Mutta miksi näin?
Vastaukset 159
- Anonyymi00001
Ylpeysjuminsa kenties eli asennevammansa.
Jotain luonnevikaisia tms.- Anonyymi00085
Mielikuvia on helppo luoda. Totuus on, että ne pahimmat tai tyhmimmät ovat huonoissa suhteissa, joista eivät kykene irtautumaan ja alistuvat kärsijän rooliin. Kulissiliittoja on paljon ja harvemmin ne anna mitään vaan ottaa senkin vähän mitä on otettavissa.
- Anonyymi00092
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mielikuvia on helppo luoda. Totuus on, että ne pahimmat tai tyhmimmät ovat huonoissa suhteissa, joista eivät kykene irtautumaan ja alistuvat kärsijän rooliin. Kulissiliittoja on paljon ja harvemmin ne anna mitään vaan ottaa senkin vähän mitä on otettavissa.
Erittäin raskaita realiteetteja, eittämättäkin.
Ratkaisut? - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Erittäin raskaita realiteetteja, eittämättäkin.
Ratkaisut?Sepäse, on vain huonoja ratkaisuja heidän kohdalla, joilla sopiminen tuntuu mahdottomalta? Joidenkin kohtaloksi tämä voi tulla? Hyvät puheet voi olla jo pidetty, joskus mennään lasten ehdoilla, etteivät he ainakaan kärsisi mahdollisesta erosta?
Fiksu ero on sellainen, joissa kärsiviä osapuolia on mahdollisimman vähän. Löytyykö fiksuutta, jos on paljon enemmän tunteita kuin järkeä käytettävissä sopia asioista? Mutu vähän komsiikomsaa joidenkin kohdalla? Luonne-erot synnyttää haasteita. - Anonyymi00098
Anonyymi00093 kirjoitti:
Sepäse, on vain huonoja ratkaisuja heidän kohdalla, joilla sopiminen tuntuu mahdottomalta? Joidenkin kohtaloksi tämä voi tulla? Hyvät puheet voi olla jo pidetty, joskus mennään lasten ehdoilla, etteivät he ainakaan kärsisi mahdollisesta erosta?
Fiksu ero on sellainen, joissa kärsiviä osapuolia on mahdollisimman vähän. Löytyykö fiksuutta, jos on paljon enemmän tunteita kuin järkeä käytettävissä sopia asioista? Mutu vähän komsiikomsaa joidenkin kohdalla? Luonne-erot synnyttää haasteita.Sopiminen onnistuu jos kääntyvä pakanuudestaan kristinuskoon.
MuTuilu on erittäin huono asia. Erityisesti nois vakavemmis seteissä.
Tietenkin. Nuohan (ym matslat mielialat) koko yhteiskunnan ovat pirstaloimassa, etenkin kakistokraattises formaatissaan - Anonyymi00129
Kiva kun sait kakittua tuon copypasten tännekin.
Mites tuo itse avauksen aihe?
:D - Anonyymi00137
Anonyymi00093 kirjoitti:
Sepäse, on vain huonoja ratkaisuja heidän kohdalla, joilla sopiminen tuntuu mahdottomalta? Joidenkin kohtaloksi tämä voi tulla? Hyvät puheet voi olla jo pidetty, joskus mennään lasten ehdoilla, etteivät he ainakaan kärsisi mahdollisesta erosta?
Fiksu ero on sellainen, joissa kärsiviä osapuolia on mahdollisimman vähän. Löytyykö fiksuutta, jos on paljon enemmän tunteita kuin järkeä käytettävissä sopia asioista? Mutu vähän komsiikomsaa joidenkin kohdalla? Luonne-erot synnyttää haasteita."Fiksu ero on sellainen, joissa kärsiviä osapuolia on mahdollisimman vähän"
Fiksu on se, joka välttää narsisteja ja psykopaatteja. Jopa fiksuin - Anonyymi00143
Anonyymi00137 kirjoitti:
"Fiksu ero on sellainen, joissa kärsiviä osapuolia on mahdollisimman vähän"
Fiksu on se, joka välttää narsisteja ja psykopaatteja. Jopa fiksuinTotta, narsismin yleensä tunnistaa siitä, kun joku tuntuu poikkeuksellisen hyvältä ollakseen totta? Feikkajia ovat.
- Anonyymi00150
Asennevamma ja luonnevika ovat aivan eriasioita kuin tymyys/viisaus.
- Anonyymi00151
Suhteissa on paljon heitä, joilta puuttuu kyky olla yksin. Vaatii aina toisen rinnalleen. Vaikka ei osaisi toista huomioida itselleen merkityksellisenä. Itsekkyyttä ja jotkut ovat vielä ylimielisiäkin. Heille tärkein ihminen on minä itse, muilla ei niin väliä.
Fiksuus ei ole röyhkeyttä, eikä oman edun maksimointia. Vaan enempi muiden huomioimista, sinkun heikkous on monesti itsensä vähättely toisarvoisuuden tunteminen/ kokeminen ja siitä tyhmimmät tekevät omia päätelmiä niin kuin aloituskin on. - Anonyymi00152
Anonyymi00143 kirjoitti:
Totta, narsismin yleensä tunnistaa siitä, kun joku tuntuu poikkeuksellisen hyvältä ollakseen totta? Feikkajia ovat.
Just näin. Hirvee näytelmä vakioasetuksissaan päällä ja kaikki esitetään AINA vähintäänkin virheettämönä; sääliksi käy heitä - ja varsiinkin hlöitä jtk eivät vielä tunnista ko. itsekästä malevolenttia turhakesaastaa
- Anonyymi00002
Miten ei muka sinkku olisi pariutumiskykyinen?
- Anonyymi00009
Niin, sitähän kysynkin tosiaan teiltä sinkuilta
- Anonyymi00006
Jokainen pariutunutkin, on ollut jossakin kohtaa sinkku.
Lisäksi mm tutkimustulokset ovat väitteesi vastaisia.- Anonyymi00011
Muttei kyse ole tilanteen ajallisista venyttämisistä.
Vaan siitä miksi aikahetkellä x sinkut ovat tyhmempiä kuin sen hetkiset pariutymiskykyiset.
Tuon voisi ajatella myös niinkin, että mikä tekee sinkuista (lähes aina tahtonsa vastaisesti) pariutumuskyvyttömiä kun muut ovat jo suhteessa.
-
Eli olet omasta miellestäsi aivan liian älykäs pariutuaksesi
Huomaatko tuosta ongelmasi ydinsyyn? - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muttei kyse ole tilanteen ajallisista venyttämisistä.
Vaan siitä miksi aikahetkellä x sinkut ovat tyhmempiä kuin sen hetkiset pariutymiskykyiset.
Tuon voisi ajatella myös niinkin, että mikä tekee sinkuista (lähes aina tahtonsa vastaisesti) pariutumuskyvyttömiä kun muut ovat jo suhteessa.
-
Eli olet omasta miellestäsi aivan liian älykäs pariutuaksesi
Huomaatko tuosta ongelmasi ydinsyyn?Nyt ylitulkitset.
Muututko mielestäsi tyhmemmäksi silloin, kun olet sinkkuna tai oletko älykkäämpi, kun olet parisuhteessa? Tuskin.
Pidempään sinkkuna ollut on todennäköisesti kriittisempi ja valikoivampi parisuhdekumppanin valinnassa ja punnitsee tarkoin ja antaako suhde enemmän kuin vie. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt ylitulkitset.
Muututko mielestäsi tyhmemmäksi silloin, kun olet sinkkuna tai oletko älykkäämpi, kun olet parisuhteessa? Tuskin.
Pidempään sinkkuna ollut on todennäköisesti kriittisempi ja valikoivampi parisuhdekumppanin valinnassa ja punnitsee tarkoin ja antaako suhde enemmän kuin vie.Ehkä, ehken.
Olen ollut yhtäjaksoisesti ala-asteen 3.lta luokalta asti parisuhteissa joissa on pusuteltu tai myöhemmin naitu (40v nyt). Nyt suhteita on 5 kpltta aktiivirumbassa. En ole täten liiemmin/lainkaan sinkkuillut, siis.
Mistä kriittesyytesi/valikoivuutesi mielestös jihtuu, ja miksi oletat(virheelisesti) etten vaikkspa minä olisi sinua ^8 krt filtteröivämpi ja laadunvalvontasn fokusoituneempi.
(Pakko vetää henk koht tasollle jos aion saada sinut muitten parisuhdekumppaniksi) - Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ehkä, ehken.
Olen ollut yhtäjaksoisesti ala-asteen 3.lta luokalta asti parisuhteissa joissa on pusuteltu tai myöhemmin naitu (40v nyt). Nyt suhteita on 5 kpltta aktiivirumbassa. En ole täten liiemmin/lainkaan sinkkuillut, siis.
Mistä kriittesyytesi/valikoivuutesi mielestös jihtuu, ja miksi oletat(virheelisesti) etten vaikkspa minä olisi sinua ^8 krt filtteröivämpi ja laadunvalvontasn fokusoituneempi.
(Pakko vetää henk koht tasollle jos aion saada sinut muitten parisuhdekumppaniksi)On toki kiinni henkilökohtaisista preferensseistä, mitä arvostaa parisuhteessa, mutta en näkisi sinua potentiaalisena parisuhdekumppanina mm seuraavista mielikuvista johtuen:
1. Kirjoittamasi perusteella annat ymmärtää, että ylpeilet monisuhteisuudestasi.(Tietävätkö naiset, joiden kanssa suhteilet, olevansa yksi viidestä?). Avoimesti polyamorisia suhteita yhteisestä sopimuksesta ja omasta tahdostaan harjoittavat ovat asia erikseen.
2. Syntyy vaikutelma, ettet kykenisi sitoutumaan yhteen suhteeseen vaan pyörittelet useita suhteita yhtäaikaa eli suhde kanssasi olisi todennäköisesti lyhyt ja ennalta arvattavasti tuottaisi enemmän surua, kuin positiivista elämääni.
3. Vaikutat ihmiseltä, joka ei kykene olemaan yksin vaan on jatkuvasti suhteessa. Kuinka siis luottaisin siihen, että haluaisit olla juuri minun kanssani, etkä vain hyppäisi lähimpään tarjolla olevaan suhteeseen.
4. Jos olet sama kirjoittaja, jonka kommentteihin olen vastannut aiemminkin muissa ketjuissa, niin muistaakseni osa kirjoituksistasi on ollut erittäin naisvihamielisiä ja naisia väheksyviä, kuten helppo nakki yms. ilmaukset.
5. Vaikutat mielestäni manipuloivalta ja tarkoituksellisesti provosoivalta.
6. Arvomme tuskin olisivat yhteneväiset.
7. Jne.
Tämä täysin teoreettisena ja hypoteettisena pohdintana. - Anonyymi00048
Anonyymi00039 kirjoitti:
On toki kiinni henkilökohtaisista preferensseistä, mitä arvostaa parisuhteessa, mutta en näkisi sinua potentiaalisena parisuhdekumppanina mm seuraavista mielikuvista johtuen:
1. Kirjoittamasi perusteella annat ymmärtää, että ylpeilet monisuhteisuudestasi.(Tietävätkö naiset, joiden kanssa suhteilet, olevansa yksi viidestä?). Avoimesti polyamorisia suhteita yhteisestä sopimuksesta ja omasta tahdostaan harjoittavat ovat asia erikseen.
2. Syntyy vaikutelma, ettet kykenisi sitoutumaan yhteen suhteeseen vaan pyörittelet useita suhteita yhtäaikaa eli suhde kanssasi olisi todennäköisesti lyhyt ja ennalta arvattavasti tuottaisi enemmän surua, kuin positiivista elämääni.
3. Vaikutat ihmiseltä, joka ei kykene olemaan yksin vaan on jatkuvasti suhteessa. Kuinka siis luottaisin siihen, että haluaisit olla juuri minun kanssani, etkä vain hyppäisi lähimpään tarjolla olevaan suhteeseen.
4. Jos olet sama kirjoittaja, jonka kommentteihin olen vastannut aiemminkin muissa ketjuissa, niin muistaakseni osa kirjoituksistasi on ollut erittäin naisvihamielisiä ja naisia väheksyviä, kuten helppo nakki yms. ilmaukset.
7. Jne.
Tämä täysin teoreettisena ja hypoteettisena pohdintana.On olemassa miehiä, joilla on kokoelma. Naiset voivat tietää toisistaan.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
On olemassa miehiä, joilla on kokoelma. Naiset voivat tietää toisistaan.
Ilmeisesti mies silloin on kykenevä kustantamaan jokaiselle kokoelmastaan Hermes-kokoelman.
Btw kokoelma-ilmaisun käyttö tässä yhteydessä viittaa voimakkaasti taipumukseen nähdä naiset esineinä. - Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
On toki kiinni henkilökohtaisista preferensseistä, mitä arvostaa parisuhteessa, mutta en näkisi sinua potentiaalisena parisuhdekumppanina mm seuraavista mielikuvista johtuen:
7. Jne.
Tämä täysin teoreettisena ja hypoteettisena pohdintana.En tahdo olla tyly tai töykeä, mmutta..
(Pakko vetää henk koht tasollle jos aion saada sinut MUITTEN parisuhdekumppaniksi)
That being now acknowleged..
1. Ei tuossa mitään ylpeiltävää ole. Olen toki kiitollinen tästä, ettei minun tarvitse masturboida.
Tein niin kerran noin 17vnä peilin edessä (isoisäni epäsuoraan käskyttämänä) ja päätin ettei koskaan enää. Hän väityi että naiset palvovat miestä jk ei masturbii. Ja köski tekemään noin päästäkseni ko tavastani eroon ja onnisruakseni töyspotentiaaliswsti pirkkojen kans. Wanhassa rahassa on paljon enemmän arvoa kuin se itse raha..
