Minusta on vähän huvittavaa ja samalla outoa, että täällä epäillään minun olevan joku mies, jota ympäröi jatkuvasti uusia naisia tai joka hyppii naisesta toiseen.
Todellisuus on oikeastaan aika päinvastainen.
En ole koskaan ollut mikään naistenmies, enkä edes tutustu uusiin ihmisiin kovin helposti. Siksi tuntuu erikoiselta lukea itsestään tarinaa, jossa muka pyörittelen jatkuvasti useita naisia, flirttailen sinne tänne tai olen ollut uskoton.
Ja välillä tulee mieleen toinenkin kysymys: jos joku epäilee jatkuvasti toista juuri uskottomuudesta, flirttailusta tai useiden ihmisten pyörittämisestä, kertooko se joskus enemmän epäilijän omasta tavasta ajatella tai toimia kuin siitä, jota epäillään?
Todellisuus on oikeastaan aika päinvastainen.
En ole koskaan ollut mikään naistenmies, enkä edes tutustu uusiin ihmisiin kovin helposti. Siksi tuntuu erikoiselta lukea itsestään tarinaa, jossa muka pyörittelen jatkuvasti useita naisia, flirttailen sinne tänne tai olen ollut uskoton.
Ja välillä tulee mieleen toinenkin kysymys: jos joku epäilee jatkuvasti toista juuri uskottomuudesta, flirttailusta tai useiden ihmisten pyörittämisestä, kertooko se joskus enemmän epäilijän omasta tavasta ajatella tai toimia kuin siitä, jota epäillään?
Vastaukset 46
Vanhimmat
Mistä tiedät, että koskevat sinua? Mitä luultavammin, kukaan ei kirjoita täällä sinusta.
Miten anopalstalta tunnistat ittes? Onko ihan nimelläki mainittu?
Tarkoitat panopalstalta?
En tarkoita yksin omaa palstaa, vaan ihan tosielämän juttuja.
Voisiko vaikka somekäytöksesi viitata tällaiseen? Jos teet vihjailevia tai flirttailevia päivityksiä? Naiset ovat tosikkoja.
Sivusta mies
En ole tehnyt täällä yhtäkään flirttailualoitusta enkä yrittänyt iskeä täältä ketään. En myöskään tee somessa mitään tarkoituksella vihjailevia päivityksiä muille naisille.
Jos joku on tulkinnut jonkin kirjoitukseni flirttailuksi, olisi kiinnostavaa kuulla mikä se konkreettisesti on. Muuten minun on aika mahdoton tietää, mistä tällainen käsitys on syntynyt. Täällä myös on esittäjiä ja trollaajia joka lähtöön. Kaikkea lukemaansa ei kannata edes uskoa ja kuvitella tietävänsä kuka tekstin takana on.
Mä en oo mikään tosikko. Ennemminkin Vesikko. n
En nyt tarkoittanut ikävä- palstaa. Täällä kaikki ovat anonyymejä. Mutta jos et metan alustoilla tee mitään seksialoituksia, niin eos.
Ei ole missään fb ig mitään sellaista minulta. Ne on tiedepostauksia taikka valokuvia yms. Ei mitään mihinkään ihmissuhteisiin liittyviä asioita
Ei jumalauta Täällä on tyhmää porukkaa
Eräs sellaisrn meonadi tehdä itselleen minun puhelimellani mutta nappasin puhelimeni hänen kädestään pois. Lähetin lievemmin kirjoitetun. Minä en tosin ole kukaan aiempi kirjoittaja tässä ketjussa. En tiedä oliko tämä edes minulle muutenkaan. Kysehän oli lisäämisestä kaveriksi. Epäilys jäi miksi ei näin pitkän tuntemisen jälkeen voisi lisätä ja kuka se on joja vttuilusi asiasta kun se oli se kerrottu syy.
Aloitus on turha kuvitella pelkästään koskevan palstan tapahtumia. Tämä on ihan aidosta elämästä, eikä mistään fantasiatarinasta.
Ei siihen tarvita kuin joitain irl tapahtumia, jotka eivät sovi ihmisten normi käytökseen. Käytöksellä ja toiminnalla on suuri merkitys siihen minkälaisena sinut nähdään. Vaikka joku on ns. sallittua ja hyväksyttyä, on hyvä miettiä minkä kuvan se antaa muille, jos sen seuraukset tai vastaanotto häiritsee.
