oliko niiden jeesuksen opetuslasten pakko änkeytyä pilaamaan ankkarockin jälkifiiliksetkin. enkä ymmärrä miksi kohteena ankkarock? siellä kuitenkin suurin osa kuulijakunnasta oli niitä pirun rokkityttöjä joilla muutaman tuuman kokoisia ristejä jo ihan valmiiksikin liikaa kaulasta.
voi hevon v.ttu.. ANKKAROCK
19
3368
Vastaukset
- pilgrim
Jaa. No miksi se sinun fiiliksiä pilaa, jos joku kertoo niistä asioista. Osuuko sanoma arkaan paikkaan vai? Ehkä sinunkin on syytä miettiä näitä juttuja.
- bloody.mary
se vain sattuu nyppimään että kiihkoilijat tulevat tuputtamaan uskoaan juuri muiden juhlahetkellä?
- psykoloki
bloody.mary kirjoitti:
se vain sattuu nyppimään että kiihkoilijat tulevat tuputtamaan uskoaan juuri muiden juhlahetkellä?
Oletetaan, että olet aikonu mennä panemaan naapurin muijaa. Joku tulee sanomaan, että se ei ole oikein. Juttu vaivaa sinua vain, jos itsekin koet sen olevan väärin, mutta haluat silti toimittaa aktisi. Jos koet, että toisen muijan paneminen on ok, juttu ei vaivaa sinua, vaikka joku tulis siitä sanomaan.
- häää!
psykoloki kirjoitti:
Oletetaan, että olet aikonu mennä panemaan naapurin muijaa. Joku tulee sanomaan, että se ei ole oikein. Juttu vaivaa sinua vain, jos itsekin koet sen olevan väärin, mutta haluat silti toimittaa aktisi. Jos koet, että toisen muijan paneminen on ok, juttu ei vaivaa sinua, vaikka joku tulis siitä sanomaan.
Ärsyttäähän puhelinmyyjätkin ihmisiä. Ne on ku jotain loisia mistä ei pääse eroon.
- Jukkis..
Uskikset pilaa kaiken. Aivan kaiken. Uskikset oikein nauttivat kun saavat pilattua jonkin asian.
- entinen tuomitsija
Koska me ihmiset lopetetaan toistemme tuomitseminen ja arvosteleminen. Hyväksytään toisemme sellaisena kuin olemme. Tekojen hyväksyminen onkin jo sitten toinen juttu.
Emme pysty muuttamaan toisiamme, vain itsemme.
Rakkaus on ainoa voima maailmassa, joka voi muuttaa jotain. Ja mistä se rakkaus sitten tuleekaan...... - Autumn Alchemist
entinen tuomitsija kirjoitti:
Koska me ihmiset lopetetaan toistemme tuomitseminen ja arvosteleminen. Hyväksytään toisemme sellaisena kuin olemme. Tekojen hyväksyminen onkin jo sitten toinen juttu.
Rakkaus on ainoa voima maailmassa, joka voi muuttaa jotain. Ja mistä se rakkaus sitten tuleekaan......"Mistä se rakkaus sitten tuleekaan..." viittaatko nyt kirjaan jossa tapetaan ja tietyn tyyppisille rakastavaisille povataan paikkaa tulimeressä? Toivottavasti et. :)
- Kalle
entinen tuomitsija kirjoitti:
Rakkaus on ainoa voima maailmassa, joka voi muuttaa jotain. Ja mistä se rakkaus sitten tuleekaan......>>Hyväksytään toisemme sellaisena kuin olemme.
- Entinen tuomitsija
Kalle kirjoitti:
>>Hyväksytään toisemme sellaisena kuin olemme.
Usko on ihmiselle täysi mysteeri. Myös uksoville itselleen. Kun elämänsä antaa Jumalalle, niin sen jälkeen vasta lahjoitetaan sisäinen tieto siitä, että Raamattu on totta. Siis ei ennen ratkaisua.
Siksi sitä on mahdoton selittää toiselle.
Usko on lahja, joka saadaan Jumalalta. Se on täysin ihmisjärjen ulkopuolella oleva asia.
Miksi sitten joku antaa elämänsä Jumalalle. Sekin on täysin käsittämätöntä. Jumala kutsuu ihmistä eri tavoin, Hän laittoi jo luodessaan ihmisen sisimpään tyhjän kohdan,kaipuun, jonka vain Hän pystyy täyttämään. Ihminen etsii kaikkialta täyttääkseen tämän kaipuun itsessään. Petyttyään kaikkeen muuhun ihminen saattaa kääntyä Jumalan puoleen.
Näin itselleni kävi. Kaikki muut tuli kokeiltua ensin, mutta mikään ei loppujen lopuksi tuonut sisäistä onnea ja rauhaa, iloa.
Huusin vain vihaisena taivaalle, että jos siellä joku kiduttaja asuu, niin ota ihmeessä mun koko elämäni. Katsotaan mihin sinä pystyt! Itse en ollut onnistunut yrityksistäni huolimatta tulemaan onnelliseksi vaikka onnen ulkoiset merkit olivatkin olemassa.
En ole koskaan hämmästynyt niin paljon, kun huomasin jonkun siellä ylhäällä ottaneen tosissaan kiukkuisen huutoni. Sitä ei pysty kenellekkään selittämään mitä sen jälkeen elämässäni tapahtui.
Vain se joka on itse huutanut tai rukoillut tuon saman luovuttamisrukouksen, voi tietää mitä tarkoitan. Sen jälkeen olen saanut uskon lahjan ja sen kautta koko elämäni muuttui. Tyhjä kohta sisimmässäni täyttyy vähitellen ja rakkaus tulee todelliseksi.
Luodessaan ihmisen Jumala antoi meille vapaan tahdon. Sitä olen joskus ihmetellyt. Hän luotti siihen, että tuo kaipuu jonka Hän istutti ihmisen sisälle, lopulta tuo hänet Jumalan, luojansa luo.
Koska itse olin aina vierastanut uskoa ja varsinkin uskovia, tiedän että puhuminen ja käännyttäminen on turhaa silloin kun ihminen ei ole vielä valmis.
Minä en kaipaa suurempia ihmeitä kuin sen, että minä olen uskossa. Aivan käsittämätöntä! Löytyi sittenkin minua vahvempi voima tässä maailmassa.
Hän teki ihmeen kohdallani ja en voi kuin hämmästellä sitä lopun ikääni.
Kuitenkin haluan aina välillä kertoa omaa tarinaani, jos se vaikka jotain ihmistä puhuttelisi. Jos on muitakin onnen etsijöitä. - SinceYouAreBorn..
Entinen tuomitsija kirjoitti:
Usko on ihmiselle täysi mysteeri. Myös uksoville itselleen. Kun elämänsä antaa Jumalalle, niin sen jälkeen vasta lahjoitetaan sisäinen tieto siitä, että Raamattu on totta. Siis ei ennen ratkaisua.
Usko on lahja, joka saadaan Jumalalta. Se on täysin ihmisjärjen ulkopuolella oleva asia.
Miksi sitten joku antaa elämänsä Jumalalle. Sekin on täysin käsittämätöntä. Jumala kutsuu ihmistä eri tavoin, Hän laittoi jo luodessaan ihmisen sisimpään tyhjän kohdan,kaipuun, jonka vain Hän pystyy täyttämään. Ihminen etsii kaikkialta täyttääkseen tämän kaipuun itsessään. Petyttyään kaikkeen muuhun ihminen saattaa kääntyä Jumalan puoleen.
Näin itselleni kävi. Kaikki muut tuli kokeiltua ensin, mutta mikään ei loppujen lopuksi tuonut sisäistä onnea ja rauhaa, iloa.
Huusin vain vihaisena taivaalle, että jos siellä joku kiduttaja asuu, niin ota ihmeessä mun koko elämäni. Katsotaan mihin sinä pystyt! Itse en ollut onnistunut yrityksistäni huolimatta tulemaan onnelliseksi vaikka onnen ulkoiset merkit olivatkin olemassa.
En ole koskaan hämmästynyt niin paljon, kun huomasin jonkun siellä ylhäällä ottaneen tosissaan kiukkuisen huutoni. Sitä ei pysty kenellekkään selittämään mitä sen jälkeen elämässäni tapahtui.
Vain se joka on itse huutanut tai rukoillut tuon saman luovuttamisrukouksen, voi tietää mitä tarkoitan. Sen jälkeen olen saanut uskon lahjan ja sen kautta koko elämäni muuttui. Tyhjä kohta sisimmässäni täyttyy vähitellen ja rakkaus tulee todelliseksi.
Luodessaan ihmisen Jumala antoi meille vapaan tahdon. Sitä olen joskus ihmetellyt. Hän luotti siihen, että tuo kaipuu jonka Hän istutti ihmisen sisälle, lopulta tuo hänet Jumalan, luojansa luo.
Koska itse olin aina vierastanut uskoa ja varsinkin uskovia, tiedän että puhuminen ja käännyttäminen on turhaa silloin kun ihminen ei ole vielä valmis.
Minä en kaipaa suurempia ihmeitä kuin sen, että minä olen uskossa. Aivan käsittämätöntä! Löytyi sittenkin minua vahvempi voima tässä maailmassa.
Kuitenkin haluan aina välillä kertoa omaa tarinaani, jos se vaikka jotain ihmistä puhuttelisi. Jos on muitakin onnen etsijöitä.Jospa oletkin vain uskossa siksi, että pidät mielessäsi jumalaa aina turvallisena, muuttumattomana ja hyvänä, koska kaikki asiat mihin petyit olivat muuttuvia asioita. Olet itsekin muuttuva.
- hmm
Kuitenkin haluan aina välillä kertoa omaa tarinaani, jos se vaikka jotain ihmistä puhuttelisi. Jos on muitakin onnen etsijöitä.Jospa oletkin vain uskossa siksi, että pidät mielessäsi jumalaa aina turvallisena, muuttumattomana ja hyvänä, koska kaikki asiat mihin petyit olivat muuttuvia asioita. Olet itsekin muuttuva.
- Nassen
Kuitenkin haluan aina välillä kertoa omaa tarinaani, jos se vaikka jotain ihmistä puhuttelisi. Jos on muitakin onnen etsijöitä." Usko on ihmiselle täysi mysteeri. Myös uksoville itselleen. Kun elämänsä antaa Jumalalle, niin sen jälkeen vasta lahjoitetaan sisäinen tieto siitä, että Raamattu on totta. Siis ei ennen ratkaisua.
Usko on lahja, joka saadaan Jumalalta. Se on täysin ihmisjärjen ulkopuolella oleva asia."
Kirjoittaa uksova uskontojen uhrit - palstalla
- rokkarityttö
Olin ankkarockissa ja kyllä oikeesti pilasi fiiliksen kun hyvän keikan jälkeen oot menossa junalle ja joku tulee puoliväkisin tunkemaan jotain lappua kouraan. Ne tuli suunnilleen väkisin pysäyttämään mut ja kun olen liian kiltti, en kehdannu sanoa et ei kiinnosta... Sit en saanu edes suunvuoroa! Sitten laulavat jotain "jeesus jeesus jeesus" niin että meinaa pinna palaa! Mulla on jopa uskovaisia kavereita jotka on sitä mieltä ettei tolla tavalla saa muuta aikaan kuin ärsytetään ihmisiä.
- Rento kloppi
Olisi karjunut "Allah on suuri! Kuolkaa vääräuskoiset!" ja ruvennut painimaan niiden kanssa. Ei tietenkään liian kovakouraisesti, mutta siten, että ainakin olisivat säikähtäneet.
Toinen vaihtoehto olisi ollut kertoa suuren valkoisen nenäliinan tulemisesta ja että vain hän on oikea Jumala. Olisit pistänyt kunnon väittelyt pystyyn :D
- PekkaPakana
Tänä vuona jeesus-osasto käyttäytyi ihan hyvin. Tai ainakin viime vuoteen verrattuna hyvin.
festivaaleilla tapahtuu ryöstöjä,pahoinpitelyjä,raiskauksia joittenkin muitten kuin uskovaisten toimesta
Ketkä ovat pahimpia häiriköitä.Uskovaiset.- Nasse
"festivaaleilla tapahtuu ryöstöjä,pahoinpitelyjä,raiskauksia joittenkin muitten kuin uskovaisten toimesta
Ketkä ovat pahimpia häiriköitä.Uskovaiset."
Eli kun muut rikkovat lakia ja hyviä tapoja, mekin saamme, rikommehan niitä hiukan vähemmän.
- Hurskaaja
Ja sinäkin olit niitä pikkugootteja jotka olivat pukeutuneet punaiseen ja mustaan kuin huarrat! Ansaitsit Jeesuksesi!
- pauliina
Mä tiiän miks ne uskovaiset ahtautuu sinne mukaan...koska ne välittää niistä ihmisistä siellä ja haluu auttaa! OK, ehkä kaikki ei sillee apua tartte, mutta aina on niitä jotka tarvii...
Mä arvostan niitä jotka uskaltaa sinne tuoden esille että uskovat Jumalaan ja haluavat että muutki kokis sen Jumalan rakkauden, minkä ne itte on kokenu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859