Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

Anonyymi-ap

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee saada tarjota näille miehille seksiä kaikissa villeissä muodoissa. Tällä asenteella sinkkuus ei ole nopeasti päättymässä. Kyllä minulla on paljon mieskavereita, eli tämä ei todellakaan ole jokaisen miehen ajatus ja sellaisena sitä on turha normalisoida. Eipä nämä miehet välttämättä ole mitään bestiksiä ja elämänkumppaneita, mutta mikään ei estä kivaa pientä rupattelutuokiota esim. puhelimessa. Tai kun törmätään tai nähdään jossain. Kaveruussuhde tarjoaa myös aina mahdollisuuksia sille että siitä tulee jotain enemmänkin, vaikka se ei ole mikään sääntö. Mutta toki jos kokee naisseuran kaikissa olosuhteissa jonain ajanhukkana ellei se johda seksiin, niin se kertoo kyllä aika epäkunnioittavasta asenteesta naisia kohtaan eikä sekään edistä parisuhteen syntyä.

116

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Liikkuupa aloittaja oudoissa piireissä.

      • Anonyymi00002

        Miten niin? Eiköhän ne naiset kuten miehetkin oo tuttuja kavereita tai ystäviä joko työpaikalla, opinnoissa tai jonkun harrastuksen myötä esim. Mitä kummallista siinä on??

        Ystävyyssuhteista voi syntyä myös parisuhde ja monet parisuhteet on myös sillä tavalla alkanu. Eli sehän on paras tapa tutustua ihmiseen ja oppia tuntemaan ja jos sitten alkaa niitä rakastumisen tunteita tulla niin parisuhde syntyy.

        Täällä taitaa olla ne miehet joilla se parisuhde naisten kanssa ei oikein edes kiinnosta seksi vaan. Naiset ei yleensä mene sänkyyn miesten kanssa joita ei ees tunne rakkaudesta puhumattakaan.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miten niin? Eiköhän ne naiset kuten miehetkin oo tuttuja kavereita tai ystäviä joko työpaikalla, opinnoissa tai jonkun harrastuksen myötä esim. Mitä kummallista siinä on??

        Ystävyyssuhteista voi syntyä myös parisuhde ja monet parisuhteet on myös sillä tavalla alkanu. Eli sehän on paras tapa tutustua ihmiseen ja oppia tuntemaan ja jos sitten alkaa niitä rakastumisen tunteita tulla niin parisuhde syntyy.

        Täällä taitaa olla ne miehet joilla se parisuhde naisten kanssa ei oikein edes kiinnosta seksi vaan. Naiset ei yleensä mene sänkyyn miesten kanssa joita ei ees tunne rakkaudesta puhumattakaan.

        Kun liikut piireissä, jossa sinkkumiehet ei suostu naisten kavereiksi. Omissa piireissä ainakin suostuu.


      • Anonyymi00032

        kyllä


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miten niin? Eiköhän ne naiset kuten miehetkin oo tuttuja kavereita tai ystäviä joko työpaikalla, opinnoissa tai jonkun harrastuksen myötä esim. Mitä kummallista siinä on??

        Ystävyyssuhteista voi syntyä myös parisuhde ja monet parisuhteet on myös sillä tavalla alkanu. Eli sehän on paras tapa tutustua ihmiseen ja oppia tuntemaan ja jos sitten alkaa niitä rakastumisen tunteita tulla niin parisuhde syntyy.

        Täällä taitaa olla ne miehet joilla se parisuhde naisten kanssa ei oikein edes kiinnosta seksi vaan. Naiset ei yleensä mene sänkyyn miesten kanssa joita ei ees tunne rakkaudesta puhumattakaan.

        höpöhöpö


      • Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miten niin? Eiköhän ne naiset kuten miehetkin oo tuttuja kavereita tai ystäviä joko työpaikalla, opinnoissa tai jonkun harrastuksen myötä esim. Mitä kummallista siinä on??

        Ystävyyssuhteista voi syntyä myös parisuhde ja monet parisuhteet on myös sillä tavalla alkanu. Eli sehän on paras tapa tutustua ihmiseen ja oppia tuntemaan ja jos sitten alkaa niitä rakastumisen tunteita tulla niin parisuhde syntyy.

        Täällä taitaa olla ne miehet joilla se parisuhde naisten kanssa ei oikein edes kiinnosta seksi vaan. Naiset ei yleensä mene sänkyyn miesten kanssa joita ei ees tunne rakkaudesta puhumattakaan.

        Itse olen kyllä valmis hyviin mielipiteiden vaihtoihin irl, mutten ole kovin aloitteellinen sen suhteen, huonot kokemukset jättävät jäljen, jota on vaikea muuksi muuttaa. Luottamusta on vaikea synnyttää, jos on pahasti omissa olettamuksissa erehtynyt hyvästä, joka olikin paha.

        Naiset ovat taitavia hyvän mielikuvan luojia, mutta kuoren alta voikin paljastua kovia kokenut nainen, joka onkin kaikkea muuta kuin, mitä antoi itsestään ymmärtää. Erehtymisistä maksaa joskus liian kovan hinnan, kun menettä uskon hyvään.

        Onko minussa jotain vikaa, kun saan kokea näin? Varovaisuudella voi olla toki paljonkin merkitystä, miksi käyttäytyy epävarmasti ja hapuillen? Rimakauhu on aina pahasta ennen suoritusta? Sen moni sinkkukin varmaan tiedostaa.


      • Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miten niin? Eiköhän ne naiset kuten miehetkin oo tuttuja kavereita tai ystäviä joko työpaikalla, opinnoissa tai jonkun harrastuksen myötä esim. Mitä kummallista siinä on??

        Ystävyyssuhteista voi syntyä myös parisuhde ja monet parisuhteet on myös sillä tavalla alkanu. Eli sehän on paras tapa tutustua ihmiseen ja oppia tuntemaan ja jos sitten alkaa niitä rakastumisen tunteita tulla niin parisuhde syntyy.

        Täällä taitaa olla ne miehet joilla se parisuhde naisten kanssa ei oikein edes kiinnosta seksi vaan. Naiset ei yleensä mene sänkyyn miesten kanssa joita ei ees tunne rakkaudesta puhumattakaan.

        Patella muna sojottaa koko ajan ja mitta vaan aemmoset 20cm eli aika pieni on


      • Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kun liikut piireissä, jossa sinkkumiehet ei suostu naisten kavereiksi. Omissa piireissä ainakin suostuu.

        Jotkut suostuu jotkut miettii

        Onko worth tehdä niin sanottua kauppaa vai ollakko sinkku ja nauttia elämästä kuten Henry Afnefelt tekee ja onko worth häiritä naisia kun totuus on että käy kuten Rönnin ja Lahtisen ja sitten se taisi tulla niin sanottu oma maali kommentoi Facebookissa X:ssä Instagramissa ja Sanomalehdissä asiaa että taisi käydä niin sanottu oma maali


      • Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Jotkut suostuu jotkut miettii

        Onko worth tehdä niin sanottua kauppaa vai ollakko sinkku ja nauttia elämästä kuten Henry Afnefelt tekee ja onko worth häiritä naisia kun totuus on että käy kuten Rönnin ja Lahtisen ja sitten se taisi tulla niin sanottu oma maali kommentoi Facebookissa X:ssä Instagramissa ja Sanomalehdissä asiaa että taisi käydä niin sanottu oma maali

        Nyt jäi kyllä pointti epäselväksi.


      • Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Patella muna sojottaa koko ajan ja mitta vaan aemmoset 20cm eli aika pieni on

        Naiset monesti vittuilevat ja vähättelevät miehen mittoja, voisivat välillä miettiä vaikka sitä kautta asiaa että miten iso ja holo se oma vehje on.. Haloo!


    • En mä sillon ees aattele, jos ollaan kaverisuhteessa, että onks se mies vai nainen, kun ei sillä oo siinä mitää merkitystä.

      En sitten tiedä miten täällä ikävissä? Mä oon vaan käymässä sinkut puolelta.

    • Anonyymi00004

      Ei ole kysymys mistään "piireistä" tai mistään sen ihmeellisemmästä välttämättä. Suomalaisille tämä tutustuminen toki voi olla ihmeen vaikeaa. Miespuolinen juttukaveri voi olla ihan joku ohimeneväkin tai siis ei mikään jonka kanssa suunnitellaan jotain vohvelikestejä viikonlopulle. Tarkoitan esim. seurakunnan vahtimestari tai ostoskeskuksen vartija tai kirjaston työntekijä tai joku vähän sosiaalisempi myyjä... mutta täällä kun ehdottaa että kavereina nähdään niin se on muka niin kauhea effortti että ei onnistu ellei nainen tule housut kintuissa vastaan...

      • Anonyymi00019

        Olet jäljillä. Samaa olen miettinyt, että tyhmiä ne sinkut miehet jotka ei tajua kaveerata naisten kans normisti. Niillä naisilla on muuten by to way toisia naisia kavereina ja tuttuina. Voi tutustua kaverin kaveriin, vink vink.


      • Anonyymi00109
        UUSI

        Pate 🤤🤤🤤 kun näkee naisia toki Pate lyö välillä itseään naamaan ryhdistäydy ja välillä Patelle käy kuten Harrylle esim kun katsoi Shota ja hänellä vedet valui laidalle ja Drago nauroi kuin pikku Myy eli meni maahan makaamaan ja nauroi


    • Anonyymi00005

      Kyse on siitä että ne miehet on juurikin eräänlainen haaremi sille naiselle. Ketä kiinnostaa elämä jatkuvassa pelossa. Ei kiitos.

      • Anonyymi00006

        Mitä tarkoitat? Ettet vaan keksisi nyt omasta päästäsi.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Ettet vaan keksisi nyt omasta päästäsi.

        Juuri sitä tarkoitan. Ei se ole ydinfysiikkaa.


      • Anonyymi00008

        Mikä ihmeen haaremi? 99,99% miehistä ei ole siinä mieless kiinnostavia. Outo haaremi sinulla.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mikä ihmeen haaremi? 99,99% miehistä ei ole siinä mieless kiinnostavia. Outo haaremi sinulla.

        Haaremilta saa miehistä huomiota, saa luvan kanssa mennä vaikka kainaloon. Tuntee itsensä halutuksi kun niin monella paisuu pöksyissä ja ne alkaa odottaa että pääsisi peremmälle. Nainen voi sitten säädellä millon ollaan kavereita ja millon otetaan huomiota kaveruuden varjolla. Miehet sallii tämän. Kun nainen huomaa nykyisen suhteen toimimattomaksi niin ei tarvitse nähdä edes vaivaa kun valikoi haaremista uuden. Tuntee jo luonnetta, onko kemiaa, työ asiat jne.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitan. Ei se ole ydinfysiikkaa.

        Tietääkö tuo nainen itse että hänellä on haaremi?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Haaremilta saa miehistä huomiota, saa luvan kanssa mennä vaikka kainaloon. Tuntee itsensä halutuksi kun niin monella paisuu pöksyissä ja ne alkaa odottaa että pääsisi peremmälle. Nainen voi sitten säädellä millon ollaan kavereita ja millon otetaan huomiota kaveruuden varjolla. Miehet sallii tämän. Kun nainen huomaa nykyisen suhteen toimimattomaksi niin ei tarvitse nähdä edes vaivaa kun valikoi haaremista uuden. Tuntee jo luonnetta, onko kemiaa, työ asiat jne.

        Mulla ainakin nimenomaan on platonisia mieskavereita. Tiedän etteivät ole minusta kiinnostuneita.


      • Anonyymi00015

        Kylmäverisintä on ehdottaa sille jätetylle poikaystävälle että voidaan olla jatkossa kavereita 😂 Nämä naiset eivät ole tunnetasolla itsenäisiä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Haaremilta saa miehistä huomiota, saa luvan kanssa mennä vaikka kainaloon. Tuntee itsensä halutuksi kun niin monella paisuu pöksyissä ja ne alkaa odottaa että pääsisi peremmälle. Nainen voi sitten säädellä millon ollaan kavereita ja millon otetaan huomiota kaveruuden varjolla. Miehet sallii tämän. Kun nainen huomaa nykyisen suhteen toimimattomaksi niin ei tarvitse nähdä edes vaivaa kun valikoi haaremista uuden. Tuntee jo luonnetta, onko kemiaa, työ asiat jne.

        Mitä huomiota? Hittojako moisella tekee? Miksi hitossa menisin yhdenkään epäkiinnostavan miehen kainaloon? Kaveri on aina kaveri, ei sitä mitenkään säädellä. Jos sinulla on kokemus jostakin muusta, niin et ole koskaan ollut naisen kaveri. Kavereista ei valita mitään uutta. Kaverin kanssa parisuhteen aloittaminen on hyvin harkiten ja varovasti tapahtuva asia, sillä sen kaverin yleensä menettää, jollei suhde toimi. Tyyppi, jonka voi noin vain valita uudeksi, ei ole koskaan ollutkaan kaveri.


      • Anonyymi00020

        "Kyse on siitä että ne miehet on juurikin eräänlainen haaremi sille naiselle.Ketä kiinnostaa elämä jatkuvassa pelossa. Ei kiitos."

        Tämän kirjoittaja on juuri se kenestä ap. Kirjoittaa alussa. Näkee kaikki naiset vain joko potentiaalisia panoina tai täysin hyödyttöminä häiriöinä.

        Avaa silmät ja tutkiskele vähän omaa ajatusmaailmaa tässä asiassa.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "Kyse on siitä että ne miehet on juurikin eräänlainen haaremi sille naiselle.Ketä kiinnostaa elämä jatkuvassa pelossa. Ei kiitos."

        Tämän kirjoittaja on juuri se kenestä ap. Kirjoittaa alussa. Näkee kaikki naiset vain joko potentiaalisia panoina tai täysin hyödyttöminä häiriöinä.

        Avaa silmät ja tutkiskele vähän omaa ajatusmaailmaa tässä asiassa.

        Totta. Kamalinta on, että olen vahvasti alkanut epäillä, että kaivattuni ( mies) olisi tällaisen ajatusmaailman omaava. Vaikka ulkoisesti vaikuttaisi olevan aivan päinvastainen.
        Sivusta n


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "Kyse on siitä että ne miehet on juurikin eräänlainen haaremi sille naiselle.Ketä kiinnostaa elämä jatkuvassa pelossa. Ei kiitos."

