Haluaako suomalaiset viettää juhlapyhät yksin?

Anonyymi-ap

Juhannuksen ja uuden vuoden ja joulunkin. Miten se voi olla mahdolista kun suomi äänestetty taas onnellisimmaksi maaksi 9 kertaa.

18

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En vietä yksin vaan lasteni kanssa!

• Anonyymi00005

Itse rankkaisin näin,
        1. Mieluiten hyvässä seurassa , jossa viihtyy ja on hauskaa yhdessä oloa.
        2. Yksin teen kaikkea kivaa, mitä tulee mieleen sää varauksella. Liikkuen ja herkutellen sopivasti. Epäonnistuessani tässä herkuttelen liikaa ja tulee pahoinvointia.
        3. Huonossa seurassa pakotettuna, ajatellen kokoa ajan sopivaa tilaisuutta itsensä kotiuttamiseen.

• Anonyymi00002

Miksi ne pitäisi viettää yksin? Perhepiirissä tai ystävien kanssa. Toki, jos haluaa olla itsekseen, niin sittenhän se tuo onnea.

• Anonyymi00003

Osan aikaa sakissa ja osan aikaa yksin. Nyt jussina aattona riennoissa, pyhistä jo ainakin toinen yksin. Toinen ehkä uimarannalla ensimmäistä kertaa, vain ehkä lyhyen ajan 50llä kertoimella, on luvattu aurinkoa. Ei koko ajan jaksa olla menossa.

• Anonyymi00004

Mitä pahaa yksinolemisessa on jos se on omaehtoista, ei pakkoa. Yksinoleminen on aivan parasta.🥰

• No kyllä mä taas huomenna aattelin mennä kaupunkiin kattoon jos löytyy seuran kipeitä ihmisiä. Mutta tuskin tai ainakaan kukaan ei vaivaudu asian eteen mitään tekemään. Se yksinäisyys on usein itse aiheutettua, kun ei tarttis ottaa kun kaks askelta ulos. Mutta kuitenki sitten piileskellään mökeillä. Sieltä en tuu kyllä hakeen, koska siellä on itikoita, punkkeja, rannat mutaisia ja pääosa suomalaisista mökeistä on homeessa.

• Anonyymi00006

Yhteiskunta ja naiset vihaavat kilttejä ja kunnollisia miehiä. Heidät pakotetaan olemaan yksin likaisissa yksiöissään samalla kun festareilla ryypätään, huorataan sekä sikaillaan väkivaltaisten jännämiesten kanssa.

• Anonyymi00007

Niin kuin muutkin eli milloin mitenkin.
      Vilma

• Anonyymi00008

Missä on muka äänestetty Suomi onnellisimmaksi maaksi?

Yk on kyllä tehnyt mittauksen, minkä tuloksen perusteella Suomi on saanut sen tittelin.

Ja kyllä minä osaan olla onnellinen ihan yksinkin. Ei siihen muita tarvita. Voin olla ihmisten kanssa muulloinkin kuin jonain juhlapäivinä ja juhlistella.
      Olen käytännössä juhannuksen töissä, niin ei sitä silloin voi olla läheisten kanssa. Mutta tuleepahan rutosti rahaa....

• Anonyymi00009

Minulla on muutama hyvä ystävä. Enempää en jaksaisi😅 montaa olen heittänyt yli laudan.Yksin oleminen on se mikä minussa saa aikaan rauhaa ja onnellisuutta. Jos ystävät ei ymmärrä yksinäisyyden kaipuutani, niin ei ole oikeita ystäviä. Pitäisi aina olla siellä täällä tuolla. En lähde tuohon. 🤷‍♀️

• Anonyymi00010

Täällä on paljon muistaihmissuhteista riippuvaisia ollakseen onnellisia. Pitää olla sitä ja tätä ja kauhea ihmis haaremi ympärillä, ettei saisi paniikkikohtausta. Ja jos ei ole ketään niin sama paniikkikohtaus. Ette ole tutustuneet itseenne ollenkaan, vaan olette muiden naruista vetelemiä marionetti nukkeja. Sekin on tosin sallittua.🤷‍♀️

• Anonyymi00011

Pitää ymmärtää, että siinä ei mitata yksittäisen ihmisen tuntoja, vaan koko Suomen yhteiskunnallista tilannetta. Yhteiskunnan toimivuus laajasti yms. Joikainen voi mennä esim. Venäjälle, tai Amerikkaan, niin huomaa hyvin äkkiä, että Suomi on sentään luotettava ja turvallinen maa monessa suhteessa.

• Anonyymi00012

Juurikin näin. Ei ruoho ole naapurissa vihreämpää. Onni ei löydy muualta, ellei niin läheltä, kuin itestämme. Olemme niin likinäköisiä.😄🤷‍♀️

• Mutta esimerkiksi johtamistapa on suomessa huonompi kuin ruotsissa. Samoin lähisuhde väkivaltaa enempi. Mä uskon, että poliitikot on peukaloinu ton tuloksen. Muutamalla pikkusiirrolla suomi oiskin onnellisin, mutta päättäjien päähänpinttymät, tunnin junat ym, eivät suostu antaa yhtään periksi vaan mieluummin väärennetään sitten tulokset. Että perustat ois kunnossa, ei oo esim ruotsin mittakaavassa jengiväkivaltaa. Mutta jääräpäisyydellä pilataan kaikki.

• Anonyymi00013

Kovat juhlat jälleen ja viina virtaa, paljon oltava kännisiä ihmisiä aina ympärilä.

• Mummielestä Suomi on oikeestikin onnellinen maa, koska täällä harrastetaan pakkoryhmäilyä vähän. Saa olla yksinkin, niet ei koko ajan tarvii näytellä sosiaalista.

• Anonyymi00014

Moni tekee varmaan jotain juu ja lähes koko suomi mökeillensä matkustaa, mutta joillekin on vaan ihan hyvä olla tekemättä mitään. Kun on nukkunut kunnolla niin voi ajatella asiaa uudestaan.

• Anonyymi00015

Introvertin on raskasta olla porukassa, pärjää kyllä yli kaksi tuntia jos vetää humalaan itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1711
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1368
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1231
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      826
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      62
      785
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      681
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      521
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45