimaan ja tanssittamaan. Se mitä käy tanssien jälkeen on sitten ihan eri juttu. Joskus saattaa jonkun kanssa askeleet passata hyvin yksiin, joskus taas ei kenenkään kanssa. Eipä siinä, tulipa käytyä.
- Anonyymi00003
Se on sitten eri juttu kiinnostavatko kaikkia naiset, jotka käyvät tanssiravintoloissa.
- Anonyymi00024
Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.
Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi! - Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.
Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi!Juu, ei sillä toki ole yhtään mitään tekemistä seksin tai seksuaalisuuden kanssa. Sen takia miehetkin voivat tanssia keskenään aivan hyvin eikä kukaan katso kieroon.
Se on vaan linnuilla sun muilla elukoilla ihan eri kuviot, tanssilla osoitetaan voimaa ja seksuaalista kyvykkyyttä, ja sen jälkeen paritellaan. Eihän ihmiset toki noin toimi alkuunkaan! Ei toki! - Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja miks ei? Jos joku tykkää käydä shakkikerhossa ja joku tanssimassa, mene sinne sekaan mukaan. Tanssi ei ole mitään parinvalintaa, se on tanssia. Liikettä. Ulkoilua. Sosialisointia. Omaa ja yhteistä aikaa. Saa laittautua ja nähdä tuttuja jos haluaa. Saa kuunnella hyvää musiikkia ja antaa sen mennä jäseniin. Siellä näkee hyväntuulisia ihmisiä.
Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi!Avainsana viestissäsi oli "jotkut"ja avain sanat minun viestissäni olivat "kiinnostavatko kaikkia". Huomaatko, ettei kumpikaan meistä puhu kaikista?
"Joillakin on outo käsitys tanssista jonain perversiona, seksismiin kieroutuneena toisen objektoimisena. Hyi"
Itselläsikö on tuo käsitys, vai mistä moisen sekoilun edes keksit?
Tanssiravintola kuulostaa melusalta ja sekavalta paikalta.
- Anonyymi00005
Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.
- Sheena - Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.
- SheenaMinusta tanssilavat ovat karmeita paikkoja. En todellakaan suostu enää ikinä menemään sellaiselle. Vaan kai niistäkin jotkut tykkää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaa mennä tanssilavalle. Siellä on leppoisa meininki.
- SheenaKomppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Komppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.
Niin, osassa on varmaan se ontto romiseva lattia, osa taas tukevampaa tekooo...
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Komppaan. Kannattaa kokeilla erilaisia lavoja, löytyy varmasti oman tuntuinen paikka. Ei voi vielä yhden kokemuksen perusteella tuomita.
Koko tanssilavatouhu on niin perseestä, ettei tuollaiseen kannata tuhla aikaa.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Koko tanssilavatouhu on niin perseestä, ettei tuollaiseen kannata tuhla aikaa.
No mä pere-perehdyin aiheeseen. Eli avajaistanssit on pidetty 23 toukokuuta ja väki kuulenma läheltä ja kaukaa ryntäs paikalle. Olivat tarjolleet asiakkaille vishyä ja makkaraa. Ja sitä mä en oo tienny, että siellä saa syödäkin. Kun luulis että siinä lentää vissyt ja sinapit nakin päältä tanssipartnerin päälle.
Lattiasta vielä, niin se oli lahonnut ja nää oli laitannu sen uusiks ja salaojat kuntoon. Yleisön mielestä, niin osa tykkäs uudesta lattiasta, mutta osa ei. Kuulenma kumipohjilla ei toiminu. Lattia siis vahattiin öljyvahalla ja se on hiukan joustava. Ja se mikä yllätti, niin tanssiessa kun toi lattia kuluu, niin se samalla niin ku paranee. Tavoitteena oli simppeli ja siisti paikka ja kaikki muovikukka krääsä raijattiin kaatopaikalle. Kaksi kertaa viikossa kesän aikana tuola tansitaan. Aiotteko mennä?- Anonyymi00034
JeroP kirjoitti:
No mä pere-perehdyin aiheeseen. Eli avajaistanssit on pidetty 23 toukokuuta ja väki kuulenma läheltä ja kaukaa ryntäs paikalle. Olivat tarjolleet asiakkaille vishyä ja makkaraa. Ja sitä mä en oo tienny, että siellä saa syödäkin. Kun luulis että siinä lentää vissyt ja sinapit nakin päältä tanssipartnerin päälle.