        Tämän kirjoittaja on juuri se kenestä ap. Kirjoittaa alussa. Näkee kaikki naiset vain joko potentiaalisia panoina tai täysin hyödyttöminä häiriöinä.

        Avaa silmät ja tutkiskele vähän omaa ajatusmaailmaa tässä asiassa.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mikä ihmeen haaremi? 99,99% miehistä ei ole siinä mieless kiinnostavia. Outo haaremi sinulla.

        Kuin minun suusta! Minua ei kiinnosta yksikään mies sillä tavalla, että haluaisin suhteen hänen kanssaan! Pelkkä ystävyyssuhde 70v miehen kanssa kiinnostaa minua!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Haaremilta saa miehistä huomiota, saa luvan kanssa mennä vaikka kainaloon. Tuntee itsensä halutuksi kun niin monella paisuu pöksyissä ja ne alkaa odottaa että pääsisi peremmälle. Nainen voi sitten säädellä millon ollaan kavereita ja millon otetaan huomiota kaveruuden varjolla. Miehet sallii tämän. Kun nainen huomaa nykyisen suhteen toimimattomaksi niin ei tarvitse nähdä edes vaivaa kun valikoi haaremista uuden. Tuntee jo luonnetta, onko kemiaa, työ asiat jne.

        Tää viesti saa nauramaan kerta toisensa jälkeen 😅 On sulla kuvitelmat. "Paisuu pöksyissä"... 😁 ei ole kuule sitä vaaraa. Oot ehkä keskimääräistä hiukan himokkaampi ihminen. Valtaosa nykymiehistä on todella kranttuja.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Haaremilta saa miehistä huomiota, saa luvan kanssa mennä vaikka kainaloon. Tuntee itsensä halutuksi kun niin monella paisuu pöksyissä ja ne alkaa odottaa että pääsisi peremmälle. Nainen voi sitten säädellä millon ollaan kavereita ja millon otetaan huomiota kaveruuden varjolla. Miehet sallii tämän. Kun nainen huomaa nykyisen suhteen toimimattomaksi niin ei tarvitse nähdä edes vaivaa kun valikoi haaremista uuden. Tuntee jo luonnetta, onko kemiaa, työ asiat jne.

        Ketään normaalia tervepäistä naista ei kiinnosta epäkiinnostavien miesten paisumiset. Se on lähinnä etovaa, jos tuollaisia tarvitsee tuoda esille.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ketään normaalia tervepäistä naista ei kiinnosta epäkiinnostavien miesten paisumiset. Se on lähinnä etovaa, jos tuollaisia tarvitsee tuoda esille.

        No eihän asioista nyt sovikaan puhua naisille niiden oikeilla nimillä 😆


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        No eihän asioista nyt sovikaan puhua naisille niiden oikeilla nimillä 😆

        Tietysti sopii. Kaikkia ölinöitä ei kuitenkaan kannata muille jakaa. Ketään ei kiinnosta epäkiinnostavan paisumiset. Voi paisua ihan hiljaa ja itseksesi.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kylmäverisintä on ehdottaa sille jätetylle poikaystävälle että voidaan olla jatkossa kavereita 😂 Nämä naiset eivät ole tunnetasolla itsenäisiä.

        Yks mies teki just noin. Iha pelle äijä.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ketään normaalia tervepäistä naista ei kiinnosta epäkiinnostavien miesten paisumiset. Se on lähinnä etovaa, jos tuollaisia tarvitsee tuoda esille.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tietysti sopii. Kaikkia ölinöitä ei kuitenkaan kannata muille jakaa. Ketään ei kiinnosta epäkiinnostavan paisumiset. Voi paisua ihan hiljaa ja itseksesi.

        No ne miehet nimenomaan paisuu itsekseen illan tullen ja ajattelee kaverinaista 😂 Tämä oli hyvä keskustelu 👏🏻🤓


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        No ne miehet nimenomaan paisuu itsekseen illan tullen ja ajattelee kaverinaista 😂 Tämä oli hyvä keskustelu 👏🏻🤓

        Hyvä. Sittenhän ei ole mitään ongelmaa ja noin turhasta aiheesta on turhaa sen enempää avautua. 👍


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Hyvä. Sittenhän ei ole mitään ongelmaa ja noin turhasta aiheesta on turhaa sen enempää avautua. 👍

        Sinähän oletkin Domina 🪑🧎🏻‍♂️🏏


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Sinähän oletkin Domina 🪑🧎🏻‍♂️🏏

        Nuokin haaveet voi säästää ihan itsellesi.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Nuokin haaveet voi säästää ihan itsellesi.

        Ai sen Domino haaveen minkä sivusto poisti. Selkeästi joku nainen modena 🏌🏻‍♂️

        Tosin jos on hallitsijatar makuuhuoneen ulkopuolella niin ei ole sitä makuuhuoneessa.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ai sen Domino haaveen minkä sivusto poisti. Selkeästi joku nainen modena 🏌🏻‍♂️

        Tosin jos on hallitsijatar makuuhuoneen ulkopuolella niin ei ole sitä makuuhuoneessa.

        Se on sinun ongelmasi, joka ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Se on sinun ongelmasi, joka ei kiinnosta ketään.

        Ei se minuun liittynyt.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Ei se minuun liittynyt.

        Vielä oudompaa fantasioida muiden haaveita.


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tietääkö tuo nainen itse että hänellä on haaremi?

        Varmasti tietää.


      • Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Mulla ainakin nimenomaan on platonisia mieskavereita. Tiedän etteivät ole minusta kiinnostuneita.

        Kauanko aiot valehdella itsellesi?


      • Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tietääkö tuo nainen itse että hänellä on haaremi?

        Sitä ei voi kulttuurisestai nimetä haaremiksi, koska se on matriarkaatin. Ehkä se on jonkinlainen kanitarha.


      • Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kylmäverisintä on ehdottaa sille jätetylle poikaystävälle että voidaan olla jatkossa kavereita 😂 Nämä naiset eivät ole tunnetasolla itsenäisiä.

        Nämä naiset ovat raakalaisia, ja silti pitävät itseään säälittävinä uhreina.


      • Anonyymi00066
        UUSI

        kyllä pitkässä suoteessa tulee automaatisesti pelkkä kaveri,


    • Anonyymi00011

      Naapuri voi olla kaveri. Metrossa istuva ihminen voi olla kaveri. Koiraa ulkoiluttava ihminen voi olla kaveri. Nimittäin juttukaveri. Ei se paljoa ota. Toki kaikki eivät tykkää olla sosiaalisia ja se sallittakoon, mutta siinä menetetään kyllä keino lähestyä vastakkaista sukupuolta jos se on tavoitteena.

      • Anonyymi00021

        Nimenomaan tuppisuuna ja sp valikoiden menettää niin monta tilaisuutta päästä tutustumaan oikeasti mielenkiintoiseen ihmiseen.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Nimenomaan tuppisuuna ja sp valikoiden menettää niin monta tilaisuutta päästä tutustumaan oikeasti mielenkiintoiseen ihmiseen.

        Eipä haittaa ollenkaan, koska pidän vain 70v miehistä!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Eipä haittaa ollenkaan, koska pidän vain 70v miehistä!

