Mikä ihme suomalaisia naisia pelottaa niin hirveästi miehen miellyttämisessä!
Tehdään ihan kaikkensa, jopa naurettavuuteen asti, ettei vaan vahingossakaan miellytetä miestä ja jos vahingossa on jotain jopa miestäkin miellyttävää ostanut niin heti ollaan vakuuttelemassa julkisesti joka paikassa että itseäni varten, itseäni varten ostin, hyi teitä mies sikoja !
Ja meikkaamaan emme varmaan ala! Farkut ja t-paita on iiihanan mukavat vaatteet niin töissä kuin illallisella, niin ja sama kampaus on tosi käytännöllinen niin jumpassa kuin töissä kuin illallisella! Korkokengät ja hameet -kauhistus! Puhumattakaan vielä jostain silkkisen ohuista ja läpikuultavista alusvaatteista joita näkee tv sarjoissa joillakin olevan päällä...ihan jopa sängyssä, pellavaa ja flanellia sen olla pitää, ja ulkona käytetään aina niitä lättänöitä läps läps läps tasapohja sangaaleja jossa kuljetaan jalanpohjan mustina, ja jos sääret näkyy niin niitä ei saa ehostaa eikä kaunistaa mitenkään, ei ainakaan sukkanauhoilla tai ohuilla stayupeilla ja säärikarvat voi jättää huoletta ajamatta ja vaxsaamatta !
Miksi ? Ketä te pelkäätte, kanssasisariako ? Vai sitäkö että tunnette siten olevan markkinavoimien johdateltavissa? Että joku rikastuu teidän rahoilla myymälle teille tarpeettomia ylellisyystuotteita ?
Kaikki miehet saatte varmasti puolellenne, heitä on turha pelätä :-)
Mikä ihme pelottaa
23
3582
Vastaukset
- Magnolia
kun oot niin ihana mies! Mitenkäs sinua oikein miellyttäisi ;)
se pikemminkin mene toisinpäin eli naiset yleensä yrittävät miellyttää koko ajan ilman että näyttävät ketä oikeasti ovat?itse en tykkää siitä,että joku yrittää väkisin mielyttää minua jos ei kerran oikeasti minusta välitä..tuokin vähän riippuu siitä millainen parisuhde on kyseessä..eli onko se tasapainoinen!
- marissa
Itseäni taas ihmetyttää miehissä se, että he tuntuvat olettavat, että maailma pyörii heidän ympärillään. Oletus, että naiset pukeutuvat kauniisti ja meikkaavat vain miehiä varten on yleisesti ottaen mieskeskeinen.
Tietyllä tavalla hauska esimerkki arkielämästä on se, että jos lesbopari kävelee käsi kädessä kaupungilla, niin joku mies tulee kysymään, että pääseekö teidän sänkyyn. Huvittavaa tämä on siinä mielessä, että mies näköjään olettaa, että lesbot ovat lesboja miesten takia ja heitä miellyttääkseen -mikä ei siis pidä paikkaansa ;)
Eli ne naiset siellä kaupungilla eivät ole sinua varten eikä sinua miellyttääkseen.
Voin toisaalta olla myös samaa mieltä kanssasi. Parisuhteessa seksielämää pitää piristää, minkä voi tehdä vaikka seksikkäillä alusvaatteilla. Itselleni seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja teen töitä sen laadun ylläpitämiseksi. Suhteessa molempien on pidettävä huoli seksielämän sujumisesta ja suhteen eroottisesta latauksesta, itsen haluttavana pitäminen on sen perusta. Senkin pitää tosin lähteä omasta halusta eikä toisen miellyttämisestä. Parisuhteen molempien osapuolten etu on se, että ottaa toisen huomioon unohtamatta omaa etuaan ja mieltymyksiä.
Minusta on surullista, että ihmiset eivät pidä huolta ulkonäöstään. Vaatteet, hiukset (sekä meikkki naisella) ja yleinen ulkonäkö kertovat ihmisestä jotain. Pukeutuminen tilanteen mukaan kertoo myös hyvistä käytöstavoista.
Toisaalta olen huomannut, että miehet eivät aina siedä minunlaisia naisia. Minä pidän vaatteista, muodista ja olen tyylikäs. Monet miehet kuitenkin haluavat minun olevan nimenomaan sellainen verkkarit ja lenkkarit, ei meikkiä -tyttö. Jos kuuntelisin näitä miesten vaatimuksia, niin se sortaisi minun oikeuttani olla se mitä olen. Olen ihminen, joka pitää huolta itsestään. Vaikka edellä sanoin, että ihmiset, jotka eivät huolehdi itsestään, surettavat minua, niin silti en vaadi heitä muuttamaan itseään. Jos he toteuttavat nyt itseään, niin olkoon niin; silloin he ovat sitä mitä oikeasti ovat.