Nämä 5 ovat ystäviä keskenään. Heille luvattomampi meno maistuu kyllä. Olen tyytyväimen heihin jok'ikiseen. Oikein reippaita myöhäisteinejä/parikymppisiä; Napakymppiluinteet. Korkeet mielialat. Energeettisiä. Seikkailunhalusii. Jne yms
2. Suhde MINUN kanssani? ElämääSI? Huhhuh. Nyt mentiin samantein tosi syviin vesiin jo. Jospa nyt oltais ihan kavereita tässä ensalkuun jooko, kun en liene kanssasi koskaan aiwmmin edws kirjoitellutkaan-ko?
Naiset itkevät aina heidät nuoremoien, kuumempien seksikkäämpien, timmimpien ja taitavampien vuoks jöttaessäni ja vaativat viimeistäön siin erohetkelöä saada kanssani lapsen. Se on kyl vähän ikävää.. mut olen elänyt tuon läpitte jo jne. Yms
Olen ollut pitkissäkin suhteissa toki. 4.5v ja 13v. Ja kyllähän sellainen oikeasti laadukkaampaa meininkiä on. Mutten tahdo sellaista ilman erittöin syvällistä naista & suhdetta. Tosikiintymys ja syvä läheisyys ovat.. emotionaalisisesti riskaabeleita.
3. Mitä? Enhän edes tunne sinua. Juttelemmekö peräti 1. krt. Ei minulla omistautumisen kanssa mtn ongelmia ole. Esim tuon 13v liittoni aikana näin ne muut naiset ihnisinä/miehinä. Oikeasti mielenkiintoinen keissi engulffaa kohdalkani muut, täysin. Plus olen demiseksuaali; en rakastu tuntematta ihmistä ensin kunnolla/kokonaan. En edes viehäty naisesta häntä tuntematta. Tulee jopa poikkeukswllisenkin vaivautunut olo kun naiset rakastuvat nopeasti, kuin feikkaisivat. Vaikkeivat esittäisikään.
4. Kuka heistä olet jk on minulle vastannut. Twitä on monta. Tosi monta. Itse aloin kirjoitelka tänne perjantai sellaiseen preferenssilistaan. Josta sain yllätyksekseni täydet. Ja sittemmin olenkin viihtynyt täällä keskuuudessanne vaikka pitäisi jaksaa tehdä töitäkin. Mikä on vähän lapsellista. Mutta vuositavotteisiimme olemme päässeet jo ja ylituoton puolella ollaan.. jotenka tämä pyrähdys minulle kai suotakoot.
Minusta miehet toimivat väärin lsittaessaan naiset joillekin oudoille korokkeille. Jos mindsettinsä olisi et naiset ovat helpooja nakkeja KUN tietää mitä teker ja tekee sen hyvin tsi erinomaisesti, niin nämä sinkkusällit yäällä yltäisivät samoihin pragmaattisiin tuloksiin kuin minäkin. Jopa parempiinkin kun löytöisivät sen avioliittonsa jne
Voin kuulostaa sivistymätyömältä, mutta takasn sen että tahdikkuutta löytyy enemmänkin kuin ainoastasn tarpeeksi. Vähän sos. normikin, piireissämme..
5. Olen ^ tuhat krt rajumpaa kuin jtk narskupsykot joita koitat nyt mielessäs hahmotella. Me olemme se periksiantamaton este johon nuo paiskaavat ne seinille leviävät tyhjät päänsä.
6. En tiedä mtn arvoistasi. Minä olen entinen sataniati jnk Luoja käännytti Kristilliseksi. Tai niin syntisiähän täs ollaan, joten kristillisyyttä tavoittelevaksi
7. Antaa palaa vaan. Mut muista tämän viestin alkukin samalla..
Tämä täysin teoreettisena ja hypoteettisena pohdintana.
Teorian ydintehtävä on kuvata todellisuutta mahd yksityiskohtaisesti
Hypoteeeistä luodaan toimivii arvopaperikaupankäyntimallei
...olen epätäydellisiä... toki
Mutta siltikin luontoihmisiä
;)) - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sivusta. Ja tietävätkin. Ovat mukavan läheisiä ystäviäkin jopa keskenään.
Enpä ole heitä kokoelmaksi koskaan mieltänytkään, ihan ihmisiä ovat.
Autot ja talot yms erikseen - Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ilmeisesti mies silloin on kykenevä kustantamaan jokaiselle kokoelmastaan Hermes-kokoelman.
Btw kokoelma-ilmaisun käyttö tässä yhteydessä viittaa voimakkaasti taipumukseen nähdä naiset esineinä.Sivusta.
Näitten viiden kanssa puitetarpeet yms taitavat ovat pikkusen fiinimmät ja patek philippemmät kuin Hermekset..
Mutta konseptisihan on toki validi.
Tosin näillä nimeomaisilla on omastakin akaa sukuja joilla on kyllä vähintäänkin ylenpaltyisesti ..kailkea - Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
En tahdo olla tyly tai töykeä, mmutta..
(Pakko vetää henk koht tasollle jos aion saada sinut MUITTEN parisuhdekumppaniksi)
1. Ei tuossa mitään ylpeiltävää ole. Olen toki kiitollinen tästä, ettei minun tarvitse masturboida.
Tein niin kerran noin 17vnä peilin edessä (isoisäni epäsuoraan käskyttämänä) ja päätin ettei koskaan enää. Hän väityi että naiset palvovat miestä jk ei masturbii. Ja köski tekemään noin päästäkseni ko tavastani eroon ja onnisruakseni töyspotentiaaliswsti pirkkojen kans. Wanhassa rahassa on paljon enemmän arvoa kuin se itse raha..
Nämä 5 ovat ystäviä keskenään. Heille luvattomampi meno maistuu kyllä. Olen tyytyväimen heihin jok'ikiseen. Oikein reippaita myöhäisteinejä/parikymppisiä; Napakymppiluinteet. Korkeet mielialat. Energeettisiä. Seikkailunhalusii. Jne yms
2. Suhde MINUN kanssani? ElämääSI? Huhhuh. Nyt mentiin samantein tosi syviin vesiin jo. Jospa nyt oltais ihan kavereita tässä ensalkuun jooko, kun en liene kanssasi koskaan aiwmmin edws kirjoitellutkaan-ko?
Naiset itkevät aina heidät nuoremoien, kuumempien seksikkäämpien, timmimpien ja taitavampien vuoks jöttaessäni ja vaativat viimeistäön siin erohetkelöä saada kanssani lapsen. Se on kyl vähän ikävää.. mut olen elänyt tuon läpitte jo jne. Yms
Olen ollut pitkissäkin suhteissa toki. 4.5v ja 13v. Ja kyllähän sellainen oikeasti laadukkaampaa meininkiä on. Mutten tahdo sellaista ilman erittöin syvällistä naista & suhdetta. Tosikiintymys ja syvä läheisyys ovat.. emotionaalisisesti riskaabeleita.
3. Mitä? Enhän edes tunne sinua. Juttelemmekö peräti 1. krt. Ei minulla omistautumisen kanssa mtn ongelmia ole. Esim tuon 13v liittoni aikana näin ne muut naiset ihnisinä/miehinä. Oikeasti mielenkiintoinen keissi engulffaa kohdalkani muut, täysin. Plus olen demiseksuaali; en rakastu tuntematta ihmistä ensin kunnolla/kokonaan. En edes viehäty naisesta häntä tuntematta. Tulee jopa poikkeukswllisenkin vaivautunut olo kun naiset rakastuvat nopeasti, kuin feikkaisivat. Vaikkeivat esittäisikään.
4. Kuka heistä olet jk on minulle vastannut. Twitä on monta. Tosi monta. Itse aloin kirjoitelka tänne perjantai sellaiseen preferenssilistaan. Josta sain yllätyksekseni täydet. Ja sittemmin olenkin viihtynyt täällä keskuuudessanne vaikka pitäisi jaksaa tehdä töitäkin. Mikä on vähän lapsellista. Mutta vuositavotteisiimme olemme päässeet jo ja ylituoton puolella ollaan.. jotenka tämä pyrähdys minulle kai suotakoot.
Minusta miehet toimivat väärin lsittaessaan naiset joillekin oudoille korokkeille. Jos mindsettinsä olisi et naiset ovat helpooja nakkeja KUN tietää mitä teker ja tekee sen hyvin tsi erinomaisesti, niin nämä sinkkusällit yäällä yltäisivät samoihin pragmaattisiin tuloksiin kuin minäkin. Jopa parempiinkin kun löytöisivät sen avioliittonsa jne
Voin kuulostaa sivistymätyömältä, mutta takasn sen että tahdikkuutta löytyy enemmänkin kuin ainoastasn tarpeeksi. Vähän sos. normikin, piireissämme..
5. Olen ^ tuhat krt rajumpaa kuin jtk narskupsykot joita koitat nyt mielessäs hahmotella. Me olemme se periksiantamaton este johon nuo paiskaavat ne seinille leviävät tyhjät päänsä.
6. En tiedä mtn arvoistasi. Minä olen entinen sataniati jnk Luoja käännytti Kristilliseksi. Tai niin syntisiähän täs ollaan, joten kristillisyyttä tavoittelevaksi
;))Halusit tietää mitä kriittisyys minulle tarkoittaa ja siksi listasin mikä olisi ajatuskulku kohdallasi.
Siksi myös lisäys teoreettisesta pohdinnasta eli en olettanut sinun ehdottelevan parisuhdetta kanssasi. - Anonyymi00057
Vai niin, jonkun sinkun tutkimusko?
Tyhmyydestä en tiedä, mutta empiirinen otanta kertoo, että sinkut ovat äärinmäisen itsekeskeisiä. - Anonyymi00058
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minä en sellaiseen kokoelmaan koskaan halua, tiedoksi stalkkerillekin!
- Anonyymi00062
Anonyymi00057 kirjoitti:
Vai niin, jonkun sinkun tutkimusko?
Tyhmyydestä en tiedä, mutta empiirinen otanta kertoo, että sinkut ovat äärinmäisen itsekeskeisiä.Kerrotko kuinka iitsekeskkeisyys erityisesti sinkuissa mielestäsi ilmenee?
- Anonyymi00064
Anonyymi00054 kirjoitti:
Halusit tietää mitä kriittisyys minulle tarkoittaa ja siksi listasin mikä olisi ajatuskulku kohdallasi.
Siksi myös lisäys teoreettisesta pohdinnasta eli en olettanut sinun ehdottelevan parisuhdetta kanssasi.Unohda minut. Ja mieti kaikkia näitä muita siistejä miehiä joita sinkut palstalla on, kun krt 7.ttä et enää löytänyt
Kuten ainakin aioin kirjoittaa, tulin Sinkut palstalle koska tykästyin ohimennen jhk tuollaiseen pref listaan; jst sain kaikki oikein.
En minä teitä täällä yhtäkään tunne.
Päinvastoin. Minulle naurettiin tänne tullessain. Jst tuleekin mieleen eräs elokuva jst tykkäsin
Siin sanotaan näin:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Minä kävin kanssaan muuten samaa yo'a. - Anonyymi00066
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minä en sellaiseen kokoelmaan koskaan halua, tiedoksi stalkkerillekin!
Misdä se stalkkeri on!! Näyttäkää minulle se hiton 10-kokoelmia hamstraava stalkkeri. Perhana soikoot!
...
Ole sit syvällisempi kuin muut? - Anonyymi00067
Anonyymi00050 kirjoitti:
En tahdo olla tyly tai töykeä, mmutta..
;))Ellei tahdo olla tyly ja töykeä, niin silloin ei myöskään yleensä tarvitse mainita ettei tahdo olla tyly ja töykeä.
Okei eli olet 40- vuotias. Kauppatieteidenmaisteri? Taustaltasi löytyy 13 ja 4.5 vuoden pidemmät suhteet, joista jommasta kummasta sinulla on myös lapsi/ lapsia. Nyt sinkkuna kuitenkin harrastat orgioita viiden noin parikymppinen nuoren naisen kanssa.
Mainitset vanhasta rahasta, mutta kuitenkin asuit erosi jälkeen metsässä teltassa, koska olit velkaantunut, mutta nyt omistat osuuden noin 50 milj. arvoisesta yrityksestä. Tämä siirtymä teltasta miljooniin tapahtui kohtalaisen lyhyessä ajassa eli muutamassa vuodessa.
Entisen hedonistisen satianistisen aate- ja uskomusmaailmasi vaihdoit kristillisyyteen tai sen tavoitteluun ja rukoilet vuolaasti, minkä olet kokenut vaiikuttaneen positiivisesti nykykyiseen taloudelliseen menestykseesi.
Demiseksuaalina, et rakastu ellet tunne syvällisesti? Kuitenkin harrastat seksiä ilman rakastumista. Poikkeaa käsityksestäni demiseksuaalisuudesta.
Tampere.
Hienoa, että olet löytänyt tiesi tänne, meidän rahvaan sekaan, jakamaan tietämystäsi. Toivottavasti olemme tarpeeksi viihdyttäviä pitääksemme mielenkiintosi yllä. - Anonyymi00072
Anonyymi00064 kirjoitti:
Unohda minut. Ja mieti kaikkia näitä muita siistejä miehiä joita sinkut palstalla on, kun krt 7.ttä et enää löytänyt
Kuten ainakin aioin kirjoittaa, tulin Sinkut palstalle koska tykästyin ohimennen jhk tuollaiseen pref listaan; jst sain kaikki oikein.
En minä teitä täällä yhtäkään tunne.
Päinvastoin. Minulle naurettiin tänne tullessain. Jst tuleekin mieleen eräs elokuva jst tykkäsin
Siin sanotaan näin:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Minä kävin kanssaan muuten samaa yo'a.En minä ole sinkut-palstalla etsimässä miehiä. En rakastu ruudun välityksellä tai tekstin perusteella. Läsnäoleva energia ja väreily vaikuttavat huomattavasti enemmän.