        Sulta menee sivu suun se seitenkymppinenkin kun jurotat sen läheisille kuitenki. Ei se sulle ala kun pitää sua tylyttäjänä.

        Mun kans se rupatteli pitkät tovit bussissa, oli mukava matka.


      • Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Eipä haittaa ollenkaan, koska pidän vain 70v miehistä!

        Niillä on kokemusta ja karismaa mitä nyky nuorisolla ei ole


      • Anonyymi00110
        UUSI

        Jutelkaa naisten kanssa laajasti asioista siitä miten menee miltä tuntuu olla nainen ja mitä toivoisit mieheltä ja kuinka naisten asemaa voi parantaa vielä enemmän

        -Mies

        Ja toki toivottavasti ulkomaille saataisiin tota samaa kun siellä vähän liikaa mennään tietyn säännön mukaan mun mielestä


    • Anonyymi00017

      Nainen jolla on miespuolisia kavereita moisen ei tarvitse vaivautua edes miettimään mahdollisuutta seurustelusta kanssani ymmärrän tässä kohti asian kaksinaismoralismin koska mulla on paljon naispuolisia kavereita joidenka seurassa mua ei siitä huolimatta ole nähty moikkaan ohimennen yleensä en mieluusti jää juttelemaan tulee aina olo että toinen haluaisi enemmänkin ei ole ollu kun yksi sellainen naispuolinen kaveri joka ei ole ajatellut/halunnut muutakin

      • Anonyymi00018

        Ohhoh, sunhan on pakko olla tosi haluttava. Ei ole kaikkien kohtalo. Miehethän aina jauhaa tästä friend zonesta...


      • Anonyymi00023

        Kyllä se puhdas kaveruus suhde taitaa olla enemmänkin ideaalista ja ideaali side takuu seksille. Jossain vaiheessa sitä sitten sipastaan koipeen. Ja kun valmiiksi jo on sidokkeita on ne lähinnä riippakivenä jollin sinua verrataan joka käänteessä toiseen. Vanhan päälle on huono rakentaa, jollei sitä ole perusteellisesti purettu ja silloin suhde ei ole kantavalla pohjalla vaan lähinnä repivä.


      • Anonyymi00063
        UUSI

        Niin, On vaikea sekä torjua että pysyä koko ajan tuttavana.


    • Anonyymi00025

      Jos kaverisuhde tarjoaa mahdollisuuden, sille että siitä tulee enemmän.
      Vaikuttaa jotenkin siltä että se on suunniteltu jo etukäteen, vaikka on ollut varattu.
      En ehkä luottaisi kyseiseen ihmiseen.

      • Anonyymi00026

        On eri asia, että kaverisuhde aina tarjoaisi tuon ja se, että se mahdollisuus on jossain olemassa. Elämässä sattuu ja tapahtuu monenmoista ja joskus voi sattua myös jotain sellaista, että toisen henkilön näkeekin ihan eri valossa kuin aiemmin.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        On eri asia, että kaverisuhde aina tarjoaisi tuon ja se, että se mahdollisuus on jossain olemassa. Elämässä sattuu ja tapahtuu monenmoista ja joskus voi sattua myös jotain sellaista, että toisen henkilön näkeekin ihan eri valossa kuin aiemmin.

        Seliseli 😅😂 joka ei ole rehellinen itselleen ei ole sitä varmasti muillekaan
        Sivusta


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Seliseli 😅😂 joka ei ole rehellinen itselleen ei ole sitä varmasti muillekaan
        Sivusta

        Niinpä ja tuli heti aika pian se tunne, ettei häiriköllä ole puhtaat jauhot pussissa! Mutta minulle on ihan sama mitä hän tekee ja kenen kanssa, koska en voi sietää miestä, joka on stalkannut minua kauan!


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Niinpä ja tuli heti aika pian se tunne, ettei häiriköllä ole puhtaat jauhot pussissa! Mutta minulle on ihan sama mitä hän tekee ja kenen kanssa, koska en voi sietää miestä, joka on stalkannut minua kauan!

        Stalkkaminen on rikoslaissa luokiteltu rangaistavaksi teoksi!!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Seliseli 😅😂 joka ei ole rehellinen itselleen ei ole sitä varmasti muillekaan
        Sivusta

        Eli sinä olet siis epärehellinen? Minä kun puhuin todellisesta elämästä ja siitä miten elämä menee. Sinä et ehkä ole koskaan elämässäsi muuttanut mieltäsi ja kokenut toisin minkään asian tai ihmisen suhteen, mutta likipitäen kaikki muut ihmiset ovat tuollaista joskus kokeneet.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Seliseli 😅😂 joka ei ole rehellinen itselleen ei ole sitä varmasti muillekaan
        Sivusta

        Itse esimerkiksi olin kaveri (en siis edes ystävä) miehelleni 8 vuoden ajan. Kumpikaan meistä ei koskaan sinä aikana ajatellut toisiamme "sillä tavalla". Siihen tarvittiin melkoinen draama muiden ihmisten taholta, että aloimme ylipäänsä juttelemaan keskenämme mitään syvällisempää ja päädyimme viettämään enemmän aikaa yhdessä.


      • Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Stalkkaminen on rikoslaissa luokiteltu rangaistavaksi teoksi!!

        Ja sitä tekevät suojelupoliisi sekä pääesikunnan tutkintaosasto työkseen.


    • Anonyymi00043

      Näinhän tän aina kuulee menevän kun mies törkeällä ja satutavalla tavalla jättää naisensa niin tokaisee heti perään että Ystävänä voi toimii paremmin!

      • Anonyymi00045

        Tämmöset pitää väistää kaukaa.


      • Anonyymi00047

        Näitä ”ystäviä” kerää talteen jotta suhteen edut tulee jokaiselta otettua. Vaan oikeaa suhdetta ei heru eikä rakkautta.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Näitä ”ystäviä” kerää talteen jotta suhteen edut tulee jokaiselta otettua. Vaan oikeaa suhdetta ei heru eikä rakkautta.

        Mitään ei voi tapahtua ennen kuin kohtaan suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen, joka kolahtaa kunnolla minuun monin tavoin! Syksyllä menen tanssimaan! Kaksi kiinnostava olen kohdannut katsotaan mitä tuleman pitää!!


    • Anonyymi00059
      UUSI

      Minulla on miespuolisia kavereita ja tulen hyvin toimeen miesten kanssa kaveripohjalta. Kaveruus on rentoa ja koen, että minua kohdellaan tasavertaisesti. He näkevät minussa ajattelevan ihmisen.

      Oma kiinnostus ihastuessa lässättää, jos koen, että mies ei halua nähdä minua. Että hän kohtelee minua kuin aivotonta lihakimpaletta (vaikkapa, koska minulla on rinnat) eikä kunnioita minua asennevammansa vuoksi. Kukaan ei jaksa sellaista vaan jatkaa matkaansa.

      • Anonyymi00089
        UUSI

        Jatka matkaasi ketään ei kiinnosta


    • Anonyymi00060
      UUSI

      Oikeastaan ainoa tapa, jolla kanssa on koskaan voinut parisuhteeseen päästä, on ollut lähteä ensiksi kaveripohjalta. En ole koskaan kiinnotunut sellaisista, joita en ole jo ensiksi oppinut tuntemaan vähän paremmin. Kiinnostukseni herää pikkuhiljaa, kun opin tuntemaan toisen, jos se on herätäkseen. Kaikilla ei toki kaveripohjaltakaan ole mitään mahdollisuuksia, mutta muilla ei lainkaan.