Tärkeintä on se, että ihmiset ovat sitä mitä he haluavat olla ja mitä he oikeasti ovat. Ulkopuolisten miellyttäminen ja itsensä muuttaminen sosiaalisten paineiden mukaan ei johda mihinkään hyvään. - yks nainen
Marissan viestissä on asiaa. Olen samaa mieltä.
Ei nainen voi elää vuoden 2005 Suomessa miehelle ja miesten kautta. Se on täysi mahdottomuus.
Pakkohan sitä on olla itsenäinen. Miten muuten pysyy hengissä, saa työtä ja elää? Jos elämä menee siihen, että tekee kaiken siten, kuin ajattelee jonkun / joidenkin miesten mielestä olevan naisellista, ei pärjää muussa elämässä.
Ja kukaan mieshän ei esimerkiksi naista elätä. Jos nainen elää miehelle, niin millä nainen pysyy hengissä?
Kyllä tietty käytännöllisyys on pakko elämästä selviämisessä. Käytännöllisyys on myös mukavuudenhalua. En minä jaksa korkkareissa kävellä - siihen pitäisi olla se mies, joka kuskaa ovelta ovelle ja avaa ne ovet. Minä voisin sipsutella avuttomana vieressä.
Miesten määrittämänä naisellisuus on eri asia kuin naisten määrittämänä. Nyt olemme tilanteessa, että naiset saavat (heillä on oikeus ja mahdollisuus) määrittää itse myös mitä se oma naisellisuus on. Eli naiset ovat vapaampia kuin pitkiin aikoihin historiassa.
Kyllä minulla on silti nättejä alusvaatteita - mutta ei kyllä joka päivä. Stringit ym. .. pitäisi ajella lähinnä ne kaikki karvat, sillä muuten ne ovat todella törkeän näköiset päällä. Tässä taas astuu käytännöllisyys vastaan - nahkani ei kestä posliiniutta. Tulee näppyjä ja haavaumia - eli en EDES miesten takia jaksa ja viitsi kiduttaa itseäni - kuten en niillä korkkareillakaan.
Sukkia ja sukkahousuja vihaan. Ne on aina rikki, ne on hankalat ja inhottavat päällä. Talvella niillä ei tarkene. Pitkäthousut ovat paljon helpommmat - käytännöllisyyttä. Kesällä pidän paljon hametta ILMAN sukkia ja sukkahousuja.
Meikkaan jonkin verran. Hiuksia huollan. Silti... jotta olisin mediakuvan mukainen huoliteltu nainen, minun pitäisi varmaan tehdä tuota kaikkea 2 h enemmän joka päivä. En jaksa. Sorry. Edes miesten takia. Olen laiska. On niin paljon muutakin kivaa tehtävää kuin puunata itseään!!!! - Sinkku24
Minä ainakin meikkaan ihan joka päivä. En menisi edes kauppaan ilman meikkiä. Pidän myös kaikista kauniista alusvaatteista (esim. korseteista) ja stay-upeista. Harmi vaan, ettei kukaan niitä voi ihailla, kun asun yksin ja olen sinkku. Silloinkin, kun muutama vuosi sitten seurustelin, en juuri koskaan näyttäytynyt miehelle ilman meikkiä ja käytin aina seksikkäitä alusvaatteita. Silti hän petti ja jätti jonkun lihavan ja tylsän näköisen naisen takia! Nyt olen saanut olla melkein 2 v sinkkuna, vaikka olenkin miehen miellyttäjä.
- yks nainen
Eli kuten näemme, ei siitä ole mitään hyötyä tai iloa.
Ja se on niin loputon suo. Siksi on parempi miellyttää itseään = olla siten naisellinen kuin itse arvostaa ja haluaa.
Miehille ei mikään riitä eikä kelpaa. Jos lähtee sille tielle, että yrittää miellyttää, niin koko ajan vain pitää tehdä lisää ja lisää kaikkea ja uusia juttuja. Siis silikonit, karvattomuus, olla hyvin hoikka ja kiinteä, tietyn värinen, oppia kaikki seksitemput ja suostua niihin kaikkin.... olla aina valmiina ja tip top kunnossa .... loputon suo.
