semmoisia, että niillä on tämä aivan uskomaton lahja saada toinen kosketuksiin sen kaikista parhaiden oman minuuden kanssa. Joka horoskoopilla on kuulemma tosi synkkä kääntöpuoli, ravulla se on varmaan se, että teet yhden virheen ja se poistuu sun elämästä. Ravut on kuulemma tunne-elämältään äärimäisen herkkiä, eli vaikka kännissä ja tölväiset jotain nii goodbye
Onko kaikki rapuhoroskoopit
Anonyymi-ap
12<50
1Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Ravuilla on sillin hajunen rapu housussa
No niillä siis saattaa olla, mutta mä en henkilökohtaisesti usko tuohon.
Ja kaikki 50+ nainen lemottaa sillille
En usko tollaseen paskaan
Ainakin se mies minkä joskus tunsin oli aivan hlvetin herkkä ja vähän kun vttuilin niin perävalot näkyi ja se siitä. Sen jälkeen opin olemaan rauhallisempi ja katsoin että en tahallani toista loukkaa. Elämä opettaa.
Ne on varmaan myös kuitenkin aika kovia kostaan, ne ikäänkuin niillä saksilla sitten näpsyttelee vähän sieltä täältä.
Horoskoopit ovat ihan kivaa viihdettä, mutta muutoin en laittaisi niille painoarvoa.
Tämä rapu ainakin on suht pitkä pinnainen ihmissuhteissa eikä säikähdä konflikteja, mutta kun mitta täyttyy niin ei ole enää paluuta. Totuus on nähty ja luottamusasetukset ja rajanveto on muokattu huomatun mukaisiksi.
Et pitele kun k uselle haiset
No siis, asiaa oli tutkittu ja horoskoopiasiantuntiat ei voineet testien mukaan arvata ihmisen horoskooppeja, vaan arvasivat väärin siinä, missä muutkin.
Ne voikin olla ihan haitallistakin hevonpaskaa siinä mielessä, että jos jotain nyt yleisestikin pitää semmoisena ja tämmöisenä, niin kyllä mä väittäisin, että siinä ihminen lähettää ihmiselle aika paljon kaikenlaisia alitajuisia viestejä. Esimerkiks, Jeesus ei ollut profeetta omalla maallaan, eikä pystynyt parantamaan ketään kotiseuduillaan, ne ihmiset ajatteli siellä, että se on vain se-ja-se kaikkihan sen tietää se oo mitään.
Ympäripyöreää pskaa voi selittää. Jotkut tuperykset vielä maksaa ennustajaeukoille.
Uskonnot, horoskopit, magneetit, kristallit, yksisarviset, joulupukki... listaa voisi jatkaa ikuisuuteen
Raamatussa pappeihin liittyviä jalokiviä käytettiin erityisesti ylipapin vaatetuksessa. Niillä oli symbolinen merkitys.
Rintakilvessä oli 12 jalokiveä, yksi jokaista Israelin 12 heimoa varten (2. Moos. 28:15–21).
Kivet muistuttivat siitä, että ylipappi edusti kaikkia Israelin heimoja Jumalan edessä.
Ylipapin olkapäillä oli lisäksi kaksi onyksikiveä, joihin oli kaiverrettu Israelin heimojen nimet (2. Moos. 28:9–12).
Vaatteiden tarkoitus ei ollut vain näyttää rikkailta, vaan niiden sanottiin olevan ”kunnian ja kauneuden” vuoksi (2. Moos. 28:2).
Rintakilpeen liittyi myös Urim ja Tummin, joita käytettiin Jumalan tahdon selvittämiseen (2. Moos. 28:30).
Eli jalokivet kuvasivat ennen kaikkea Israelin kansaa, sen heimoja ja heidän tuomista Jumalan eteen.
Jos haluat, voin myös näyttää mitä ne 12 jalokiveä olivat ja mitä kukin niistä mahdollisesti symboloi.
Kivi Todennäköinen nykyinen vastine Fysiikka
Karneoli kvartsin kalsedonimuunnos ei erityistä tunnettua ihmiskehoon vaikuttavaa energiaa
Topaasi topaasi sähköiset ominaisuudet, mutta ei todistettua parantavaa vaikutusta
Berylli/beryyli berylliryhmä sähköiset ja optiset ominaisuudet
Turkoosi turkoosi ei tunnettua erityistä resonanssivaikutusta ihmiseen
Lapislatsuli useiden mineraalien kivilaji ei yksittäistä "taajuutta"
Smaragdi berylli sama perusmineraali kuin berylli
Jakinthi epävarma tarkka mineraali epäselvä
Akaatti kalsedoni / kvartsi mekaanisia resonansseja
Ametisti kvartsi pietsosähköinen
Krysoliitti epävarma, mahdollisesti peridotti mineraalista riippuen erilaiset ominaisuudet
Onyksi yleensä kalsedoni mekaanisia resonansseja
Jaspis piipitoinen kivilaji sisältää usein kvartsia, mutta ei sama asia kuin puhdas kvartsi
https://youtu.be/Gdph6OCpQDA?t=926