- Anonyymi00075
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ehkä, ehken.
(Pakko vetää henk koht tasollle jos aion saada sinut muitten parisuhdekumppaniksi)Et sinä ainakaan kirjoittaa osaa.
- Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ellei tahdo olla tyly ja töykeä, niin silloin ei myöskään yleensä tarvitse mainita ettei tahdo olla tyly ja töykeä.
Okei eli olet 40- vuotias. Kauppatieteidenmaisteri? Taustaltasi löytyy 13 ja 4.5 vuoden pidemmät suhteet, joista jommasta kummasta sinulla on myös lapsi/ lapsia. Nyt sinkkuna kuitenkin harrastat orgioita viiden noin parikymppinen nuoren naisen kanssa.
Mainitset vanhasta rahasta, mutta kuitenkin asuit erosi jälkeen metsässä teltassa, koska olit velkaantunut, mutta nyt omistat osuuden noin 50 milj. arvoisesta yrityksestä. Tämä siirtymä teltasta miljooniin tapahtui kohtalaisen lyhyessä ajassa eli muutamassa vuodessa.
Entisen hedonistisen satianistisen aate- ja uskomusmaailmasi vaihdoit kristillisyyteen tai sen tavoitteluun ja rukoilet vuolaasti, minkä olet kokenut vaiikuttaneen positiivisesti nykykyiseen taloudelliseen menestykseesi.
Demiseksuaalina, et rakastu ellet tunne syvällisesti? Kuitenkin harrastat seksiä ilman rakastumista. Poikkeaa käsityksestäni demiseksuaalisuudesta.
Tampere.
Hienoa, että olet löytänyt tiesi tänne, meidän rahvaan sekaan, jakamaan tietämystäsi. Toivottavasti olemme tarpeeksi viihdyttäviä pitääksemme mielenkiintosi yllä.Ellei tahdo olla tyly ja töykeä, niin silloin ei myöskään yleensä tarvitse mainita ettei tahdo olla tyly ja töykeä.
-paitsi jos ON sivistynyt, eikä aio loukata toisen tunteita/odotuksia
Okei eli olet 40- vuotias.
-Ihan just.
Kauppatieteidenmaisteri?
-Psy kan & sosiol kan. LSEs opisk myös sosiologiaa
Taustaltasi löytyy 13 ja 4.5 vuoden pidemmät suhteet, joista jommasta kummasta sinulla on myös lapsi/ lapsia.
-niin?
Nyt sinkkuna kuitenkin harrastat orgioita viiden noin parikymppiSen nuoren naisen kanssa.
-ja?
- Niin siis tuo on yksi yhtiö 3sta.. olus sukukeissi päälle ym ja tais mennä yli tuon pikku-viiskymppisrn jo.
Hae itse sijoitusvipua kavereiltasi ja tee mitä parhaiten osaat niin menestynethän toki itsekin. Ei minun sosiasliset kontaktikti sen vuisia sit olleen romahduksen seurauksena mihinkään suinkaan kadonneet.. päinvastoin, vahvistuivat toisten virheitä korjaessani noin, entisestäänkin. Jne
-jsk voi paukkua max riskitkin. silloin on siirrettävä turha elementti pois yhtälöstä. tulloin minä olin se ylimääräinen osa. turkakesyöpä oli leikattava terveitten elämästä tai sen oli kuoltava. kävi ekat. oletin jälkimmäistä
-eikä ainoastaan
-hedonismini on edelleen yksi monista heikkouksiani, siksi toivoin syvällistä naista seuraukseni; heitei ole tosin kai olemas.
Demiseksuaalina, et rakastu ellet tunne syvällisesti? Kuitenkin harrastat seksiä ilman rakastumista. Poikkeaa käsityksestäni demiseksuaalisuudesta
- masturboidako sitten pitäisi, biologiakin on olemassa:D
- mentaalimen yhteys riitttää ja toisen/-isten tunteminen, ja nämä heidän syvät tuntemuksensa..
Tosin tuo mistä kirjoitat on sitä syvällisyyttä jt haen, toivon jne
Tampere
- ei, siellä kävin psy yo
PKS ( ja ulkomaat)
Hienoa, että olet löytänyt tiesi tänne, meidän rahvaan sekaan, jakamaan tietämystäsi.
Ihan jees. Vähän tuo teidän ylimielisyys etoo, koska olen luonnollisesti tottunut sivistykseen, mutta onhan teis paljin hyvääkin.
Meikäläiset olemme täällä myös. Mutta maailmanmenoa alafoorumilla. Sinne vaan prinsessat ja prinssit jtk tahtovat OIKEASTI taitojaan testata. Itselläni 7ttä vuotta nauputteluja ja 10v ilmestyskirjan zeitgeistin tilanteitten seuramista, sielt. Xstäkin aiemmin ym
Toivottavasti olemme tarpeeksi viihdyttäviä pitääksemme mielenkiintosi yllä.
Noo... oisittehan te, jos pariutuisitte, keskenänne. Onnistumisenne miellyttäisi minua. Tarpeeks8 - Anonyymi00080
Anonyymi00072 kirjoitti:
En minä ole sinkut-palstalla etsimässä miehiä. En rakastu ruudun välityksellä tai tekstin perusteella. Läsnäoleva energia ja väreily vaikuttavat huomattavasti enemmän.
Samaistun itseasias ihan täysin.
Etenkin 1. lauseeseesi
<3
Mutku teitto tosiaan nyt monta, niin en tiedä edes keille täs edes kirjoittelen.
Tulee oikein työuupumusta kaikkien teidän naisten kans ;D - Anonyymi00081
Anonyymi00075 kirjoitti:
Et sinä ainakaan kirjoittaa osaa.
En osaakaan. Tällaisten perusteellako te valitsette seukkauskumppaninne? Hetkellisten kielioppivirheittensä?
Mitä seuraavaksi?
"Vittu soon yhdysmerkki eikä mikään saatanan välimerkki"?
Olet nolo. Häpeä - Anonyymi00083
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ellei tahdo olla tyly ja töykeä, niin silloin ei myöskään yleensä tarvitse mainita ettei tahdo olla tyly ja töykeä.
-Ihan just.
Kauppatieteidenmaisteri?
Taustaltasi löytyy 13 ja 4.5 vuoden pidemmät suhteet, joista jommasta kummasta sinulla on myös lapsi/ lapsia.
-niin?
Nyt sinkkuna kuitenkin harrastat orgioita viiden noin parikymppiSen nuoren naisen kanssa.
-ja?
- Niin siis tuo on yksi yhtiö 3sta.. olus sukukeissi päälle ym ja tais mennä yli tuon pikku-viiskymppisrn jo.
Hae itse sijoitusvipua kavereiltasi ja tee mitä parhaiten osaat niin menestynethän toki itsekin. Ei minun sosiasliset kontaktikti sen vuisia sit olleen romahduksen seurauksena mihinkään suinkaan kadonneet.. päinvastoin, vahvistuivat toisten virheitä korjaessani noin, entisestäänkin. Jne
-jsk voi paukkua max riskitkin. silloin on siirrettävä turha elementti pois yhtälöstä. tulloin minä olin se ylimääräinen osa. turkakesyöpä oli leikattava terveitten elämästä tai sen oli kuoltava. kävi ekat. oletin jälkimmäistä
-eikä ainoastaan
-hedonismini on edelleen yksi monista heikkouksiani, siksi toivoin syvällistä naista seuraukseni; heitei ole tosin kai olemas.
Demiseksuaalina, et rakastu ellet tunne syvällisesti? Kuitenkin harrastat seksiä ilman rakastumista. Poikkeaa käsityksestäni demiseksuaalisuudesta
- mentaalimen yhteys riitttää ja toisen/-isten tunteminen, ja nämä heidän syvät tuntemuksensa..
Tampere
PKS ( ja ulkomaat)
Hienoa, että olet löytänyt tiesi tänne, meidän rahvaan sekaan, jakamaan tietämystäsi.
Ihan jees. Vähän tuo teidän ylimielisyys etoo, koska olen luonnollisesti tottunut sivistykseen, mutta onhan teis paljin hyvääkin.
Meikäläiset olemme täällä myös. Mutta maailmanmenoa alafoorumilla. Sinne vaan prinsessat ja prinssit jtk tahtovat OIKEASTI taitojaan testata. Itselläni 7ttä vuotta nauputteluja ja 10v ilmestyskirjan zeitgeistin tilanteitten seuramista, sielt. Xstäkin aiemmin ym
Noo... oisittehan te, jos pariutuisitte, keskenänne. Onnistumisenne miellyttäisi minua. Tarpeeks8Vaatimattomuutesi ja nöyryytesi onneksi muistuttaa meillekin ettei ylimielisyys ole kaunista.
- Anonyymi00087
Anonyymi00081 kirjoitti:
En osaakaan. Tällaisten perusteellako te valitsette seukkauskumppaninne? Hetkellisten kielioppivirheittensä?
Mitä seuraavaksi?
"Vittu soon yhdysmerkki eikä mikään saatanan välimerkki"?
Olet nolo. HäpeäKeskustelupalstoilla kirjoitusasulla ei ole liiemmin merkitystä.
- Anonyymi00088
Anonyymi00079 kirjoitti:
-Ihan just.
Kauppatieteidenmaisteri?
-niin?
-ja?
-eikä ainoastaan
Tampere
PKS ( ja ulkomaat)
Noo... oisittehan te, jos pariutuisitte, keskenänne. Onnistumisenne miellyttäisi minua. Tarpeeks8Olet tottunut sivistykseen. Mitä ja millaista sivistys on mielestäsi ja kuka on sivistynyt? Entä syvällisyys? Mitä mielestäsi kuuluu syvällisyyteen?
- Anonyymi00089
Anonyymi00083 kirjoitti:
Vaatimattomuutesi ja nöyryytesi onneksi muistuttaa meillekin ettei ylimielisyys ole kaunista.
Nohnoh, eipösny flirttailla sie.
Vai vöitinkö muka jtk suurempas, kuten olevani tukholman profetian viestimiehenne tms oikeastikin vähön väkevämpää.
Olen vaatimaton kuin taskusytkäri ja TAKUUVARMASTI kaikkein rakastavin ja nöyrin Luijan edessä polvilleni romahtaessain.
Teette vaa kato tiiä noit tommosii, koska tuomitsette OLETUKSISTAANE kösin. Ettekä todellisuusperustaisesti.
Olen sinulle/-sta se kaikkein ylimiesin ja ruminkim. Asia on töysin ok.
Nyt. Voisitteki kiltit ystövällisesti alkaa pariutya? Vai pitääkö teilleKIN jörjestää vielä myöhäistreffikesäjuhlat täs, oikein? - Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Keskustelupalstoilla kirjoitusasulla ei ole liiemmin merkitystä.
Thx. Könnykällä skriivaaminen on jöätävänkin ärsyttävää jollei ole pieniä sormia tms
Pitäs nsputella aina läppäril tmv - Anonyymi00094
Anonyymi00089 kirjoitti:
Vai vöitinkö muka jtk suurempas, kuten olevani tukholman profetian viestimiehenne tms oikeastikin vähön väkevämpää.
Olen vaatimaton kuin taskusytkäri ja TAKUUVARMASTI kaikkein rakastavin ja nöyrin Luijan edessä polvilleni romahtaessain.
Teette vaa kato tiiä noit tommosii, koska tuomitsette OLETUKSISTAANE kösin. Ettekä todellisuusperustaisesti.
Nyt. Voisitteki kiltit ystövällisesti alkaa pariutya? Vai pitääkö teilleKIN jörjestää vielä myöhäistreffikesäjuhlat täs, oikein?Mistäpä minä tiedän miltä sinä näytät vaikkei tekstisi kenties annakaan vaatimatonta vaikutelmaa.
Asettamalla itsesi ulkopuolelle viittaat olevasi ylempänä pariutumisen valvojana. Kyllähän pajareillakin oli ensimmäisen yön oikeus ja valta valvomansa alueen asukkaiden yli, mutta ei heidän oikeudenkäytöstään liiemmin pidetty saatika suhtauduttu suotuisasti avioliittoihin sekaantumiseen. Samoin tapa naittaa entiset rakastajattaret luotetuille miehille on menneisyyden havinoissa. Tai no eräs J.E. taisi sitäkin harjoittaa.
Toisaalta mikä saa sinut olettamaan ylimielisyyttä palstalaisten taholta? - Anonyymi00096
Anonyymi00088 kirjoitti:
Olet tottunut sivistykseen. Mitä ja millaista sivistys on mielestäsi ja kuka on sivistynyt? Entä syvällisyys? Mitä mielestäsi kuuluu syvällisyyteen?
Olen tottunut ihan koko ihmisolemuksen spektrumiin; possessoiduista villeihin, materialistisista alkukantaisista sivistyneihin ja korkeasivistyneitä Pyhiinkin. Ja heistä Luojaankin
Mitä ja millaista sivistys on mielestäsi ja kuka on sivistynyt?
Altruismimyönteistä rationaalisuutta hyödyntävää empatiaa; epäitsekkyyteen yltämistä. Laatua yli määrän. Strategista hyvyyttä yli taktisopportunististen pahuuksien. Epätekopyhyyttä; täyttä integriteettiä ja alleviivattua aitoutta. Konstruktiivisuutta. Konservativisuuttakin.
Sivistys on rauhoittavaa, harmonisoivaa, luonnollista järjestystä arvostavaa, täydellisyyttä ihannoivaa, jne
Sinkut-kontekstissa vaikkapa eräs hlö, jk oli sitä mieltä. että kiinnostavinta ihmises on se kokonaisuus, jk jää jäljelle kun ulkoiset (asema/raha/valta/yms) hältä riisutaan. Ko.. yksilö on jopa korkeasivistynyt. Kouluttautunut, eikä ainoastaan niitä koulutettuja.
Entä syvällisyys? Mitä mielestäsi kuuluu syvällisyyteen?
Hetkessä hetkeen syventymistä, metakognitiota, onnellisuusekstraktiota kaikkein mitättömimmältä vaikuttavista, kyky antaa anteeksi jos jk omassa avauksessaan teki sinut naurunalaiseksi ja kohdella häntä omassasi kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan, metafyysisiin nousuja - ajattomuus ml., olotilavakaus absoluuttisessa altruismissa ja sen avaama nöyryyden syvyyksien mahdollistama hengellisten ekploraatio, ostrov-leffaudet, Agape. Luojamme henk koht tunteminen ja totaalinen luotto Jeesukseen, lampaat/vuohet segregaatioperintö, sisäinen täyttymys toisillekin Elämän Tarkoituksen opettamisesta, ultradimensioinaallinen vaikuttaminen koko Elämän Systeemiin liittyen ja jatkuva puhdistautuminen ynnä pyhittyminen Taivaita varten. Muun muassa
Vaan. Minähän nyt olen typerä pinnallinen. Ja - koitan - nousta syvällisyyksiin.
Jne - Anonyymi00097
Anonyymi00094 kirjoitti:
Mistäpä minä tiedän miltä sinä näytät vaikkei tekstisi kenties annakaan vaatimatonta vaikutelmaa.
Asettamalla itsesi ulkopuolelle viittaat olevasi ylempänä pariutumisen valvojana. Kyllähän pajareillakin oli ensimmäisen yön oikeus ja valta valvomansa alueen asukkaiden yli, mutta ei heidän oikeudenkäytöstään liiemmin pidetty saatika suhtauduttu suotuisasti avioliittoihin sekaantumiseen. Samoin tapa naittaa entiset rakastajattaret luotetuille miehille on menneisyyden havinoissa. Tai no eräs J.E. taisi sitäkin harjoittaa.
Toisaalta mikä saa sinut olettamaan ylimielisyyttä palstalaisten taholta?Olen kaikkein rumin trolli. <3
Ja olenkin. Jokainen metaforinen potku (minulta) persuuksiinnehan, on teille askel etenpäin - kohti onnistumistanne.
En voi alkaa toivoa palstalta mitään, kun harvempihan minusta edes "pidätte". Näin toivon luonnollisesti menestystä pisempiaikoisille mahd jopa aidon emotionaalisen yhteyden -syvyyden pariutumisiinne, edes itsellenne. Ihan normi altruismia.
En tiennyt pajareistasi. Kiitos kun jaoit.
Minä olen naitatuttanut kaikki halukkaat aiemmat hoidot kunnollisille miehille. Yksikään ehdottamani pari ole tietääkseni eronnut. Ja niitä on lukemattomia. Mistä olen toki kiitollinen.
J.E kuka?
Jumalattomuutenne. Ynnä johdannaisensa, eli ylpeysjuminne - Anonyymi00099
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tampere.
Hienoa, että olet löytänyt tiesi tänne, meidän rahvaan sekaan, jakamaan tietämystäsi. Toivottavasti olemme tarpeeksi viihdyttäviä pitääksemme mielenkiintosi yllä.Mikä tarinan iskijä. Prööt.
- Anonyymi00100
Anonyymi00089 kirjoitti:
Nyt. Voisitteki kiltit ystövällisesti alkaa pariutya? Vai pitääkö teilleKIN jörjestää vielä myöhäistreffikesäjuhlat täs, oikein?Turust maar?
- Anonyymi00104
Anonyymi00097 kirjoitti:
Olen kaikkein rumin trolli. <3
Ja olenkin. Jokainen metaforinen potku (minulta) persuuksiinnehan, on teille askel etenpäin - kohti onnistumistanne.
En voi alkaa toivoa palstalta mitään, kun harvempihan minusta edes "pidätte". Näin toivon luonnollisesti menestystä pisempiaikoisille mahd jopa aidon emotionaalisen yhteyden -syvyyden pariutumisiinne, edes itsellenne. Ihan normi altruismia.
En tiennyt pajareistasi. Kiitos kun jaoit.
Minä olen naitatuttanut kaikki halukkaat aiemmat hoidot kunnollisille miehille. Yksikään ehdottamani pari ole tietääkseni eronnut. Ja niitä on lukemattomia. Mistä olen toki kiitollinen.
J.E kuka?
Jumalattomuutenne. Ynnä johdannaisensa, eli ylpeysjuminnePalstakirjoittelussa ei ole oikeastaan merkitystä sillä kuka kirjoittaa. Tämä on anonyymia sanahelinää bittiavaruudessa.
En oleta kohtaavani yhtäkään palstalla kommentoivaa saatika tunnistavani heitä irl. Toisaalta en oleta tai edes halua, että minua tunnistettaisiin palstalta irl. Saattaisin jopa hävetä, että olen sortunut keskustelupalstoihin. - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Palstakirjoittelussa ei ole oikeastaan merkitystä sillä kuka kirjoittaa. Tämä on anonyymia sanahelinää bittiavaruudessa.
En oleta kohtaavani yhtäkään palstalla kommentoivaa saatika tunnistavani heitä irl. Toisaalta en oleta tai edes halua, että minua tunnistettaisiin palstalta irl. Saattaisin jopa hävetä, että olen sortunut keskustelupalstoihin.Niin, ei kai viimekädessä jollei ole mtn odotuksia.
Muutaman tyttökaverin löysin lukiossa city.fi peilikuva -palvelun kautta ja sittemlin yhden todella mukavan uskistytön, jk itseasiassa sai minun miettimään Luojaa tosissani 1. kerran elämässäni s24sta, jsk ehk 08/09, kun 2010 muutinkin jo Lomtooseen niitä opimtojani varten. Jk päätti ko todella hyvän suhteen
Vaikutat ihan kelvolta tyypiltä, esim minä tapaisin sinut ihan mielelläni normaalis elämäs.
Miksi häpeäisimme; ainoadtaan silloin kannattaa hävetä josdei opi mitään / kehity. Ei silliin kunnsosialisointiemme seurauksena opimme yuntemasn muut ynnä itsemmekin paremmin.
Minusta olemme aivan huippuavarakatseisia sortuessamme kirjoittelupalstoihin.
....
Mietinkin tos äsken, et kun pslsta väistämätyäkin vie tyrehtyy, niin ketkähön jäävötpi vie pystyyn after parteile - Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
Niin, ei kai viimekädessä jollei ole mtn odotuksia.
Muutaman tyttökaverin löysin lukiossa city.fi peilikuva -palvelun kautta ja sittemlin yhden todella mukavan uskistytön, jk itseasiassa sai minun miettimään Luojaa tosissani 1. kerran elämässäni s24sta, jsk ehk 08/09, kun 2010 muutinkin jo Lomtooseen niitä opimtojani varten. Jk päätti ko todella hyvän suhteen
Vaikutat ihan kelvolta tyypiltä, esim minä tapaisin sinut ihan mielelläni normaalis elämäs.
Miksi häpeäisimme; ainoadtaan silloin kannattaa hävetä josdei opi mitään / kehity. Ei silliin kunnsosialisointiemme seurauksena opimme yuntemasn muut ynnä itsemmekin paremmin.
Minusta olemme aivan huippuavarakatseisia sortuessamme kirjoittelupalstoihin.
....
Mietinkin tos äsken, et kun pslsta väistämätyäkin vie tyrehtyy, niin ketkähön jäävötpi vie pystyyn after parteileMinulle keskustelupalstat ovat elämän romahtamisen ja epäonnistumisen ilmentymä.
Paikka, johon on päädytty, kun mikään mitä yrittää ei onnistu tai edisty ja mihin pyrkiikään suuntaamaan nousevat seinät pystyyn. Lopulta yrittää sopeutua tilanteeseen ja valita edes joitain, jottei pysähtyisi ja jähmettyisi. Se mitä valitsee olosuhteen pakosta tai mitä heitetään armosta kohti, on kuitenkin aina pelkkä kalpea varjo sydämen palon rinnalla.
Eli ei- minulla ei ole odotuksia palstailun suhteen. - Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Minulle keskustelupalstat ovat elämän romahtamisen ja epäonnistumisen ilmentymä.
Paikka, johon on päädytty, kun mikään mitä yrittää ei onnistu tai edisty ja mihin pyrkiikään suuntaamaan nousevat seinät pystyyn. Lopulta yrittää sopeutua tilanteeseen ja valita edes joitain, jottei pysähtyisi ja jähmettyisi. Se mitä valitsee olosuhteen pakosta tai mitä heitetään armosta kohti, on kuitenkin aina pelkkä kalpea varjo sydämen palon rinnalla.
Eli ei- minulla ei ole odotuksia palstailun suhteen.Ajattelet yhteiseksi iloksemme väärin.
Esim maailman menoa -palstalla tunnen henk koht IRL puolella lukuisia henkilöitä joita näkee tel-a-visiossa. Ja tiedän vielä enempi heitä joita on näissä laadukkaammissa podcasteissa. Ei löheskään kaikki palstalaiset mitään stagflaatiois vellovii kännisiä aivokuolleita ole.
Enhän minäkään sinulle humalassa koskaan kirjoittanut ole. Enkä kirjoita, kun ei kiinnosta olla päissäni. Elämäni ole myöskään romahtanutta. Minulla on osakkaani ja juuri tänään saamanu tehtävä ostaa marsuja, reteitä harrastuksia ja parranajoakin tiedossa huomenna ym. Eli kyllä ihan kaikenlaista väkeä löytyy.
Paikka, johon on päädytty, kun mikään mitä yrittää ei onnistu tai edisty ja mihin pyrkiikään suuntaamaan nousevat seinät pystyyn.
No esim just nyt, täs dialogissamme, olet yhteydessä tuon vastakohtaan. Eli jätä muuramatta niitä seiniäs, niin parempi tulloo tältä istumalta jo - suoraan. Minä voin ystäystyä kanssas.
Lopulta yrittää sopeutua tilanteeseen ja valita edes joitain, jottei pysähtyisi ja jähmettyisi.
Niin. Mut sen jotainkin on siltikin oltava hyväntahtoista. Siis aidostikin hyvänntahtoista.
Se mitä valitsee olosuhteen pakosta tai mitä heitetään armosta kohti, on kuitenkin aina pelkkä kalpea varjo sydämen palon rinnalla.
Tietenkin. Siks tuleekin aina seurata elämän liekkiä eikä ainoastaan sen kohteiden synnyttämiä varjoja.
Jos kuitenkin lapsen mieli muuttuu, niin on taiteiden yötä ja teekupposiakin syyssateeskin olemas
... ;) - Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ajattelet yhteiseksi iloksemme väärin.
Esim maailman menoa -palstalla tunnen henk koht IRL puolella lukuisia henkilöitä joita näkee tel-a-visiossa. Ja tiedän vielä enempi heitä joita on näissä laadukkaammissa podcasteissa. Ei löheskään kaikki palstalaiset mitään stagflaatiois vellovii kännisiä aivokuolleita ole.
Enhän minäkään sinulle humalassa koskaan kirjoittanut ole. Enkä kirjoita, kun ei kiinnosta olla päissäni. Elämäni ole myöskään romahtanutta. Minulla on osakkaani ja juuri tänään saamanu tehtävä ostaa marsuja, reteitä harrastuksia ja parranajoakin tiedossa huomenna ym. Eli kyllä ihan kaikenlaista väkeä löytyy.
Paikka, johon on päädytty, kun mikään mitä yrittää ei onnistu tai edisty ja mihin pyrkiikään suuntaamaan nousevat seinät pystyyn.
No esim just nyt, täs dialogissamme, olet yhteydessä tuon vastakohtaan. Eli jätä muuramatta niitä seiniäs, niin parempi tulloo tältä istumalta jo - suoraan. Minä voin ystäystyä kanssas.
Lopulta yrittää sopeutua tilanteeseen ja valita edes joitain, jottei pysähtyisi ja jähmettyisi.
Niin. Mut sen jotainkin on siltikin oltava hyväntahtoista. Siis aidostikin hyvänntahtoista.
Se mitä valitsee olosuhteen pakosta tai mitä heitetään armosta kohti, on kuitenkin aina pelkkä kalpea varjo sydämen palon rinnalla.
Tietenkin. Siks tuleekin aina seurata elämän liekkiä eikä ainoastaan sen kohteiden synnyttämiä varjoja.
Jos kuitenkin lapsen mieli muuttuu, niin on taiteiden yötä ja teekupposiakin syyssateeskin olemas
... ;)Lapsen?
On tässä eittämättä hitunen Punahilkka ja susi- tunnelmaa. - Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Lapsen?
On tässä eittämättä hitunen Punahilkka ja susi- tunnelmaa.Niih. Mutku minä en nöytä Punahilkalta ja sinä taas et ole sudennäköisiä, niin..
No jos yhtään lohduttaa niin yritän katsella just juha marteliuksen tällaista uutta podcästiä silmät täynnä kyyneleitä ja mietin kuinka pelastaa edes hänet maanpetostellisten WEFpäätyäjien virheiltä.
Ja kuinka rahoittaa ASAP resurssivajeensa ja kuinka pelastaa sielunsa ja kuinka jeesata Suimea tos tukholman profetiassa ja kuinka rukoilla Luijalta Sanaa jotta voin tukea jaakkolan ja koskimäen asettaman ylipäällikkö ari puheloisen kautta kansaa yhtenäistymäön (sisällissotien välttämiset) kristillisys-rekalibrointien avulla ja kuinka saada koko eläkepotti tehokkaaseempaan varainhoitoon jotta Suomi sais vapautensa veökaorjuudestaan ja oman valuuttakontrollin kautta suvereniteettiaan takas ja ja ja ja ja
Niin kyllä. Tukholman Profetian viestimiehenne lienee vähän niin kuin isukkinne - Anonyymi00113
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ajattelet yhteiseksi iloksemme väärin.