Ja palkkiona se, että mies pettää? Ihan samoin kuin jos ei ihan noin syvälle menekään - ja on itseensä tyytyväisempi.
--------
Miksi miehet ei miellytä naisia? Olisihan se kivempi katsella teitäkin, kun kaikilla olisi pyykkilautavatsa, upeat lihakset, kevyt rusketus, osa miehistä karvaisia ja osa karvattomia että kaikille löytyy, varakkaita, komeita, pitkiä (min 185 cm), isokaluisia, hyviä rakastajia, yliopistotutkinto, hieno virka, ei lapsia (siis muiden kanssa), jne jne jne
Miksi ei? - nainen :-)
yks nainen kirjoitti:
Ja se on niin loputon suo. Siksi on parempi miellyttää itseään = olla siten naisellinen kuin itse arvostaa ja haluaa.
Miehille ei mikään riitä eikä kelpaa. Jos lähtee sille tielle, että yrittää miellyttää, niin koko ajan vain pitää tehdä lisää ja lisää kaikkea ja uusia juttuja. Siis silikonit, karvattomuus, olla hyvin hoikka ja kiinteä, tietyn värinen, oppia kaikki seksitemput ja suostua niihin kaikkin.... olla aina valmiina ja tip top kunnossa .... loputon suo.
Ja palkkiona se, että mies pettää? Ihan samoin kuin jos ei ihan noin syvälle menekään - ja on itseensä tyytyväisempi.
--------
Miksi miehet ei miellytä naisia? Olisihan se kivempi katsella teitäkin, kun kaikilla olisi pyykkilautavatsa, upeat lihakset, kevyt rusketus, osa miehistä karvaisia ja osa karvattomia että kaikille löytyy, varakkaita, komeita, pitkiä (min 185 cm), isokaluisia, hyviä rakastajia, yliopistotutkinto, hieno virka, ei lapsia (siis muiden kanssa), jne jne jne
Miksi ei?Jos lähtee sille tielle että meikkaa hyvin, käy riittävän usein kampaajalla, kosmetologilla, jumpassa, ostaa hyvin istuvia vaatteita, seksikkäitä alusasuja jne jne niin ainakin minä menisin siitä heti konkurssiin!!
Siis jos mies TODELLA haluaa itselleen sellaisen naisen, niin HOPI HOPI hommaamaan hyvätuloinen pesti niin että on varaa kustantaa itselleen juuri sellainen nainen kuin ITE haluaa!! Kun on tarpeeksi rahaa niin saa, jos ei ole niin turha valittaa. Niin ne tekevät "tosi miehet" tuolla suuressa maailmassa! Ja aivan varmasti löytyy nainen joka mielellään lähtee mukaan. Sanoisin että "ylläpitokuluja" on vähintään semmonen 1000euroa kuussa MINIMI. Ja tässä on vasta nuo hoidot, kampaaja ja VAIN VÄHÄN meikkejä ja vaatteita.
Onneksi en edes halua olla kyseisen mielikuvan mukainen, koska jos haluaisin, niin ainut vaihtoehto olisi naida rikas mies. Mutta onneksi vielä tuntuu olevan miehiä jotka tykkäävät tällaisista "elovena"-tytöistä. - "miehet"?
yks nainen kirjoitti:
--------
Miksi ei?Ei ole sellaista homogeenista ryhmää kuin "miehet", sen paremmin kuin ei "naisiakaan". Olen samaa mieltä, että jokainen tekee omalla kohdallaan valintansa miltä näyttää siltä osin kuin siihen on mahdollista vaikuttaa (pituus, komeus (kasvonpiirteet), yms. ei sellaista ole). Jokaisella (yksittäisellä henkilöllä) on preferenssinsä, eikä ole oikein antaa ymmärtää toisen puoleensavetävyydestä muuta kuin miltä hän itsestä vaikuttaa. Haukkumisen ja vittuilun sijaan asian voi tosin ilmaista muutenkin, jos siihen on tarvetta, muussa tapauksessa voikin olla hiljaa. Käytännössä kaikki eivät voi olla varakkaita, omata hienoa virkaa tai yliopistotutkintoa, ja niitäkin voi toki kumppaniltaan haluta, mutta aika pikaisia johtopäätöksiä ollaan tekemässä, jos niiden perusteella ihmistä määrittää. Se on tietysti totta, että köyhällä ei ole rahaa, mutta tämä keskustelualue taitaa olla tarkoitettu kuitenkin ihmis- eikä liikesuhteille.
- puolukka
No tuskinpa mies kenenkään kanssa on pelkän ulkonäön takia. Se että meikkaa ja on aina seksikäs ei tee kuitenkaan sitä ihannekumppania.
Oletko nyt varma, että itse olet se paras ja parhaimman näköinen? Kai siinäkin naisessa jotakin oli, kun sen matkaan lähti?
Oman kihlattuni exä oli on aina viimeisen päälle laitettuna. En ole koskaan nähnyt häntä "rumana" missään. Olen kuitenkin nähnyt kuvia hänestä ilman meikkiä ja bikineissä ja parannettavaa loppupeleissä kuitenkin on, varsinkin siihen luonnolliseen kauneuteen. Vaatteilla ja meikillä voi peittää paljon, mutta jos nainen näyttää kauniilta juuri herättyään, siinä on miehellä herkkua! Itse taas en jaksa aina tällätä, varsinkaan kotona. Työnikin on sellaista, ettei sinne voi kovin tällättynä mennä. Sitten kun menemme ulos, jaksan laittautua hiukan enemmän. Mies kerran sanoikin siitä, että tätä exää piti aina odottaa 3 tuntia, että tämä oli valmis tällingeissään. Itsellä menee 45 minuuttia suihkun kanssa ja menoksi. Joskus se nopeampi toiminta on hyödyllistä.
Vaikka monet miehet toitottaa ulkonäöstä ja se on toki tärkeää, niin on se luonnekin ja itsetunto tärkeitä asioita. Kyllä mies huomaa, jos siellä sängyssä teeskennellään miehen mieliksi tai sitten siellä nautitaan ihan tosissaan.:) - piip
Alkaako sun nimes s:llä?
- Irina
Myös itsevarmuutta täytyy olla, ei siis "kynnysmattomiellyttäjä" ja sopivasti ja
terveesti itsevarmuutta sen kauneuden ja naisellisuuden lisäksi. Sit alkaa toimimaan,
jos siis miehiä halua... - Sinkku24
piip kirjoitti:
Alkaako sun nimes s:llä?
Vastaan, jos kerrot ensin, millä kirjaimella sun nimi alkaa ja missä asut =)
- piip
Sinkku24 kirjoitti:
Vastaan, jos kerrot ensin, millä kirjaimella sun nimi alkaa ja missä asut =)
Paikka J:llä ja nimi T:llä;)
- Sinkku24
piip kirjoitti:
Arvasit oikein ekan kirjaimen. Ollaanko nähty Tampereella vuosi sitten?
- Sinkku24
piip kirjoitti:
Eikun siis oletkin Tomppa Jyväskylästä =) Kerropas, kun kerran tunnet minut, arviosi miksi olen vielä sinkku, vaikka miellytänkin miehiä? Siis ihan rehellisesti!
- piip
Sinkku24 kirjoitti:
Eikun siis oletkin Tomppa Jyväskylästä =) Kerropas, kun kerran tunnet minut, arviosi miksi olen vielä sinkku, vaikka miellytänkin miehiä? Siis ihan rehellisesti!
Joku kyllä jyväskylästä, mutta ei Tomppa;)
Sannako siellä?
- Kauheita karjuja katukuvassa.
Mistä löytää miehiä jotka enään näkisivät
vaivaa naisen miellyttämisessä????
Kuljetaan hieltä haisevina, nuuska huulessa ja
tukka likaisena.
Missä ovat hyvät tuoksut ja hoidetut hiukset?
Lötköttävät kalsarit ja huonosti istuvat
farkut eivät paljon ilahduta silmää.
Laahataan jalkoja kävellessä ja pahimassa
tapauksessa paljastetaan karvanapa vielä kaikille.
Tosi seksikästä??
Ei tule mieleen vilkaista peiliin ennen uloslähtöä? Tai kysyä vaikka sisaren mielipidettä
vaatevalinnoissa?- Miehinen mielipide
Odotinkin jo tätä ja löin heti aluksi vetoa naispuolisen työkaverin kanssa kauanko kestää että joku "älykkö" unohtaa _taas_ itse kysymyksen kokonaan ja vastaa haukkumalla kaikki miehet, no voitin onneksi vedon sillä tulihan se sieltä.
Eli mielestäsi syynä on siis se että koska kukaan mieskään ei pukeudu niin miksi naistenkaan pitäisi pukeutua, asia selvä. Toivottavasti tämä järjen jättiläinen ei ajattele samaan tapaan kaikista muistakin asioista!
Voisi vain kuvitella että nykymaailmassa varsinkin suomessa jossa ollaan koulutettuja ja varakkaita ja ostetaan ja luetaan muotilehtiä niin voisi kuvitella että niitä tuotteita olisi kiva itsekkin ostella ja pitää itseään tyylikkäänä ja naisellisena. Vaatii tietenkin sitä että on hoikka, mutta varallisuudesta se tuskin on kiinni... - aikaisemmassa
Miehinen mielipide kirjoitti:
Odotinkin jo tätä ja löin heti aluksi vetoa naispuolisen työkaverin kanssa kauanko kestää että joku "älykkö" unohtaa _taas_ itse kysymyksen kokonaan ja vastaa haukkumalla kaikki miehet, no voitin onneksi vedon sillä tulihan se sieltä.
Eli mielestäsi syynä on siis se että koska kukaan mieskään ei pukeudu niin miksi naistenkaan pitäisi pukeutua, asia selvä. Toivottavasti tämä järjen jättiläinen ei ajattele samaan tapaan kaikista muistakin asioista!
Voisi vain kuvitella että nykymaailmassa varsinkin suomessa jossa ollaan koulutettuja ja varakkaita ja ostetaan ja luetaan muotilehtiä niin voisi kuvitella että niitä tuotteita olisi kiva itsekkin ostella ja pitää itseään tyylikkäänä ja naisellisena. Vaatii tietenkin sitä että on hoikka, mutta varallisuudesta se tuskin on kiinni...kommentissa, niin kyllä se on varallisuudesta kiinni!
Ei noin 100eurolla kuussa voi olla tyylikäs. Siitä menee jo puolet kampaajalle. Mutta kun kehtaa liikkua vähemmän tyylikkäänä, ja käy kampaajalla vain kerran kolmessa kuussa, niin rahasta riittää hieman siihen muuhunkin ulokonäöstä huolehtimiseen. Mutta ei niin paljon, että olisi oikeasti tyylikäs!! - itsekin maalta
Miehinen mielipide kirjoitti:
Voisi vain kuvitella että nykymaailmassa varsinkin suomessa jossa ollaan koulutettuja ja varakkaita ja ostetaan ja luetaan muotilehtiä niin voisi kuvitella että niitä tuotteita olisi kiva itsekkin ostella ja pitää itseään tyylikkäänä ja naisellisena. Vaatii tietenkin sitä että on hoikka, mutta varallisuudesta se tuskin on kiinni...Itsensä kauniina pitäminen on nimenomaan juuri varallisuudesta kiinni. Liikuntaa pystyy toki harrastamaan suhteellisen edullisestikin, mutta kerron nyt sinulle muutaman faktan. VOit käydä ne tarkistamassa jos epäilet.
Asun Helsingissä joten tässäpä hintoja.
Kuntosalikortti 50-70e /kk. Perusihonhoito eli rasvat ja meikinpoisto aineet 50 e/kk. Hiustenhoito tuotteet ja vartalovoiteet toiset 50e. KÄynti kosmetologilla väh 50e/kerta.(Siis kasvohoidosta, jos otat muuhun kroppaan kohdistuvia hoitoja, kuten vahaus, voit laittaa toiset 50 e lisää). Meikit 50e/kuukausi.
Keskustan paremmissa paikoissa hiusten leikkuu ja värjäys maksaa 130e/kerta, siellä pitäisi käydä väh. kerran kuussa
Ainiin, meinasi unohtua rakennekynnet 100e ensimmäinen kerta, huolto 50 e/kuussa, (kertaa kaksi, jos haluat varpaisiin myös).
Eli tässä oli ihan tällainen perussetti itsensä huoltamisesta. Jos sen haluaa tehdä vimpan päälle.
Sitten vaatepuoleen.
Avokkaat 100-200e, Saappaat 150-300 e,(en halua ostaa mitään tekonahka skeidaa, koska korkkarit ovat jo valmiiksi epämiellyttäviä kävellä).
Alusvaatteet 100-200e, koska joudun aina ostamaan ne erikoislikkeestä, koska kokoa 70dd ei juurikaan löydä lindexiltä.
Hyvälaatuiset takit maksavat väh. 300 e, ja niitähän tarvitsee ainakin 4 erilaista, koska on neljä erilaista vuodenaikaa. Sitten täytyy ottaa huomioon vielä se, että hameen kanssa tarvitsee erilaiset kengät kuin housujen, yleensä myös erilaisen takin.
