Kun sanoit ettei olla velkaa ja mennään eteenpäin niin haluatko mun tekevän niin? Näytät se sitten sanoin jossain muualla kuin täällä.
Se olis hyvä
Anonyymi-ap
25205
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 25
Vanhimmat
Kyllä olet selityksen velkaa.
Menkää kaikki puhumaan jepareille suunne puhtaaksi ennen kun joku puhuu päälle
kuunnelkaa oikeest 4 nytkkii perceess kenest toi kertoo jätkät
Oma kirjoituksesi tuo aloitus.
Niin totta, että aloitus taitaa olla palata äijän, kuten tämäkin kommentti. Haluatko kertoa lisää siitä mitä kaikkea merkityksellisyyksiä esim aloituksessa voisi olla? Moro
"Lie Sit U2 Let In". 5. .2.
"Tarinoita saunakiulusta".
Paljastit ehkä hieman liikaa teidän pirskeistä
mun palleistko
Ei kai niitä kukaan ole lankkuun naulannu, aye pirates of caribbean
"KDC & GVF". On ne.
Lying to the FBI is like a felon, so not even once, just a slight speculations
Kyse taitaa olla jostain emotionaalisesta velasta esim materiaalista velkaa ennemmin, vai mitä palstaäijä? Täällä kekarat jännäilee varmaan jotain tiloissaan, niin ajattelin avustaa eteenpäin edes vain tämän avauksen osalta
Muuten jossain päin Suomea saattaa saada kuulemma cooliuspisteitä räyhäämällä, että menee perimään naisväeltä velkoja, joita ei edes ole. Pitäisin itse tavattoman nolona, mutta joka mestassa ei tällaista kikkailuvaraa ole niin paljon
"Ja siitä se Tuomo-Sedän aja TUS sitte lähti...". -piipaa
Jöötit vaa omaan häkäpönttöös, ni ihmiset saa bensansakin Pum pulla.
Ehkä pankkikortissa pitää olla katetta siellä pumpulla. Kokeile uudestaan kun on ja omg
Mutta hei ganstakokemus haalitaan sieltä mistä saatavilla, esim naisten kovistelu vähintään uhon tasolla tai vastaan juoniminen joukolla. Anteeksi kun naurattaa
Oikein pitkin kyliä pitää retostella että
Jossain piireissä pidettäis ihan rehellisesti vasaroina, mutta täällä ei oo niin justiin, kuppiin ei ns syletä ku pääsee pätemään. Onko sitten sukupuolittuneet syyt lähinnä taustalla
Ei jaksa näitä hulluja jotka ”seurustelee” anonyymipalstalla jonkun tuntemattoman ”anonyymin” kanssa. Sekoaako jotkut täällä ihan oikeesti?? 😵💫🤣🤣
Mehän emme tiedä sinustakaan, mitä kaikkea täällä kirjoittelet ja mitä sekoilet. Voidaan tietysti olettaa, että olet aivan samaa kastia kuin muutkin.
"Ilta-Satujen Erikoislähetys; Hanna & Lap-Set".
crasy people even drsflyon dome predifdents..likrmer kkk orderer.
nooh niin en määrile mitään eversrien t5SWPPAMASIA.... ITSRLLNIOMI TERVEYSJUTTUJA
"Muniva Martikainen". -Käki-posti