Lattiasta vielä, niin se oli lahonnut ja nää oli laitannu sen uusiks ja salaojat kuntoon. Yleisön mielestä, niin osa tykkäs uudesta lattiasta, mutta osa ei. Kuulenma kumipohjilla ei toiminu. Lattia siis vahattiin öljyvahalla ja se on hiukan joustava. Ja se mikä yllätti, niin tanssiessa kun toi lattia kuluu, niin se samalla niin ku paranee. Tavoitteena oli simppeli ja siisti paikka ja kaikki muovikukka krääsä raijattiin kaatopaikalle. Kaksi kertaa viikossa kesän aikana tuola tansitaan. Aiotteko mennä?en todellakaan suostu tuollaiseen paikkaan enää ikinä.
- Anonyymi00004
Noinhan se on aina ollut. Vaan miksi niin nuoremmille miehille. Kyllä vanhemmatkin miehet tansseissa käy.
- Sheena - Anonyymi00007
VMP
- Anonyymi00008
Minä asioin vain soittoruokaloissa nakit silmillä.
- Anonyymi00009
Kampissa oli ilo käydä Sedun nousukaudella näitä tällasia läpi
https://www.bing.com/videos/search?q=jonas+blue+nyc&&view=detail&mid=B21DE7401F71929F76DDB21DE7401F71929F76DD&&FORM=VRDGAR
Ujoille hyvää työmaata vielä kun järki päässä hoituu yhteydetkin kuntoon. Ihan kunnon high-life meininkii. Sieltä ne räkälät väistyy. Suomessa tää luola-juttu vielä, vähän jääkautta meinaa pidellä toivotaan sedulat uuteen nousuun ja kaikki kytkyfirmat nurin ei rahat hiippaile harmaisiin talouksiin.- Anonyymi00010
Oikein ymmärrä von Helsing - juttua. Noh jokaiselle suotakoon vapaavalintaiset painajaisensa...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oikein ymmärrä von Helsing - juttua. Noh jokaiselle suotakoon vapaavalintaiset painajaisensa...
Jack the Ripper måste göra?
- Anonyymi00014
Siellä olisi ihan terveitäkin klaani-kulttuureita maailmalla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siellä olisi ihan terveitäkin klaani-kulttuureita maailmalla.
Ohittelette vähän lätkää kakella niin heti sivistää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ohittelette vähän lätkää kakella niin heti sivistää.
Millään lailla kuulu edes Kalevalaan. Seinät vois kaikki maalata uusiksi. Hävii pensselisedät.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Millään lailla kuulu edes Kalevalaan. Seinät vois kaikki maalata uusiksi. Hävii pensselisedät.
Pilaa kaikki tanssikulttuurit dropeillaan. Uskomatonta paskaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pilaa kaikki tanssikulttuurit dropeillaan. Uskomatonta paskaa.
Lähti Suunnoltakin kellot äkkiä Kiinaan kun rupesitte reivaa lavatansseissa. Hyvä hyvä...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lähti Suunnoltakin kellot äkkiä Kiinaan kun rupesitte reivaa lavatansseissa. Hyvä hyvä...
Postilaitokseltakin hävis postimerkitkin... Hmmmm!?
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Postilaitokseltakin hävis postimerkitkin... Hmmmm!?
https://ru.pinterest.com/pin/this-is-fine-background--9148005520061046/
,,
- Anonyymi00027
Joo, ei sinne tansseihin kannata ryyppäämään lähteä. En itse ainakaan halua tanssia kenenkään viinalle haisevan äijän kanssa. Nisukaffet ja välivesi riittää. Jatkoille voi lähtä parille jos oikein alkaa juttu luistaan ja stepit sopii yhteen.
- Anonyymi00029
Omistan tämän verottajalle. Käännelkää mielessänne ylös-alaisin
https://www.bing.com/videos/search?q=joy+division&mobile=1&view=detail&mid=74331411ECF552D0979F74331411ECF552D0979F&&FORM=VRDGAR - Anonyymi00032
Älä lähde tanssimaan seuranhakumielessä, petyt varmasti, siellä pyörii tanssiseurojen porukat keskenään. Eikä riitä foksin perusaskeleet nykyään.
Lavakulttuurin rippeetkin sammuu kokonaan, kunhan jo nyt iäkkäät jää pois.
Tanssiravintoloillekaan ei ole enää asiakkaita, siksi ne ovat kadonneet vähitellen. - Anonyymi00033
kyllä tuon huomasi ,että yksikin lauantai noin 30-40v miehiä siinä huoltamolla, että tanssiin menossa.. jos tiedä vaa palaisivatko leuka rinnassa?
sinne meno jo on kuin : käteen vetäjä ilmoittautuu! - Anonyymi00035
Juhannuksena vien yhden tuoreen sinkkumiehen Paville kuuntelemaan Taavitsaista. Jos vaikka tulisi pidempikin taival yhdessä. Vai oliko se niin että hän vie minut. Tasa-arvo on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483