    • Anonyymi00065
      UUSI

      On tehty kysely yliopistolla opiskelijoilta, jossa kysyttiin naisilta ja miehiltä, että voivatko nainen ja mies olla ystäviä. Molemmat vastasivat, että voivat. Kun samoilta kysyttiin mahdollisuutta enempään, niin miehet olivat valmiita ja naiset tiesivät miehen tunteista/ajatuksista.
      Allekirjoitan tämän naisena täysin. Ne kenen kanssa olen viettänyt enemmän aikaa platonisesti, ovat jokainen olleet ihastuneita. En sitä silloin ajatellut, vaikka sen tiedostinkin jollain tasolla. Eikä siitä haittaa ollut, koska ei ollut muita osapuolia kuvioissa.
      Se mikä siinä oli tärkeää, niin ystävyyttä kunnioittaen ja ystävälle hyvää haluten, piti osata häipyä takavasemmalle, kun jotain kiinnostusta kaveria kohtaan osoitettiin ja siellä myös pysyä ainakin riittävän pitkään.
      Liittynee tai ei.

      • Anonyymi00067
        UUSI

        En edelleenkään ymmärrä mikä siinä, jos on vähän ihastunut, on muka kaveruuen este. Jokainen päättää itse mihin on valmis, eikä ainakaan minulle se, jos olen ollut johonkuhun vähän ihastunutkin, ole ollut mikään este kaveruudelle. Harvemmin ne ihastumiset loputtomiin kestävät ja sitten kaveruus joko loppuu tai muuttuu täysin platoniseksi. En ymmärrä sitäkään mitne fyysine vetovoimakaan olisi kaveruuden este. Ei kaikkea mitä tekee mieli, ole mikään pakko toteuttaa. En tiedä kuink hiton huonoja muut ihmiset sitten ovat itsensä hillitsemisessä, muttei minulle ainakaan ole mitään pakkoa tehdä, vaikka haluttaisi. Sitäpaitsi kun ei se edes ole sukupuolesta kiinni. Ei ole kerran, eikä kolmekaan, kun samaa sukupuolta oleva kaveri onkin ollut minuun tykästynyt. Jos tuo on este kaveruudelle, niin ei sitten voi olla kaveri oikein kenenkään knssa.


      • Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        En edelleenkään ymmärrä mikä siinä, jos on vähän ihastunut, on muka kaveruuen este. Jokainen päättää itse mihin on valmis, eikä ainakaan minulle se, jos olen ollut johonkuhun vähän ihastunutkin, ole ollut mikään este kaveruudelle. Harvemmin ne ihastumiset loputtomiin kestävät ja sitten kaveruus joko loppuu tai muuttuu täysin platoniseksi. En ymmärrä sitäkään mitne fyysine vetovoimakaan olisi kaveruuden este. Ei kaikkea mitä tekee mieli, ole mikään pakko toteuttaa. En tiedä kuink hiton huonoja muut ihmiset sitten ovat itsensä hillitsemisessä, muttei minulle ainakaan ole mitään pakkoa tehdä, vaikka haluttaisi. Sitäpaitsi kun ei se edes ole sukupuolesta kiinni. Ei ole kerran, eikä kolmekaan, kun samaa sukupuolta oleva kaveri onkin ollut minuun tykästynyt. Jos tuo on este kaveruudelle, niin ei sitten voi olla kaveri oikein kenenkään knssa.

        En puhunut esteestä, vasn kerroin ettei siitå ollut haittaa.
        Kirjoituksestasi herää kysymys, että oletko ollut rakastunut ja oletko ollut suhteessa?
        Se vaan on niin, että tulella ei pidä leikkiä, jos olet suhteessa. Ja kun olet suhteessa, tuskin haluat siihen kumppanisi viereen kiehnäämään häneen ihastunutta henkilöä. Vaikka luottaisitko kumppaniisi kuinka paljon hyvänsä.


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        En puhunut esteestä, vasn kerroin ettei siitå ollut haittaa.
        Kirjoituksestasi herää kysymys, että oletko ollut rakastunut ja oletko ollut suhteessa?
        Se vaan on niin, että tulella ei pidä leikkiä, jos olet suhteessa. Ja kun olet suhteessa, tuskin haluat siihen kumppanisi viereen kiehnäämään häneen ihastunutta henkilöä. Vaikka luottaisitko kumppaniisi kuinka paljon hyvänsä.

        Ja huomioitko tässä myös sukupuolieron? Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu. Naisilla taas tunteet voivat syttyä, vaikka niitä ei alkuun olisikaan. Onko se siis oikein ruokkia suhteessa sitä tunneta ja kemiaa, viettämällä aikaa sellaisen ihmisen kanssa kehen tuntee vetoa?
        Uskon, että ne jotka ovat uskollisia tai siis haluavat olla, eivät tieten tahtoen järjestä itseään tilanteisiin, missä jotain voi tapahtua tai tunteet voivat kasvaa. Niin ei tietenkään niin helposti käy, jos liikutaan aina porukassa tai kyse on silloin tällöin näkemisestä kahvilla tmv. Jatkuva yhteydenpito ja yhdessäolo sekä tarve siihen kertoo jo muuta.
        Vaikka kuinka sanot tai kysyt, etteikö ihmiset osaa hillitä halujaan, niin kyllä yleensä osaavat, kun houkutus on vain hetkellistä ja ohi menevää.


      • Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ja huomioitko tässä myös sukupuolieron? Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu. Naisilla taas tunteet voivat syttyä, vaikka niitä ei alkuun olisikaan. Onko se siis oikein ruokkia suhteessa sitä tunneta ja kemiaa, viettämällä aikaa sellaisen ihmisen kanssa kehen tuntee vetoa?
        Uskon, että ne jotka ovat uskollisia tai siis haluavat olla, eivät tieten tahtoen järjestä itseään tilanteisiin, missä jotain voi tapahtua tai tunteet voivat kasvaa. Niin ei tietenkään niin helposti käy, jos liikutaan aina porukassa tai kyse on silloin tällöin näkemisestä kahvilla tmv. Jatkuva yhteydenpito ja yhdessäolo sekä tarve siihen kertoo jo muuta.
        Vaikka kuinka sanot tai kysyt, etteikö ihmiset osaa hillitä halujaan, niin kyllä yleensä osaavat, kun houkutus on vain hetkellistä ja ohi menevää.

        Korjaan sen verran, että jotkut lapsuudenkaverit voivat olla poikkeus, mutta ei heidänkään kanssa vietetä yleensä jatkuvasti aikaa aikuisten maailmassa.


      • Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        En puhunut esteestä, vasn kerroin ettei siitå ollut haittaa.
        Kirjoituksestasi herää kysymys, että oletko ollut rakastunut ja oletko ollut suhteessa?
        Se vaan on niin, että tulella ei pidä leikkiä, jos olet suhteessa. Ja kun olet suhteessa, tuskin haluat siihen kumppanisi viereen kiehnäämään häneen ihastunutta henkilöä. Vaikka luottaisitko kumppaniisi kuinka paljon hyvänsä.

