Nyt punkit levittää jo liha-alergiaakin.

Anonyymi-ap

Rajoittuu vielä nisäkkäistä valmistettuun, esim. Liivatteeseen ja lihaan. Mutta mitä jos se koskee maitotuotteitakin? Sitten rajoittaa jonkin verran enemmän. Kerran sain sellaisen kauramaito näytepakkauksen, mutta ei se kahvissa hyvää ollut. Pitsoja voisi onneksi tehdä aika vapaasti. Nykyäänhän on kasvisjuustoja. Kana/kalajuustoa en ole nähnyt.

Tosi tarkkana pitäisi kuitenkin olla. Valmisruokaa ei voisi syödä enää ikinä. Ei ainakaan maksalaatikkoa (parasta mikrojutskaa).Toki "mikrolihapullia" saisi syödä normisti. niissähän ei ole mitään nisäkäseläintä. Pelkkiä kananhelttoja, sekä sisälmyksiä.

>Simiti<

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Millainen k a s v i s juusto? Eihän sen nimi voi olla mikään juusto.
      Nimen pitäisi olla jokin uusto?
      Fanaatikot eivät ole heränneet.
      Mää oon. Melkein.
      Voimariinistakin tehtiin oivariini.
      Vilma

    • Anonyymi00002

      Minä pidän saappaat jalassa puutarhassa, ettei punkki pääse tarttumaan.
      Nuoruudessa makoiltiin nurmikolla, muttei nykykään enää punkkien takia uskalla nurmikolla makoilla.
      Joskus oli telttakin pihalla, mutta ei sellaistakaan uskalla pystyttää ja siellä yöpyä, kun punkin kömpivät telttaan ja nukkujan kimppuun.

    • Anonyymi00003

      Kauramaito näyttää ja maistuu valkoisenvihreältä limalta.

      • Anonyymi00004

        Oleko koskaan ottanut ohran tähkästä kypsyvää ohransiementä, kun se ei ole vielä kovettuntunut, vaan on sellainen vaalea maitomainen.
        Maultaan on makeahto ja hyvän makuinen.
        Onkohan kauran siemen samanlainen eli tehdäänköhän kauramaitoa kaurasta, kun se on
        tuossa vaiheessa, ei ainakaan valmiista kauran jyvästä mitään kauramaitoa saa, kun jyvä on kiinteä, eikä maitoinen.


    • Erään ystäväni vaimolla on liha-allergia ja todella rajoittunut ruokavalio. Oikeasti hänellä on hyvin erikoinen ruokavalio, kun hän on myös soijalle allerginen. Kasvisruoissa on lähestulkoon kaikissa soijaa.

      Minä varmaankaan en haluaisi elää jollakin hernisrouheilla ja chia siemenillä.

      • Anonyymi00005

        Voiko se ystävä koskea vaimoaan, kun hänkin on lihaa?


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Voiko se ystävä koskea vaimoaan, kun hänkin on lihaa?

        Ilmeisesti kun heillä on kolme lasta..


    • Anonyymi00006

      Miettikääpä, jos punkeille kasvaisi siivet, niin ne kävisivät päälle, kuin hyttyset.
      Eilen yritin halkoa polttopuita, mutta siitä mitään tullut, kun vihaiset hyttyset kävivät kimppuun.
      Ei takapihalla pysty oleen, siellä hyttyset hyökkää kimppuun vaikka kaupungin taajamassa asun, enkä missään metsässä.
      Ne hyttyset lensi suoraan päälle ja piikki ojossa tulivat.

      • Anonyymi00007

        Punk-rock.
        Tavallaan Sehän hyppää päälle? Epäkohdat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe