Kuntosaleilla näkee tänä päivänä aikas paljon sellaisia perse- ja pilluvakoon uppoavia housuja (kuvaus toisaalta). Näkee myös väljempiä treeniasuja.
Mietinkin auttaako se jotenkin suoritukseen, jos sopivasti kiristää mukavista paikoista.
Käytetäänhän penkkipunnerruksessa penkkipaitaakin, onko samasta "edusta" kysymys?
Joku toinen syy tiukkisten yleistymiseen?
AV
Miten tämä teidän mielestänne niin kun toimii
37
302
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
No niihin jää haju paremmin ja sen jälkeen ne voi myydä pervoille snuf -palstoilla. Hiffaaks sä?
- Anonyymi00009
Naiset käy kuntosaleilla vain näyttämässä itseään ja seksikkyyttään, treenistä niin väliä
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naiset käy kuntosaleilla vain näyttämässä itseään ja seksikkyyttään, treenistä niin väliä
Tuppaa se miehilläkin jäämään esittäytymiseksi, sillä parhaimmat tulokset otetaan pilleripurkista.
- Anonyymi00002
Torstain asu oli jo riittävän tiukka, auttaa ihan varmasti esimerkiksi jalkakyykyssä.
Huijaako nämä tiukkiksia käyttävät naiset?
https://www.youtube.com/shorts/U-3S0uOinUQ
AV - Anonyymi00003
En minäkään ole ruudin keksijä. Sen kanssa on vain elettävä.
Kaiken kauniimpi mielestäni on avoin sulovittu, toiseksi kauniimpi ilman avaamistakin, mutta edelleen alastomana, kolmanneksi kauniimpi syvälle painuva kamelinvarvas.
Kaikki nämä vain sillä edellytyksellä, että samanaikaisesti on nähtävillä myös herttaisen sisaren ystävällisesti hymyilevat kasvot. Takapuolesta ei ole niin väliä, ei myöskään isoista rinnoista.
Naisten kauneus on suorastaan ylimaallisen ihanoittavaa. 🌹🌷👩👧- Anonyymi00005
Se, että nauttii hävyttömistä jutuistaan noin paljon kuin sinä nautit, on jo kyllä posketonta.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se, että nauttii hävyttömistä jutuistaan noin paljon kuin sinä nautit, on jo kyllä posketonta.
Nåmähän vasiten eivät ole hävyttömiä.
scrg kirjoitti:
Sulimmat kiitokset selkeästä puheenvuorostasi. Tämä pakkomielteinen ja seksikammoinen trolli on stalkannut minua useampia vuosia. Milloin olen hänet tunnistanut, en ole vastannut mitään, sillä käsittäväthän muut toki hänen tilansa.
Jokainen täysijärkinen keskustelija, niin naiset kuin miehetkin, tietävät että esittämäni ajatukset ovat jokaisen ihmisen normaaleja ajatuksia.
On pieni määrä trolleja, jotka ovat niin henkisesti vaurioituneita, että saavat sätkyn omista seksiajatuksistaan ja pyrkivat antamaan sellaisen kuvan, kuin avoimesti kauneudesta puhuvat olisivat perverttejä.
Nykyisellään seksuaalinen jo vähäinen HALU loppui kokonaan, kun sain eturauhasta pienentävän lääkityksen, mutta käsitykseeni KAUNEUDESTA se ei tietenkään vaikuta.- Anonyymi00011
scrg kirjoitti:
Niin totta. Hävyistäkin voi kirjoittaa näennäisen ystävällisesti ja ihailevasti samalla kieriskellen omassa seksistisessä tyytyväisyydessään. Hävyttömäksi häpyjutut tekee kuitenkin niiden termit ja avoin häpeämätön mielikuvamaalailu.
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin totta. Hävyistäkin voi kirjoittaa näennäisen ystävällisesti ja ihailevasti samalla kieriskellen omassa seksistisessä tyytyväisyydessään. Hävyttömäksi häpyjutut tekee kuitenkin niiden termit ja avoin häpeämätön mielikuvamaalailu.
Yrititkö kirjoittaa hävetyistä asioista häveliäästi.
Onnistuit aika hyvin.
Vilma
Olen myös ehtinyt havainnoida ja ihmetelläkin nykyaikaisen urheilupukeutumisen trendejä. Onneksi näitä ihoa nuolevia ja sopukoihin työntyviä kankaita on vain naisilla. Jos ukoilla olisi vastaavia niin menisi tunnelma pilalle. Mutta eivät ne ilmeisesti muita naisia häiritse.
Mutta mikä minä olen kenenkään pukeutumista arvostelemaan kun en asiasta mitään ymmärrä. Itse käytän löysiä housuja ja toisinaan vähän tiukempia paitoja kuin Charlie Chaplin.- Anonyymi00007
Niin, voisi herättää paheksuntaa jos "makkara" olisi enemmän esillä?
Ei sillä että tiukat asut naisilla millään tavalla häiritsevät. Mietin vain auttavatko tiukat trikoot itse urheilusuoritukseen.
AV - Anonyymi00013
Miehilläkin on kompressiotrikoita, mutta käyttävät onneksi shortseja niiden päällä. Ainakin suurin osa. Juoksijoilla on enemmän munahousuja ja -shortseja ihan pelkästään.
xLiner - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miehilläkin on kompressiotrikoita, mutta käyttävät onneksi shortseja niiden päällä. Ainakin suurin osa. Juoksijoilla on enemmän munahousuja ja -shortseja ihan pelkästään.
xLinerSori, oikea sana on munatrikoot 😄
xLiner
- Anonyymi00006
Näkee noita vakohousuja kaupoissakin työntekijöillä.
Kauniita ne ovat, mutta luullakseni aika hankalia. Jotkut sisaret maksavat kaudeudesta liian korkeata hintaa, erityisesti sievällä kamelinvarpaalla ja piikkikoroilla.
- Anonyymi00010
Näinhän se juurikin toimii! :D
- Anonyymi00012
Piti katsoa aloituksen päivämäärä. Onhan noita ihon myötäisiä vaatteita ollut kuntosaleilla jo
30 vuotta. Mihin aikakauteen kokemuksiasi oikein vertaat?
Viimeisen 10 vuoden aikana saleilla on näkynyt myös treenisukkahousuja. Niitäkö tarkoitat? Vai kompressiovaatteita, niitä on ollut jo kauemmin?
Kompressiovaatteista väitetään olevan apua treenissä. Yleisesti, napakan vaatteen päälle saa vedettyä vaikka polvituet.
Lötköt vaatteet liimautuvat ihoon, kiristelevät vääristä kohdista, kiertyvät, niitä joutuu kohentelemaan jatkuvasti ja voivat jäädä kiinni vaikkapa levytangon rasterointeihin.
xLiner- Anonyymi00015
Ihan uusimpia taitaa olla ne pebasta rypytetyt trikoot, joilla saadaan tasalaudallekin erottuva prse. Ne on ehkä vähän siinä rajalla koenko niiden käyttämisen jo noloksi. Uskon tottuvani niihinkin. Mulla ei sellaisia ole, enkä suunnittele hankkivani.
xLiner - Anonyymi00019
"Lötköt vaatteet liimautuvat ihoon, kiristelevät vääristä kohdista, kiertyvät, niitä joutuu kohentelemaan jatkuvasti ja voivat jäädä kiinni vaikkapa levytangon rasterointeihin."
Itsehän en käy saleilla, mutta ensimmäisenä mahdollisena syynä mieleeni hiipi juurikin tuo. Löysät vaatteet ovat mielestäni hankalat lähes kaikessa tekemisessä, liikkumisessa ja nostelussa. Ne sopivat mielestäni lähinnä vain löhöilyyn, oleskeluun, patsasteluun ja muuten vaan itsensä esittelemiseen. Luulisi löysien vaatteiden olevan myös kuntosalilla jonkinmoinen turvallisuusriskin. Ainahan paidanhelmat ja löyhemmät housunlahkeet ovat jossakin kiinni.
- Anonyymi00014
Kaikenlaista on tullut vedettyä päälle pelkän muodin takia, koska tarjolla on yhdenlaista. On löysempiäkin myynnissä, mutta silloin erottuu vanhanaikaiseksi. Hylkäsin sellaiset housut, mutta vain materiaalin takia. Kaikki keinokuitu tuntuu ikävältä iholla.
- Anonyymi00017
Mä viis veisaan salilla, oonko ajasta jättäneissä trikoissa. Puhtaat ja siistit.
Minun vakoni on privat område.
Vilma
Sellaista miettinyt, kun kaikilla saleilla ne jalkojenlevityslaitteet on salille päin ja jos niihinmjumityuisi äärileveään asentoon ja trikoissa olisi reikä? Kauhuskenaario.
Tällaiselle hieman estyneelle ne pitäisi asentaa seinää päin.
Voishan miehellä olla leveälahkriset, liian lyhyet sortsit... Ai kauheeta sentään. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mä viis veisaan salilla, oonko ajasta jättäneissä trikoissa. Puhtaat ja siistit.
Vilma
Sellaista miettinyt, kun kaikilla saleilla ne jalkojenlevityslaitteet on salille päin ja jos niihinmjumityuisi äärileveään asentoon ja trikoissa olisi reikä? Kauhuskenaario.
Voishan miehellä olla leveälahkriset, liian lyhyet sortsit... Ai kauheeta sentään.Samalta se luultavasti näyttäisi kuin putkeen katsoisi, etenkään jos toisessa päässä ei valo vilku 😂
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vilma
Voishan miehellä olla leveälahkriset, liian lyhyet sortsit... Ai kauheeta sentään.Tuo on muuten totta, että lähentäjä/loitontaja-laite olisi ehdottomasti paras asentaa kohti seinää. Tarkistan kyllä aina onko reikiä ja pidän mustia alusvaatteita mustien teikoisen alla, joten sinänsä mitään ei pitäisi vilkkua, mutta silti se on vähän epämukavaa ja esim kuukausien aikaan saa olla erityisen varovainen.