... ;)Et ole koskaan kirjoittanut minulle humalassa. Olemmeko kirjoitelleet useinkin?
- Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
Et ole koskaan kirjoittanut minulle humalassa. Olemmeko kirjoitelleet useinkin?
Vaikea arvioida. Tämä oli ensimmäinen avaukseni
- Anonyymi00121
Anonyymi00115 kirjoitti:
Vaikea arvioida. Tämä oli ensimmäinen avaukseni
Lieneekö sinänsä merkitystä, kenen kanssa täällä kirjoittelee ja kuinka usein.
Kohti päivää, joka on todennäköisesti täynnä samaa merkityksettömyyttä,kuin aiemmatkin.
Saahan toki pyöräillä vaikka ei silläkään todellisuudessa ole muutoin väliä, kuin fyysisen kunnon ylläpitämisen kannalta. - Anonyymi00131
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kerrotko kuinka iitsekeskkeisyys erityisesti sinkuissa mielestäsi ilmenee?
Tahtonsa vastaisena kyvyttömyytenään pariutua
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Tahtonsa vastaisena kyvyttömyytenään pariutua
Hah. Kenenkään kanssa tässä olisin ollut pariutumassa? En ole kiinnostunut naisista ja ikähaarukka miesten kohdalla on 35-45. Kerta toisensa jälkeen minulle kuitenkin yritetään ehdottaa, joko eläkeikää lähestyviä tai parikymmentä vuotta nuorempia.
Kenen kanssa siis pariudun? - Anonyymi00133
Anonyymi00121 kirjoitti:
Lieneekö sinänsä merkitystä, kenen kanssa täällä kirjoittelee ja kuinka usein.
Kohti päivää, joka on todennäköisesti täynnä samaa merkityksettömyyttä,kuin aiemmatkin.
Saahan toki pyöräillä vaikka ei silläkään todellisuudessa ole muutoin väliä, kuin fyysisen kunnon ylläpitämisen kannalta.On sillä. Tpiset ovay laiskoja eivätkä vooysi treffeille lähteä, yoiset tss reippaita ja lähtevät heti muuttamaan realiteettejaan
Ellemme luo, proaktiivisesti, merkityksellisyyttä, ei sitä ole myöskään tyhjästä monestikaan syntyys.
Minä pidän sinusta. Kerroin et voitaisiin kaverusta IRL puolella; ts. tilaisuutesihan sait jo muutokseen.
Pyöräile. Sekin on siistiä. Minäkin pyöräilen. Erikseen, yhdessä. Kaikki käy
Voidaan ottaa koko Sinkut -palstan lössi polkupyöräretkelle! - Anonyymi00134
Anonyymi00132 kirjoitti:
Hah. Kenenkään kanssa tässä olisin ollut pariutumassa? En ole kiinnostunut naisista ja ikähaarukka miesten kohdalla on 35-45. Kerta toisensa jälkeen minulle kuitenkin yritetään ehdottaa, joko eläkeikää lähestyviä tai parikymmentä vuotta nuorempia.
Kenen kanssa siis pariudun?Minä olen 39. Ynnä mies. ... Joten saa suorittaa?
;) - Anonyymi00141
Anonyymi00134 kirjoitti:
Minä olen 39. Ynnä mies. ... Joten saa suorittaa?
;)Tuskin olen sinun tyyppiäsi, jos olet viehättynyt old money-tyylistä.
Nyt kuitenkin suoritan päiväretken kunhan puhelin latautuu, jotta reittiopas toimii ja pakenen vanhuksia.
Ehkä illemmalla palailen palstalle. Muutos ei olisi pahitteeksi. - Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tuskin olen sinun tyyppiäsi, jos olet viehättynyt old money-tyylistä.
Nyt kuitenkin suoritan päiväretken kunhan puhelin latautuu, jotta reittiopas toimii ja pakenen vanhuksia.
Ehkä illemmalla palailen palstalle. Muutos ei olisi pahitteeksi.Aika näyttää.
Oikein.
Kiva kuulla.
Sen saa asenteella - ja teoilla. - Anonyymi00145
Anonyymi00142 kirjoitti:
Aika näyttää.
Oikein.
Kiva kuulla.
Sen saa asenteella - ja teoilla.Etsit syvällistä naista ja vaikutat susihukkaselta.
Ehkä näet syvällisyyttä siinä määrin, kuin itsestäsi löydät. - Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Etsit syvällistä naista ja vaikutat susihukkaselta.
Ehkä näet syvällisyyttä siinä määrin, kuin itsestäsi löydät.Tulit takaisin! Tervetuloa. Just muistelinkin tuolla treffi-ilmoitus -palstalla sinua
Miten meni fillariseikkailusi?
Ps. Jos tahdot, niin voit tulla yllämainittua sotatannerta ihailemaan. Siellä sai avaukseni mukavasti vastauksia kyllä, mutta treffi-ilmoituksia ei tullut omani lisäksi kuin 1kpl.
Ja se omanikin sai osakseen hiukan tuollaista villimpääkin apinanraivoa - Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
Tulit takaisin! Tervetuloa. Just muistelinkin tuolla treffi-ilmoitus -palstalla sinua
Miten meni fillariseikkailusi?
Ps. Jos tahdot, niin voit tulla yllämainittua sotatannerta ihailemaan. Siellä sai avaukseni mukavasti vastauksia kyllä, mutta treffi-ilmoituksia ei tullut omani lisäksi kuin 1kpl.
Ja se omanikin sai osakseen hiukan tuollaista villimpääkin apinanraivoaSateesta johtuen pyöräily typistyi valokuvaus-ja kävelypäiväksi Tammisaaren kuolemanhiljaisessa vanhassakaupungissa. Kohta edessä paluu vihaamaan lähiöön. Juna-asemien seudut ovat ryönälöitä, mutten viihdy maaseudullakaan tai ydinkeskustassa.
Siinäpä tämän päivän anti: yksi kastunut kamera, haaleaa kahvia ja pieleen mennyt suunnitelma. Tammisaari paikkana on idyllinen, mutta yleistunnelma samalla sävyllä ikävä, kuin asuinalueellani. - Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Sateesta johtuen pyöräily typistyi valokuvaus-ja kävelypäiväksi Tammisaaren kuolemanhiljaisessa vanhassakaupungissa. Kohta edessä paluu vihaamaan lähiöön. Juna-asemien seudut ovat ryönälöitä, mutten viihdy maaseudullakaan tai ydinkeskustassa.
Siinäpä tämän päivän anti: yksi kastunut kamera, haaleaa kahvia ja pieleen mennyt suunnitelma. Tammisaari paikkana on idyllinen, mutta yleistunnelma samalla sävyllä ikävä, kuin asuinalueellani.Plus epäilyttävän nopeasti tyhjenevä kännykänakku.
- Anonyymi00153
Anonyymi00148 kirjoitti:
Sateesta johtuen pyöräily typistyi valokuvaus-ja kävelypäiväksi Tammisaaren kuolemanhiljaisessa vanhassakaupungissa. Kohta edessä paluu vihaamaan lähiöön. Juna-asemien seudut ovat ryönälöitä, mutten viihdy maaseudullakaan tai ydinkeskustassa.
Siinäpä tämän päivän anti: yksi kastunut kamera, haaleaa kahvia ja pieleen mennyt suunnitelma. Tammisaari paikkana on idyllinen, mutta yleistunnelma samalla sävyllä ikävä, kuin asuinalueellani.Muttet lannistunut, vaan menit sateestkin huolimatta, joka tapaujsessa, ja sait onnistumisentuntemuksesi. Voitto.
Tämä että loit tämän "pien"muutoksen elämääsi nosti mielialasi, josta seuraa kyllä hyviä asioita. Poikkeuksettakin jopa.
Upea juttu, osumaa ottaneista kameroista, kahveista ja semitiltanneista suunnitelmistasikin huolimatta, sinä ravistit alakuloisuuden päältäsi ja teit JO muutoksen elämääsi. Tuolta se AIDOIN voittaminen näyttää. Ja se päätös lähtee aina töydellisestä rauhallisuudesta.
Missäs muuten tykkäisit asua, ideaalisti?
Vaikka top 5 kohdetta;3 ulkomailla ja 2 Suomessa - Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Muttet lannistunut, vaan menit sateestkin huolimatta, joka tapaujsessa, ja sait onnistumisentuntemuksesi. Voitto.
Tämä että loit tämän "pien"muutoksen elämääsi nosti mielialasi, josta seuraa kyllä hyviä asioita. Poikkeuksettakin jopa.
Upea juttu, osumaa ottaneista kameroista, kahveista ja semitiltanneista suunnitelmistasikin huolimatta, sinä ravistit alakuloisuuden päältäsi ja teit JO muutoksen elämääsi. Tuolta se AIDOIN voittaminen näyttää. Ja se päätös lähtee aina töydellisestä rauhallisuudesta.
Missäs muuten tykkäisit asua, ideaalisti?
Vaikka top 5 kohdetta;3 ulkomailla ja 2 SuomessaSuomessa ehkä Turun vanhankaupungin puoli tai Porvoon vanhakaupunki. Ulkomaista Italiassa Firenze tai Verona. Venetsia on ihana kaupunki käydä, mutta tulvakausi ei ole ehkä kuitenkaan niin kiehtova, että siellä haluaisi asua vuoden ympäri. Pohjoismaista Norjassa Oslo tai Islanti voisi olla myös kiehtova kokemus.
Helsinkiin minulla ei ole suurempaa tunne sidosta, mutta pkseudulla esim. Espoon puolelta voisi löytyä kauniita merenrantapaikkoja.
En ole käynyt kaikkialla, joten ennemminkin määrittelisin niin, että mieluiten asuisin suht rauhallisella alueella ja historiallisessa ympäristössä ja siksi usein mieluusti tutkailenkin eri kaupunkien ns. vanhojakaupunkeja.
Usein vain osuu silmiin paikassa kuin paikassa menneisyyden muistutuksia (epäonnistumisten) ja tänäänkin suurin piirtein ainoa nimikyltti kaikissa mahdollisissa ovissa, oli tuttu nimi menneisyydestä ja muistutti ehkä kirvelevimmästä ammatillisesta mokasta. - Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Suomessa ehkä Turun vanhankaupungin puoli tai Porvoon vanhakaupunki. Ulkomaista Italiassa Firenze tai Verona. Venetsia on ihana kaupunki käydä, mutta tulvakausi ei ole ehkä kuitenkaan niin kiehtova, että siellä haluaisi asua vuoden ympäri. Pohjoismaista Norjassa Oslo tai Islanti voisi olla myös kiehtova kokemus.
Helsinkiin minulla ei ole suurempaa tunne sidosta, mutta pkseudulla esim. Espoon puolelta voisi löytyä kauniita merenrantapaikkoja.
En ole käynyt kaikkialla, joten ennemminkin määrittelisin niin, että mieluiten asuisin suht rauhallisella alueella ja historiallisessa ympäristössä ja siksi usein mieluusti tutkailenkin eri kaupunkien ns. vanhojakaupunkeja.
Usein vain osuu silmiin paikassa kuin paikassa menneisyyden muistutuksia (epäonnistumisten) ja tänäänkin suurin piirtein ainoa nimikyltti kaikissa mahdollisissa ovissa, oli tuttu nimi menneisyydestä ja muistutti ehkä kirvelevimmästä ammatillisesta mokasta.Sinä näet mokia. Minä näen tulevan AIDON menestystarinan alun alun sarastavankin jo.
Jos teet maailman parhaan suunnitelman, ja harkitset Luojankin pyytämistä tueksesi, olen täysin varma siitä että positiivinen lentoratasi kehittyy vielä kumulatiiviseksikin, oikein
<3
- Anonyymi00007
Eiköhän se mene niin, että monet sinkut ovat liian älykkäistä seurustelusuhteisiin. Eivät näe syytä jäädä epäsopiviin tai huonoihin suhteisiin tai edes välttämättä päädy niihin kun älyävät väistää luodit.
- Anonyymi00012
Mutta ovatko, jos/kun krt sellaisen tahtovat?
Vai olisikohan ylpeys sittenkin nirsouden ydinsyynä, liian suuret luulot itsestä; Tai jokin muu, mikä? - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta ovatko, jos/kun krt sellaisen tahtovat?
Vai olisikohan ylpeys sittenkin nirsouden ydinsyynä, liian suuret luulot itsestä; Tai jokin muu, mikä?Prööt
- Anonyymi00008
Ja osa taas älykkäämpiä. Molemmat poikkeavuudet voivat helposti johtaa siihen, että seuraa ei löydy. Keskiverto löytää helpommin seuraa, sillä hänelle on enemmän vaihtoehtoja.
- Anonyymi00013
Tietysti. Mutta eikös sen älyn pitäisi just mahdollistaa nousut; ei-toivotusta sinkkuudesta, ainakin.
Ja mikähän lienee on ei-toivotun sinkkuuden allokaatio% kontekstin permutaatiomahisten kokonaisuudesta - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietysti. Mutta eikös sen älyn pitäisi just mahdollistaa nousut; ei-toivotusta sinkkuudesta, ainakin.
Ja mikähän lienee on ei-toivotun sinkkuuden allokaatio% kontekstin permutaatiomahisten kokonaisuudestaÄly ei ole mikään siunaus, jos sitä on "liikaa".
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja mikähän lienee on ei-toivotun sinkkuuden allokaatio% kontekstin permutaatiomahisten kokonaisuudestaPrööt
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äly ei ole mikään siunaus, jos sitä on "liikaa".
Omani alkaa kakkosella, elämä on ERITTÄIN helppoa. Senkus vaan hyväksymme kts että suurimmalla osalka mieöioiteistä ei ole mitää merkitystä niin aöamme oppia ainoastaan voittajilta hyläten kaiken keskinkertaisen tai edws hyvänkään. Paraa tai ei mtn -mindsetillä..
Testaa. Niin näet, et toimii kyllä. Sit pidät sen mikä skulaa ja hylkäät aktiivisesti kaiken muun kohinan veke, niin siinähän se sitten on, parisuhde tai mikä tahansa menestystarina - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Omani alkaa kakkosella, elämä on ERITTÄIN helppoa. Senkus vaan hyväksymme kts että suurimmalla osalka mieöioiteistä ei ole mitää merkitystä niin aöamme oppia ainoastaan voittajilta hyläten kaiken keskinkertaisen tai edws hyvänkään. Paraa tai ei mtn -mindsetillä..
Testaa. Niin näet, et toimii kyllä. Sit pidät sen mikä skulaa ja hylkäät aktiivisesti kaiken muun kohinan veke, niin siinähän se sitten on, parisuhde tai mikä tahansa menestystarinaNo jos äly on 20-29, niin eipä se mitään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
No jos äly on 20-29, niin eipä se mitään.
Aloittajan, eli minun, kihdalla se on oikein miinusmerkkinenkinvielä kaiken kukkuraksi.
Eli prööt-supolaiset ovat oikeassa - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aloittajan, eli minun, kihdalla se on oikein miinusmerkkinenkinvielä kaiken kukkuraksi.
Eli prööt-supolaiset ovat oikeassaEn tiennyt tuonkin olevan mahdollista. Kaikkea sitä täällä oppii.
- Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äly ei ole mikään siunaus, jos sitä on "liikaa".
Prööt
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
En tiennyt tuonkin olevan mahdollista. Kaikkea sitä täällä oppii.
Olepa hjuvin.
Seuraavast vie kohta 7.
https://chadhowsefitness.com/2012/11/25-characteristics-of-an-alpha-male/ - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olepa hjuvin.
Seuraavast vie kohta 7.
https://chadhowsefitness.com/2012/11/25-characteristics-of-an-alpha-male/En availe linkkejä. Olen täällä keskustelemassa, en availemassa linkkejä. Mutta kiitos nyt kuitenkin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
En availe linkkejä. Olen täällä keskustelemassa, en availemassa linkkejä. Mutta kiitos nyt kuitenkin.
Muttemmehän me keskustelleet, vaan kirjoittelimme. Tai no minä en ainakkaan ääntäsi kuullut. Olet jk piipittäjä?
7. The alpha male can laugh at himself. This is an over-looked characteristic of an alpha male, but a necessary one. You can’t make fun of the alpha male because he’ll join in, no one can make fun of him better than he can. - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Muttemmehän me keskustelleet, vaan kirjoittelimme. Tai no minä en ainakkaan ääntäsi kuullut. Olet jk piipittäjä?
7. The alpha male can laugh at himself. This is an over-looked characteristic of an alpha male, but a necessary one. You can’t make fun of the alpha male because he’ll join in, no one can make fun of him better than he can.Olet siis sitä tyyppiä, jonka mielestä kirjoittaen ei voi käydä keskustelua. Miksi sitten edes käyttää keskustelupalstaa. Kummallista.
- Anonyymi00061
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olet siis sitä tyyppiä, jonka mielestä kirjoittaen ei voi käydä keskustelua. Miksi sitten edes käyttää keskustelupalstaa. Kummallista.
Jotta jopa sinullakin olisi jtk kysyttävää?
<3 - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jotta jopa sinullakin olisi jtk kysyttävää?
<3Enhän minä kysynyt yhtään mitään.
- Anonyymi00070
Anonyymi00063 kirjoitti:
Enhän minä kysynyt yhtään mitään.
Miksi sitten edes käyttää keskustelupalstaa
Hyvää jatkoa prööt-psykopatiasi kanssa. Arvostan jooa sinua: sitä, että nostit ketjun nökyvyyttä turhilla prööt-viesteilläsi
Olit söötti
Hyvää jatkoa elämääsi - Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Miksi sitten edes käyttää keskustelupalstaa
Hyvää jatkoa prööt-psykopatiasi kanssa. Arvostan jooa sinua: sitä, että nostit ketjun nökyvyyttä turhilla prööt-viesteilläsi
Olit söötti
Hyvää jatkoa elämääsiKeskustelemiseen tietysti.
Kysymykset yleensä merkitään kysymysmerkeillä. Ei siihen muuta tarvita.
Ei se nyt pidä kyllä paikkaansa. Parisuhdestatus ei ole riippuvainen useinkaan älystä, vaan sosiaalisesta tarpeesta, kohtaamisista ja valinnoista.
Parisuhde kyllä kasvattaa ihmistä mm. ottamaan toisen huomioon ja pitkäjänteisyyttä. Lähinnä kehittää ihmissuhdetaitoja muttei takaa niitäkään kaikille.- Anonyymi00015
Annapa palikka-esimerkki 1. kappaleestasi, niin perehdymmme heti asiaan.
-
Totta. Paljon hyviä puolia kulmiammme pyöristämään. Muustuttaa vähän inttiäkin jopa :)) Anonyymi00015 kirjoitti:
-
Totta. Paljon hyviä puolia kulmiammme pyöristämään. Muustuttaa vähän inttiäkin jopa :))No kun katselee miten rappiolla, kyvyttömiä monin eritavoin ihmisiä näkee parisuhteissakin, niin ei voi olla älystä kiinni se pariutuminen.
On vaikka mimmosta ongelmaa ja silti löytyy kumppani. Älykäshän ei ole kusessa.Tökstöksnöö kirjoitti:
No kun katselee miten rappiolla, kyvyttömiä monin eritavoin ihmisiä näkee parisuhteissakin, niin ei voi olla älystä kiinni se pariutuminen.
On vaikka mimmosta ongelmaa ja silti löytyy kumppani. Älykäshän ei ole kusessa.Ongelmat ja äly kuitenkin vahvasti korreloi keskenään. Tarpeeksi älyä, niin ongelmia ei juuri ole.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
-
Totta. Paljon hyviä puolia kulmiammme pyöristämään. Muustuttaa vähän inttiäkin jopa :))Prööt
- Anonyymi00025
Tökstöksnöö kirjoitti:
No kun katselee miten rappiolla, kyvyttömiä monin eritavoin ihmisiä näkee parisuhteissakin, niin ei voi olla älystä kiinni se pariutuminen.
On vaikka mimmosta ongelmaa ja silti löytyy kumppani. Älykäshän ei ole kusessa.Heh. Naurahdin ihan ääneenkin jopa. Mut jtk tekevät siltikin oikein, eli onko se sit IQn sijaan EQ, vaiko SQ vaiko.mikä, niin se toimii. Eöi ovat kontektivoittajia; älynsä takia varmmaan sit kuitenkin, rypyistään tai rääsyistään huolimattakin.
Älykkäällä on asiat jees - paitsi jos hön tukehtuu omaan ylpeyteensä, kuten esim kauniille naisiille (homoilllekin toki) tuppaa käydä, narsistisiksi valuessaa - Anonyymi00026
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ongelmat ja äly kuitenkin vahvasti korreloi keskenään. Tarpeeksi älyä, niin ongelmia ei juuri ole.
Kyllä, korrelloivat negatiivisesti keskenään.
Mit entpäs menestys, ne vaiks pariutumis(laatu)tulokset??
Mikä indikoi sitä netto-onnistummista? Ja sittemmin: Mikä jeesaa miehen ja naisen aidosti omistautuun; innollakin oikein? Anonyymi00025 kirjoitti:
Heh. Naurahdin ihan ääneenkin jopa. Mut jtk tekevät siltikin oikein, eli onko se sit IQn sijaan EQ, vaiko SQ vaiko.mikä, niin se toimii. Eöi ovat kontektivoittajia; älynsä takia varmmaan sit kuitenkin, rypyistään tai rääsyistään huolimattakin.
Älykkäällä on asiat jees - paitsi jos hön tukehtuu omaan ylpeyteensä, kuten esim kauniille naisiille (homoilllekin toki) tuppaa käydä, narsistisiksi valuessaaVeikkaan, että se sosiaalinen saatavuuskin vaikuttaa paljon kuka pariutuu, kuka ei.
Jos on yksikseen pönöttävä neropatti, ei paljon auta pariutumiseen. Mutta kun on sosiaalisesti lähestyttävä ja helposti tarjolla, löytyy tyhmemmällekin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Veikkaan, että se sosiaalinen saatavuuskin vaikuttaa paljon kuka pariutuu, kuka ei.
Jos on yksikseen pönöttävä neropatti, ei paljon auta pariutumiseen. Mutta kun on sosiaalisesti lähestyttävä ja helposti tarjolla, löytyy tyhmemmällekin.Ulkonäkö sama, vaikka mimmonenkin pyryharakka ja lintukirpun syömä kelpaa kyllä, kun osaa olla sosiaalisesti miellyttävä. Ja saatavilla.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä, korrelloivat negatiivisesti keskenään.
Mit entpäs menestys, ne vaiks pariutumis(laatu)tulokset??
Mikä indikoi sitä netto-onnistummista? Ja sittemmin: Mikä jeesaa miehen ja naisen aidosti omistautuun; innollakin oikein?Täytyy olla molemmilla jotain sellaista mitä toinen janoaa ja haluaa elämäänsä. Olkoon nyt sitten henkistä tai fyysistä pääomaa, mutta kuitenkin lisää elämään väriä eikä poista sitä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Heh. Naurahdin ihan ääneenkin jopa. Mut jtk tekevät siltikin oikein, eli onko se sit IQn sijaan EQ, vaiko SQ vaiko.mikä, niin se toimii. Eöi ovat kontektivoittajia; älynsä takia varmmaan sit kuitenkin, rypyistään tai rääsyistään huolimattakin.
Älykkäällä on asiat jees - paitsi jos hön tukehtuu omaan ylpeyteensä, kuten esim kauniille naisiille (homoilllekin toki) tuppaa käydä, narsistisiksi valuessaaPrööt
- Anonyymi00038
Tökstöksnöö kirjoitti:
Veikkaan, että se sosiaalinen saatavuuskin vaikuttaa paljon kuka pariutuu, kuka ei.
Jos on yksikseen pönöttävä neropatti, ei paljon auta pariutumiseen. Mutta kun on sosiaalisesti lähestyttävä ja helposti tarjolla, löytyy tyhmemmällekin.Eli saatavuus plus SQ. Mut entäpäs EQ?
- Anonyymi00040
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ulkonäkö sama, vaikka mimmonenkin pyryharakka ja lintukirpun syömä kelpaa kyllä, kun osaa olla sosiaalisesti miellyttävä. Ja saatavilla.
Naisilla. Mut entpäs meillä?
Mikä jeesaa juuri sinua olemaan seuraava The Hitch romanttisen komedia -tason osaaja. Tai sellainen jk hätyyttelee naisia jo pois. Tai jopa naimisisolleva/täyttymyksensää kokenut perhetiimiläinnen? :)
Miten SINÄ, tnt'inen TTN, voitat? - Anonyymi00042
Tökstöksnöö kirjoitti:
Täytyy olla molemmilla jotain sellaista mitä toinen janoaa ja haluaa elämäänsä. Olkoon nyt sitten henkistä tai fyysistä pääomaa, mutta kuitenkin lisää elämään väriä eikä poista sitä.
Tietysti. Lisäarvontuotantoa.
Olet muuten superlähellä onnistumista, sillä nöyryyttä hyödyntäessäs olet oppinut toimivii kuvioita jo. Sittei muuta kuin optimisoinnit kondikseen ja eikun hienosäätämään käytännän kontaktien kautta upouutta menestystarinaasi
:)) Anonyymi00038 kirjoitti:
Eli saatavuus plus SQ. Mut entäpäs EQ?
No pakko sano, ettei kaikilla parisuhteessa elävillä ole emotionaalista älykkyyttä eikä ne sillä ole siihen päässeetkään, suhteeseen. Toinen kaiketi hyysää heikompaa silloin.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Naisilla. Mut entpäs meillä?
Mikä jeesaa juuri sinua olemaan seuraava The Hitch romanttisen komedia -tason osaaja. Tai sellainen jk hätyyttelee naisia jo pois. Tai jopa naimisisolleva/täyttymyksensää kokenut perhetiimiläinnen? :)
Miten SINÄ, tnt'inen TTN, voitat?Minä? En minä mitään naista saisi muulla kun mukavalla persoonallani. Osaan olla varsin huomaavainen ja lempeä, vaikka myös jämy ja päättäväinen. Tylsänäkin suhtaudun intohimolla asioihin joihin ryhdyn.
En usko, että luonteeni olis ongelma, mutta arvomaailmani voi olla. Mulla on myös asioita, joista en jousta tuumaakaan.
Ja ulkonäkö niin, ei nykyisellään hurmaa yhtäkään oikein maskuliinista tykkäävää.
Mites sinä sitten hurmaat?- Anonyymi00055
Tökstöksnöö kirjoitti:
No pakko sano, ettei kaikilla parisuhteessa elävillä ole emotionaalista älykkyyttä eikä ne sillä ole siihen päässeetkään, suhteeseen. Toinen kaiketi hyysää heikompaa silloin.
Hyvä pointti! Enpä olekaan ajateölut tuota asuaa syvällisemmin
Voi olla jokin läheisriippuvuus-kituuttelu -setti kysees, tuolloin
Suhteitakin meinaan toki ilman muuta jika lähtöön - Anonyymi00059
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ongelmat ja äly kuitenkin vahvasti korreloi keskenään. Tarpeeksi älyä, niin ongelmia ei juuri ole.
Ei se aina ole noinkaan! Lasteni isä on hyvin älykäs, mutta koska hänellä on paljon nepsypiirteitä, hän oli lähes keskustelukyvytön, kaikesta parisuhteeseen liittyvistä asioista!
