Et vaan ollut

Sitä mitä toivoin. Sitä joka välittäis ja osais syvällisiä jutella ilman kontrollointia
18186
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Missä sua on kontrolloitu?

Äänestä

Ai minä no minä halusinkin kiltin naisen joka ei pelaile jos minua tarkoitat koska olen kiltti mies 😏

1Äänestä

Kontrollointi on paha merkki. Kannattaa katkaista suhde ennen kuin äityy vaaralliseksi.

1Äänestä

*HYMPH!*

Ai?

*HYMPH!*

Miten syvällä? 40 metrissä?

Äänestä

Pul-pul-pul?

Äänestä

Ei mut pohjassa tekee kuulemma kutaa

Äänestä

Jutella syvällisiä? Ehkä osa on käynyt läpi sen sortin kokemuksia ja kahlannut niitä ajatuksissaan ja tunteillaan läpi olosuhteiden pakosta yksin, niin ettei enää ole tarvetta jutella syvällisiä vain, jotta juttelisi " syvällisiä".

Tai no mitäpä syvälliset keskustelut kenellekin tarkoittavat?

Äänestä

Mun mielestä se "kova luu" oli hyvä temppu. Vaati hermoja enemmän kuin syvälliset. Ei tässä kaupungissa kuumotella paljoa mukava kun olet hengessä mukana.

Äänestä
  • Kumminkin vaihtolämpösiäkin oltava kaikki kuivuu muuten pystyyn.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kumminkin vaihtolämpösiäkin oltava kaikki kuivuu muuten pystyyn.

Tiedät minihameessa varmaan mitä se on kun kurkitaan alta... ainakin mun kohdalla.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kumminkin vaihtolämpösiäkin oltava kaikki kuivuu muuten pystyyn.

Keihäskäärmeillä ei kukaan tee yhtään mitään.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Tiedät minihameessa varmaan mitä se on kun kurkitaan alta... ainakin mun kohdalla.

Mittaamattoman arvokkaat pöksytkin vielä :Q kehdannut koskea.

Äänestä

Välittämisen puutteesta olen eri mieltä. Jos toinen kokee jonkin käytöksen kontrollointina, siitä pitäisi pystyä puhumaan suoraan silloin kun ollaan vielä yhdessä. Ei vasta jälkikäteen anonyymisti. Syvällinen keskustelu vaatii kaksi ihmistä, jotka uskaltavat sanoa toisilleen mitä oikeasti ajattelevat

1Äänestä

minä kun en ole pystynyt rfrd tutudtumssnkssn ollrnkddn johonkin tyttöön, vuosia håän on kai asunut mutts eri sikojs miyrn mrnrr rn olr joku dtalkkerin iiin...

jyub nubö buubhijy rdjub f iowowbubdf euawwu y<u.juxcööwukkö oikuua<ah uknuub gaqg

Äänestä

Et onnistu kontrolloimaan. Nolla luottamus.
Tosiasiat tarkistetaan aina muualta kuin sinulta.

Äänestä
  • Olisi pitänyt joskus itsekin tehdä noin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sitä mitä toivoin. Sitä joka välittäis ja osais syvällisiä jutella ilman kontrollointia

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu