Anteeksi rmies

Mietin sua ja muistelen sitä mitä kai ei koskaan ollutkaan. Välillä ajattelen että sulla on perhe, ja että se ei haittaa, mutta sitten on näitä hetkiä jolloin se sattuu ja sydämessä tuntuu tyhjältä kun ei ole niitä katseita, yhteyttä ja niitä hetkiä sun kanssa. Välillä jo ajattelee että se meni niinkuin meni, mutta sitten tulee hetkiä jolloin tuntuu pahalta ymmärtää ettei mitään tule meidän välille, eikä suostu uskomaan sitä. Irl minä välttelen sua ja sun katsetta siellä paikassa missä viime aikoina ollaan nähty. Viimeksi käännyin äkkiä toiseen suuntaan kun tulit vastaan. Joskus musta on tuntunut että olet vastanutkin mulle täällä, mutta en enää viime aikoina. Sinun kautta tämän paikan löysinkin. Paid in full..
1<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mietin tunsitko sen sinäkin? Entä sen lämmön ja onnen kun olin sun halauksessa? Ap

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mietin sua ja muistelen sitä mitä kai ei koskaan ollutkaan. Välillä ajattelen että sulla on perhe, ja että se ei haittaa, mutta sitten on näitä hetkiä jolloin se sattuu ja sydämessä tuntuu tyhjältä kun ei ole niitä katseita, yhteyttä ja niitä hetkiä sun kanssa. Välillä jo ajattelee että se meni niinkuin meni, mutta sitten tulee hetkiä jolloin tuntuu pahalta ymmärtää ettei mitään tule meidän välille, eikä suostu uskomaan sitä. Irl minä välttelen sua ja sun katsetta siellä paikassa missä viime aikoina ollaan nähty. Viimeksi käännyin äkkiä toiseen suuntaan kun tulit vastaan. Joskus musta on tuntunut että olet vastanutkin mulle täällä, mutta en enää viime aikoina. Sinun kautta tämän paikan löysinkin. Paid in full..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu