Kun autojen ovet kukkiutuneet kellareissa Englannissa ja Kanadassa mahtaa olla hirvee kohtalo kun ei saa oviamauki kun niiden kahvat hajoo kaösiin
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Olen eikö sammu ei
- Anonyymi00002
Jos ovet lukittuneet et pääse ulos palavasta teslata vaan kärviatyt sisään eikä ulkopuolistekaan pysty auttamaan
- Anonyymi00003
Vähemmän mitä Toyotassa.
- Anonyymi00004
Onko aloittaja juuri kirjoittamaan oppinut lapsi?
- Anonyymi00005
Teslassa joka ovien sovitus heittää senttejä
Laatu kuin mossessa
Vesi tulee matkalta sisään sateella kun takaluukun avaa ei mitään listaa ohjaamassa veden valimista - Anonyymi00006
Teslan lukot vaaralliset kukkituu kellareissa ja palat autoosi
Ei saa apujoukit obiasia auki palat tuhkaksi ilman bensaa - Anonyymi00007
Pietarin trollitehtaalta tulee kaikki Nato maiden autojen dissaus spämmit ! ! Tojo hönö myös Pietarin trolli ! ! 2 10 h työvuoroa tehdään Pietarin trollitehtaalla siitä tulee tämä 20 h/vrk 365 trolli dissaus paska ! ! Älä kommentoi ! !
- Anonyymi00008
Heillä ei kuulemma ole paluuta polttiksiin.
- Anonyymi00009
Onko aloittaja kuullut kaasuautojen ja vetyautojen räjähdyksistä missä kuoli myös ihmisiä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19215595/artikkeleita-ja-videoita-vetyrajahdyksista- - Anonyymi00010
Kyllä. Teslaan on palannut kaikki, jotka ovat kokeilleet välillä jotain muuta merkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487