Hyvin istuvat housut maksavat aina vähintää 100e, se on myös erittäin yleinen hinta hyvälaatuiselle neuleelle ja paitapuserolle.
Halpaa muotikamaa saa kyllä henkkamaukalta, mutta ne kestävät yhden pesun ja istuvuudesta voi olla montaa mieltä. Sandaalit saa 20e:lla, korkkareita, joilla voi oikeasti kävellä, ei.
AIniin, käsilaukut. 100-400e.Ja niitäkin tarttee eriaujen kanssa erilaisia.
Voit nyt laskea mitä naisena viimeisen päälle huoliteltuna oleminen maksaa, eli mars mars tienaamaan. Itse ainakin olisin todella vimpan päälle laitettu, jos mies tämän kaiken maksaisi. Siivoaisin kotona ja laittaisin ruokaa oikein mielelläni.
- höpsis
Niin ja sitten kun tuon kaiken tekee ja jos sen oikeasti tekeekin miellyttääkseen molempia, niin sekään ei kelpaa! Miehet pelkäävät oikeasti naisellista naista. Meikkaan (tottakai tilanteen mukaan joskus paljon ja räväkästi tiettyyn tilanteeseen, joskus en mitään, joskus vähemmän ja enemmän. Tämä selostus, että koska aina meikkiä on liikaa, tai liian vähän miestenkin mielestä...), sheivaan, laitan hiuksia, käytän korkeita kenkiä, hameitakin joskus (vaikka rakastan farkkujakin), suoraansanottuna keimailenkin. Käytän kauniita koruja, lakkaan kynnet, rakastan kauniita alusvaatteita ja mitäs vielä. Eikä elämä silti pyöri ulkonäön ympärillä vain, vaikka onhan se kiva lisä elämään ;)
Aidosti naisellista naista ei kuitenkaan katsele, kuin vanhat äijät. Nuoret miehet ovat tottuneet lättäkenkiin, tai yliluonnolliseen ulkonäköön. Tältä musta ainakin tuntuu. Koetaan, että jos nainen on kaunis sekä sisäisesti, mutta varsinkin ulkoisesti, niin sehän on vain hetken hupi. Miksi mun pitää alkaa olemaan tylsän näköinen, että mies ei lähde karkuun... - hämmästyttävää...
Hämmästyttävää... täytyypä sanoa että yleensä näissä keskusteluissa arvaa jo ihan etukäteen vastaukset ja yleisen mielipiteen mutta myönnän että vastaukset olivat täydellinen yllätys !!!
Eli siis jonkinlainen yhteenveto on että suomalainen nainen pukeutumalla aika epänaisellisiin vaatteisiin ja eurooppalaisittain hyvinkin miehisesti itseasiassa tekee sen sitten loppujen lopuksi miellyttääkseen miehiä ja kokee näin pukeutuneena saavansa paremmin seuraa ja käy parempi "flaksi", todella hämmästyttävää.
Naisen näkökulmaa en voi kiistää koska en tiedä siitä mitään mutta ainakaan euroopassa toi ei toimi ja vähän ihmetyttää toimiiko toi ihan suomessakaan. Euroopasta on jäänyt ystäväpiiriin muutama Italialainen, Saksalainen ja Ruotsalainen naispuolinen ystävä ja vastavuoroisesti tulee heidän kanssaan vierailtua ja kummasti he aina Helsingissä ollessaan baareissa keräävät kaiken huomion! Seuraavana päivänä heillä aina on iso nippu juristien, lääkäreiden, lentäjien, diplomaattien, melkareiden yms tms käyntikortteja taskussa. Valitsevat vaan sitten seuraavana aamuna haluamaansa seuraa ja viettävät sitten viikonloput purjehtien tai järvillä mökeillä tai talvella piipahtavat lapissa, ei siis ihme että he käyvät suomessa pari kertaa vuodessa ihan vaan bilettämässä :-)) - neito
Niin siis oletko mies vai nainen? Itse kuljen pelkästään läpikuultavissa pitsialusvaatteissa. Mutta koska pidän päälläni myös muita vaatteita, niin ei ne näy kadulla vastaantulijalle. Enkä mä naiselle itseäni halua edes esitellä. Riittää, että sängyssäni makaa mies, joka nauttii siitä näystä, kun tulen vuoteeseen läpikuultavassa asussani. Ehkä sinä olet juuri se, joka kulkee niissä puuterin värisissä sloggi-pöksyissään, jotka on muuten hyvät, mutta kainaloista kiristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312