Käytön laitetta silti, vaikka salillani se onkin keskellä salia, mutta ei onneksi niin pahasti ihan esillä.
Aletheias - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samalta se luultavasti näyttäisi kuin putkeen katsoisi, etenkään jos toisessa päässä ei valo vilku 😂
Salilla pakko sammuttaa...pyrsk ja antaa vaikutelma, että hallitsen ainakin 5 laitetta maksimilla 15 kg.
Soudettua ja poljettua tulee pitkästikin. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Salilla pakko sammuttaa...pyrsk ja antaa vaikutelma, että hallitsen ainakin 5 laitetta maksimilla 15 kg.
Soudettua ja poljettua tulee pitkästikin.Lisäys.
Se on erittäin tärkrä laite tuo jalkojen erottelija reisi ja pararalihaksille.
Voi olla, että seuraavana aamuna köpöttelee keittiössä kannetta laittaessa.
Vilma
Itse en ole farkkuja pukenut varmaan kymmeneen vuoteen. Trikoo-housut ovat vain niin mukavat päällä ja niitä löytyy nykyään myös niitä varpaattomia malleja, että varmasti jokainen löytää omansa.
- Anonyymi00020
Ei pinkeät vaatteet itsessään treeniin auta, mutta se hyvä puoli pinkeissä vaatteissa on että ne pysyvät pois tieltä treenin aikana. Niitä ei tarvitse asetella tai vedellä alas. Mutta ihan varmasti osa on myös sitä, että ne mielletään ulkoisesti imarteleviksi, kun tuovat kehon muodot niin hyvin esiin.
Minulla on kyllä pinkeät teeenileggarit, mutta paita hieman peittävämpi eikä niin ihoa nuoleva. En tuntia oloani mukavaksi kulkiessani jossain pikkutopissa, en edes silloin kun olin nuori ja paljon nykyistä timmimpi.
Aletheias - Anonyymi00022
Miehille voi suunnitella sellaset treenihousut, joissa ois hengittävät ”munapussit” 🙂 Ne olis verkkokangasta. Muuten trikoot olis tiukat. Olis mustaa ja ihonväristä verkkokangasta. Tasapuolisuuden vuoksi miestenkin pitäis olla innostuneita näistä jutuista.
- Anonyymi00025
Aivan aivan. Ihan tasa-arvon nimissä.
Minua on joskus opastanut salilla mies, jolla oli vyötärölaukku aika alhaalla....hmmm.
Vilma
- Anonyymi00027
No. Nih. Muut naiset lopettivat laitteilla ja menin siihen jalkojenlevityslaitteeseen.
Jo heti kohta ovesta tuli hoikka, nuorehko mies ja minä siinä levittelin.
En antanut miehen häiritä. Päin vastoin. Keskustelimme.
Että tämmöistä tänään.
VilmaEn tiedä mistä johtuu, mutta jalkojenlevityslaite tuntuu olevan erityisesti naisten suosiossa. Sitä en osaa sanoa pitäisikö miesten käyttää sitä enemmän vai naisten vähemmän, mutta joku epäsuhta on olemassa. Ehkä naisilla luontaisesti kehittyy jalkojenlevityslihakset heikosti, kun aina on tarvittaessa joku mies auttamassa jalkojen levittelyyn.
- Anonyymi00029
scrg kirjoitti:
En tiedä mistä johtuu, mutta jalkojenlevityslaite tuntuu olevan erityisesti naisten suosiossa. Sitä en osaa sanoa pitäisikö miesten käyttää sitä enemmän vai naisten vähemmän, mutta joku epäsuhta on olemassa. Ehkä naisilla luontaisesti kehittyy jalkojenlevityslihakset heikosti, kun aina on tarvittaessa joku mies auttamassa jalkojen levittelyyn.
Jyväskylän liikunnalliseen aloite siitä, että mitä hyötyä naiselle on jalkojen levityslaitteesta.
Hyödyt ja haitat.
Frekvenssi?
Aika?
Vilma
- Anonyymi00028
Ainakin penkkipunnerruksessa saa huomattavan edun jos on suuret silikoni-tissit paksu rinta, noh, tuossa lajissahanei muutenkaan nosteta tankoa kuin muutama sentti.
- Anonyymi00030
Luomurinnathan maatessa leviää sillai somasti. Muutoin näyttäisi kahdelta melonilta.
Vilma
Kamala jos punnus läsähtäisi silikonirinnat päälle. Lits ja läts ja sisältö olisi seinillä.
Kauhuskenaario.
- Anonyymi00031
Saleille mennään seksikkäissä asuissa jotta samaa sukupuolta olevat näkee ja kysyvät tulisko samaan suihkuun eli salien parhain juttu on pukukoppi ja suihku jutut sen takia kuntosaleilla käydään ja se mikä jää pukuhuoneisiin niin se tieto jää pukuhuoneisiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398