- Anonyymi00060
Tökstöksnöö kirjoitti:
Minä? En minä mitään naista saisi muulla kun mukavalla persoonallani. Osaan olla varsin huomaavainen ja lempeä, vaikka myös jämy ja päättäväinen. Tylsänäkin suhtaudun intohimolla asioihin joihin ryhdyn.
En usko, että luonteeni olis ongelma, mutta arvomaailmani voi olla. Mulla on myös asioita, joista en jousta tuumaakaan.
Ja ulkonäkö niin, ei nykyisellään hurmaa yhtäkään oikein maskuliinista tykkäävää.
Mites sinä sitten hurmaat?1kpl eli aivan huipputapaus itseäänkunnioittaville misuille
2. Kerro noista kahdesta lisää, niin markkinoidaan ne sittemmin kato vahvuuksinasi kisuille ;))
3. Sitten rautaa prkl tankoon ja vuosisuunnitelma. Vaatteetkin tsekkaukseen, ryhti, 2x päiväs suihku ja rumannäköinen Targa 46 alle; maksaa, mutta rumana saa sinut kontrastoituun äijä-etujemme mukaisesti jne
4. Olemalla oma RENTO itseni. Ynmä snadisti heitä kiuysoittelemalkakin. Eivät saa ottaa itseään liiannvakavasti seurassamme. Heidän on saatava tuntea itsensä pikkulikoiksi. Jotta vouvat antautua, mitö suirastaannhampaat irvessäkin vaativat sen jölkeen kun ovat meidät pienisdä mielusdään kelpuuttaneet, eka. Ja. Naisten on tahdottava kisata siitä kuka juttelee kanssasi 1.nä HETI kun saavut havaintokenttäänsä.
Annan esim 2sta elokuvasta
Alfiesta ( jude law)
Sanaton Baaritiskiflirtti
Sekä tästä
https://en.wikipedia.org/wiki/Bachelorette_(film)
Tokan se intohimoimen vessatapahtuma, varsinkin
Eli naisten seksuaalisuus on herätettävä HETI. Niin jihan alkavat painaa sitä gone in 60sec go-baby-go nappiaan!
Sit vaan nautit siitä kun kiehnäävät kilvan ympörilöäs kerjäten huomiota. Ja valkaat aina vähintään 2 mieluisintasi. Ei koskan alle 2hta jottei mojo mene, koska menin tyhmänä rakastumaan
Eli flip the sciptillä -mennään
Helppoa, kun teked täsmädiirtoja.
Vaikeampaa onkin sit siinä kihtaa jos amoöifikoit tyylisi muullakin menestyksel. Sittet meinaa pääse enää halukkaista ja himokkaista eroon. Nausista tulee ihan töysin hulkuja jos olet siusti tyyppinä JA menestynyt masllisestikin vielä.
Sittot tikanteessani, jossa sitä kaioaisikin enää ainoasta yhtä (1) syvällistä SINUN elämänkumppaniksi tahtovaa.
Tämä onkin jo vähän haastwellusempaa. Oöen ollut täs tilantees jumissa yli 2v.
Hirveestu kaikkee muttei oikeasti.. mitään
Nojoo. Mutta takas sinuun. Tahtoisitko alkaa käydä salilla, ja mitä se vaatisi? Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei se aina ole noinkaan! Lasteni isä on hyvin älykäs, mutta koska hänellä on paljon nepsypiirteitä, hän oli lähes keskustelukyvytön, kaikesta parisuhteeseen liittyvistä asioista!
Nojuu, tunneäly puuttuu.
Anonyymi00060 kirjoitti:
1kpl eli aivan huipputapaus itseäänkunnioittaville misuille
2. Kerro noista kahdesta lisää, niin markkinoidaan ne sittemmin kato vahvuuksinasi kisuille ;))
3. Sitten rautaa prkl tankoon ja vuosisuunnitelma. Vaatteetkin tsekkaukseen, ryhti, 2x päiväs suihku ja rumannäköinen Targa 46 alle; maksaa, mutta rumana saa sinut kontrastoituun äijä-etujemme mukaisesti jne
4. Olemalla oma RENTO itseni. Ynmä snadisti heitä kiuysoittelemalkakin. Eivät saa ottaa itseään liiannvakavasti seurassamme. Heidän on saatava tuntea itsensä pikkulikoiksi. Jotta vouvat antautua, mitö suirastaannhampaat irvessäkin vaativat sen jölkeen kun ovat meidät pienisdä mielusdään kelpuuttaneet, eka. Ja. Naisten on tahdottava kisata siitä kuka juttelee kanssasi 1.nä HETI kun saavut havaintokenttäänsä.
Annan esim 2sta elokuvasta
Alfiesta ( jude law)
Sanaton Baaritiskiflirtti
Sekä tästä
https://en.wikipedia.org/wiki/Bachelorette_(film)
Tokan se intohimoimen vessatapahtuma, varsinkin
Eli naisten seksuaalisuus on herätettävä HETI. Niin jihan alkavat painaa sitä gone in 60sec go-baby-go nappiaan!
Sit vaan nautit siitä kun kiehnäävät kilvan ympörilöäs kerjäten huomiota. Ja valkaat aina vähintään 2 mieluisintasi. Ei koskan alle 2hta jottei mojo mene, koska menin tyhmänä rakastumaan
Eli flip the sciptillä -mennään
Helppoa, kun teked täsmädiirtoja.
Vaikeampaa onkin sit siinä kihtaa jos amoöifikoit tyylisi muullakin menestyksel. Sittet meinaa pääse enää halukkaista ja himokkaista eroon. Nausista tulee ihan töysin hulkuja jos olet siusti tyyppinä JA menestynyt masllisestikin vielä.
Sittot tikanteessani, jossa sitä kaioaisikin enää ainoasta yhtä (1) syvällistä SINUN elämänkumppaniksi tahtovaa.
Tämä onkin jo vähän haastwellusempaa. Oöen ollut täs tilantees jumissa yli 2v.
Hirveestu kaikkee muttei oikeasti.. mitään
Nojoo. Mutta takas sinuun. Tahtoisitko alkaa käydä salilla, ja mitä se vaatisi?Heh, taidan pysyä lestissäni ja annan naisten olla rauhassa. Parempiakin saaliita löytävät. 👍
Ehkä sinkkuna tuotakin voisi harkita, parisuhteellisena ei alkuunkaan. Yks suhde kerrallaan päätyyn asti.
On työnsarkaa olemassa olevassakin suhteessa ja perhearkikin vielä sen verran vaativaa, ettei kuntosali kuulosta paikalta missä ehtisin käymään.
Enkä ole rehellisesti ollut ikinä punttien kolistaja, mielummin teen kaikki lihastyöni työnä, vaikka pihanrakentamisena, maansiirtokoneena ja puunrunkoja rempomalla. Kannan vaikka betonia mielummin, kun jumppaan rautojen kanssa hikisessä luukussa.
Jos kotona olis sali, niin sitten malttaisin siellä käydä, ilman härdelliä ja jonottelua.- Anonyymi00069
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, taidan pysyä lestissäni ja annan naisten olla rauhassa. Parempiakin saaliita löytävät. 👍
Ehkä sinkkuna tuotakin voisi harkita, parisuhteellisena ei alkuunkaan. Yks suhde kerrallaan päätyyn asti.
On työnsarkaa olemassa olevassakin suhteessa ja perhearkikin vielä sen verran vaativaa, ettei kuntosali kuulosta paikalta missä ehtisin käymään.
Enkä ole rehellisesti ollut ikinä punttien kolistaja, mielummin teen kaikki lihastyöni työnä, vaikka pihanrakentamisena, maansiirtokoneena ja puunrunkoja rempomalla. Kannan vaikka betonia mielummin, kun jumppaan rautojen kanssa hikisessä luukussa.
Jos kotona olis sali, niin sitten malttaisin siellä käydä, ilman härdelliä ja jonottelua.Rehellisyyden nimissä tokkopa tulevat ideasiassa löytämään. Saisivat siis luvan aktivoitua, kontekstissasi
Niin. Jos olet tilantees jossa edes harkitset uutta tilannetta niin ei muuta kun muutosta peliin vaan. Turha sitä aikaa on ylenpalttisesti juoksuttaa jos mijööt eivät harminisoituneetkaan aspiraatioitten kans. Noin toimin aina itse.
"Jos kotona olis sali, niin sitten malttaisin siellä käydä, ilman härdelliä ja jonottelua"
Kyllä! Tuossapa meillä onkin jo siis sinulle alunalku-suunnitelma
Askel kerrallaan siit sitte. Vauvanaskelii aluksi jq lopulta liikettä ja vauhtia ihan suurharpoauksiinkin saakka Anonyymi00069 kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tokkopa tulevat ideasiassa löytämään. Saisivat siis luvan aktivoitua, kontekstissasi
Niin. Jos olet tilantees jossa edes harkitset uutta tilannetta niin ei muuta kun muutosta peliin vaan. Turha sitä aikaa on ylenpalttisesti juoksuttaa jos mijööt eivät harminisoituneetkaan aspiraatioitten kans. Noin toimin aina itse.
"Jos kotona olis sali, niin sitten malttaisin siellä käydä, ilman härdelliä ja jonottelua"
Kyllä! Tuossapa meillä onkin jo siis sinulle alunalku-suunnitelma
Askel kerrallaan siit sitte. Vauvanaskelii aluksi jq lopulta liikettä ja vauhtia ihan suurharpoauksiinkin saakkaNoo, elämä on vähän tylsää tälleen kun asiat junnaa, ei ole töitä, ei oikein vaihdu päivät silleen, että motivoisi mitään isoja liikkeitä tehdä.
Työttömyys rajaa aika paljon käyttövaraa, niin se on minimaalista mihin sitä liikenee jotain muuttaakseen. Mutta onneksi on pihamaata mitä myllätä ja säätkin vielä suosii.
Talvet voisi ihan hyvin olla talviunilla, vuoden ankein aika, jonka mieluusti asuisin ulkomailla palmujen katveessa. Ulkoillen ympäri vuoden.
- Anonyymi00010
Aloittajan kohdalla ehkä huono geenisekoitus?
- Anonyymi00022
Kyllä! Prööt.
- Anonyymi00028
Se kaikkein huonoin ;))
+6 feet, +6 figures, +6 inches - Anonyymi00047
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se kaikkein huonoin ;))
6 feet, 6 figures, 6 inchesLiikaa, liikaa ja liikaa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Liikaa, liikaa ja liikaa.
Sinulle. Toiselle taas se miniminsä. Joillekin taas pitää korostaa tuota plus merkkiä..
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sinulle. Toiselle taas se miniminsä. Joillekin taas pitää korostaa tuota plus merkkiä..
Jokaiselle anatomialtaan normaalille naiselle 6 tuumaa on liikaa.
- Anonyymi00126
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jokaiselle anatomialtaan normaalille naiselle 6 tuumaa on liikaa.
Käyttäkööt siis ⅕-⅗
;)
- Anonyymi00024
Mieluummin sinkku kuin huonossa ja itselle vahingollisessa suhteessa. Ihan oikeutettua itsesuojeluvaistoa.
- Anonyymi00030
Mikä ja miten muuttaa preferenssis niin, et saatkin seuraavaksi hyvän tai ideaalisuhteesi
Miten toimit vast'ees toisin
<3 - Anonyymi00035
Kyllä. Älykästä.
- Anonyymi00034
Miksi aloittaja haluaa ajatella niin?
- Anonyymi00043
Koska tuo on se tapa jll kerään epäylpeysjumittavat sinkut tänne ja jeesaan heitä huvikseni onnistumaan&menestymään.
Harrastus?
- Anonyymi00036
Aloittaja on hylätty tai darra päällä, ellei peräti kalkkuna.
- Anonyymi00044
Aloittaja ei ole rakastellut kalkkunoita. Ei juo alkoholia. Eikä stressaa yhdestäkään hylsystä vaikka niitä tulisi triljoonakin putkeen.
Eikä aloittaja sinkku.
Ehkä neuvonsa voivat siiis auttaa sinkkuja pariutumaan?
Aika näyttääkööt tietotaitonsa - Anonyymi00086
Anonyymi00044 kirjoitti:
Aloittaja ei ole rakastellut kalkkunoita. Ei juo alkoholia. Eikä stressaa yhdestäkään hylsystä vaikka niitä tulisi triljoonakin putkeen.
Eikä aloittaja sinkku.
Ehkä neuvonsa voivat siiis auttaa sinkkuja pariutumaan?
Aika näyttääkööt tietotaitonsaMiksi sun mielestä, ihmisten tulisi pariutua?
Miksi oletat, että saitilla on sinkkuja?
Kaikkien pitäisi kärsiä samaa ku sä?
Miksi? - Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
Miksi sun mielestä, ihmisten tulisi pariutua?
Miksi oletat, että saitilla on sinkkuja?
Kaikkien pitäisi kärsiä samaa ku sä?
Miksi?Koska he tahtoo.
Koska kirjoittwlennheidän kanssaan ja he itse kertovat siitä.
Minun suruni ylityävät villeimmät mielikuvitujswnnekin. Muuten körsin ainiasyaan syvällisen hlön läsnäolosta elämäsdäni. Muu on tosi jees - tai sen ylitte
Siksi
<3 - Anonyymi00101
Anonyymi00091 kirjoitti:
Koska he tahtoo.
Koska kirjoittwlennheidän kanssaan ja he itse kertovat siitä.
Minun suruni ylityävät villeimmät mielikuvitujswnnekin. Muuten körsin ainiasyaan syvällisen hlön läsnäolosta elämäsdäni. Muu on tosi jees - tai sen ylitte
Siksi
<3Kirjoittajat sotkeutuvat 'jumalviittaasi'.
Kirjoita käsikirjoitus näytelmään.
Prööt - Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kirjoittajat sotkeutuvat 'jumalviittaasi'.
Kirjoita käsikirjoitus näytelmään.
PröötKyllähän heistä suuri osa nöyttää ihan pörjäilevän; kyky myöntää oma epätäydellisyyteMME jeesaa heistä viisaimpia.
Prööt saatanan WEFjonestownittumisille, puolestani
Muttei sitä tänne. Täällä sinkut pariutukoot krskenään! <3
- Anonyymi00065
Siksi ettei heillä ole parisuhdekokemusta!
- Anonyymi00074
Ratkaisu?
- Anonyymi00068
Miehissä joo varmaan pitää joiltain osin paikkansakin kysymyksenä mikä miehessä on vika kun ei kenellekkään naiselle kelpaa keskimäärin arvioisin lonkalta että suomessa noin yksi mies tuhannesta on omavalintaisesti sinkku vaikka enemmistö muuta väittääkin ja mies joka ei ole muutamaa viikkoa tai kuukautta kauempaa seukannu turha väittää että olisi kyllästyny naisiin (siihen millaisia nämä on opittuaan tuntemaan) tottunu vaan vaihtamaan niitä kyllästyttyään (yleensä samaan reikään) parhaassakin tapauksessa normaalilla osaamisella vie vuosia ehkä jopa vuosikymmeniä "mistä voi tietää edes toisen ajatukset" käytös yleensä kertoo sen millainen ihminen on kyseessä sen perusteella voi ymmärtääkseni jo päätellä haluaako moiseen sen enempää tutustua edes se ettäkö voi sanoa että toisen tuntisi on se hetki kun tietää toisen tarkitenkin varjellut salaisuudet synkimmät salaisuudet ei ole taas tarkoin varjeltuja miksi niistä puhuminen helpottaa omaa oloa "poistaa pelkoa" miksi pelkäävät useimmiten ne on niitä joista joku saattaisi suuttua niinkin että riistää toiselta hengen vinkkinä tallimmäen casanovalle puas kahtoen tarkkahan kenen tyttäreen kajoat
- Anonyymi00076
Mukavaa, että sait tuotua - kaikki - asiasi julki
Kappaleenjaoittakin
- Anonyymi00071
Suurin osa "pariutumiskykyisistä" on myös erittäin eroamiskykyisiä eli eipä sitten kuitenkaan oikein mitään jäänyt käteen. Exiä siellä täällä. 😓
Sillä aikaa se ap:n pilkkaama sinkku on löytänyt loppuelämän pituisen suhteen ja elää onnellisena maanpäällisen elämänsä loppuun saakka rakastamansa ihmisen kanssa. 😊- Anonyymi00078
"Suurin osa "pariutumiskykyisistä" on myös erittäin eroamiskykyisiä"
Tosi hyvä havainto. Pätee esim omlla kohdallani jopa loistavastikin
"eli eipä sitten kuitenkaan oikein mitään jäänyt käteen"
Niin ja näin. Kyllä noista suhteista ja liitostakin jäi oikein todella kauniit muistot ynnä kulmienikin pyörtymisetkin. Ja onhan minulla nämä suhteenikin, joita vanhin taitaa olla kolmatta vuottakin jo. Et kyllähän voisin monogamisoitua vaikka samoitenkin tein flick offaamlka 4/5 pois tai hyväksyen 1den kokonaan uuden suhteen elämääni, tms. Mutteihan tuohon ole just nyt mitään syytä, kun nykyjärjestelykin on krt ihan fine.
Plus nämä ovat nuoria ja kevyitä naisia, en tahdo heistä omaishoitajaa 30v päästä, viiskympisinää, välttämättä ainakaan. Vaan jnk syvällisen, jnk kans vanheta yhdessä, mieluusti. Jos mahdollista.
"Exiä siellä täällä. 😓"
Juu-u. Eikä enää sadoissa..
"Sillä aikaa se ap:n pilkkaama sinkku on löytänyt loppuelämän pituisen suhteen"
Mikä tuon hienompaa; miksi taas koet tarvetta kisata kanssani on jo vähän lapsellista.
"ja elää onnellisena maanpäällisen elämänsä loppuun saakka rakastamansa ihmisen kanssa. 😊"
Tosi jees tavoite. Koska meinasit hankkees aloittaa?
- Anonyymi00073
Monella sinkulla on niin korkea äo, että ei vaan löydy oman tasoista kumppania, joka olisi kaikinpuolin muutenkin sopiva. Tyhmässä seurassa ei kauaa jaksa olla, joten loppuu alkuunsa.
- Anonyymi00082
Toki. Luo ratkaisu ko. ongelmaan. Ja jaa se palstalaisillemme
- Anonyymi00084
Jos toinen tuntuu tyhmältä, sellaiseen ei kannata lähteä.
Eri teille. - Anonyymi00122
Anonyymi00084 kirjoitti:
Jos toinen tuntuu tyhmältä, sellaiseen ei kannata lähteä.
Eri teille.Mitäs jos se ainoastaan esittääkin tyhmää?
- Anonyymi00095
Heart shaped box
&
Smells like teen spirit
(Bang & Olufsen BeoLab 90 ista)
Nostalgista.
Tulikin hiukan liukuvoiteisempi ensiavaus; alunperin ajattelin, että sellaiset parikytä viestiä voisi olla täskin ketjussa vaikkapa 3 päivässä, mutta väkihän vähän innoistuikin ja näin actionia olikin viisinkertaisesti ja 12x krt nopeammin.
60 momenttivektorein on myönnettävä että alkoi jo nukuttaa tässä, kun porukka tilpehöörää tiiimellystäpinöissään jatkuvasikin uutta pokköä pesään.
Tein avauksen toivoen sitä, että ymmärtäisitte et loppujenlopuksi minkään sortin älyllä ole mitään tekemistä pariutumisen kans, vaan vain ja ainoadtasn asenteillanne/-mme. Ja niitäkin on viimekädessä vain ja ainoastaan 2:
Antisosiaalinen ylpeys
...tai
Sosiaalinen nöyryys
Jos tuoho vaan vaikutatte, takaan sen et kaikenlaiisenkin onnenne ja onnellisuutennekin vielä löydätte
-Tavis10
Eli se, jk yrityää olla Kristilliseblaisempi - Anonyymi00103
Pariutumiskyky edellyttää sosiaalisuutta
- Anonyymi00118
Taitavaakin sellaista, tosiaan
- Anonyymi00106
"Anonyymi00005
2026-08-19 21:22:59
UUSI
En hoida ihmissuhteitani täällä. Ne ovat tuolla irl puolella, eikä kukaan kanssani ihmissuhteessa oleva tietääkseni kirjoita täällä.
Introvertti olen kyllä, sosiaalinen sellainen. Sosiaalisissa tilanteissa olen ihan puhelias ja sanavalmis, mutta se on vain hyvin kuluttavaa. Kaipaan aina toipumisaikaa sosiaalisista kokoontumisista.
Nirso ja ranttu olen taatusti irl. Olen hyvin valikoiva sen suhteen millaisia ihmisiä haluan lähipiiriini. Täällä voin vastata oikeastaan kenelle vaan, kunhan keskustelu pysyy asiallisena.
Olen täällä lähinnä asiasisällön, erilaisten mielipiteiden ja näkökulmien ja vähän viihdykkeenkin takia."
ja vähän viihdykkeenkin takia."
Eli T10 mainittu
;) - Anonyymi00107
Liikaa instaa, tiktok tai tubea. Etsivät apua pariutumiseen ja yht äkkiä feedid täynnä juuri toisenlaista materiaalia. Siinä irtautuvat todellisuudesta ja alkavat kuvittelemaan millaisia toisen sukupuolen edustajat on. Tai sitten mitä heidän pitäisi saada toisesta. Unohtaen täysin mitä itse antaisivat parisuhteeseen.
Siinä varmaan yksi selkeä syy..- Anonyymi00117
Unohtaen täysin mitä itse antaisivat parisuhteeseen.
Tämä on melko yleistä, tosiaan; kyvyttömyys muuhun kuin itsekkyyteen.
Eli luonnollinen geenipuhdistus-prosessi? :)
- Anonyymi00112
Paljonko sulle maksatetaan että lietsot ja groomaat nuoria naisia parisuhteisiiin jotka huonontaa naisten elämää?
- Anonyymi00116
Talous kunnossa omastakin takaa. En tarvitse hilujasi
- Anonyymi00114
Oikeastaan ylläpidon olisi pitänyt jo aloitus poistaa.
Ehkä ylläpito nykyisin tuottaa näitä 4-tason aloituksia, ei edes välttävä.- Anonyymi00119
Tee itse suositumpi, niin ei tarvitse sinunkaan enää tukehtua kateuteesi, narsismisiin ynnä psykopatiaasi
Helppoa! - Anonyymi00127
Anonyymi00119 kirjoitti:
Tee itse suositumpi, niin ei tarvitse sinunkaan enää tukehtua kateuteesi, narsismisiin ynnä psykopatiaasi
Helppoa!En kirjoita suositummuudesta. Täytyyhän aikuisen tajuta, ettei esimerkiksi lehteen tuollaista otsikkoa voi laittaa.
Täällä käy kaikki.
Ei tarvitse hirveästi testata.
10:24 ymmärsitkö, mitä tarkoitin.
Tuollaiseen otsikkoonko pitää mennä helposti? Liian - Anonyymi00128
Anonyymi00127 kirjoitti:
En kirjoita suositummuudesta. Täytyyhän aikuisen tajuta, ettei esimerkiksi lehteen tuollaista otsikkoa voi laittaa.
Täällä käy kaikki.
Ei tarvitse hirveästi testata.
10:24 ymmärsitkö, mitä tarkoitin.
Tuollaiseen otsikkoonko pitää mennä helposti? LiianYmmärsitkö itse.
Ellet, niin otahan näiden naisten teksteistä sairaalloisestikin näemmä jo kaipaamasi osviitta.
Olen myös huomannut, että varsinkin tällä palstalla esiintyy todella paljon tuota, että ketjuun tullaan taivastelemaan aiheen tylsyyttä jne. Muilla palstoilla en muista tuollaiseen juuri törmänneeni. Se on mun kokemukseni mukaan tämän palstan erityispiirre.
Olen ollu huomaavinani, että noita tulee erityisen paljon sellaisiin ketjuihin, jotka nousevat esille, trendaaviin etc. Välillä on tullut jopa tunne, että se on jotaki tosi kummallista kateutta siitä, että jonkun henkilön aloitukseen tulee paljon vastauksia. Voi olla väärä kokemus, mutta tuo on tullut aika monta kertaa noista mieleen.
Minäkin olen täällä ihan vaan höpöttämässä ja viihdyttämässä itseäni. En tosiaan tee täällä mitään tutkimuksia.
6
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi00012
2026-08-17 22:12:36
Välillä minullekin on tullut sellainen outo kateuden haisu osasta noista "tylsä aihe" viesteistä. Tulevat usein jo vähän pidempiin ketjuihin, eivät tosin ihan aina. Toisinaan tollanen lyttäys tulee heti kättelyssäkin.
4
Äänestä
Keskustelu kanssasi on nyt päättynyt.
Onnea elämääsi - Anonyymi00135
Anonyymi00128 kirjoitti:
Ymmärsitkö itse.
Ellet, niin otahan näiden naisten teksteistä sairaalloisestikin näemmä jo kaipaamasi osviitta.
Olen myös huomannut, että varsinkin tällä palstalla esiintyy todella paljon tuota, että ketjuun tullaan taivastelemaan aiheen tylsyyttä jne. Muilla palstoilla en muista tuollaiseen juuri törmänneeni. Se on mun kokemukseni mukaan tämän palstan erityispiirre.
Olen ollu huomaavinani, että noita tulee erityisen paljon sellaisiin ketjuihin, jotka nousevat esille, trendaaviin etc. Välillä on tullut jopa tunne, että se on jotaki tosi kummallista kateutta siitä, että jonkun henkilön aloitukseen tulee paljon vastauksia. Voi olla väärä kokemus, mutta tuo on tullut aika monta kertaa noista mieleen.
Minäkin olen täällä ihan vaan höpöttämässä ja viihdyttämässä itseäni. En tosiaan tee täällä mitään tutkimuksia.
6
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi00012
2026-08-17 22:12:36
Välillä minullekin on tullut sellainen outo kateuden haisu osasta noista "tylsä aihe" viesteistä. Tulevat usein jo vähän pidempiin ketjuihin, eivät tosin ihan aina. Toisinaan tollanen lyttäys tulee heti kättelyssäkin.
4
Äänestä
Keskustelu kanssasi on nyt päättynyt.
Onnea elämääsiJa sinä se jaksat taivastella muita ylipitkästi.
Saatko palkkaa tästä, Nyyrikki? - Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ja sinä se jaksat taivastella muita ylipitkästi.
Saatko palkkaa tästä, Nyyrikki?Kannattaa muistaa, että sinullakin on:
1. Nimi
2. Kasvot
3. Kotiosoite, jossa nukut
Psykopatiaasi liittyen - Anonyymi00138
Anonyymi00136 kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että sinullakin on:
1. Nimi
2. Kasvot
3. Kotiosoite, jossa nukut
Psykopatiaasi liittyenHaluatko raastupaan?
Uhkailua. Mustamaalaamista.
Poliisiaaia. - Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Haluatko raastupaan?
Uhkailua. Mustamaalaamista.
Poliisiaaia.Menehän jo menojasi, psykopaatti
- Anonyymi00147
Anonyymi00139 kirjoitti:
Menehän jo menojasi, psykopaatti
Prööt
- Anonyymi00120
Pihalla paistaa aurinko. Hyvä päivä mennä treffeille. Mutta kenen kanssa?
- Anonyymi00140
"All animals are equal, but some animals are more equal than others,"
- Anonyymi00144
Pariutumiskykyiset tarkoittaa eliöitä tai yksilöitä, jotka ovat biologisesti ja fyysisesti valmiita lisääntymään eli saamaan jälkeläisiä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398