        Tietysti olen ollut ja olen nytkin. 15-vuotta ja jatkuu edelleen. Minun kumppanini hoitaa itse omat tekemisensä (kute minäkin), joten sen kun yrittää kiehnätä, jos kiinnostaa. Jos toinen olisi pettääkseen, niin ei siihen ketään ihastunutta tarvita. Tuollainen on siis täysin yhdentekevää. Kyllä mitä luotan ja niin luottaa toinenkin osapuoli.


      • Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Tietysti olen ollut ja olen nytkin. 15-vuotta ja jatkuu edelleen. Minun kumppanini hoitaa itse omat tekemisensä (kute minäkin), joten sen kun yrittää kiehnätä, jos kiinnostaa. Jos toinen olisi pettääkseen, niin ei siihen ketään ihastunutta tarvita. Tuollainen on siis täysin yhdentekevää. Kyllä mitä luotan ja niin luottaa toinenkin osapuoli.

        Taas poimit vain sen mitä halusit ja se jo kertoo riittävästi 😉


      • Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ja huomioitko tässä myös sukupuolieron? Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu. Naisilla taas tunteet voivat syttyä, vaikka niitä ei alkuun olisikaan. Onko se siis oikein ruokkia suhteessa sitä tunneta ja kemiaa, viettämällä aikaa sellaisen ihmisen kanssa kehen tuntee vetoa?
        Uskon, että ne jotka ovat uskollisia tai siis haluavat olla, eivät tieten tahtoen järjestä itseään tilanteisiin, missä jotain voi tapahtua tai tunteet voivat kasvaa. Niin ei tietenkään niin helposti käy, jos liikutaan aina porukassa tai kyse on silloin tällöin näkemisestä kahvilla tmv. Jatkuva yhteydenpito ja yhdessäolo sekä tarve siihen kertoo jo muuta.
        Vaikka kuinka sanot tai kysyt, etteikö ihmiset osaa hillitä halujaan, niin kyllä yleensä osaavat, kun houkutus on vain hetkellistä ja ohi menevää.

        En näe tuossa mitään sukupuolieroa. "Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu." Naiset ovat ihan samanlaisia tuossa asiassa, ainakin valtaosa. Joskus voi tehdä mieli ja valtaosalla joskus tekeekin, mutta ei sen mielitekonsa mukaan tarvitse toimia, Toki on oikein, kun se nyt ei ole ainoa syy. Jos siinä kaveruudessa ei mitään muuta ole kuin panetus, niin eihän siinä silloin mitään järkeä ole, eikä siis kyllä kaveruuttakaan. Se, että satuu panettamaan toisen seurassa, ei ole kaveruutta. Kaveruus on se syy miksi ei pane, vaikka panettaa.


      • Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        En näe tuossa mitään sukupuolieroa. "Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu." Naiset ovat ihan samanlaisia tuossa asiassa, ainakin valtaosa. Joskus voi tehdä mieli ja valtaosalla joskus tekeekin, mutta ei sen mielitekonsa mukaan tarvitse toimia, Toki on oikein, kun se nyt ei ole ainoa syy. Jos siinä kaveruudessa ei mitään muuta ole kuin panetus, niin eihän siinä silloin mitään järkeä ole, eikä siis kyllä kaveruuttakaan. Se, että satuu panettamaan toisen seurassa, ei ole kaveruutta. Kaveruus on se syy miksi ei pane, vaikka panettaa.

        Olet asian ytimessä, mutta väitit edelleen yhden osan.


      • Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ja huomioitko tässä myös sukupuolieron? Miksi miehet ovat naisten ystäviä, jos olisivat kuitenkin halukkaita muuhun, jos naiskaveri vaan suostuu. Naisilla taas tunteet voivat syttyä, vaikka niitä ei alkuun olisikaan. Onko se siis oikein ruokkia suhteessa sitä tunneta ja kemiaa, viettämällä aikaa sellaisen ihmisen kanssa kehen tuntee vetoa?
        Uskon, että ne jotka ovat uskollisia tai siis haluavat olla, eivät tieten tahtoen järjestä itseään tilanteisiin, missä jotain voi tapahtua tai tunteet voivat kasvaa. Niin ei tietenkään niin helposti käy, jos liikutaan aina porukassa tai kyse on silloin tällöin näkemisestä kahvilla tmv. Jatkuva yhteydenpito ja yhdessäolo sekä tarve siihen kertoo jo muuta.
        Vaikka kuinka sanot tai kysyt, etteikö ihmiset osaa hillitä halujaan, niin kyllä yleensä osaavat, kun houkutus on vain hetkellistä ja ohi menevää.

        Itelläni on hyvin pitkäaikaisia kavereita, joiden kanssa on joskus aikanaan käyty keskustelukin, että voisihan sitä, mutta kannattaako. Ei kannata. Ei ole sen arvoista. Panon nyt saa muualtakin, mutta kavereita ei ihan joka oksalla kasva. Jos olisimme kuvitelleet voivamme tulla toimeen pariskuntana, niin se kortti olisi ajat sitten katsottu. Se on kuitenkin selviö, että se olisi pelkkä pano, eli täysin turhaa ja yhdentekevää.


      • Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Itelläni on hyvin pitkäaikaisia kavereita, joiden kanssa on joskus aikanaan käyty keskustelukin, että voisihan sitä, mutta kannattaako. Ei kannata. Ei ole sen arvoista. Panon nyt saa muualtakin, mutta kavereita ei ihan joka oksalla kasva. Jos olisimme kuvitelleet voivamme tulla toimeen pariskuntana, niin se kortti olisi ajat sitten katsottu. Se on kuitenkin selviö, että se olisi pelkkä pano, eli täysin turhaa ja yhdentekevää.

        Nimenomaan. Nyt onkin kyse ihastumisesta ja siitä että tuntee vetoa siihen kaveriin, vaikka haluat vääntää sen pelkäksi panetukseksi 😉


      • Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Taas poimit vain sen mitä halusit ja se jo kertoo riittävästi 😉

        Tuo kertookin riittävästi siitä millainen yksilö olet.😀


      • Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Olet asian ytimessä, mutta väitit edelleen yhden osan.

        En välttänyt yhtään mitään.


      • Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Tuo kertookin riittävästi siitä millainen yksilö olet.😀

        Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän.


      • Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        En välttänyt yhtään mitään.

        Vältit tarkoitin.


      • Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Nimenomaan. Nyt onkin kyse ihastumisesta ja siitä että tuntee vetoa siihen kaveriin, vaikka haluat vääntää sen pelkäksi panetukseksi 😉

        Ei ero lainkaan. Se käsiteltiin jo ensimmäisessä vistissäni. Jokainen määrittää ja päättää sen itse mitä haluaa "sietää". Minulle ei tuota mitään ongelmaa olla tykästynytkin toiseen. Silti asian eteen ei ole mikään tarve tehdä mitään. Eikä sukupuoli siltä suojaa yhtään. Kuten todettua, ne samaan sukupuoltakin olevat voivat ihastua.


      • Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Vältit tarkoitin.

        En välttänyt. Ethän sinäkään näköjään osa sanoa mitä tässä nyt "vältellään".


      • Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Ei ero lainkaan. Se käsiteltiin jo ensimmäisessä vistissäni. Jokainen määrittää ja päättää sen itse mitä haluaa "sietää". Minulle ei tuota mitään ongelmaa olla tykästynytkin toiseen. Silti asian eteen ei ole mikään tarve tehdä mitään. Eikä sukupuoli siltä suojaa yhtään. Kuten todettua, ne samaan sukupuoltakin olevat voivat ihastua.

        Voivat tietysti samaa sukupuolta olevat.
        Edelleen katsot siitä vinkkelistä, että sinä olet ihastunut, et siitä että kumppaniisi olisi ihastuttu ja hän viettäisi ihastuneen kanssa paljon aikaa. Toki voit olla poikkeus ja avoin asioille, jos se ei sinua haittaisi, eikä heräisi kysymys Miksi viettää hänen kanssaan aikaa.
        Mutta nyt pitää mennä.


      • Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Voivat tietysti samaa sukupuolta olevat.
        Edelleen katsot siitä vinkkelistä, että sinä olet ihastunut, et siitä että kumppaniisi olisi ihastuttu ja hän viettäisi ihastuneen kanssa paljon aikaa. Toki voit olla poikkeus ja avoin asioille, jos se ei sinua haittaisi, eikä heräisi kysymys Miksi viettää hänen kanssaan aikaa.
        Mutta nyt pitää mennä.

        Et näköjään ole lukenut mitä kirjoitin. Minähän katsoin asiaa juurikin siitä toisesta vinkkelistä, että joku toinen on ihastunut johonkin. Minähän en edes ihastu kenenkään muuhun, kun näen vain kumppanini. Olen sillä tavalla vähän outo.

        Montako kertaa pitää todeta, että jokainen on itse vastuussa ja päättää itse paljonko on valmis sietämään. Se, jos joku on ihastunut kumppaniini, on minulle yhdentekevää. Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että on. Onhan hän ihana. Mutta lopulta se on minulle kuitenkin täysin yhdentekevää. Ei sillä ole mikään maailman merkitystä mitä joku toinen ajattelee, onko ihastunut ja what ever. Vain kumppanini toiminnalla on minulle väliä. Tämänkinn kerroinn jo tuossa aiemminn.


      • Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Et näköjään ole lukenut mitä kirjoitin. Minähän katsoin asiaa juurikin siitä toisesta vinkkelistä, että joku toinen on ihastunut johonkin. Minähän en edes ihastu kenenkään muuhun, kun näen vain kumppanini. Olen sillä tavalla vähän outo.

        Montako kertaa pitää todeta, että jokainen on itse vastuussa ja päättää itse paljonko on valmis sietämään. Se, jos joku on ihastunut kumppaniini, on minulle yhdentekevää. Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että on. Onhan hän ihana. Mutta lopulta se on minulle kuitenkin täysin yhdentekevää. Ei sillä ole mikään maailman merkitystä mitä joku toinen ajattelee, onko ihastunut ja what ever. Vain kumppanini toiminnalla on minulle väliä. Tämänkinn kerroinn jo tuossa aiemminn.

        Senkin sanoin jo aiemmin, että jos joku on pettämässä, niin ei siihen ihastuneita ja ihastumisia tarvita. Se pettääkö vai onko uskkollinen on lopulta aina vain ja ainoastaan sen pettäjän tai pettämättä jättävän oma päätös. Maailma on houkutuksia täynnä ja se on oma päätös miten toimii. Ne houkutukset eivät mihinkään lopu, vaikka välttelisi ihastuneita.


      • Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Et näköjään ole lukenut mitä kirjoitin. Minähän katsoin asiaa juurikin siitä toisesta vinkkelistä, että joku toinen on ihastunut johonkin. Minähän en edes ihastu kenenkään muuhun, kun näen vain kumppanini. Olen sillä tavalla vähän outo.

        Montako kertaa pitää todeta, että jokainen on itse vastuussa ja päättää itse paljonko on valmis sietämään. Se, jos joku on ihastunut kumppaniini, on minulle yhdentekevää. Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että on. Onhan hän ihana. Mutta lopulta se on minulle kuitenkin täysin yhdentekevää. Ei sillä ole mikään maailman merkitystä mitä joku toinen ajattelee, onko ihastunut ja what ever. Vain kumppanini toiminnalla on minulle väliä. Tämänkinn kerroinn jo tuossa aiemminn.

        Niin, et nyt itse halua ymmärtää. Kyse ei ole pettämisestä vaan naisen ja miehen ystävyydestä, kun toisella tai molemmilla on romanttisia tunteita.
        Mutta hyvä jos koet noin, ettei miehesi ystävyys esimerkiksi häneen ihastuneen naisen kanssa olisi ongelma, eikä heidän viettämä aika yhdessä, vaikka olisi ihastusta. Olet ansainnut mitalin 😉


      • Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Niin, et nyt itse halua ymmärtää. Kyse ei ole pettämisestä vaan naisen ja miehen ystävyydestä, kun toisella tai molemmilla on romanttisia tunteita.
        Mutta hyvä jos koet noin, ettei miehesi ystävyys esimerkiksi häneen ihastuneen naisen kanssa olisi ongelma, eikä heidän viettämä aika yhdessä, vaikka olisi ihastusta. Olet ansainnut mitalin 😉

        Eli et vieläkään ymmärtänyt. Romanttiset tunteet ovat ongelma korkeintaan sille, joka niitä tuntee. Sen, joka niitä tuntee, täytyy itse päättää miten niiden kanssa elää. Toinen osapuoli ei ole niistä tunteista vastuussa. Jos molemmilla on, niin mikäs kaveruus se muka on 🤣.


      • Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Niin, et nyt itse halua ymmärtää. Kyse ei ole pettämisestä vaan naisen ja miehen ystävyydestä, kun toisella tai molemmilla on romanttisia tunteita.
        Mutta hyvä jos koet noin, ettei miehesi ystävyys esimerkiksi häneen ihastuneen naisen kanssa olisi ongelma, eikä heidän viettämä aika yhdessä, vaikka olisi ihastusta. Olet ansainnut mitalin 😉

        Minä olen normaali realistinen ihminen. Ei sillä mitään mitalia ansaista.


    • Anonyymi00069
      UUSI

      ennen diki aikaan oli satuman kauppaa löytää sopiva puoliso. nunnes äyl laitteet muutti asetelman niin että puoliso oli helponpi löytää. niin lopulta vaihto oli helponpi tehdä kun niin suhteet lyheni ja väheni,

    • Anonyymi00085
      UUSI

      Ei kiinnosta kaveruus kun nainen antaa mielummin vaikka karhulle..

    • Anonyymi00088
      UUSI

      Minä en ainakaan voisi lähentyä kaivattuni kanssa mitenkään muutoin kuin kaveruuden kautta. Mieluiten vielä työkaveruuden. Eli arjessa ja työssä säännöllisesti tavaten ja sitä kautta ystävystyen. Oli hän sinkku tai varattu. Muita tutustumisvaihtoja ei kohdallani ole.
      Naiselta

    • Anonyymi00090
      UUSI
    • Anonyymi00091
      UUSI

      Nuorena oli paljon naispuolisia kavereita ja oli myös sitä turhaa draamaa ja aina joku valitti ja itki jostain. Ainoo motiivi oli kattella sitä touhua oli toimia laastarina ja että pääse painaan jotain niistä, suomalaiset naiset ovat niin negatiivisiä ja jotenkin aina superahdistuneita epävarmoja ja huumorin tajuttomia että olen vaihtanut ryhmää. Nyt tunnen joitakin latinonaisia jotka ovat täysin vastakohtia suomilokeille, ollaan aina iloisia kohteliaita ja aina on kivaa ja hauskaa ja seksuaalisuus on heillä paljon normaalimmalla tasolla kun suomineidoilla. Ei sillä tehdä kauppaa eikä se ole inhottavaa ja ällöttävää.joskus tuntuu siltä ,että se paljon tavallisempaa ihan niinkuin syö inen ja nukkuminen siitä tykätään enemmän kun miehet tykkäävät ja aina sopii sanat ja kaikki on helppoa ja kivaa. Ja tällä tiellä jatkan niin kauan kuin hengitän enkä koskaan enään sekaannu kehenkään suomalaiseen naiseen vaikka olen itsekin suomalainen valkoinen hetero mies.

      • Anonyymi00104
        UUSI

        Suomalainen nainen elää pitsi- ja hääunelmaa


    • Anonyymi00092
      UUSI

      Miten se sinkkuuteen liittyy..
      Vaikk miehellä olisi 100 tällaista kuvailemaasi "naiskaveria" niin se olisi silti sinkku.
      Ja luultavasti se että niitä kaereita olisi , pitäisi myös miehen sinkkuna.. naiset kun on idiootteja että eivät hyväksy miehelleen naiskavereita.

    • Anonyymi00093
      UUSI

      paljon järkevämpää se on koeajaa se nainen pian.. Joutavaa ajan haaskausta olla pitkään kaveri.. ja sitten kun tulee " kuvailemasi mahdollisuus" niin hoksataan että tämähän onkin ihan lahna.

    • Anonyymi00094
      UUSI

      Pitkässä parisuhteessa olevasta tämä ketju tuntuu vaan "ihme vääntämiseltä".
      Jotenkin tuntuu että selvistä asioista tehdään vaikeita ja monimutkaisia.

      • Anonyymi00100
        UUSI

        Kyllä tai puolustellasn asioita, joista ei välttämättä ole kokemusta edes, vasn vedetään sädekehää pään päälle kuin olisi parempi ihminen.
        Suhteessa aina kunnioitus ja toisen arvostus. Ei turhaa mielipahaa, yhteen hiileen puhalletaan, eikä leikitä tulella!


    • Anonyymi00095
      UUSI

      Ei kiitos edes suomalaista naiskaveria. Ei puh. soittoja tyyliin lamppu katonrajasta pitäisi vaihtaa, tuukko jeesaa?
      Törsäävät rahansa pääosin turhuuteen ja ovat sitten p.a. seuraavaan tiliin.
      Kun ei suostu vippaamaan, sitten ei ole kaveri enää. Joten se siitä. Antaa olla.

      • Anonyymi00097
        UUSI

        Kaikenlaisia kavereita sitä joillain onkin.


    • Anonyymi00101
      UUSI

      Luulen että vanhemmat miehet olisivat mielellään ystäviä samaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa!

      • Anonyymi00102
        UUSI

        Kyse noin 70v ihmisistä!


      • Anonyymi00103
        UUSI

        Ei helvetissä, mutta joku nuori kaunis olis ok.


    • Anonyymi00105
      UUSI

      Sinkkuna on parasta ja voi tehdä asioita josta tykkää eikä joka paikassa tarvitse olla pakottamana ja tuntuu kuin olisi mies valkoisessa pyjamassa kuten Juutalais elokuvassa tapana ja ne niin sanotusti paremmat pääsi kaasuttamaan ja telottamaan heidän mielestään heikompia ihmisiä ja heidän mielestä he olivat hyönteisiä ja että eläimen arvo tietenkin isompi eli koirana varmaan vaan parhaat Juutalaiset saivat olla jos edes sitäkään

    • Anonyymi00111
      UUSI

      Tuohan kuulostaa niin maalaisjärjeltä kuin olla voi. Mutta näköjään jotkut omaksuu jo yläasteiässä jonkun asenteen eikä kasva siitä ikinä ulos.

      Törmäsin itse joskus yläaste- ja lukioiässä joihinkin iskurepla-artistihöttöihin (pick-up artist). En varsinaisesti ikinä ostanut. Usea vuosi eteenpäin aloin kyllä tajuta miten idioottimaisia monet niistä jutuista oli ja nolottanut aika hemmetisti.

      Jopa murto-osa niistä jutuista, jotka olivat järkevämmästä päästä , olivat aika terveen järjen juttuja, kuten: "Jos aiot naisystävän saada, ensin kannattaisi itse hankkia elämä." Tai no, en ainakaan tieten tahtoen rupeaisi seurustelemaan jonkun rapanarkomaanin kanssa, mutta näyttää monilla jätkilläkin unohtuvan toistuvasti että elämässä olisi hyvä olla järkevämpää sisältöä kuin Reddit-pornon selailu ja ryyppääminen.

    • Anonyymi00112
      UUSI

      Itse en ainakaan miehenä huoli kaveripiiriini ensimmäistäkään saman sukupuolista, joka voisi olla minusta kiinnostunut väärällä tavalla. Geenivirheys varmaankin alkanut jossakin vaiheessa tuottamaan näitä yksilöitä lisää. Nykyisin en käy enää edes julkisissa uimahalleissa tai kylpylöissä.

      Naisen kaveri tai ystävä voisin olla, jos tämä on sopivan tavallinen eli ettei aiheuta fyysistä vetovoimaa, hyvin rumia tai lihavia en kuitenkaan jaksaisi katsoa, ovat he kuinka luovia, taiteellisia, ahkeria, huumorintajuisia tai älykkäitä tahansa.

      Tämä on minun elämäni ja päätän itse kaveripiiristäni. Liikaa kaverisuhteelta vaativat ja itseänsä julistavat lähtee heti lankkua pitkin laidan yli. Rentoa illanviettoa ilman väkinäisyyden makua, siitähän se on kyse.

    • Anonyymi00114
      UUSI

      En ole koskaan uskonutkaan sexyksi äänestettyjen naisten olevan sinun kavereistasi vaikka joskus olet niin tyrkyttänyt täällä sellaista.
      Hetero mies ei voi olla ystävä yleisesti seksikkääksi sanottujen kanssa ellei sitten ole joku sukulainen ,exä tai lapsuudesta asti tuntemansa henkilö.

    • Anonyymi00115
      UUSI

      Ei välttämättä hukkaa yhtään mitään, kaikilla omalla tavallaan suunnitelmat.

    • Anonyymi00116
      UUSI

      Näillä näkymin ei tarvitse olla kenenkään miehen kaveri tulevaisuudessa koska olen sellainen hyvin ruma ja lihava nainen mitä haukutte mielellänne näillä palstoilla.
      Kaveriksennehan valitsette vain niitä naisia jotka ovat hyvän näköisiä.
      Kiitos tämä selvensi asian lopullisesti.
      En sitten mene jatkossakaan mihinkään vedätyksiinne, että turha minun suuntaan heitellä mitään love bombbausta yms. shaissee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe