Ei vaikka kuinka täriset ja vapiset.
Sitä on kuulemma tilattu jo yli 600 autoa.
Suomen kansa ei hyppää uuden ladattavan hybridin RAV4:sen yli!
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kuulemma, hihii!
Vanha voi vaihtua uuteen kun luotto vanhaan hiipuu ja pelko kaapelien ja liittymien hapettumasta iskee mieleen.- Anonyymi00002
Sen liittimen ja jopa kaapelit Toyota on vaihtanut kaikille takuuseen. Minullekin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sen liittimen ja jopa kaapelit Toyota on vaihtanut kaikille takuuseen. Minullekin.
...uudenlaiseen liittimeen ja kaapeleihin.
- Anonyymi00004
RAV4 taitaa olla ainoa joka sopii myös ajoon. Muut lähinnä korjaamo käynteihin kuukauden välein. Olen kuullut tällaista.
- Anonyymi00012
Noinko se myyjä saa ostajat uskomaan typeriä satuja.
- Anonyymi00005
1. Sähkömoottorin johtosarja ("Cablegate")Uusimmissa RAV4-hybrideissä (vuosimallit 2019–2022) takapyöriä pyörittävän sähkömoottorin virtajohto on altis korroosiolle eli ruostumiselle. Suomen talvi ja tiesuola hapettavat liittimen. Tämä voi sytyttää varoitusvaloja ja johtaa nelivedon toimimattomuuteen. Korjaus on kallis, ja se voi maksaa yli $5000. Tarkista huoltohistoriasta, onko johto vaihdettu takuuseen.
2. Bensiinimoottorien jakoketjun venyminenVanhemmissa bensiinikäyttöisissä RAV4-autoissa jakoketju venyy herkästi 80 000 - 100 000 kilometrin ajon jälkeen. Jakoketju on metallinen lenkki, joka pitää moottorin osat tahdissa. Ketjun venyminen aiheuttaa kovaa kolisevaa ääntä erityisesti kylmäkäynnistyksessä. Jos ketju katkeaa, moottori menee rikki. Kuuntele siis autoa kylmänä ennen ostoa.
3. Hiukkassuodattimen tukkeutuminen (Diesel)Diesel-malleissa (kuten 2.0 ja 2.2 D-4D) on usein ongelmia hiukkassuodattimen kanssa. Suodatin kerää pakokaasun nokea. Jos ajat paljon lyhyttä kaupunkiajoa, suodatin tukkeutuu nopeasti. Auto menee silloin vikatilaan ja teho häviää.
On se vaan kumma kun ei Toyota vioista saa puhua vaikka niitä on todella paljon.- Anonyymi00006
Oliko sinulla tilastoa tuon väitteesi tueksi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oliko sinulla tilastoa tuon väitteesi tueksi?
ADAC
- Anonyymi00007
Onhan tuo koeajettu. Ehkä jotkut RAV4:stä tykkäävät. Itse ostin Tesla Y AWD LR Premiumin.
- Anonyymi00008
Erinomainen auto Pohjolan pakkasiin.
- Anonyymi00009
Aivan paska etenkin talvella. Ellei polttomoottori ole käynnissä, niin sisällä jäätyy jo parin asteen pakkasella.
Sääliksi käy henkilöä joka tuollaisen tojotanpaskan riesakseen hankkii.
Ja onhan tuo ADAC hinaustilastonkin kärkipäässä.
- Anonyymi00010
Vaikea ymmärtää miksi pitää hankkia plugari, kun yleensä halvemmalla saa jo täyssähköisen auton. Silloin pääsee eroon kaikista fossiilimoottorin murheista kerralla.
Jotenkin voin ymmärtää, että täyspolttiksesta aremmat ja täysin uuteen autoiluun hieman ennakkoluuloiset ja tietämättömyyttään aloittavat plugareilla, mutta että vaihtaa uudelleen plugariin….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487