Lisään, etenkin silloin, jos toiminta loukkaa jotain/joitain osapuolia tai tekee asioista ja suhteista epäselviä.
Just saying.
Niin, mutta juuri tässä olisi kiinnostavaa kuulla, mitä konkreettisia “irl-tapahtumia” tarkoitat.
Jos minusta päätellään, että pyörittelen useita naisia tai olen uskoton, oletuksen pitäisi kai perustua johonkin todelliseen toimintaan eikä siihen, millaisen vaikutelman joku on saanut tai mitä palstalla on alettu toisilta toistaa.
Ihminen voi toki tulkita toisen käytöstä väärinkin. Siksi mielestäni olisi parempi kysyä tai puhua suoraan kuin rakentaa mielikuva ja alkaa kohdella sitä faktana
No, minähän en tiedä mitään sinun toiminnasta tai kohtelusta, joten en osaa vastata. Johonkin ne oletukset yleensä perustuu ja annoin vain esimerkkejä mitä voit miettiä.
Joo epäilyä riittää. Ja täysin turhasta. Kun ei edes lueta mitä alussa sanoin.
Lukea itsestään tarinaa? Tarkoitat siis palstaa. Täällä kirjoittaa moni tuollaista, kaikki todennäköisesti eri miehestä. Tuskin kukaan sinusta.
Jos sut tiedetään maksullisten käyttäjänä, niin se on jo heti siinä.
Niin, ja juuri tätä tarkoitan. Tässäkin ketjussa on jo ehdotettu someflirttailua, maksullisia palveluja ja polysuhdetta, vaikka yksikään niistä ei koske minua. Näin oletuksia juuri syntyy: joku esittää mahdollisuuden, seuraava lukee sen epäilynä ja hetken päästä sitä käsitellään melkein tietona.
Ymmärrätkö, että jos sinä et ole tuollainen, ne kirjoitukset ei ole suunnattu sinulle, haloo!!
Se kenelle itse täällä kirjoitan on jäänyt monella tapaa muista naisista kiinni. Esimerkiksi hän itse on puhunut heistä asioita jotka ovat vastanneet juuri palstalta lukemiani asioita ja niin spesifeillä yksityiskohdilla toistuvasti ettei se enää voi olla sattumaa. Olen myös keskysyellut hänen kanssa aiheesta. Siinä ei palstalla asioiden kieltäminen tai piilottelu enää muuta mitään.
Oletko kenties mainostanut olevasi polysuhteessa? Sellaisia pidetään kukasta kukkaan pörräävinä. Kukaan ei ota ihan tosissaan sellaista miestä.
En ole mainostanut mitään tuollaista. Voi vttu että pitää teillä olla tarinaa
En harrasta mitään vitun polysuhteita.
Olet voinut silti omia sellaisia kirjoituksia, jotka ovat tuollaiselle miehelle. Eivät sulle. Eli älä ota palstakirjoituksia itseesi. Ainoastaan niitä, mitä sinulle irl kasvotusten sanotaan.
Aloittaja on itse mies. Menkää keksimään tarinoita jonnekin muualle 🐒
Totta kai aloittaja on mies. Kai se nyt on kaikille selvää.
Kirjoitan täällä miehestä, jonka olen itse nähnyt kähmivän ja suutelevan muuta kuin aviovaimoaan. Ilmeisesti olet ominut kirjoitukseni itsellesi.
Rn
Oletko varattu? Tai kaipaatko varattua? Siinäkin asioita, mistä monella voi olla sanomista.
Minä en tiedä mitä minä olen kun minut on jätetty tyhjän päälle en myöskään tiedä onko hänellä jo toinen vai onko jo montakin
Sanotaanko rehellisesti. Jos olet mies, joka herättää jo olemuksellaan ihastusta ja vihastusta, nimenomaan Suomessa positiivisen ja vaikuttavan energian ihminen herättää enemmän vihastusta ja se ei johdu miehestä vaan naisista ja miehistä, jotka heti alkavat verrata itseään mieheen ja voi,iskeä kateus tai joku alasvetävä tunne: ”Mitähän tuokin luulee olevansa”. Muissa kulttuureissa ei aleta heti vertaamaan itseen vaan ihan luonnollisesti, ilman mitään ylimääräisiä analyysia: ”Onpas kivanoloinen mies”. Siinä ei ole mitään kateutta eikä negatiivisuutta, todetaan vaan ääneen ihmisen läsnäolo joka tuottaa sillä hetkellä ihan kivan tunteen ja annetaan inhimillistä arvostusta toiselle.
Tässä tuntuu olevan vain aloittaja, joka omii harvinaisen paljon haukkumista ja mahdollisesti myös kehuja palstan kirjoituksista. Ei sen kummempaa. Täällä ei kirjoiteta monien ihmisten toimesta yhdelle tietylle. Vaan monet kirjoittavat monille. Ja yleensä viestit eivät mene koskaan perille niille, joille ne on suunnattu. Todennäköisesti aloittajalle ei kirjoita kukaan täällä eikä myöskään sinulle. Toivon tutustumista kasvokkain ihmisiin teille molemmille.
Minä nyt olen mies ja en todellakaan olettanut olevan minulle. Kerroin vain miten koen asioita Suomessa.
En tarkoittanut, että tämä miehen aloitus oli sinulle, miehelle, vaan ihan yleisesti palstan kehuvat tai haukkuvat aloitukset tuskin ovat myöskään sinulle, kuten eivät aloittajallekaan. Vaan ihan muille, ja sinulle tuntemattomilta ihmisiltä.
Se on aivan selvä. Lisäksi, olen huomannut minuakin jonkun miehen tai naisen esittävän, vieläpä oudolla tavalla. Ikäänkuin yrittää saada minut näyttämään huonommalta ihmiseltä, kyllä, selvin tunnistein. Taas sitä ”alasvetokulttuuria”, jos itsellä ei jotain ole, ei sitä saa olla muillakaan.
Seuraatko vähäpukeisia misuja somessa? Sellainen antaa välittömästi tietyn vaikutelman. En tapailisi sellaista miestä ollenkaan edes lähtökohtaisesti.
Kukapa mies ei semmoisia katselisi?
En katson joskus persoonia ja heidän ammattitaitoaan ja ne kyvyt eivät todellakaan ole alastomuutta vaan lähinnä miten maailmalla sykkii ja edelleen en tarkoita jonkun äijän kullia.
Niin, todellisuudessa _ei ketään_
waterproof kahvinkeitin olisi hyvä että veden allakin voisi keitellä kshvikupposen.
Oot varmaan vaan komea ja ulospäin suuntaunut sehän yleensä riittää et oletuksia tehdään. Mut täällä kirjoittetusta en kyllä ottaisi tosisaan minutkin leimattu täällä ja mustamaalattu ihmiseksi millainen en todellakaa ole. Täällä vaan sairasta porukkaa.
Aloittaja ei pidä itseään komeana, eikä minään naistenmiehenä, eikä ulospäinsuutautuneena ollenkaan. En ole ollut sellainen koskaan. Eikö se nyt tullut selväksi tuosta aloituksestakin
Tyly ainakin olet. Ehkäpä sitte vaan kuvitelet että muut sinusta noin ajatelee.
En yrittänyt olla tyly, vaan oikaista käsitystä. Aloitukseni pointti oli juuri se, että minusta tehdään täällä oletuksia, jotka eivät vastaa sitä millaisena itseäni tai omaa toimintaani pidän.
Jos joku pitää minua komeana tai ulospäinsuuntautuneena, se on tietenkin hänen mielipiteensä. Mutta siitä on aika pitkä matka päätelmään, että ympärilläni pyörisi jatkuvasti naisia tai että olisin uskoton.
Ja kyllä, osa täällä kirjoitetusta voi varmasti olla myös väärintulkintaa. Siksi juuri kysyin, mihin nämä käsitykset perustuvat.
En voi vastata mistä juuri sinuun tuollaiset käsitykset ovat ihmisillä syntyneet. Itse jos jostakin tuollaisen kuvan saanut niin toisten miesten kanssa puheet hänestä kuinka vaihtaa naisia ja aika monta kertaa nähnyt eri nainen käsipuolessa. Mut kummallista että kukaan tyhjästä sinusta tuollaista puhuu.